Nem tom, szerintem nem akadékoskodtam :) Nálam, ha azt mondják h új motor, az azt jelenti, h jelentősen átalakított erőforrás, ami hoz 15-30 bph-t, nemcsak a szokásos megbízhatósági kisebb változtatások, amiket egyébként minden versenyre hoztak. Eddig egy jelentősebb átalakításuk volt, a múltkori, de az sem a teljesítményt növelte, hanem a megbízhatóságot elsősorban (most hagyjuk h ezekután jött két DNF).
Az RBR is azon gondolkozik, h kicserélik az erőforrást, illetve annak egy részét, h inkább most kapjanak büntetést, mert most úgyis esélytelenek. Jenson autóján egyelőre nem cserélnek, péntek után döntik el, h fognak-e.
Kiváncsi leszek erre a rövidebb orra, remélem, jól fog mutatni :D
Egyébként ezt volt az eredeti cikk, ahonnan a többiek átvettek/hozzátettek stb.:
Jajj istenem de akadékos vagy baze. :D Azokat a módosításokat erre kell akkor érteni, jó reggelt, mivel a cikkben említik is hogy nem az erőforrás új és nincs upgrade, hanem van új megoldás is. Én erre értettem. :D egyébként f1 lájv na és? Nem maguk hozták le ezt a cikket hanem a sky sports is.
Ugye nem gondolod h a bulvárhonlap f1-lájvról tájékozódom, jóreggelt...
Megmondták már Montreal előtt h a 2 zseton felhasználásával elért módosítások nem Montrealra, hanem Ausztriára készültek. Láttál egyébként olyat h megint zsetonokat használtak fel, mert én nem.
Nem biztos, h 10 rajthely lesz, mivel motoregységenként számít a büntetés, így simán lehet egy 20 rajthelyes is, amit átváltanak hátrasorolás mellett stop-and-go büntetésre.
Nem lesz új a motor, taktikai motorcseréről van szó, mivel mindenképp cserélniük kell előbb-utóbb, és ne Silverstone-ban vagy a Hungaroringen kerüljön erre sor, ahol esélyük van a jobb eredményre. Ezért inkább letudják most.
Ha az lesz, mint Buttonnal Kanadában, amikor a felhalmozott büntetések miatt rögtön az elején áthajtásos büntetést kellett letöltenie, akkor nem lesz belőle nagy előzgetés...
Ha a McLarent boxbaszállító tréler a verseny végén akár csak 0.02 deciliterrel is, de kevesebbet fog fogyasztani, mint az eddigi futamokon, már nem megérte?
na ha ezen a hétvégén sem produkálnak mérvadót akkor le lehet húzni a rolót idénre. Viszont a plusz 10 meg abszolút nem érdekelne, legtöbbször úgy is 13-15 hely körül rtajtol, nem oylan ördöngős veszteség, csak menjen végre végig és jó tempóval. az se baj ha nem szerez pontot csak lássam a fejlődést. :D (20. helyről azért nehéz lesz a pont erre értem, és az már fejlődés lesz ha előzget majd és végig megy, nem spórolva a benyával stb stb).
régen is volt olyan, hogy kiraktak nekik egy táblát, hogy menj lassabban, hogy spórolj benzint, csak akkor annyira nem analizáltuk szét ezt a dolgot, mint ma. ebben igaza van a cikknek. Néztük a versenyeket, izgultunk, láttuk, mi történik, de kevésbé értettük és utána ment mindenki a dolgára. Ma meg mindenre egyből megy a flame meg a szétanalizálás, mert több az info, ami eljut hozzánk és állandóan a felszínen tartja a média.