Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2012.11.20 0 0 49361

Hali!

 

Hát nem is vártam, hogy sikerülni fog neki, ne vicceljetek már... :)

 

VAGCOM-os kábel az említett VW, Audi...stb autókhoz jó inkább.

 

Pont a most általad linkelt ELM meg van nekem is, csak még az előző 1.4-es verzió, de csutka ugyan így néz ki.

Bár erre is CAN BUS szöveget írtak a hirdetés nevében, de a kütyü elvileg tudja a sima K-Line vonalat is, így biztos, hogy jónak kell lennie hozzá.

 

Előzmény: Tasligep (49350)
dx man Creative Commons License 2012.11.20 0 0 49360

Májusban volt generátor csapágy cserém (2db) és szabadonfutós gen. szíjtárcsa beép. a sima gumibetétes szíjtárcsa helyett Díj+anyag: 30.000.-, rendben teszi a dolgát. Bp. XVIII...

Ha érdekel, dobj egy mailt és küldöm a címet.

Előzmény: Ruby75 (49351)
meanmachine85 Creative Commons License 2012.11.20 0 0 49359

és mi miatt kelllett? bent lehetett látni,érezni , hogy van fagyálló?
mert nekem a szervizben azt mondták erre a kocsira, h biztos h ott a baj, de pondtam h sehol semmi nyoma nincs bent, de nagyon párásodik.



nekem annó igy festett:

 

Előzmény: laszlo.38 (49356)
B45524D N3K1 Creative Commons License 2012.11.20 0 0 49358

Minden tiszteletem ...

Előzmény: laszlo.38 (49356)
B45524D N3K1 Creative Commons License 2012.11.20 0 0 49357

:-D

Előzmény: Anonymus23 (49355)
laszlo.38 Creative Commons License 2012.11.20 0 0 49356

Én pont ma cseréltem fűtő radiátort.

Előzmény: meanmachine85 (49345)
Anonymus23 Creative Commons License 2012.11.20 0 0 49355

Sajnos az igazolódott be, hogy hátul van, már csak azért is, mert elől nincs :)

Megy ellenőrzésre és zsírzásra...

 

A régi vicc jut róla eszembe: Bent van már? Nem... Érdekes mert kint sincs :D

Előzmény: B45524D N3K1 (49346)
Luck Skywalker Creative Commons License 2012.11.20 0 0 49354

Alsónémedi?

Előzmény: Ruby75 (49352)
Ruby75 Creative Commons License 2012.11.20 0 0 49353

Még eszembe jutott az is,hogy az is jó lenne ha kiszedné.Nem mintha és nemtudnám,de a szabadonfutót lekéne szedni a végéről és nincs olyan torx(?) kulcsom amivel le lehet szedni.

Ruby75 Creative Commons License 2012.11.20 0 0 49352

Ja,az lemaradt,hogy Budapesten ill Pest megye egyes részein.

Ruby75 Creative Commons License 2012.11.20 0 0 49351

Tud valaki olyan emberkét ill. céget,aki ill ami generátorfelújitással foglalkoznak és jók a tapasztalatok. Ja és persze az árak sincsennek elszálva.

Köszönöm.

Tasligep Creative Commons License 2012.11.20 0 0 49350

Mint ahogy mondtam a haverom elkezdte forrasztgatni a lábakat a kábelen belül(javaslatom ellenére)és nem sikerült Neki. De azért köszönöm a lábkiosztást.A tháliához én ezt a kábelt ajánlottam.Ez jó lenne Neki?

 

http://www.ebay.com/itm/160874403831?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Előzmény: Törölt nick (49297)
Tasligep Creative Commons License 2012.11.20 0 0 49349

Köszönöm a segítséget.Igazad volt.A fékolaj a minimum alatt van. Ez pedig a fékbetétek kopása miatt történt. Ugyanis megnéztem elől hátul a fékbetéteket és eléggé el vannak kopva. Ráfér egy csere.Tehát a probléma a fokpofák.Köszönöm még egyszer.

Előzmény: Ata61 (49340)
talicskas Creative Commons License 2012.11.20 0 0 49348

Sziasztok!

 

Sikerült a forum segítségével megoldanom a problémámat, amit valszínűleg a szervízben csak nagyon drágán csinátak volna meg (ha rájöttek volna...). 

