Nem világos a pontozási rendszer, de ez nyilvánvalóan nem egy életműdíj, hanem az aktuális helyzetet tükrözi. Akkor viszont hogy kaphatja Kimi Alonso pontjainak 2/3-át és ugyanannyit, mint Ricciardo, aki tavaly uborkapürét csinált a 22 pontos Vettelből?
Mclaren - Hondáról beszélünk mikor azt a 4 pontott nézegetjük. Egy ekkora név csak ennyit tud felmútatni enniy futam után ez kevés még akkor is ha most jött vissza a Honda. A név kötelez barátom, de eddig nyomát se látni annak.
Kimivel meg te szeretsz foglalkozni szóval átadom neked a lehetőséget úgyis a te beragadt lemezed ez a téma, engem annyira nem érdekel a dolog hogy még van mit felemlegetned. Egyenlőre nem kéne széthajtani a Hondát. ;)
Most nem azért, de a Meki eszméletlenül sokat fejlődött, látványosan. Csak igen mélyről kezdték. Ettől még le a kalappal előttük is, meg a Honda előtt is, durván sok munka lehet benne.
Azért várjunk még az optimizmussal, mert vélhetően lesznek gyerekbetegségei az új alkatrészeknek, ami miatt lehet például, hogy megint nem fogják tudni feltekerni a motort.
A Ferrari várva várt fejlesztései sem váltották meg a világot.
Ugyanakkor persze az ő hátterükkel folyamatosan kell tudniuk előre lépkedni, hiszen az adott szabályokból még hozták ki a legkevesebbet, az utolsó tizedeket pedig nagyon nehéz lesz ledolgozni, nem csak a Mercedesszel, hanem akár a Williamsszel, vagy a Red Bullal szemben is. Annyit meg a mostani szabályok között nem tud rendszeresen áthidalni az erős pilótakettősük.
rövidebb orrkúp, új motor kanadára, tejes aero frissítés ausztriára. Sokat fog javulni már idén ez a meki úgy érzem, az str sauber páros elfog maradni ebben, a williamset beérni meg nem nagy szám, monacoban már előttük voltak. :D a red bull, ferrari williams 3as sztem sem befoghatatlan. Kíváncsi vagyok mit találnak még.