Tud valaki - pl a flightradar24-ről visszamenőleg trackeket levenni?Érdekelne, hogy pontosan merre mentünk 17-én, 24-én vissza az UTair gépével Pétervárra/ról. Hellyel közzel van róla saját trackem, de az igen fura, az utazómagasság környékén már 100 km-eket csalt a GPS, ami nem is csoda, amikor 1 értékelhető műholdból dolgozott (!), mikor min. 3 kellene. Ami érdekes, a magasság és sebesség végig reális. De ez már a GPS topicban ON, nekem a valódi track kellene, ha valahol tárolják.
Megjegyzem az a tény, hogy mostanában a kézipoggyászok egy részét beszálláskor elveszik majd kiszállás után rögtön visszaadják,
Na ez került nekem a múlt héten igen sok pénzbe. A kofferem pont 20 kg volt, de az nem volt a jegyen, hogy csak 1 db kézipoggyász lehet. A kis hátizsákomat elvették, rátették a mérlegre és mindjárt jött a számla a 0-10 kg közötti túlsúlyért :-(
Megjegyzem az a tény, hogy mostanában a kézipoggyászok egy részét beszálláskor elveszik majd kiszállás után rögtön visszaadják, szintén lassítja a ki-beszállást. Meg kell várni beszállás után, hogy még ezeket is berakják, a kiszállást pedig nem lehet addig megkezdeni, amíg ki nem vették ezeket a csomagokat a csomagtérből.
Nos, a központi kérdés az volt, hogy menetrendszerűen lehet-e ilyet betervezni. Én úgy láttam, hogy a poggyász rakodás már egymaga is tovább tart és az utas kiszállítás-beszállításra is többet kell betervezni. Én eddig úgy tapasztaltam, hogy a külső váróból akkor engedik ki a beszálló utasokat, amikor a kiszálló utasok már mind bent vannak valamilyen lezárt területen. Szerintem már önmagában ez a tény is lehetetlenné teszi a 15 perces fordítást.
Valakinek megvan valahol az a video, amikor egy kis propelleres szarbol kiugralnak az ejtoernyosok, majd a pilota hamarabb teszi le a gepet, mint ahogy a sracok foldet ernenek? Kozben Awolnation Sail.
Már párszor megbeszéltük, hogy nem az a baj veled, hogy valaminek nem nézel utana, hanem az, hogy tényként kijelentessz valamit ami téves (aztán a téves elképzeléseide alapozod a vitákban az érveléseid).
Pardon, tényleg nem azzal szoktam kezdeni a napot, mint cockpitcrew, hogy áttanulmányozom az index teljes topiclistáját, hátha született valami új. Én merő lustaságból beérem azzal, amikor már valaki hivatkozik rá :-)
Még nincs, de a Sólyom Airways tényleg megérdemelne egy külön topicot, a ma megszólalt szakértők is jósoltak neki egy évet.
Addig is mai hír, hogy eredetileg nem új céget akartak alapítani, hanem megvettek valami ceglédi (tudvalevőleg a repülés egyik fellegvára :-) repülőgépjavításra és üzemeltetésre létrehozott céget. Annak a tevékenységi körét akarták kibővíteni légi utasszállítással, de ezt valamelyik felsőbbség nem engedte.
Az nem csalásra tanítás, a becsületes és sikeres vállakozásokat is így alapítják. Ez annak esélylatolgatása, hogy lesz-e nekünk a Sólyommal sok nagy repülős élményünk.
Gyerekek, ez itt mind csak üres duma. Tegye fel a kezét, aki tőkével is beszállna és mondja már meg, hogy mekkora összeggel! (én még fogadni sem mernék rá, kisebb összeggel sem :-((
De amit a nagyfőnök a fizetéséből vett, az nem a cég vagyona. Egy ilyen kft. vígan bedőlhet, a hitelezői hoppon maradhatnak, de az időközben így-úgy kisibolt pénznek bottal üthetik a nyomát :-(
>csak a cég alapító tőkéje erejéig számíthatnak visszafizetésre, ...
Tudtommal nem, hanem a Kft vagyonának erejéig. Ha kap hitelt, abból vesz kacsalábon forgó palotákat és arany Rolls Royce-t, az a cég vagyona lesz, amivel felel felszámoláskor.