Hát sokszor olvastuk már azt hogy ez meg az lesz az F1 halála, szerintem még pár évig ez így megy tovább de aztán változtatniuk kell majd.
Mondjuk a spórolás alapvetően ellenkezik a F1 alapjaival, a büntetősdi meg maga az elmebaj. A teszttilalmat is meg kell reformálni ezzel egyetértek, de nem úgy hogy szabadjára engedjük a tehetősebb csapatokat, miközben a kicsik ugyanúgy szívnak.
"Az ilyeneken én már nem lepödök meg, de ha megfigyeled Kimi pályafutását akkor ezek a dolgok nem egyedi esetek hanem elég gyakoriak, mintha ez lenne a karmájába vésve."
Mi van a májába vésve? :)))
Viszont innen lehet bizonyítani. Ha utoléri fetát, akkor jó.
Mondjuk az tény, hogy egyre nehezebb szeretni, persze ezen nem a kéziváltó meg a weber karburátor fog változtatni. Egy biztos, ennek a spórolós, teszttilalmas, eszetlen büntetősdinek nem sok van hátra.
A magam részéről mindenkinek örülök, aki be akar szállni az F1-be, és nem gondolom nevetségesnek. Egyébként nagyon látszik és meg is mondták, h átcsoportosítják az erőforrást (és pénzt) az F1-re, így a többi szakáguk meg fogja érezni. A legújabb hírek szerint még több embert és pénzt fognak áldozni az F1-re, mint eddig, mert úgy találták, h még több kell.
Tegyéteket a kezeteket a szívetekre és öszintén láttok bármiféle esélyt arra hogy odaérhetnek az elejébe a Hondával????
Öszinte leszek veled, nem azért ércelödök a Mekin mert utálom őket, én igazából a Honda visszatérését egy viccnek tartom a mai komplikált F1 világába mikor annó még a nagyobb nem ennyire komplikált érában sem tudtak maradandót alkótni max egy közép csapatnál feljebb és mi sem pereztálja jobbana Honda tehetségét az autó sportban hogy wtcc-ben is folyamatosan csak a magyarázkodás megy közben a Lada a második évét tapossa a sorozatban és ott vagyunk hogy erősebbek mint a Japának. Meki rohadtúl melléfogott a Hondával szerintem mert ők már csak a múltból élnek. Inkább öltek volan több pénzt a motor projektjükbe, de az F1-nek hála már az se úgy megy. Tegyéteket a kezeteket a szívetekre és öszintén láttok bármiféle esélyt arra hogy odaérhetnek az elejébe a Hondával????
Szerintem meg hátráltatja. Tavaly pl. a motort csak februárban kapták meg, ugyanúgy, mint a többi Mercedes motoros csapat, azt se mondták meg nekik, h milyen lesz a motor beosztása, így teljesen vakon csinálták a karosszériát és mint kiderült, ők más elrendezésben gondolkodtak, ami nem illett a motorhoz.
Ehhez jött hozzá, h a Mercedes a Petronasszal dolgozik, a McLaren pedig az Exxonnal és a Mobil1-gyel, amely nem volt kompatibilitis a motorral, nem tudtak úgy fejleszteni, mint a Merci (manapság a jó üzemanyaggal is rengeteget nyernek).
És igen, kevésbé erős motort kapnak a vásárlói csapatok.
Persze, kemény munkával, sok pénzzel el tudták volna érni ők is a Williams szintjét. Hát, elnézést, h ők ennél többet szeretnének. Nem véletlenül mondta Mateschitz h ha nem gyári csapat vagy, esélyed sincs nyerni. Lehet a Mekin röhögni, de ők csak annyit akarnak/akartak, h ne legyenek egy tisztes középcsapat, nem azért vannak itt. Bízom benne, h előbb-utóbb elérik a céljukat.
Erre az évre szerintem tudtak volna köré kocsit építeni ha ott maradnak még akkro is ha gyengébb motort kapnak. És nem gondolnám azt hoyg hátráltatná őket ha nem kapnak annyi infot Mercitől. Igazából mikor már tavaly úgy álltunk az évnek neki hoyg tudtuk hoyg jön a Honda teljesen logikus hogy már nem igen kaptak meg minden szükséges infot a gyártótól, de szerintem ezen nincs mit meglepődni, amig meg jó volt a partnerség addig azért érdekes mód tudtak építkezni még akkor is ha 2008 után úgy nem jöttek az eredmények ahoyg azt elvárhatnánk egy olyan alakulattól ahol pl Hamilton is pilóta volt.
Az ilyeneken én már nem lepödök meg, de ha megfigyeled Kimi pályafutását akkor ezek a dolgok nem egyedi esetek hanem elég gyakoriak, mintha ez lenne a karmájába vésve.