Azért leírom, mert visszaolvasva a fórumot másnak is lehet ilyen gondja. Tehát a kocsi (benzines, 1,4 8v) hidegen csak hosszú indítózásra (1-2 perc) indult. Melegen semmi gond nem volt vele, pöccre sikerült indítani. Korábban már leírták, de megerősítem, hogy a megoldás a köv. Le kell venni az akksi melletti doboz tetejét. Alatta van öt relé, nekem 4 egyforma fekete és egy narancssárga. A feketéket meg kell cserélni (én a külső és a belső sort cseréltem meg) és a probléma megoldódik. Valószínűleg az egyik relé vacakol, de ha legközelebb előjön a hiba, tudom már mit kell bele vennem!

 

További szép napot!

 

 

hant90 Creative Commons License 2012.11.20 0 0 49347

Én szerintem ilyen időben teljesen természetes, hogy párásodik az ablak.

Előzmény: meanmachine85 (49345)
B45524D N3K1 Creative Commons License 2012.11.20 0 0 49346

Ha benézel a motortérbe és nem látod sehol, akkor hátul van a tűzfal felé, kb a jobb lábadnál (ha beülsz) szerintem igen macerás kiszedni!

Előzmény: Anonymus23 (49341)
meanmachine85 Creative Commons License 2012.11.20 0 0 49345

sziasztok!

 

adott egy 2003 as thalia autentic, szoval alap, és aprobléma az lenne most vele, h nemrég egy hónapja, szegény átesett egy hengerfelyezésen, és mostanság eléggé párásodik az összes ablak belülről. megnéztem a fűtőradiátornál, por száraz , a padlóknál sem találok nedvességet, illetve nincs bent fagyállószag, sajnos az enyém ugy lett hengerfejes, h mindent szétnyomott hűtő-fűtőradiátort, igy tudom h milyen mikor bent az utastérben valami nem oké, és mivel elég nagy munka kiszedni a fűtőradiátort,potyára nemszeretném. van ötletetek? van ebben az uj lámpás, 2003as tháliában pollenszűrő?  vagy lekéne mosni a motort? vagy valami cső nemlett viszadugva a helyére és bejön a ventillátorral valami az utastérbe? mert ha megy a ventilátor, mindegy h hideg vagy meleg, én nemérzem h fagyállószagot fújna be. viszont mikor h.fejes volt a kiegyenlitő tartály tetelyén spriccelte a vizet ki mindenhova.. ezt szivhatná még mindig be? ugye hidegek vannak nincs hogy kiszáradnia..
szeretném ha segitenétek mert ha bejönnek a minuszok, csunyalessz ablakot kivül belül kaparni.. a vizelvezetőt is megnéztem a motor mögött.. esetleg ott bent átkéne most ahol a venti van? 

Anonymus23 Creative Commons License 2012.11.19 0 0 49344

Akkor minek cseréltetnél benne olajat? :)))

Nem tudom, hogy erre a motorra mennyit írnak mostanság olajcsere periódusra, de maximum 15e km legyen az csereperiódus.

 

 

Előzmény: halaspanna (49343)
halaspanna Creative Commons License 2012.11.19 0 0 49343

Jól olvasol!

 

Előzmény: Törölt nick (49325)
halaspanna Creative Commons License 2012.11.19 0 0 49342

Vadiúj!!!

 

Előzmény: Garfield007 (49327)
Anonymus23 Creative Commons License 2012.11.19 0 0 49341

Üdv,

Csak egy gyors kérdésem lenne: 80 lovas (töltőlevegő hűtős) dönciben hol keressem az önindítót, mármint természetesen meg tudom keresni, meg tudom mit keressek, igazából az a kérdésem, hogy mennyire szivatós helyen van, szedte-e le már valaki.

 

Reggelente indításkor olyan hangja van mintha a blendix beragadna egy picit, de csak reggel és csak hidegben csinálja, ha reggel kb 10 fok felett van, akkor nem.

Ata61 Creative Commons License 2012.11.19 0 0 49340

Természetesen befolyásolhatják.Ha nagyon el vannak kopva a betétek a dugattyú kijjebb kerül,ezáltal több olaj kerül a munkahengerbe.Kevesebb lesz a tartályban.Először főleg kanyarban szokott jelezni a kijelző,mert olyankor a kevés olaj a megbillenéstől már nem éri el a szintjelzőt.

