Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bajan122 Creative Commons License 2014.03.28 0 0 143186

Hát azért azt nem hiszem h magyarázni kéne mi a különbség egy sor4turbo, sor5turbo, sor6 szívó, v6 szívó és v8 szívó között hiába hasonló a lóerő. Az organumrol már nem is beszélve.nyilván kinek mi. És akkor a hajtasr lancrol meg nem is beszéltünk. Erre mondtam a karaktert.

Előzmény: mcI_2.0 (143184)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.03.28 0 0 143185
"Ma megszépítettem a verdát:"

Azt hittem, vmi festési képek lesznek....
:-D

De szó se róla, csinos a járgány! ;-)
Előzmény: exrészletjankó (143182)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.03.28 0 0 143184
Mivel nem most fogom megvenni, sőt, nem is egy-két éven belül, ezért inkább csak a nézelődés volt a cél. Viszont, nem tudok elképzelni olyat magamról, hogy egy dízelest egyáltalán megnézzek... Mindenkinek vannak heppjei, nekem ez az egyik. ;-) Józan ésszel gondolva, persze, igazad van, főleg, ha a használt autó állapota a kérdés...

Egyébként, 200 ló fölötti benzines esetén nem sok gond lehet a karakterrel.
Előzmény: bajan122 (143174)
gambl-R Creative Commons License 2014.03.28 0 0 143183

A Textar betétek nekem is nyikorognak. Mikor tavaly nyáron kicseréltettem őket, akkor kezdődött a nyikorgás. Érdekes módon télen kussban voltak. Most, hogy megint jó idő van, megint kezdődik a nyikorgás...

Előzmény: exrészletjankó (143182)
exrészletjankó Creative Commons License 2014.03.28 0 0 143182

Ma megszépítettem a verdát:

 

 

Valamint megragadtam az alkalmat és a nemrég cserélt textar betéteket megkentem egy rezes pasztával, mert esőben szinte mindig nyikorgott, valamint száraz időben is néha, pedig a betéten van rezgéscsillapitó lapka.

 

Valamint kifufogót is megnéztem:

 

Megnéztem a pótkerék nyomását is, így 6 év után, 4,2 helyett 1,6 volt benne. (mankó kerék).

bajan122 Creative Commons License 2014.03.28 0 0 143181

Nem vagyunk egyformák.

 

Nekem csak egy pontig ér több naftát a több lóerő. Jelenleg ez a pont a 250 lóerő, a fölött nem is néztem autót. Ezen kereten belül pedig nem csak a lóerő hanem az orgánum is számít. Így próbálom meghatározni az optimumot (amitől a 320dvel nagyon messze állok persze).

Előzmény: realist_ (143172)
bajan122 Creative Commons License 2014.03.28 0 0 143180

Én is telefonról néztem. Most megnéztem gépen is, nincs úgy megkopva mint ahogy telefonon láttam. Telefonon úgy nézett ki mintha ki lenne fehéredve a bőr. Most úgy látom, hogy nincs rajta semmi olyan amit egy kis bőrápoló ne hozna rendbe.

Előzmény: piros madááár (143160)
piros madááár Creative Commons License 2014.03.28 0 0 143179
Menuben menyj a settings pontba es ott a media playernel vannak opciok..mar nem emlekszem melyik az..de ha loop off akkor az:-) altalaban amikor beolvastatom a lejatszot akkor azt valasztom hogyvplay all.
Előzmény: GazCamp3r (143175)
bajan122 Creative Commons License 2014.03.28 0 0 143178

Nem gyenge üzemanyag keresztmetszetet feltételez ( szerintem simán van deci/mp). 

Előzmény: dirige (143177)
dirige Creative Commons License 2014.03.28 0 0 143177

Valamelyik reggel Dzseremi Klárkszon vezetett valamit és mondta a pillanatnyi fogyit. Gyorsításkor 2xx... Szóval : kétszázXX...

Előzmény: realist_ (143172)
GazCamp3r Creative Commons License 2014.03.28 0 0 143176

Külföldi fórumon azt írják, hogy a b&m-nek azt kell mondani, hogy LOOP OFF.  Holnap kipróbálom.

Előzmény: GazCamp3r (143175)
GazCamp3r Creative Commons License 2014.03.27 0 0 143175

Már többször rákérdeztem, de sajnos nem kaptam választ: 

 

Volt valakinek olyan, hogy beakadt az mp3 lejátszó, és csak egy adott számot ismételt? Pendrive-ot már ki is cseréltem, számokat, mindent cseréltem, de mindig csak egy adott számot ismétel amíg manuálisan tovább nem léptetem.

 

 

A másik furcsaság pedig, hogy csak a kormányon lévő fel-le kapcsolóval lehet számot váltani. Nem úgy kellene, hogy a rádió tekerője körül lévő jobb-bal gomb is léptesse a számot?  (ha direkt ilyen, akkor elfogadom, csak nagyon fura megoldásnak tartom)

bajan122 Creative Commons License 2014.03.27 0 0 143174

Szeritem meg azt válaszd amelyiknek jobb a karaktere és ez ma nem mindig a benzines. Vagy azt amelyikbol egy jót taladz ha hasznaltrol van szó.

