Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Anonymus23 Creative Commons License 2012.12.13 0 0 49484

Nekem az erősebb dCi van, a forgalmiba és egyéb doksikban 60 kW van írva, az 82-nek felel meg ha jól tom.

Előzmény: Törölt nick (49482)
Anonymus23 Creative Commons License 2012.12.13 0 0 49483

Hátha valaki tud ötletet adni:

 

Azt produkálja a kocsi, hogy menet közben a belső világítás felgyullad, de érdekes módon:

 

Vagy 2050-es fordulatszám környékén gyorsításnál (de csak menet közben) vagy rossz minőségű úton, rázós úton.

 A múltkor már elkezdtem próbálgatni, hogy mikor villan fel. Az utólag beszerelt motorháztető nyitó kapcsolót lekötöttem, hogy kizárjam, de csak továbbra is felgyullad a lámpa.

Megnéztem mind a 4 ajtónál a kapcsolót, és ha benyomom kézzel, akkor elalszik a lámpa, és komolyabb mozgatásra és ütögetésre sem gyullad fel, de menetközben csak újra felvillan.

 

A riasztó központi dobozáról lehúztam a csatlakozókat, hogy hátha az kavar be valamit, de semmi, ugyanúgy felvillan.

 

Van valakinek valamilyen ötlete, hogy mi okozhatja ezt? Találkozott már valaki ilyen hibával?

Mit kellene még megnéznem?

Most ugrott be, hogy a csomagtartónál nem ellenőriztem a kapcsolót, azt még (ha kicsit enged a fagy) meg fogom lesni, és meglátom.

Törölt nick Creative Commons License 2012.12.13 0 0 49482

Ha motorkódot is írsz akkor meg tudom pontosan nézni. Nekem a 62kW-os az 84 lovasnak felel meg.:)

Előzmény: B45524D N3K1 (49477)
Anonymus23 Creative Commons License 2012.12.13 0 0 49481

Azt azért jó lenne tudni, hogy mi volt a hibakód.

Ahogy érdekes nevű fórumlakó :))) is írta, az nem csak az izzítás hibára utalhat.

 

Kérdések:

Folyamatosan világít?

Vagy csak akkro gyullad vissza, amikor elkezdel indítózni? (ez lenne az egyszerűbb, mert akkor elvileg csak egy 1500 Ft-os relé vacakol benne)

 

Kicsit bővebb leírást a hibáról, és talán többet tudunk segíteni is.

Előzmény: tomchy (49479)
B45524D N3K1 Creative Commons License 2012.12.13 0 0 49480

Az izzítás jelző lámpa egy általános hiba visszajelző, nem feltétlen izzítás hibára utal.

Előzmény: tomchy (49479)
tomchy Creative Commons License 2012.12.13 0 0 49479

Sziasztok!

 

Lenne egy beteges Thalia 1.5 dci.

 

Izzítás gondja van, mert állandóan világít az izzítás visszajelző és ebben a hidegben nem is indul. Akksi jó, de a folyamatos indítózást nem bírja.

 

Volt már több szerelőnél, akik mindenfélét javasoltak, de 2 hétnél tovább nem volt jó. Volt amelyik csak kiütötte a kódot, ami hamar visszajött.

 

Ha valakinek lenne javaslata ill. olyan szerelő, aki megbízhatóan tud valamit kezdeni a hibával, kérem jelezze...

 

Miskolc könyékén kellene.

 

Köszi!

 

 

Ata61 Creative Commons License 2012.12.12 0 0 49478

Kösz szépen.Természetessen mindenki válaszát szivessen veszek.

Előzmény: Törölt nick (49472)
B45524D N3K1 Creative Commons License 2012.12.12 0 0 49477

Én nem vagyok DCI, de 80 és 82 lovas van.

:-)

Előzmény: Törölt nick (49472)
B45524D N3K1 Creative Commons License 2012.12.12 0 0 49476

Nekem a klímához tartozó belső hőmérő búg.

Középen fönt, ahol a lámpa is van.

Előzmény: pintérlászló (49473)
pintérlászló Creative Commons License 2012.12.12 0 0 49475

Köszi! :)

Megnyugodtam :)

Előzmény: mzdude (49474)
mzdude Creative Commons License 2012.12.12 0 0 49474

Típusjelenség, ne foglalkozz vele.

