Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kzkzkzkz Creative Commons License 2012.12.15 0 0 49509

A bal első lámpa alatt van a szervótartály. Nem könnyű hozzáférni a kupakhoz, és pláne nem könnyű 6-7 év után először letekerni, úgy hogy még az égőnek a foglalata/motorja rálóg a kupakra. Ha mégis sikerül leszedni, akkor érdemes egy hosszú "csöcsű" tölcsérrel, vagy valami hosszú csövön át feltölteni.

 

Volt nekem is olyan, hogy nem ment a szervó. Aztán mint kiderült a szervó rendben volt, és maga a kormánymű volt a rossz, amiatt akadozott a kormányzás. Ez egy kicsit drágább mulatság volt, mint a szervócsere :(, amit végrehajtottunk, de utána mégse lett jobb. Utólag kiderült, hogy nem csoda :)

Előzmény: Anonymus23 (49499)
bsanzika Creative Commons License 2012.12.15 0 0 49508

Az a baj hogy borsodi vagyok és így felejtős a dolog, és az enyém se klímás és a hirdetés szerint ez a motor se klímás rendszerhez való.

Előzmény: DCI MÁGUS (49506)
DCI MÁGUS Creative Commons License 2012.12.15 0 0 49507

Nem -nem ugyanaz mert a klimás pl digitálisan szabályozza a fordulatot nem ellenállásal!

Előzmény: bsanzika (49505)
DCI MÁGUS Creative Commons License 2012.12.15 0 0 49506

Ha bp -i vagy gyere megnézük mi a nyügje!06703204636

Előzmény: dénes8611 (49504)
bsanzika Creative Commons License 2012.12.15 0 0 49505

Sziasztok! Kezd haldokalni a fűtőmotor az autómban, iszonyat hangokat ad ki... A kérdésem a következő lenne, ahogy szétbontottam láttam ugye hogy magneti marelli meg hogy sehogy nem tudom tovább bontani,kinézetre dettó http://racing-bazar.hu/alkatresz/klima-futes/futesmotor_ducato_jumper_boxer_00_06 ugyan ez. Szerintetek ha lebontom róla ezt a műanyagot akkor passzolhat az enyém helyére? Csatlakozó ugyan az pl, klíma nincs az enyémbe se.....

Így néz ki az enyém: http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2012_12_15_g069ec7b9b.jpg 

dénes8611 Creative Commons License 2012.12.15 0 0 49504

Sziasztok olyan kérdésem lenne van egy 1.5 dci thaliám hidegen nem akar elindulni se fütöt garázsban sem sehol de melegen egy pöcre indul valakinek valami ötlete elöre is köszi

Törölt nick Creative Commons License 2012.12.15 0 0 49503

Szia!

 

Úgy valahogy! Már én is ránéztem részletesebben, bár mondjuk nekem az adatbázis 60 és 62 kW teljesítményt ad. Kb. akkor ennyi, bár az alapkérdés a szűrő volt és abban nincs eltérés. :)

 

Bár ez lenne a legnagyobb feladat Renault ügyileg!;-)

Előzmény: DCI MÁGUS (49502)
DCI MÁGUS Creative Commons License 2012.12.15 0 0 49502

82euro3, és86 lovas euro4

Előzmény: Törölt nick (49472)
SGN Creative Commons License 2012.12.14 0 0 49501

Heló A23!

Kétféle olaj van! Piros és zöld színű! Az első az a hagyományos ékszíjhajtású szervóba való (ha jól emlékszem ez az "ATF" olaj), a második az az elektromos szervóba való. Ha jól veszem ki (néha megy, néha nem) akkor neked az elektromos szervó van. Ez azért előnyös, mert a sima ATF olaj kb 1000-1500 Ft egy liter, a másik meg 4-5eFt egy liter. Ez azért előnyös mert az embernek úgy sincs hova tenni a lóvét és ez segít a megoldásban! Remélem érted az iróniát! Az árak nem 100%, hogy ennyi, de közel vagyok az igazsághoz ha jól emlékszem. Hali...... 

Előzmény: Anonymus23 (49499)
GOFE Creative Commons License 2012.12.14 0 0 49500

Hali!

Automata váltó olaj megy bele, de már láttam kormányszervó olaj feliratú flakont is. Szerintem a tartalma megegyezik.

Lent a kormányműnél kell a csatlakozó csövet lekötni, és kifolyik a rendszerből. A feltöltés a tartályon keresztül, és járó motorral jobbra-balra

tekerve a kormányt légtelenedik, olaj szintet után tölt, és kész. Én is most készülök 10év után lecserélni, már megvettem az olajat, és alánéztem

hogy is néz ki a kormányműnél a hidrulika cső, már csak rá kell szánnom magam a műveletre.

Előzmény: Anonymus23 (49499)
Anonymus23 Creative Commons License 2012.12.14 0 0 49499

Sziasztok,

A kormányszervóba milyen olaj jár amúgy?

Hogy/hol kell azt lecserélni?

