Hát, jó, ha szerinted jót tesz at F1-nek, ami jelenleg a Hondával és a Renault-tal történik, tegyed. Én nem vagyok ilyen optimista, új motorgyártó két bottal sem fogja megpiszkálni az F1-et ezután az év után, pedig a mai modern sportokban a minél nagyobb merítési lehetőség a túlélés záloga. Nem jósolok nagy jövőt a jelenlegi F1-nek (meg ha így marad, az F1-nek általában).
a párhuzamok általában irtó szarok valamilyen szempontból, ezért párhuzamok, nem ugyanazok az esetek. nyugi, nem azt sugalltam, hogy Alonso csinálta ezeket a csúnyaságokat.
ez a csereberélős dologért való büntetés egy joghézag volt, és maradt egy kicsit máig is az, nem véletlenül csinálják sokszor, hogy csomagban cserélik ezeket az alkatrészeket, mert ők is tudják, hogy ha valaki a tizedik hely helyett a huszadikról indul, nem olyan nagy büntetés pluszban egy áthajtásos.
az hogy a 4 motor sok vagy kevés, az egy tök másik dolog, ezzel is kezdeni lehet valamit, de nem év közben kell kedvezgetni a hikomat csapatoknak.
Ne haragudj, de ez egy irtó szar párhuzam, mivel itt bűncselekményekről beszélsz (vagy legalább is morálisan megkérdőjelezhető dolgokról), míg mi egy sportágról, ami maga alakítja ki a szabályait.
annál lényegesen jobban nem veheted ki őket a versenyből, mint hogy az utolsó helyre száműzöd őket, kb. ugyanott fognak így is végezni.
Igen, pontosan, ezt mondjuk mi is. Mi a francnak akkor külön számolni a rajthelybüntetéseket motoregységekként és ha nem lehet őket ténylegesen letölteni, akkor még áthajtásos büntetést is mellérakni? Nem lenne bőven elegendő, ha az összesített büntetés eléri azt, ami már nem teljesíthető (20 rajhely, miközben összesen nincs annyi kocsi), h akkor a végéről kezd és ennyi? Mi a manónak még 5-10 másodpercekre behívni őket? Tavaly így volt (ha elérte, végéről kezdtek) és senkit sem zavart.
Az más kérdés, h a 4 motor egyértelműen édeskevés, de végülis az ő dolguk, ha ki akarják csinálni a mezőny felét, hát, lelkük rajta, biztos jó lesz ez a Mercinek is.
Közben Kvjat is megkapta a maga 10 rajthelyes büntetését.
Nem kapnának pontot de legalább lenne csata a mezőnyben. Azért ez a meki nem olyan rossz hogy csak a manorral csatázzon érted, az meg nem tudom látványban miéért jó hogy van 2 autó agy 2 csapat a versenyben 600 méterrel a többiek mögött. Marha érdekes tényleg. ezért érdemes jegyet venni hogy ezt lássam. :D
annál lényegesen jobban nem veheted ki őket a versenyből, mint hogy az utolsó helyre száműzöd őket, kb. ugyanott fognak így is végezni.
az érvelésetek olyan, mintha azt mondanátok, hogy akit elkaptak ittas vezetésért, annak vehessék el a jogosítványát, de azért aznap még vezethessen, akár sebességtúllépéssel, üthessen el bárkit, és hazaérve még hamisíthasson egy kis pénzt is, miközben a feleségét veri.
És az mivel jobb hogy eleve utolsó, és még büntessük ezen felül szarrá a versenyen is? Gyakorlatilag kiveszel versenyből 2 autót, vagy 4et mert ez az rbt is büntetik sztem. Az miért is jó az f1nek?
Inkább ne lenne ez a bünti, anélkül sem kapnának pontokat, de legalább csatáznának. Elől úgy sem lesz semmi....balesetek nincsenek már, mit nézzek akkor ezen az f1en?
Nemcsak a Mekit sújtja ez, hanem az RBR-t és a Torro Rossót is. Őszintén szólva, én úgy gondolom, h irtó nagy felelőtlenség az, amit jelenleg az F1 csinál, és bár Mateschitz egy idegesítő, nyavajgó figura, nagyon sok igazság volt abban, amit mondott. Nem lehet úgy egy versenyszériát működtetni, h a négy motorszállítóból kettő nem tudja megoldani a motort a jelenlegi szabályok mellett, a maradék kettőből egy örül, mint majom a farkának, h stabil második, maradt egyetlen motorgyártó, aki meg tudta oldani a feladatot, de az általa ellátott kisebb csapatok esélytelenek ahhoz, h komoly erőt képviseljenek. Ami most megy az F1-ben az szerintem tarthatatlan. És élvezhetetlen nézőként is.
akkor ne adjunk büntetést a cserékért, vagy kisebbeket adjunk, de a legrosszabb megoldás hagyni hogy ha már úgyis a végéről rajtol valaki, akkor büntetlenül nagygenerált csinálhasson az autón. vagy induljon a Meki más kategóriában idén.
Mondjuk, én ennek semmi értelmét nem látom, tavaly "csak" visszasorolás volt, és nem rémlik, h bármi gond lett volna ebből. Azok a csapatok, akik eljutnak addig, h büntetést kapjanak a cserék miatt, nem a leggyorsabb és legmegbízhatóbb csapatok, több, mint elég nekik az, h a végéről kell rajtolniuk, mi a manónak még további másodperceket hozzátenni? A versenyből már kiestek azzal, h a végéről kezdenek. Szóval ezt szerintem egy teljesen értelmetlen szabály.