Előzmény: mcI_2.0 (143173)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.03.27 0 0 143173
"nalunk sajna nincs benzines foleg nem tbi es kombi..."

Na ja, mindenhol megy a dízel "buzulás", főleg a nagyobb autóknál. A minap nézegettem egyterűeket, és az egyik típusnál a használtautó kidobott 170 példányt, majd leszűrtem benzinesre. Az eredmény: 11........ Ha olyat veszek, akkor is benzines lesz, leszarom a fogyit, nem kötök kompromisszumot.
:-D
Előzmény: piros madááár (143166)
realist_ Creative Commons License 2014.03.27 0 0 143172

Pl. egy STI hajtva 20-25 litert is megeszik... A lovakat etetni kell:P

Előzmény: bajan122 (143171)
bajan122 Creative Commons License 2014.03.27 0 0 143171

Én négy hengertől sajnálok ennyi naftát. Lehet smucig vagyok :-)

Előzmény: dirige (143170)
dirige Creative Commons License 2014.03.27 0 0 143170

Ne a cm3-t nézd, meg a hengerszámot, hanem, hogy szívóban nyomaték és teljesítmény dolgában melyiknek felel meg! Csodák nincsenek és az olaszoknál nem is No.1 szempont a fogyi. És ugye a súly, ami nem pille.

Tartom...

De, ha most azt válaszolod, hogy 90-nél 8,5, akkor én meg azt mondom, járj egy tibivel 90-el. :-)

Előzmény: bajan122 (143156)
gattaka12 Creative Commons License 2014.03.27 0 0 143169

 

 

Sajna ez a baj a digó gépekkel, hamar kopik a belterük.

Nézz meg egy német/svájci tulajú bmp t /óratekerés előttit/ 400 e km nél a legtöbb beltere újszerű.

Előzmény: bajan122 (143159)
gattaka12 Creative Commons License 2014.03.27 0 0 143168

 

 A Tbi simán leveri fogyiban IS-többet nyal- a Holden motorost.

Előzmény: gambl-R (143161)
piros madááár Creative Commons License 2014.03.27 0 0 143167

alfaamoren amugy hirdetnek egy feketet,behozott full TI nagy kerekekkel.. 3milla plusz regado.

a feherrol hianyoznak a nagy felnik.. a 19".

Előzmény: exrészletjankó (143164)
piros madááár Creative Commons License 2014.03.27 0 0 143166

fogyasztas mar ilyenkor nem erdekes :-)

teny hogy szep es elfogadnam...nalunk sajna nincs benzines foleg nem tbi es kombi...

Előzmény: exrészletjankó (143163)
bajan122 Creative Commons License 2014.03.27 0 0 143165
Az viszont nem sok.
Előzmény: exrészletjankó (143163)
exrészletjankó Creative Commons License 2014.03.27 0 0 143164

Közben rájöttem én is, hogy mi hiányzik onnan. Na mindegy, nekem nagyon  tetszik, vmi ilyesmire gyúrok.

Előzmény: piros madááár (143158)
exrészletjankó Creative Commons License 2014.03.27 0 0 143163

A sprtmonitor szerint 10-11l.

Előzmény: dirige (143154)
gambl-R Creative Commons License 2014.03.27 0 0 143162

Szép! Csak az a 20.000km ne lenne...

Előzmény: exrészletjankó (143134)
gambl-R Creative Commons License 2014.03.27 0 0 143161

Az a 3.2-es szívó, nem?

Előzmény: dirige (143154)
piros madááár Creative Commons License 2014.03.27 0 0 143160
Telefonrol,neztem nemlatok rajta kopast..amugy az enyem is es joparat lattam mar mivel sport ukes beszalaskor ohatatlanul de az oldal tamaszon keresztul siklasz..nekem pl az oldala repedt szet..pedig az asztan nincs hasznalva.lehet gyorsan jarnak vele es repkedik az ember az ulesben:-)
Előzmény: bajan122 (143159)
bajan122 Creative Commons License 2014.03.27 0 0 143159
20ezer km és megkopott vezetoules?
Előzmény: piros madááár (143158)
piros madááár Creative Commons License 2014.03.27 0 0 143158
Huha ez szep darab..ha lenne uvegteto meg automata mar mennnek is erte:-)
kuszobnek nincs semmi baja hianyzik a kis takaro darabja amit mielott emelore teszik kikell venni mert megnyomja a kuszobot;-) komoly vas mivel a muszerfal is varrott bor:-)
Előzmény: exrészletjankó (143134)
bajan122 Creative Commons License 2014.03.27 0 0 143157

(bocs a 740i a 730d árában van)

Előzmény: bajan122 (143155)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!