Májusban volt generátor csapágy cserém (2db) és szabadonfutós gen. szíjtárcsa beép. a sima gumibetétes szíjtárcsa helyett Díj+anyag: 30.000.-, rendben teszi a dolgát. Bp. XVIII...
és mi miatt kelllett? bent lehetett látni,érezni , hogy van fagyálló? mert nekem a szervizben azt mondták erre a kocsira, h biztos h ott a baj, de pondtam h sehol semmi nyoma nincs bent, de nagyon párásodik.
Még eszembe jutott az is,hogy az is jó lenne ha kiszedné.Nem mintha és nemtudnám,de a szabadonfutót lekéne szedni a végéről és nincs olyan torx(?) kulcsom amivel le lehet szedni.
Mint ahogy mondtam a haverom elkezdte forrasztgatni a lábakat a kábelen belül(javaslatom ellenére)és nem sikerült Neki. De azért köszönöm a lábkiosztást.A tháliához én ezt a kábelt ajánlottam.Ez jó lenne Neki?
Köszönöm a segítséget.Igazad volt.A fékolaj a minimum alatt van. Ez pedig a fékbetétek kopása miatt történt. Ugyanis megnéztem elől hátul a fékbetéteket és eléggé el vannak kopva. Ráfér egy csere.Tehát a probléma a fokpofák.Köszönöm még egyszer.
Sikerült a forum segítségével megoldanom a problémámat, amit valszínűleg a szervízben csak nagyon drágán csinátak volna meg (ha rájöttek volna...).
Azért leírom, mert visszaolvasva a fórumot másnak is lehet ilyen gondja. Tehát a kocsi (benzines, 1,4 8v) hidegen csak hosszú indítózásra (1-2 perc) indult. Melegen semmi gond nem volt vele, pöccre sikerült indítani. Korábban már leírták, de megerősítem, hogy a megoldás a köv. Le kell venni az akksi melletti doboz tetejét. Alatta van öt relé, nekem 4 egyforma fekete és egy narancssárga. A feketéket meg kell cserélni (én a külső és a belső sort cseréltem meg) és a probléma megoldódik. Valószínűleg az egyik relé vacakol, de ha legközelebb előjön a hiba, tudom már mit kell bele vennem!
adott egy 2003 as thalia autentic, szoval alap, és aprobléma az lenne most vele, h nemrég egy hónapja, szegény átesett egy hengerfelyezésen, és mostanság eléggé párásodik az összes ablak belülről. megnéztem a fűtőradiátornál, por száraz , a padlóknál sem találok nedvességet, illetve nincs bent fagyállószag, sajnos az enyém ugy lett hengerfejes, h mindent szétnyomott hűtő-fűtőradiátort, igy tudom h milyen mikor bent az utastérben valami nem oké, és mivel elég nagy munka kiszedni a fűtőradiátort,potyára nemszeretném. van ötletetek? van ebben az uj lámpás, 2003as tháliában pollenszűrő? vagy lekéne mosni a motort? vagy valami cső nemlett viszadugva a helyére és bejön a ventillátorral valami az utastérbe? mert ha megy a ventilátor, mindegy h hideg vagy meleg, én nemérzem h fagyállószagot fújna be. viszont mikor h.fejes volt a kiegyenlitő tartály tetelyén spriccelte a vizet ki mindenhova.. ezt szivhatná még mindig be? ugye hidegek vannak nincs hogy kiszáradnia.. szeretném ha segitenétek mert ha bejönnek a minuszok, csunyalessz ablakot kivül belül kaparni.. a vizelvezetőt is megnéztem a motor mögött.. esetleg ott bent átkéne most ahol a venti van?
Csak egy gyors kérdésem lenne: 80 lovas (töltőlevegő hűtős) dönciben hol keressem az önindítót, mármint természetesen meg tudom keresni, meg tudom mit keressek, igazából az a kérdésem, hogy mennyire szivatós helyen van, szedte-e le már valaki.
Reggelente indításkor olyan hangja van mintha a blendix beragadna egy picit, de csak reggel és csak hidegben csinálja, ha reggel kb 10 fok felett van, akkor nem.
Természetesen befolyásolhatják.Ha nagyon el vannak kopva a betétek a dugattyú kijjebb kerül,ezáltal több olaj kerül a munkahengerbe.Kevesebb lesz a tartályban.Először főleg kanyarban szokott jelezni a kijelző,mert olyankor a kevés olaj a megbillenéstől már nem éri el a szintjelzőt.
Még egy eszembe jutott! Előfordulhat az is mivel írod, hogy a motornak erősebb a hangja, hogy esetleg "vészüzemben" van a rendszer mert feszippantott valami koszt amikor majdnem kifogyott és megemelkedett nyomással próbálja ellensúlyozni az üzemanyag "hiányt" (kevesebb áramlik a motor felé). Lehet, hogy ha a tank ülepítője ki lenne pucolva megoldódna a probléma. Ezt a dolgot Boschtechnikus egyik cikkében olvastam. Ő járt így egy Ford diesellel. Azt nem tudom, hogy a Renault rendszere is úgy reagál mint a Ford-é, de talán ez a legolcsóbb és legegyszerübb, amit tenni lehet. Hali....
Heló! Ezt a jelenséget nem lehet megmondani csak úgy. Kéne gyári diag, majd végig kell menni módszeresen a rendszeren. Remélem olcsón megúszod. Erről Kerekati írt már többször is. Még valami. Szerintem attól nem megy tönkre a porlasztó, hogy kevés benne az üzemanyag. Jól néznénk ki! Hali....
segítséget szeretnék kérni. 1.5-ös dízel thaliám van, és az alábbi hibát produkálja a motor.: nehezen indul, különösen hidegen, valamint olyan a motor járása mintha az alapjárata túl alacsony lenne. Berázza az egész kocsit, valamint kicsit erősebb a hangja. Az egészt azóta csinálja mióta egyszer nemrég majdnem kifogyott belőle az üza, majd reggel amikor mentem volna tankolni nem indult el. Lett bele hozva gázolaj műanyag kannában, majd pöcc röff beindult. Teletankoltam, majd a következő leállítás után már nem indult sehogy. Szerelő megnézte, kicserélte a szűrőt, majd ki kellett cserélni az üza nyomás szabályzó szelepet is. A kocsi azóta működik, de még mindig nehezen indul. Tekerni kell mint a fene néha, néha meg pöcc röff. Ezt teljesen rendszertelenül csinálja. Van hogy hidegen is egyből beindul van hogy melegen is csak tekergetés után... De ami a legzavaróbb az az egyenetlen alapjárat. A kocsi amúgy 92 ezret futott, nem kormol, nem fogyaszt többet mint előtte, és nincs semmi teljesítménybeli vesztesége sem érzetre. Mindig kúton volt tankolva (SHELL) korábban, szóval kókány traktor cuccot sosem látott.
Visszaolvastam rengeteget itt a fórumon, és azt filóztam ki belőle, hogy valószínüleg porlasztó hiba lehet a ludas. Valamint olyat is olvastam, hogy lehet a rázkódást motortartó gumibak elöregedése okozhatja. Nem vagyok autószerelésben szakértő, szóval tanácsot kérnék, hogy mi is lehet a baja, valamint mit mondjak a szerelőnek, nehogy megvezessen valami nagyon drága művelet szükségességével... Jártam már így korábban...