Keszthelyen és környékén tendálok általában. Akkor valahol állítanom kellene a ford. számot... már vizslattam evégett alul-felül, de még nem sikerült rájönnöm. Jahh, amúgy a kuplung része okés, csak az volt furcsa, hogy a fékkart behúzva "emel ki". Azenyimé' 1980-as, francia. Jelenthet valamit az ülés alatti vázrészen húzódó piros "MERLIN" matrica? Vagy csak az igen elmés előző tulaj ragasztgatta fel? :) Salve!
ha a fordulat esik,akkor a röpsúlyos kuplung bont.mivel neked magas a fordulat,valszeg ez nem következik be.ha megálltam nem kell felemelni a motort,elsőfék karja meghúz,fordulat leesik (nekem ilyenkor éppen csak ketyeg).ha indulok,csak elengedem a kart..Egyébként nem tudom pontosan milyen,számok szerint 1960-as ,a forgalmija olasz 1982-es.de ott a forgalombaállítás az alap.
kuplung??? :) az melyik? milyen tipus van neked? más: szunyoghálót nem találtam, viszont konyhai légelszivó szűrőjéből szabtam egy darabot, fájintos lett.
vezetés után.múltkor biciklivel megszondáztattak itt halál faszán egy mellék utcában.mivel nem voltam ittas,adott a közeg egy vaniliás jégrémet.mit utálok,de nem tettem szóvá,eldobtam a következő utcában.
egyébként nem mozog a gázkar,mert fix.csak egy bowden megy le a karbin át a pofátlan első fékig.vagy full gáz,vagy behúzott fék alapjárattal társítva.onnan gondolom hogy nem pörög 2000-nél többet,mert emelkedőn is ennyit tud.megnéztem,benzin van benne,úgyhogy szörnyű baljóslat vetíti elő árnyékát.de lehet hogy csak a zacskóban fityegő pilseni nyomta neki a csupasz világítás drótot a váznak,belevezetvén a delejt.ennél ahogy beindítom,máris ég a hátsó lámpa,az elsőn kapcsoló van,de még nem teszteltem.kellett vele menni vagy egy tízest mire a kuplung kezdett oldani.most már sirály.azért az a 40-45 év nem múlt el nyomtalan.
Ahoj! Találtam egy darab gézlapot otthon, jó durva. 4be hajtva pont jó lesz szűrőnek, ugyis rászoritja az a gyűrű. De ez innen kezdve gányolás... De fő hogy gurul. A gázkar egyáltalán nem forog, vagy mi a gond? Elvileg azzal lehet szabályozni, és a fék csak visszaveszi alapra a gázt. Nekem még alapon is ugy pörög, majd szétesik, hiába műxik ez a gázvisszavevős kütyü. Fel szoktam emelni egyből a motort a kerékről mihelyt megállok, igy legalább nem eszi az amugy is kopott gumit. Hey! Sörözgetünk vezetés közben? :)
Én most jöttem meg,mentem vagy hatot dombnak le s fel.Megálltam a sarki közértnél egy söricilinért,de utánna nemigen teljesített a szerkezet.Pedig el akartam száguldani a házam s a családom előtt (ócskavasnak híják a turbót,hiába mondtam,h hengerenkénti befecskendezés van),de csak erőtlenül pöfögött.Mondjuk lehet h elfogyott a benya.De szerintem kiengedve a karokat sem pörög kétezernél többet.Pedig kéne vagy 3800-at. Mellette menve biciglivel 17-20 között van a sebessége sík úton.Tehát itt is cizellálni kéne a fordulaton.Mondjuk az enyémen nem lehet gázt "húzni",mert vagy húzom az első féket(még nincs benne "pofa"),akkor alapjárat,vagy elengedem és akkor kikapar.Kéne valami beállítási segédlet.
Petry!
Lehet venni fém szúnyoghálót,sürübb és erősebb mint a műanyag.
Andi: Meg a korod, címed, telefonszámod, családi állapotod is add meg! :)
Hol lehet szerezni ilyen (de kevésbé szakadt) szűrőt? Vagy váltsam ki egy darabka tüll-anyaggal? Az is felfogja a szutykot... vagy? Legutóbbi próbálkozásaim kudarcba fulladtak, csak tekertem a pedált, sehogy sem akart beindulni... mindig feladtam, toltam vissza a garázsba. Ma du. erőt vettem magamon. Találtam egy düznit a karburátorka elején, kipucoltam, egyből indult. :) Hol lehet alapjáratot állitani? Mintha kissé magas lenne. (pörög mint az állat)
Sziasztok!
Van nekünk egy nagyon jó állapotú VeloSolexünk, aminek mi vagyunk a 2. tulajdonosa és se az előző tulajdonosa se mi nem nagyon használtuk, így km is aligvan benne... El szeretnénk adni, de nem nagyon tudjuk, hogy mit lehetne érte kérni. Kérlek segítsetek nekünk ebben...
Aki ír az kérlek írjon az e-mail címemre: dementia@freemail.hu
Köszi: Andi
a gyárban?enyimén michelin van,elől hátul ugyanolyan.ha meg van a forrás,írhatnál.nekem mindkettő erősen repedezett,tehát nem elég a belső.így nem merek túrába fogni.
1980-as kiadás, eredeti francia, bár Gergő szerint hiányzik róla ez-az. (eredeti burkolat a lámpával, meg az a fáin króm "bukókeret" elölről) Tud valaki rendelési címet első spec. gumihoz? (ha már itt tartunk hátsó is kellene, ereszt ez is) A márka már mögva, Huchinson, meg hogy 4000.- kb. Köszi
Tegnap tekeregtem,de csak szigorúan a környékemen.Ereszt a hátsóm.Különben király a gép.Úgy néztek,mint ufóra.95-ös benya,husquarna xp olaj,teljesen szag és füst mentes.Csodájára járnak az öreg szarnak.Nagy élmény.Mennék én belvárosba,ha nem fosnék hogy elgázolnak.Így marad Pestszentimre.
Ha olyan ökörszarv szerű a fékkar mint itt az általad feltett pirosnál,és jobb oldalon van a dekompresszor müködtetője,akkor nagyon szeretném.Annál jobban már csak egy eredeti karocskát.