Előzmény: Tasligep (49338)
anca37 Creative Commons License 2012.11.19 0 0 49339

köszönöm, igen a keresőbe beírva találtam pár "hírmorzsát" de igazából vissza nem olvastam (ennyi hozzászólást), azért próbálkoztam a keresővel:)

Előzmény: Törölt nick (49330)
Tasligep Creative Commons License 2012.11.19 0 0 49338

Oké holnap megnézem.A hátsó dobnál a betétek is befolyásolhatják ezt?

Előzmény: SGN (49334)
Tasligep Creative Commons License 2012.11.19 0 0 49337

köszönöm az infót holnap meg is nézem.

Előzmény: Ata61 (49332)
SGN Creative Commons License 2012.11.19 0 0 49336

Még egy eszembe jutott! Előfordulhat az is mivel írod, hogy a motornak erősebb a hangja, hogy esetleg "vészüzemben" van a rendszer mert feszippantott valami koszt amikor majdnem kifogyott és megemelkedett nyomással próbálja ellensúlyozni az üzemanyag "hiányt" (kevesebb áramlik a motor felé). Lehet, hogy ha a tank ülepítője ki lenne pucolva megoldódna a probléma. Ezt a dolgot Boschtechnikus egyik cikkében olvastam. Ő járt így egy Ford diesellel. Azt nem tudom, hogy a Renault rendszere is úgy reagál mint a Ford-é, de talán ez a legolcsóbb és legegyszerübb, amit tenni lehet. Hali....

Előzmény: megavega (49333)
SGN Creative Commons License 2012.11.19 0 0 49335

Heló! Ezt a jelenséget nem lehet megmondani csak úgy. Kéne gyári diag, majd végig kell menni módszeresen a rendszeren. Remélem olcsón megúszod. Erről Kerekati írt már többször is. Még valami. Szerintem attól nem megy tönkre a porlasztó, hogy kevés benne az üzemanyag. Jól néznénk ki! Hali....

Előzmény: megavega (49333)
SGN Creative Commons License 2012.11.19 0 0 49334

Ha fékolaj kevés lenne a tartályban akkor nézd meg a fékbetétvastagságot elöl. Valószínű csere lesz. Hali....

Előzmény: Tasligep (49331)
megavega Creative Commons License 2012.11.19 0 0 49333

hello,

 

segítséget szeretnék kérni. 1.5-ös dízel thaliám van, és az alábbi hibát produkálja a motor.: nehezen indul, különösen hidegen, valamint olyan a motor járása mintha az alapjárata túl alacsony lenne. Berázza az egész kocsit, valamint kicsit erősebb a  hangja. Az egészt azóta csinálja mióta egyszer nemrég majdnem kifogyott belőle az üza, majd reggel amikor mentem volna tankolni nem indult el. Lett bele hozva gázolaj műanyag kannában, majd pöcc röff beindult. Teletankoltam, majd a következő leállítás után már nem indult sehogy. Szerelő megnézte, kicserélte a szűrőt, majd ki kellett cserélni az üza nyomás szabályzó szelepet is. A kocsi azóta működik, de még mindig nehezen indul. Tekerni kell mint a fene néha, néha meg pöcc röff. Ezt teljesen rendszertelenül csinálja. Van hogy hidegen is egyből beindul van hogy melegen is csak tekergetés után... De ami a legzavaróbb az az egyenetlen alapjárat. A kocsi amúgy 92 ezret futott, nem kormol, nem fogyaszt többet mint előtte, és nincs semmi teljesítménybeli vesztesége sem érzetre. Mindig kúton volt tankolva (SHELL) korábban, szóval kókány traktor cuccot sosem látott.

Visszaolvastam rengeteget itt a fórumon, és azt filóztam ki belőle, hogy valószínüleg porlasztó hiba lehet a ludas. Valamint olyat is olvastam, hogy lehet a rázkódást motortartó gumibak elöregedése okozhatja. Nem vagyok autószerelésben szakértő, szóval tanácsot kérnék, hogy mi is lehet a baja, valamint mit mondjak a szerelőnek, nehogy megvezessen valami nagyon drága művelet szükségességével... Jártam már így korábban...

 

előre is köszönöm a segítséget

Ata61 Creative Commons License 2012.11.19 0 0 49332

Nézd meg első kőrben van-e elegendő fékolaj a tartályban.

Előzmény: Tasligep (49331)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!