Hát azért azt nem hiszem h magyarázni kéne mi a különbség egy sor4turbo, sor5turbo, sor6 szívó, v6 szívó és v8 szívó között hiába hasonló a lóerő. Az organumrol már nem is beszélve.nyilván kinek mi. És akkor a hajtasr lancrol meg nem is beszéltünk. Erre mondtam a karaktert.
Mivel nem most fogom megvenni, sőt, nem is egy-két éven belül, ezért inkább csak a nézelődés volt a cél. Viszont, nem tudok elképzelni olyat magamról, hogy egy dízelest egyáltalán megnézzek... Mindenkinek vannak heppjei, nekem ez az egyik. ;-) Józan ésszel gondolva, persze, igazad van, főleg, ha a használt autó állapota a kérdés...
Egyébként, 200 ló fölötti benzines esetén nem sok gond lehet a karakterrel.
A Textar betétek nekem is nyikorognak. Mikor tavaly nyáron kicseréltettem őket, akkor kezdődött a nyikorgás. Érdekes módon télen kussban voltak. Most, hogy megint jó idő van, megint kezdődik a nyikorgás...
Valamint megragadtam az alkalmat és a nemrég cserélt textar betéteket megkentem egy rezes pasztával, mert esőben szinte mindig nyikorgott, valamint száraz időben is néha, pedig a betéten van rezgéscsillapitó lapka.
Valamint kifufogót is megnéztem:
Megnéztem a pótkerék nyomását is, így 6 év után, 4,2 helyett 1,6 volt benne. (mankó kerék).
Nekem csak egy pontig ér több naftát a több lóerő. Jelenleg ez a pont a 250 lóerő, a fölött nem is néztem autót. Ezen kereten belül pedig nem csak a lóerő hanem az orgánum is számít. Így próbálom meghatározni az optimumot (amitől a 320dvel nagyon messze állok persze).
Én is telefonról néztem. Most megnéztem gépen is, nincs úgy megkopva mint ahogy telefonon láttam. Telefonon úgy nézett ki mintha ki lenne fehéredve a bőr. Most úgy látom, hogy nincs rajta semmi olyan amit egy kis bőrápoló ne hozna rendbe.
Menuben menyj a settings pontba es ott a media playernel vannak opciok..mar nem emlekszem melyik az..de ha loop off akkor az:-) altalaban amikor beolvastatom a lejatszot akkor azt valasztom hogyvplay all.
Már többször rákérdeztem, de sajnos nem kaptam választ:
Volt valakinek olyan, hogy beakadt az mp3 lejátszó, és csak egy adott számot ismételt? Pendrive-ot már ki is cseréltem, számokat, mindent cseréltem, de mindig csak egy adott számot ismétel amíg manuálisan tovább nem léptetem.
A másik furcsaság pedig, hogy csak a kormányon lévő fel-le kapcsolóval lehet számot váltani. Nem úgy kellene, hogy a rádió tekerője körül lévő jobb-bal gomb is léptesse a számot? (ha direkt ilyen, akkor elfogadom, csak nagyon fura megoldásnak tartom)
"nalunk sajna nincs benzines foleg nem tbi es kombi..."
Na ja, mindenhol megy a dízel "buzulás", főleg a nagyobb autóknál. A minap nézegettem egyterűeket, és az egyik típusnál a használtautó kidobott 170 példányt, majd leszűrtem benzinesre. Az eredmény: 11........ Ha olyat veszek, akkor is benzines lesz, leszarom a fogyit, nem kötök kompromisszumot.
:-D
Ne a cm3-t nézd, meg a hengerszámot, hanem, hogy szívóban nyomaték és teljesítmény dolgában melyiknek felel meg! Csodák nincsenek és az olaszoknál nem is No.1 szempont a fogyi. És ugye a súly, ami nem pille.
Tartom...
De, ha most azt válaszolod, hogy 90-nél 8,5, akkor én meg azt mondom, járj egy tibivel 90-el. :-)
Telefonrol,neztem nemlatok rajta kopast..amugy az enyem is es joparat lattam mar mivel sport ukes beszalaskor ohatatlanul de az oldal tamaszon keresztul siklasz..nekem pl az oldala repedt szet..pedig az asztan nincs hasznalva.lehet gyorsan jarnak vele es repkedik az ember az ulesben:-)
Huha ez szep darab..ha lenne uvegteto meg automata mar mennnek is erte:-)
kuszobnek nincs semmi baja hianyzik a kis takaro darabja amit mielott emelore teszik kikell venni mert megnyomja a kuszobot;-) komoly vas mivel a muszerfal is varrott bor:-)