Előzmény: Anonymus23 (49498)
Anonymus23 Creative Commons License 2012.12.14 0 0 49498

Minden ajtónál van kapcsoló, az elsőknél, hátsóknál, csomagtartónál és a motorháztetőnél is.

 

Ma reggel viszont azt vettem észre, hogy a kormányszervó kezd el vacakolni :(((

Indulás után még ment, majd menet közben fogta magát és elment, majd egy idő után visszajött.

Amikor elment, akkor nyikorgott rendesen a kormánymouzdulatra, de ahogy visszajött a szervó, azonnal jó lett. Minden gömbcsukló és axiálcsukló ebben az évben volt cserélve.

 

Most utána kell néznem, hogy ezt mennyiért fogják megcsinálni :(

Előzmény: Törölt nick (49496)
petr.pet Creative Commons License 2012.12.14 0 0 49497

 

Privátba küldtem szerelőt!

 

Előzmény: tomchy (49495)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.13 0 0 49496

Szia(sztok)!

 

Szerintem befecskendezés hiba lesz az, de ahogy Anonymus23 is írja, jó lenne tudni a hibakódot pontosan, arról lehet következtetni.

 

A kesztyűtartó határoló műanyag új ára kb 2000-2500 ft, hivatalos renault szervízben rendelhető, másnapra meghozzák.

 

Hátsó ködlámpa visszajelző felvillanásra a bal hátsó lámpatest elektromos érintkezőinél és izzóinak érintkezéseinél keresném az oxidációkat, ahogy B45524D N3K1 is írja. És ahogy lulumba is írja, a testszálat sem árt megnézni. :)

 

 

Anonymus23

Az utastér+csomagtér világítást az UCH vezérli és kapcsolja be akkor, ha valamelyik ajtó vagy csomagtérajtó érzékelőtől jelet kap.

Ha a hátsó ajtóidnál nincs érzékelő, akkor nézd meg ott a kárpit mögött lévő vezetékeket, mert hogy gyárilag be van kábelezve, szabadon van hagyva de nincs szigetelve, így esetleg lehetséges, hogy valahol a szabad vezeték esetleg vázhoz vagy fémhez ér, talán ez ius lehet hiba oka.

Ha az érzékelők nem érintkezéshibásak és a vezetékek is rendben vannak, akkor esetleg talán lehet még UCH-n belüli kontakhiba.

Előzmény: petiren1,5dci (49487)
tomchy Creative Commons License 2012.12.13 0 0 49495

Ok,köszi, nézünk hibakódot, aztán majd kiderül...

 

Továbbra is: Miskolc környékén keresnék megbízható szerelőt...

Előzmény: Anonymus23 (49490)
ÖregMackó Creative Commons License 2012.12.13 0 0 49494

Cipőfűző, redőnyzsinór vagy ilyesmi. Én redőnyzsinórtból csináltam, teszi a dolgát. 25 cm az egész, bármi megteszi. A lényeg az, hogy nyitott állapotban a terhelést átveszi és megtartja a fedelet.

 

ÖregMackó

Előzmény: petiren1,5dci (49487)
B45524D N3K1 Creative Commons License 2012.12.13 0 0 49493

Clio-n bal hátsó lámpa oxidos csatija csinálta, ráforrasztottam, azóta 100 százalékosan hibamentes!

Előzmény: petiren1,5dci (49487)
B45524D N3K1 Creative Commons License 2012.12.13 0 0 49492

Nem kétlem, lehet van 84 lovas, de ő azt írja, az övé 82.

Az enyém is az.

[1kW=1.34LE]

Előzmény: Törölt nick (49482)
petiren1,5dci Creative Commons License 2012.12.13 0 0 49491

Határolós ötleted lehet elcsenem :D meg dobok rá zsugorcsövet is még :)

Előzmény: Törölt nick (49488)
Anonymus23 Creative Commons License 2012.12.13 0 0 49490

Sajnos amit leírsz az nem sok jót ígér.

Mindenesetre jó lenne tudni, hogy mi az a hibakód, amit kidob a rendszer.

 

Én is szívtam sokat ilyen nem indulással, mi azt gondoltuk, hogy befecskendező + nagynyomású gond lesz, mígnem most kiderült, hogy az önindító perselyei voltak kimenve, és emiatt indulásnál túl nagy áramot vett fel, és nem maradt elég szufla a befecskendezés vezérlésére. Meg lett csináltatva az önindító, azóta pöccre indul. Pl ma reggel -12-13 fokban, 2x ráizzítottam és pöccre beindult, holott előtte már 0 - +4 fokban is csak szívtam vele.

 

Viszont ha folyamatosan világít az izzítás visszajelző, és menetközben is felvillan a hármas lámpa, akkor az sajna nem sok jót ígér, mert sanszos, hogy a befecskendezéssel lesz ott valami bibi.

