lenne egy forgó kamera a többi pedig ugyanolyan lenne mint eddig. Szóval ez csak kiegészítés, és mindegyik kamerát nyilván tudnák követni is. Ezért mondom hogy ez megérni, nem kell nekik kiadni, elég ha ők látják, de azt legalább jól.
jaj hát ez nagyon fontos .....nyilván ha vbt nyersz a kövi évben meg vezeted a tabellát rád mondják ezt. Vicces is lenne ha egy pontnélküli pilótára mondanák ezt. De tavaly és azelőtt is végig alonsora mondták ezt, ez a fontos. :D
97 körül is mondták h villi a legjobb egyesek, oszt hol volt ő a legjobb státusztól? Mint makó jeruzsálemtől....
A VW legújabb mocija 200 KW-os. Ez így jól is hangzik, de ha tovább olvasunk, és azt látjuk, hogy 1 literes, és 3 hengeres, akkor már nem annyira tetszik a dolog. Pedig, attól még tujda a 200 KW-ot, csak hát az illúzió... :)
Meg nagy kalap szar is az ilyen motor, turbódízel barátaival együtt
Nem tudom ki hogy van vele, de csak nekem tűnik úgy, hogy az F1 közvetítés nem igazán kell a közszolgálatiknak? Nagy dirrel-durral elhozták a retekről, igérgetések, nem lesz reklám közben (volt ugyanúgy) nem lesz hülyekérdéses smsdi (volt ugyanúgy) szinvonalas közvetítés lesz (Mezei höjjj csatakiáltása tényleg az volt),az ismétlésekröl már nem is beszélve (elmarad a meccs? se baj berakjuk az F1-et...jaa,hogy azt 8-kor kéne..kit érdekel..aki látja látja,aki nem az nem)...és még lehetne sorolni. Aztán,mint akiknek nem kell.. Mi legyen? passzoljuk át a Dunának. Úgy látszik a Dunának sem kell, most átpasszoljuk az M4-nek, végülis Szujó a nagy F1-es csinálja őt. Azt gondolom nem túl nagy a nézettsége vagy valami ilyesmi lehet.
Jézusom, ennyi hüyleséget.
M4 egy tematikus sportcsatorna. Persze, hogy ott lesz az F1. Szerinted hírcsatornán, mesecsatornán, vagy a retrócsatornán van a helye? Édes istenem...
Na, megérkeztek az első év közbeni zseton felhasználások: a Ferrari 3, a Honda pedig 2 zsetont használ fel a következő motoránál. (Ez nem jelenti azt, h rögtön Kanadában, a Honda azt mondja, h ők valszeg Ausztriában jönnek az új motorral).
BUILDING FOR THE FUTURE Manor Marussia F1 Team boosts technical and engineering capability with key appointments
Silverstone, UK Monday 1 June 2015
As part of its long term strategy, the Manor Marussia F1 Team is pleased to announce new appointments to its technical and engineering teams.
Under the technical leadership of John McQuilliam, Technical Director, the team welcomes Luca Furbatto in the role of Head of Design. Luca previously held the position of Chief Designer with Scuderia Toro Rosso, prior to which he spent nearly a decade with McLaren Racing.
The team also welcomes Gianluca Pisanello in the role of Chief Engineer. Most recently, Gianluca held the role of Head of Engineering Operations with Caterham F1 Team. Before this, he worked in various engineering positions with Caterham and Toyota Motorsport GmbH. Gianluca will lead a young and highly ambitious group of race, performance and strategy engineers supporting Manor’s race drivers.
The team is also delighted to announce that assisting the team for the 2015 season is Bob Bell, the former technical director of the Mercedes F1 and team principal of Renault F1 teams, whose career has spanned roles at McLaren, Benetton and Jordan and includes winning two Constructors Championships. Bob will act as a technical consultant, applying his considerable industry experience supporting and advising Manor’s senior management as they rebuild the team and formulate an ambitious long term plan.
John Booth, Team Principal, said: “We’re delighted to welcome Bob, Luca, and Gianluca to the team. It’s been a dramatic but rewarding start to our 2015 season, and we’re only now able to settle into more of a rhythm, allowing us to look to the future. Our focus this season is to re-build the foundations of the team and develop our internal capabilities. As ever in Formula One, we rely on the experience, tenacity and drive of our colleagues, so we’re delighted to welcome our new teammates. Each of them brings a huge amount of experience from within the sport, adding further dimensions to our existing technical and engineering capability. Whilst we seek to optimise our performance during the remainder of the 2015 season, we can also turn our attention to the next exciting chapter in our story - 2016 and beyond.”
Nem lenne egyszerűbb 2-3 onboard kamerát felszerelni teszten is?? Aztán az fia meg nem adná ki őket csak ő nézhetné.....húúúú mekkora ötlet mi? :D
indy carban ezer éve van forgó kamera is meg ez az új embertelemetria is. sőt az h hány %on van a throttle és a break álása is már évek óta meg van nekik.
Úgy néz ki, h sose fogjuk megtudni, mi volt Alonsóval Barcelonában, Jonathan Neale, a Meki egyik igazgatója, arról beszélt, h szétszedték az autót darabjaira, kismillió szimulációt csináltak, Alót össze-vissza szurkálták :), de semmi:
Úgy tűnik viszont, h ez a semmi nem tetszik az FIA-nak, ezért több kamerát akarnak a teszteken is, valamint az is napirenden van, h a pilótákra is telemetriát "szerelnek":