Jó lehet a csavar is,de lehetőleg ne végig menetest tegyél és rögzítsd az anyát v.műanyag betétest tegyél az nem rázódik le.Ha gyakran megbontod akkor inkább egy furat és bele valami sasszeg féleség.
Megfelelő keménységű kell, mert a puhábbakat elnyalja. Kényelmetlenebb szerelni, Ha csak egy anyát teszel rá, lelazulhat. Kettő kell rá, egymásnak húzva, dupla kényelmetlenség.
Nem kell rá anya, elég ha kifúrod és kerítésdrótból hajtasz egy biztosító "rugót" hozzá. Ha meghúzod a csavaron az anyát, akkor gyorsan elfogja nyírni a csavart.
Egyébként a beszúrt linken piszkosul drága, tavaly 180Ft/db-ért vettem.
Üdv mindenkinek. Rota vásárlás előtt állok (ez lesz az első) és ebben egy kis segítségre lenne szükségem. Nagyábol 1000m2 műveléséhez kellene. Ajánlottak egy keveset használt 2005ös évjáratú Proton rk05/b -t. Mennyit érhet érdemes vele foglalkoznom,vagy vegyek inkább egy újat garanciával?
Megpróbáltam,biztatóan kezdődött,mostmár 4-6 mp-et is pöfög,de a pumpa még mindig nem visz benzint.A tenyeremet jól tele vágta benzinnel(pontosabban a nylon zacskót amit rá fogtam)de lehet hogy ez normális.Hétszer megismételtem de már nem javult a 4-6mp.Holnap fojtatom,mivel nincs jobb ötletem.
3,75 ös B&S fűnyíróm a 16 év alatt nem szívatott annyit mint ez az egy év alatt.Ha lehetne rátenném azt amotort erre a kapára.
Próbáld meg, ha kivitelezhető, hogy leveszed a levegőszűrőt, kézzel befogod a "szívócsövet", valakit megkérsz, hogy néhányszor rántson rá, majd a hagyományos módon indítsd. A B&S 375-ös motor csak így volt hajlandó indulni a téli pihenő után.
Gyárilag rosszul volt összerakva mindkét kerék. Az a lényeg, hogy a felni belső oldalán lévő nagy lyuknak a stifttel szemben kell lennie, ekkor az még majdnem egy fél centivel kijebb tud jönni, így nem a tetejébe akad bele a lemez. erre véletlenül jöttem rá, pont így sikerült összerakni, lestem is egy nagyot.
Köszönöm a segítséged,tegnap is,ma is nyomkodtam vagy fél fél órát.Szűröt tegnap kimostam nagyon poros volt,a szilikon spréknek nagyon magas a benzin tartalmuk félek hogy megeszi a szivacsot.Olaj szinte új benne.Azt elfelejtettem az előbb hogy találtam a karburátorban zsír maradványokat,csomókat,gyanítom ez okozta valahol a dugulást,de nem találom sehol(többször szétszedtem már,pumpával átfújtam).
Most megyek szétszedem megint,ha lehet még jobban mint eddig.Köszi mégegyszer,leírom hogy mire jutottam.
Nekem is ilyen motorom van, de fűnyírón. Jó lesz az! Addig pumpáld és indítsd, míg huzamosabb ideig jár a motor. Utána jó lesz. A szivacs légszűrőt tisztítsd ki és vagy olajozd be, majd nyomkodd ki, vagy szilikon spray-zed be. Cserélj benne olajat is.
Segítségre lenne szükségem.MTD Thorx 35 OHV (charlie-KA) kapálógépem nem tudom beindítani(az ősszel tökéletesen működött,igaz kiürült tank miatt állt meg és így tettem el.Tudom hiba volt).
A gép nem régi,max 3-4 órát dolgozott.A karburátor alját levettem,abban áll a benzin és az úszó le föl mozgatására megindul ill.eláll.Viszont a levegő pumpa nyomkodásakor nem szállít benzint.Amikor jó volt éreztem 4-5 pumpálás után hogy nehezebben megy és utána rendben elindult a gép.Néha néha beindul 1-2 másodpercre.Röviden ennyi a problémám,kérem aki tud segítsen.Köszönöm:herrendever
Ha jól értem, Te tulajdonképpen egy motorhoz keresel alkatrészt, nem is kapálógéphez. Ehhez kellene tudnunk, milyen motor van a gépen, de igazából szerintem kicsi az esélye, hogy forgattyúsházat kapsz egy ilyen régi motorhoz. Dugó, gyűrűk, még csak szokott enni, de a ház sztm nehéz ügy. Biztos, hogy házat keresel? Az nem szokott elromlani...
Ha igen, akkor a megoldás vagy egy használt, tipusazonos motor lenne, vagy egy vadonatúj motor beszerzése lene.
Segítséget szeretnék kérni Tőletek, mint szakértőktől, az alábbi problémára:
Apósom megkért, hogy szerzzek neki az Internet - mint általa teljesen ismeretelen izé - segítségével egy rotációs kapához alkatrészt.
Nehezíti a helyzetet, hogy én meg pont ehhez (mármint a rotációs kapákhoz) sem/nem értek. :-)
A kapa amiről szó van, egy R02 (?) típusú, 1991-es, Szegeden (szerintem a Szevafém-nél) gyártott gép. Ahogy após szavaiból kivettem, a forgattyús ház kellene neki, tehát egy öntvény, ami tartja a forgyattyús tengelyt.
A keresésben addig jutottam, hogy megtaláltam a Szevafém honlapját. Egyelőre velűk, vagyis a szervízükkel - ünnep lévén - nem sikerült felvennem a kapcsolatot, de tervezem.
Tőletek (mint szakértőktől) azt szeretném kérdezni: van-e valamelyikőtöknek ötlete arra, hogy hová is fordulhatnánk problémánkkal.
Az após szolnoki (én is), bár nem kérdeztem, de szerintem egy szegedi túrát még bevállalna hogy megmentse szeretett masináját, most, hogy vészesen közeledik a szezonkezdet.