Előzmény: pintérlászló (49473)
pintérlászló Creative Commons License 2012.12.12 0 0 49473

Jó estét mindenkinek!

Segítségre lenne szükségem!

A következőt tapasztalom mióta bejött a hideg, pöcre indul az autó, de az utastérben érdekes halk búgó hangot hallani.

A fűtőventillátort kizártam, illetve kintről nem is hallani semmit! Amikor a hűtővíz hőfok mutatója megindul, eltűnik a hang! 

Semmit nem tapasztalok, rendesen indul és megy is az autó, csak kissé nyugtalanít ez a dolog! 

1.5 DCI-s tipusról van szó!

Valami ötlet valakinek?

Előre is köszi!

Törölt nick Creative Commons License 2012.12.12 0 0 49472

Ugyan nem engem kérdeztél, de talán nem lesz sértődés!:)

 

Mondjuk tudomásom szerint 84 lovas létezik, abba az 1,3 bar nyitású megkerülő szeleppel szerelt szűrő kell.

 

... de majd jön DCI és kijavít, ha tévedtem.

Előzmény: Ata61 (49463)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.12 0 0 49471

Hali!

 

Akkor ha jól számolom 10éves a verdád és 56 ekm van benne? Nem adod el occón?

A viccet félretéve ennyi km-el vettem 2,5 évesen, most nem egészen tíz évesen van benne 200ekm, de remélem elmegy még 150-200ekm-t.

Előzmény: GOFE (49470)
GOFE Creative Commons License 2012.12.12 0 0 49470

Üdv!

Én 5évesen cseréltem le a váltó olajat, akkor volt 30 000 km benne, és érezhetően könnyebb lett a váltóm. Most eltelt újabb 5 év, és 56000 km-nél

járok, fontolgatom újra a cserét. Én kamunak tartom ezt az élettartamra szóló dolgot. Szerintem ennyi jár a kocsinak, igaz hogy a gyártók, most

már csak 5-6 év, ill. 250000 km-el kalkulálnak egy autó élettartamával. Sajnos nálunk sokkal tovább kell neki bírni, nem tudjuk újra cserélni, mint nyugaton.

Előzmény: HorTom (49464)
Garfield007 Creative Commons License 2012.12.11 0 0 49469

Ja, azt elfelejtettem mondani, hogy a csere valóban érezhető 100e km felett, bár ettől még tőlem is lehet örökélet a dolog...

Előzmény: HorTom (49464)
Garfield007 Creative Commons License 2012.12.11 0 0 49468

Pontosítsunk. Azért jó ellenőrizni, mert kiderül, hogy valahol elfogy és utána lehet nézni. Nem az utántöltés az elsődleges :-)

Hajtásláncból csak úgy nem tűnhet el olaj.

Előzmény: HorTom (49464)
Anonymus23 Creative Commons License 2012.12.10 0 0 49467

8e Ft volt, kiszereléssel javítással és visszaszereléssel együtt.

Előzmény: HorTom (49466)
HorTom Creative Commons License 2012.12.10 0 0 49466

Anonymus23!

 

Mennyibe fájt a vázolt önindító generál? 111e km-nél azért többet kellene kibírnia nem?

Üdv.: Tom

Előzmény: Anonymus23 (49451)
HorTom Creative Commons License 2012.12.10 0 0 49465

Hi!

 

Az enyém 2001-es 1.4 16V RT ABS-ses.

Pont nemrég tisztítottam a fékekeket. Az én dobfékem 8"-os, vagyis 203mm.

Szerintem a tiéd is, de jobb ha megnézed!

Előzmény: bsanzika (49453)
HorTom Creative Commons License 2012.12.10 0 0 49464

Sziasztok!

 

Váltólaj csere - Tapasztalatok - 2001 1.4 RT 16V:

 

98e km után bátorkodtam lecserélni a gyári "örökéletű" váltólajat, miután kicsit beleástam magam a témába.

Azon lehet vitatkozni, hogy örökéletű vagy nem, le kell e cserélni vagy nem, de egy valamire biztos szükség lenne, amit eddig én sem ellenőriztem ill. senki nem nézte (szakszervíz ide vagy oda) és felhívnám a figyelmeteket rá: megfelelő olajszint (olajmennyiség) ellenőrzésre.

