Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

NIVST1,8 Creative Commons License 2015.10.08 0 0 51350

Köszönöm. Ezt, hogyan tudom kiszűrni, hogy melyik? Vagy egyszerűen ahol nem megy a kilépőfény az a kettő lehet a bajos? Ahol meg működik azok jók?

 

Köszi

Előzmény: Törölt nick (51346)
m4tthew Creative Commons License 2015.10.08 0 0 51349

Sziasztok!
A segítségeteket kérném, az alábbi problémám megoldásában:
Adott egy 2007-es 1.9 PDTDI Superb, digitklímával. A hibajelenség pedig, hogy általában 1-2 óra használat után (bekapcsolt klímával vagy utastérfűtéssel) nem jön át a levegő az utastérbe, vagyis mintha a fűtőmotor lehalna, és nem tolná a levegőt (hiába tolom max teljesítményre, úgysem), viszont mivel ezt már cseréltük, és nem változott semmi, így valószínűleg kizárható a fűtőmotor (főleg hogy hallatszik is hogy dolgozik...)
Volt esetleg valakinek ilyen problémája?

s_petya Creative Commons License 2015.10.08 0 0 51348

Oké, köszönöm szépen, akkor 1.9 pd tdi lesz :)

Van olyan évjárat amit kerülni kell?

Max. 1,6 milkát tudok rászánni...

Előzmény: napoli008 (51347)
napoli008 Creative Commons License 2015.10.08 0 1 51347

Szerintem a 2,5 V6 tdi nagyon felejtős.

Vegyél inkább 1,9 Pd Tdi 131 pacival és ha nem elég az erő akkor chip!

Előzmény: s_petya (51345)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.07 0 0 51346

Az ajtókban lévő mikrokapcsoló van behalva. Szinte biztos vagyok benne. Illetve pontosabban az ajtózárban!

Előzmény: NIVST1,8 (51341)
s_petya Creative Commons License 2015.10.07 0 0 51345

Sziasztok!
Szeretnék belépni a Superb tulajok táborába.
15 évig egy Peugeot 206-ost hajtottam 0 km-től. Kicsi kocsi, nem volt vele semmi bajom, csak hát kinőttem.
Most egy 2004-es 2.5 V6 TDI Elegance lenne a kiválasztott.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/skoda/superb/skoda_superb_2.5_v6_tdi_elegance_vezetett_szervizkonyv-9412966

A segítségeteket szeretném kérni, ajánlanátok-e ezt a kocsit, vagy inkább nézzünk 1.9-es 131 lovas pd tdi-t?

A kereskedő engedi vásárlás előtt műhelyben átnézetni az autót. 
Előre is köszönöm szépen!

Üdv.

Petya

 

NIVST1,8 Creative Commons License 2015.10.06 0 0 51344

Üdv.

Tökéletes 12,3 körülit mértem a biztosítékon. Közben felvettem a komfort elektronikát, gyönyörű száraz a fészke, maga a lap is tökéletes állapotban van. Vezeték nem tűnik töröttnek, oxidáltnak.

A tüneteknél nem írtam, hogy távirányítóval nem nyitja csukja az ablakokat, kulccsal a zárban igen. És ha a gyújtáskapcsolóból kihúzom a kulcsot, akkor megmoccannak a gombok mind a 4 ajtón (nem nyitnak, nem zárnak csak moccannak egy minimálisat)

Ötlet?

 

 

 

Előzmény: superbfanatic (51342)
NIVST1,8 Creative Commons License 2015.10.06 0 0 51343

Hello,

 

Estére tudok ránézni.

A-B terv ha van nincs?


köszi

Előzmény: superbfanatic (51342)
superbfanatic Creative Commons License 2015.10.06 0 0 51342

Üdv!

A biztosítékon van áram?

Előzmény: NIVST1,8 (51341)
NIVST1,8 Creative Commons License 2015.10.06 0 0 51341

Jó reggelt Szaktársak!

 

Szombat óta boldog, büszke tulaja vagyok egy B-nek. 2003  1.8T Classic

 

A boldogságot apróságok árnyékolják amihez kérem a segítségeteket, ötleteket:

beltér világításom egyáltalán nincs a kapcsoló egyik állásában sem és ajtónyitásra sem. (sem az első olvasók, sem a hátsók nem működnek, lábtérvilágítások sem, csomagtér is sötét, piperetükrök felett sem kapcsol a takaró elhúzásra)

Izzókat átnéztem jók, biztosíték is.

Kesztyűtartóból hiányzik ugyan az izzó, de ha nem tévedek ez nem befolyásolja az egész rendszert.

A bal ajtókban (vezető és hátsó) lévő kilépőfények mennek. Viszont a jobb oldalon ez is sötét elől és hátul is.

A kilincsek mindenhol világítanak, és az ablakemelő gombok is.

 

Előre is köszönöm.

Z

 

 

superbfanatic Creative Commons License 2015.10.05 0 0 51340

Üdv!

Igazad lehet!

Előzmény: 409 (51339)
409 Creative Commons License 2015.10.05 0 0 51339

 

 Ez nem úgy van, hogy kijelzőtípustól függően van amelyik műszercsoporton kiírja, van amelyiken meg világít a figyelmeztető lámpa?

Előzmény: superbfanatic (51334)
TraguAre Creative Commons License 2015.10.05 0 0 51338

"Piros :-)"

 

Újkorában:)

Előzmény: stevie-13 (51337)
stevie-13 Creative Commons License 2015.10.05 0 0 51337

Régen kivillant a sárga lámpa a zsiguliban

 

 

Piros :-)

Előzmény: Törölt nick (51335)
superbfanatic Creative Commons License 2015.10.04 0 0 51336

Üdv!

Pedig de.