Előzmény: tomchy (49485)
pintérlászló Creative Commons License 2012.12.13 0 0 49489

Igen, inkább huhogás! :) 

 

Előzmény: petiren1,5dci (49486)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.13 0 0 49488

A ködlámpa visszajelző tuti test hiba miatt jelez vissza, nézd meg jobban, valószínű halványabban is világít az egyik oldalon, mint a másikon a lámpa, nézd meg az izzót is. A kesztyűtartó határolónak nem tudom mennyi az ára, de sanszos, hogy az is el fog törni. Én úgy oldottam meg, hogy a két eltört rész egymáshoz közelebbi felét átfúrtam és horgászdamillal öszzekötöttem kb. 6 éve azóta így haszálom...

Előzmény: petiren1,5dci (49487)
petiren1,5dci Creative Commons License 2012.12.13 0 0 49487

Ja még vmi, a hátsó ködlámpa visszajelző néha parázslik ha a fékre lépek... testet néztem nem laza, lámpa panel se oxidos semmi, csatija is rendesen a helyén van, néha csinálja néha nem. Kesztyűtartó határolóra van vmi okosság? mert eltört... zsugorcsövet tettem rá de nem az igazi... Új ára mennyire vészes? További szép napot! :)

petiren1,5dci Creative Commons License 2012.12.13 0 0 49486

Köszönöm a hozzáslásokat, ez a hideg inditás utáni búgás nálam ink huhogás de picit melegszik megszűnik. :)

 

tomchy Creative Commons License 2012.12.13 0 0 49485

Ha sokat áll az autó (1 nap vagy több), akkor marha nehezen indul. Így télen hatványozottan, a jó akksival 10x indítózás sem segít. Nyáron is teker egy jódarabig, aztán egy nagy adag füst díszítéssel beröffen. Utána ha egy kicsit áll is könnyen beindul.

 

Az izzítás  visszajelző folyamatosan világít. Gyújtás ráadásakor elalszik, mintha izzított volna aztán visszajön és járó motornál is úgymarad. 

 

Emellett bizonyos fordulatszám tartománynál felvillan a felkiáltójel meg még valami egyéb piros. Visszaengedem a gázt, elalszik. 

 

Nem az enyém az autó, hanem egyik barátomé. Én régebben használtam egy kicsit, így csak az emlékeimre hagyatkozok.

 

De most jött elő a hiba vészesen, mert a hidegben nem indult, akksit leszívta a sok indítózás, az enyémről kellett bikázni.

 

 

Előzmény: Anonymus23 (49481)
Anonymus23 Creative Commons License 2012.12.13 0 0 49484

Nekem az erősebb dCi van, a forgalmiba és egyéb doksikban 60 kW van írva, az 82-nek felel meg ha jól tom.

Előzmény: Törölt nick (49482)
Anonymus23 Creative Commons License 2012.12.13 0 0 49483

Hátha valaki tud ötletet adni:

 

Azt produkálja a kocsi, hogy menet közben a belső világítás felgyullad, de érdekes módon:

 

Vagy 2050-es fordulatszám környékén gyorsításnál (de csak menet közben) vagy rossz minőségű úton, rázós úton.

 A múltkor már elkezdtem próbálgatni, hogy mikor villan fel. Az utólag beszerelt motorháztető nyitó kapcsolót lekötöttem, hogy kizárjam, de csak továbbra is felgyullad a lámpa.

Megnéztem mind a 4 ajtónál a kapcsolót, és ha benyomom kézzel, akkor elalszik a lámpa, és komolyabb mozgatásra és ütögetésre sem gyullad fel, de menetközben csak újra felvillan.

 

A riasztó központi dobozáról lehúztam a csatlakozókat, hogy hátha az kavar be valamit, de semmi, ugyanúgy felvillan.

 

Van valakinek valamilyen ötlete, hogy mi okozhatja ezt? Találkozott már valaki ilyen hibával?

Mit kellene még megnéznem?

Most ugrott be, hogy a csomagtartónál nem ellenőriztem a kapcsolót, azt még (ha kicsit enged a fagy) meg fogom lesni, és meglátom.

Törölt nick Creative Commons License 2012.12.13 0 0 49482

Ha motorkódot is írsz akkor meg tudom pontosan nézni. Nekem a 62kW-os az 84 lovasnak felel meg.:)

Előzmény: B45524D N3K1 (49477)
Anonymus23 Creative Commons License 2012.12.13 0 0 49481

Azt azért jó lenne tudni, hogy mi volt a hibakód.

Ahogy érdekes nevű fórumlakó :))) is írta, az nem csak az izzítás hibára utalhat.

 

Kérdések:

Folyamatosan világít?

Vagy csak akkro gyullad vissza, amikor elkezdel indítózni? (ez lenne az egyszerűbb, mert akkor elvileg csak egy 1500 Ft-os relé vacakol benne)

 

Kicsit bővebb leírást a hibáról, és talán többet tudunk segíteni is.

Előzmény: tomchy (49479)
B45524D N3K1 Creative Commons License 2012.12.13 0 0 49480

Az izzítás jelző lámpa egy általános hiba visszajelző, nem feltétlen izzítás hibára utal.

Előzmény: tomchy (49479)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!