Rég akartam kérdezni, de az övek hogy vannak kialakítva az f1ben? MErt mikor épp vki alatt felrobban a motor ugye gyorsan ki kell ugrania, de hogy lazítja meg az övet olyan gyorsan, van rá egy gomb vagy csak simán kihúzza belőle magát? Az meg ugye azért fura mert mivan ha kilazul menet közben stb, de iylenre még sose volt példa sztem. :D
jogos, Washington meg a többi amerikai elnök is visszavonult 8 év után, amikor még nem változtattak a szabályon és nem lett volna muszáj. az F1-esek viszont F. D. Rooseveltek.
Igen, és az én kommunistám belülről bomlasztotta a rendszert és demokratikus meggyőződésű, az én dominanciám meg jót tesz az F1-nek és sportszerű eszközökkel történik! :D
És mintha egyre romlana a helyzet... Buttont a legdurvább RBR-dominancia idején, 2011-ben kérdezték:
Q: If you look at the situation with Red Bull and Vettel, are you reminded of Brawn and yourself in 2009? JB: I didn’t have eight tenths on anyone.
Szóval a RBR dominánsabb volt, mint a Brawn, a Mercedeshez meg néha nyolctizedre sem tudnak közel kerülni a törpiek... nem jó a tendencia, kollegák, nem jó.
Igencsak nagyot dobhatna a népszerűségén, ha épp ő kijelentené egy győzelme után, hogy ez így nem jó, és változtatni kell. Kár, hogy a nyilatkozatait majdnem hogy cenzúrázza a csapat.
Még Webber is azt nyilatkozta, hogy sokkal de sokkal szabadabb és jobb a hangulat a WEC-ben mint az F1-ben. Teljesen más a légkör.
Kimi is azt nyilatkozta ha itt befejezi többet nem jön vissza és nem szeretné, ha a fia is F1 pilóta lenne, mert nem szeretne visszajönni az F1-be.
Szerintem a WEC-ben megtalálná a helyét valahol az LMP1-ben.
A Toyota is milyen jól elvan a WEC-ben tavaly bajnokok voltak ez az F1-ben lehetetlen volt.
És Nakajima, Wurz, Buemi akik beleszürkültek az F1 középmezőnyébe itt top pilótáknak számítanak az LMP1-ben. Már Kobayasi ott van a Toyotánál tesztpilótaként.
Változatos, izgalmas futam volt, kedvenc pilótám, Hulkenberg nyert! Az F1-ben meg csak szopik mióta a kiscsapatoknál. Szar szabályok, szar istállók, töketlen vezetés, szegény küzd a pontszerző helyekért. Örülhet, hogy még nem dobták ki egy fizetős pilótáért.
Itt kedveltem meg a srácot igazán. És nagyon nagy kár a koreai nagydíjért.
Frentzen 1 győzelmet szerzett ezzel a "domináns" Williams-Renaulttal, és Villenuve is többször elvesztette az összetett első helyét. Az 1997-es mekit nem Newey tervezte, de az már tlászott, hogy jövőre elől lesznek, szépen jöttek a jó eredmények 1997-ben. Mika is igen jó lett év végére.
Az 1997-es kocsit Newey tervezte, aki 1996. december 31-én fejezte be a munkát. Azzal a feltétellel engedték el, hogy 1997. augusztus 1-től csatlakozhat a McLarenhez, így a Hungaroringen volt először az új csapatával. Az 1997-es Williams az év elején durván fölényben volt, Villeneuve Melbourne-ben 2 másodperc előnnyel szerezte meg a pole-t a harmadik Schumacher előtt, azután jöttek a fejlesztések és az előny a szezon közepére minimálisra csökkent.
Az 1998-as gép teljesítménye pedig önmagáért beszél, nem annyira a motorerő, hanem a vezethetőség hiánya miatt kerültek hátrányba. Az összehasonlító videókon jól látható volt, hogy állandóan korrigálniuk kellett Villeneuve-éknek a kanyarokban.
Amikor Newey lelépett, azonnal visszaesett a Williams.
Már előtte sem muzsikált úgy. 1997 sem volt egy domináns év, éppencsak nyertek. Ráadásul a Reanult volt a leggyengébb láncszem akkoriban, mivel megunták az F1-et.
Villeneuve-nek is voltak róla történetei. Főleg 97-ről, néha át kellett verniük a mérnökével, mert nem akarták használni pl. egy újabb felfüggesztést Head meg ragaszkodott hozzá, aztán valahogy megoldották..:) Ezektől függetlenül biztos tud azért valamit...
"I always did my best for the team but, at times, it didn't seem to matter. It was never good enough," he was widely quoted to have told the British tabloid "The Sun". He continued by blasting Head further: "Patrick is a brilliant engineer, but he has no idea of man-management." He finished off by claiming that after his first test with the team, Head told him that he "should take a good look in the mirror and ask yourself if you really are a professional racing driver". Patrick Head has denied making this last comment.
Head a bajnoki címekben betöltött valódi szerepével kapcsolatban nekem vannak kétségeim. A nyolcvanas években Frank Dernie (az FW12-ig), a kilencvenes években (FW14-től FW19-ig) pedig Adrian Newey dolgozott a keze alatt. Amikor Newey lelépett, azonnal visszaesett a Williams. Nem könnyű természetű ember, erről Frentzen sokat beszélt annak idején.