Sziasztok! A segítségeteket kérném, az alábbi problémám megoldásában: Adott egy 2007-es 1.9 PDTDI Superb, digitklímával. A hibajelenség pedig, hogy általában 1-2 óra használat után (bekapcsolt klímával vagy utastérfűtéssel) nem jön át a levegő az utastérbe, vagyis mintha a fűtőmotor lehalna, és nem tolná a levegőt (hiába tolom max teljesítményre, úgysem), viszont mivel ezt már cseréltük, és nem változott semmi, így valószínűleg kizárható a fűtőmotor (főleg hogy hallatszik is hogy dolgozik...) Volt esetleg valakinek ilyen problémája?
Sziasztok! Szeretnék belépni a Superb tulajok táborába. 15 évig egy Peugeot 206-ost hajtottam 0 km-től. Kicsi kocsi, nem volt vele semmi bajom, csak hát kinőttem. Most egy 2004-es 2.5 V6 TDI Elegance lenne a kiválasztott.
Tökéletes 12,3 körülit mértem a biztosítékon. Közben felvettem a komfort elektronikát, gyönyörű száraz a fészke, maga a lap is tökéletes állapotban van. Vezeték nem tűnik töröttnek, oxidáltnak.
A tüneteknél nem írtam, hogy távirányítóval nem nyitja csukja az ablakokat, kulccsal a zárban igen. És ha a gyújtáskapcsolóból kihúzom a kulcsot, akkor megmoccannak a gombok mind a 4 ajtón (nem nyitnak, nem zárnak csak moccannak egy minimálisat)
Szombat óta boldog, büszke tulaja vagyok egy B-nek. 2003 1.8T Classic
A boldogságot apróságok árnyékolják amihez kérem a segítségeteket, ötleteket:
beltér világításom egyáltalán nincs a kapcsoló egyik állásában sem és ajtónyitásra sem. (sem az első olvasók, sem a hátsók nem működnek, lábtérvilágítások sem, csomagtér is sötét, piperetükrök felett sem kapcsol a takaró elhúzásra)
Izzókat átnéztem jók, biztosíték is.
Kesztyűtartóból hiányzik ugyan az izzó, de ha nem tévedek ez nem befolyásolja az egész rendszert.
A bal ajtókban (vezető és hátsó) lévő kilépőfények mennek. Viszont a jobb oldalon ez is sötét elől és hátul is.
A kilincsek mindenhol világítanak, és az ablakemelő gombok is.
Ahogy gabika123 kolléga mondja, az nem működik. Esetleg az is lehet, hogy még abban a Passatban aminek eredetileg ez volt a műszerfala abban jelezte az üzemanyaghiányt.
Köszi, valójában abban az üregben találtam, csak nekem nem volt benne szerszámkészlet, ha szériafelszerelés volt, akkor valószínűleg azt is kilopták belőle.
Mindenesetre most megtaláltam a helyet, ahogy valószínűleg be kell feszíteni, úgyhogy ez a rejtély is megoldódott, ma is tanultam valamit :)
Az enyém, valóban ennyi, kicsit kalandos volt az előélete az autónak, mielőtt hozzám került. Valószínűleg az ország egyik legkevesebbet futott PDTDI-s autója.
Köszi, akkor már csak a tartó helyét kell megkeresnem, nekem nincs ilyen szerszámkészletem, de kíváncsi vagyok hol rögzít ez a tartó.
A visszajelző ügye meg azért izgat, mert a tempomatom ugyan gyári, de utólag lett berakva, viszont nincs visszajelzője ha be van kapcsolva, arra gondoltam, hogy
Az autóban 103.000 km van ( 0 km -s kora óta az enyém ), 3.000 km ezelőtt teljesen kicseréltettem az olajat és szűrőket ( gázolaja szt. is, 10.000 ként cseréltetek olajat. ) Csak mann filtert használok, jó kutaknál tankolok, 5.000 km - n ként használok rendszer tiszító adalékot, vigyázok a kocsira, stb.
Többször előfordult már, de most nagyon intenzíven rángatott a kocsi hidegen, 2000 fordulat felett sem akart felváltani, csattogó hangja volt, és erőtlen. Hibakódot nem írt ki semmit.
Miután bemelegszik a motor, olyan az egész autó mint újkorában.
Szerintetek mi lehet a hiba, hogyan tudnám orvosolni.
Érdekes, ha pár percet járatom hidegindítás után, ezt nem produkálja.