 

Egy pontosan kimért mérőedénybe engedtem le az olajat és 2,9 liter jött ki belőle a 3,4 l helyett.

 

Véleményem szerint 100e km-enként (vagy ha nem fut annyit az autó 6-8 év után) cserélni kell, 30e km-enként az olajszintet ellenőrizni, utántölteni, ha kell.

 

Eredményül puhább váltót kaptam.

 

Egy kis technikai segítség a cseréhez, aki otthon nekiveselkedik:

3,4 liter ELF Tranself NFJ 75W-80 váltóolaj kell bele

8-as négyszög olajleeresztő kulcs kell

új rézalátét

leengedéskor üzemmeleg állapot

váltó oldalán van a nívóellenőrző, ami egyben betöltő is, úgyhogy 30-50 cm 10-es gumicső és műanyag tölcsér elengedhetetlen;

airboxot célszerű levenni betöltéskor;

Ata61 Creative Commons License 2012.12.10 0 0 49463

Szia DCI MÁGUS!  Meg tudnád mondani,hogy 1,5 dci 82le-be milyen baros/van 0,8és1,3/olajszűrő jó bele?

B45524D N3K1 Creative Commons License 2012.12.10 0 0 49462

Sziasztok!

 

Szombat este 11 után majdnem hazaérkeztem Sopronból, cca. 330 km megtétele után a szomszéd előtt elakadtam... :-D

... az utolsó 18km nagyon durva volt!

 

üdv

Törölt nick Creative Commons License 2012.12.10 0 0 49461

:-)))

Előzmény: DCI MÁGUS (49460)
DCI MÁGUS Creative Commons License 2012.12.09 0 0 49460

NO problem-No para!!Nem csak szeretem a viccet de megprobálom értelmezni is:-)

Előzmény: Törölt nick (49459)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.09 0 0 49459

Egy Mágus, aki még varázsolni is tud!  :-)))

Bocsi, de olyan magas volt a laszti, hogy nem tudtam kihagyni! 

Előzmény: DCI MÁGUS (49457)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.09 0 0 49458

Szia(sztok)!

 

Én is rég jártam már itt. :)

 

petiren1,5dci

Gyárilag tempomat nem volt ezekbe a Thaliakba, de mivel ugyan azon motor és vezérlés, mint a ClioII (amik meg kijöttek tempomattal) ezért ahogy MÁGUS is írja, utólag életre lehet kelteni. ;)

Csak a vezérlését (gombokat) kell megoldani, mert míg a ClioII-n gyárilag a kormánykeréken vannak a gombok és kétpatronos lufija van, tempomatos átvezetővel, addig a Thalianak más a légzsák átvezető szerkezete, a légzsák itt egy patronos, és az átvezető nem hogy nem tempomatos kivitel, de még a műanyag kiképzése sem egyforma, és a szükséges vezetékek nincsenek benne.

 

Pesze aki kicsit kreatív, fel lehet találni mindent! :)

 

Üdv mindenkinek!

 

U.i.: Még mindig keresek megvételre ClioII kormányra való tempomat vezérlő gombokat!

Ezt a verziót:

Előzmény: petiren1,5dci (49454)
DCI MÁGUS Creative Commons License 2012.12.09 0 0 49457

Tudok tempomatot varázsolni bele utolag ha szeretnél.Ha aktuális 06703204636 keress bátran ha kérdésed van.

Előzmény: petiren1,5dci (49454)
pintérlászló Creative Commons License 2012.12.08 0 0 49456

2 variáció van, vagy nincs beépítve, és akkor nem igazán lehet, vagy nincs kivágva a teteje (nálam ez volt) akkor lehet.

Amennyiben a második variáció van, kell hozzá egy bontott tető, és egy pollenszűrő betét. A fedél ki van könnyítve, elég könnyű kivágni.

Ajánlatos azonban az egész rendszert kitakarítani, illetve sűrített levegővel kifújatni, majd klíma fertőtlenítővel befújni!

Remélem tudtam segíteni! :)

Előzmény: petiren1,5dci (49454)
Tade15 Creative Commons License 2012.12.08 0 0 49455

Ha vissza olvasol 10-20 oldalt a kérdéseid javára megtalálod a választ.Pollen szűrőt csak akkor lehet tenni bele ha klímás.

Előzmény: petiren1,5dci (49454)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!