Előzmény: Törölt nick (51335)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.04 0 0 51335

Igen minden indításnál...

 

De nem folyamatosan világít addig amíg rá nem tankolsz...

 

Régen kivillant a sárga lámpa a zsiguliban és addig világított amíg kevés volt...

Előzmény: superbfanatic (51334)
superbfanatic Creative Commons License 2015.10.04 0 0 51334

Üdv!

Az enyém is 2005 -s, jelez a tartalék üzemanyagnál (folyamatos narancssárga kútoszlop), és sípol is egy rövidet minden indításnál.

Előzmény: Törölt nick (51331)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.04 0 0 51333

Nem értem miért nem világít valami. Már a zsiguliban is volt :D

Előzmény: pille69 (51332)
pille69 Creative Commons License 2015.10.04 0 0 51332

Ahogy gabika123 kolléga mondja, az nem működik. Esetleg az is lehet, hogy még abban a Passatban aminek eredetileg ez volt a műszerfala abban jelezte az üzemanyaghiányt.

Előzmény: zida (51324)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.04 0 0 51331

Hello

 

 

Az enyém is 2005-ös és nekem is van az a lámpa féle, de soha nem láttam világítani.

És azt a műanyagot sem tudtam mi az :D

 

Apropó

 

Ha az üzemanyag kevés... Jelez a fedélzeti, hogy ideje tankolni...

De semmi lámpa ami visszajelezne folyamatosan. Az nem az lenne?

Előzmény: zida (51324)
zida Creative Commons License 2015.10.02 0 0 51330

Köszi, valójában abban az üregben találtam, csak nekem nem volt benne szerszámkészlet, ha szériafelszerelés volt, akkor valószínűleg azt is kilopták belőle. 

Mindenesetre most megtaláltam a helyet, ahogy valószínűleg be kell feszíteni, úgyhogy ez a rejtély is megoldódott, ma is tanultam valamit :) 

Előzmény: TraguAre (51329)
TraguAre Creative Commons License 2015.10.02 0 0 51329

Ha jol emlekszem (regen volt), a csomagtarto padlojanak bal

oldalan van egy ureg. Abba valo a keszlet, fole pedig az a muanyag 

befeszitve.

 

A tempomat visszajelzoje nem volt (aktiv) anno a Skodakban.

Amennyiben megis, nem ott es nem az:)

Előzmény: zida (51327)
zida Creative Commons License 2015.10.02 0 0 51328

Az enyém, valóban ennyi, kicsit kalandos volt az előélete az autónak, mielőtt hozzám került. Valószínűleg az ország egyik legkevesebbet futott PDTDI-s autója.

Előzmény: Roland *26* (51326)
zida Creative Commons License 2015.10.02 0 0 51327

Köszi, akkor már csak a tartó helyét kell megkeresnem, nekem nincs ilyen szerszámkészletem, de kíváncsi vagyok hol rögzít ez a tartó.

 

A visszajelző ügye meg azért izgat, mert a tempomatom ugyan gyári, de utólag lett berakva, viszont nincs visszajelzője ha be van kapcsolva, arra gondoltam, hogy 

esetleg ez lehet, de akkor valószínleg nem.

Előzmény: TraguAre (51325)
Roland *26* Creative Commons License 2015.10.01 0 0 51326

Üdv.!

 

Ez a kép a te autódról készült? (valóban annyi a km?)

Előzmény: zida (51324)
TraguAre Creative Commons License 2015.09.29 0 0 51325

Ha minden igaz, akkor az also a fedelzeti

szerszamkeszletet hivatott a helyen rogziteni.

 

A felso szerintem nem visszajelzo.

Előzmény: zida (51324)
zida Creative Commons License 2015.09.29 0 0 51324

Két dologra nem tudok rájönni, hátha tudja valaki, 2005 superb a kérdéses autó.

Van a műszerfalon egy visszajelző, ha az egyáltalán, ez mi lehet?

 

Plusz találtam a minap a csomagtartóban egy ilyet, lövésem nincs mi lehet ez, az etka-ban tartó a neve, valaki esetleg tudja, hogy ez mire való?

 

 

TomiZK88 Creative Commons License 2015.09.23 0 0 51323

Sziasztok!

 

A segítségetek szeretném kérni.

 

Van egy 2011 -s, 2.0 Tdi( CFFB ) dsg Superb II m.

 

Az autóban 103.000 km van ( 0 km -s kora óta az enyém ), 3.000 km ezelőtt teljesen  kicseréltettem az olajat és szűrőket ( gázolaja szt. is, 10.000 ként cseréltetek olajat. ) Csak mann filtert használok, jó kutaknál tankolok, 5.000 km - n ként használok rendszer tiszító adalékot, vigyázok a kocsira, stb.

 

Többször előfordult már, de most nagyon intenzíven rángatott a kocsi hidegen, 2000 fordulat felett sem akart felváltani, csattogó hangja volt, és erőtlen. Hibakódot nem írt ki semmit.

 

Miután bemelegszik a motor, olyan az egész autó mint újkorában.

 

Szerintetek mi lehet a hiba, hogyan tudnám orvosolni.

 

Érdekes, ha pár percet járatom hidegindítás után, ezt nem produkálja.

 

Segítségetek köszönöm!

afntdi Creative Commons License 2015.09.23 0 0 51322

Azt hol találom?

Előzmény: 409 (51299)
zida Creative Commons License 2015.09.20 0 0 51321

Akkor ott valami más a gond. 

Amúgy jópofa dolog, de nagy csodát nem kell várni, ha jól tudom eleve csak a motorvezérlővel kommunikál.

Én pl. most az olajhőmérsékletre lettem volna kíváncsi, de azt nem tudja az én autómon megmutatni.

 

Előzmény: SpisakTomi (51314)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!