A bal első lámpa alatt van a szervótartály. Nem könnyű hozzáférni a kupakhoz, és pláne nem könnyű 6-7 év után először letekerni, úgy hogy még az égőnek a foglalata/motorja rálóg a kupakra. Ha mégis sikerül leszedni, akkor érdemes egy hosszú "csöcsű" tölcsérrel, vagy valami hosszú csövön át feltölteni.
Volt nekem is olyan, hogy nem ment a szervó. Aztán mint kiderült a szervó rendben volt, és maga a kormánymű volt a rossz, amiatt akadozott a kormányzás. Ez egy kicsit drágább mulatság volt, mint a szervócsere :(, amit végrehajtottunk, de utána mégse lett jobb. Utólag kiderült, hogy nem csoda :)
Sziasztok! Kezd haldokalni a fűtőmotor az autómban, iszonyat hangokat ad ki... A kérdésem a következő lenne, ahogy szétbontottam láttam ugye hogy magneti marelli meg hogy sehogy nem tudom tovább bontani,kinézetre dettó http://racing-bazar.hu/alkatresz/klima-futes/futesmotor_ducato_jumper_boxer_00_06 ugyan ez. Szerintetek ha lebontom róla ezt a műanyagot akkor passzolhat az enyém helyére? Csatlakozó ugyan az pl, klíma nincs az enyémbe se.....
Sziasztok olyan kérdésem lenne van egy 1.5 dci thaliám hidegen nem akar elindulni se fütöt garázsban sem sehol de melegen egy pöcre indul valakinek valami ötlete elöre is köszi
Úgy valahogy! Már én is ránéztem részletesebben, bár mondjuk nekem az adatbázis 60 és 62 kW teljesítményt ad. Kb. akkor ennyi, bár az alapkérdés a szűrő volt és abban nincs eltérés. :)
Bár ez lenne a legnagyobb feladat Renault ügyileg!;-)
Kétféle olaj van! Piros és zöld színű! Az első az a hagyományos ékszíjhajtású szervóba való (ha jól emlékszem ez az "ATF" olaj), a második az az elektromos szervóba való. Ha jól veszem ki (néha megy, néha nem) akkor neked az elektromos szervó van. Ez azért előnyös, mert a sima ATF olaj kb 1000-1500 Ft egy liter, a másik meg 4-5eFt egy liter. Ez azért előnyös mert az embernek úgy sincs hova tenni a lóvét és ez segít a megoldásban! Remélem érted az iróniát! Az árak nem 100%, hogy ennyi, de közel vagyok az igazsághoz ha jól emlékszem. Hali......
Minden ajtónál van kapcsoló, az elsőknél, hátsóknál, csomagtartónál és a motorháztetőnél is.
Ma reggel viszont azt vettem észre, hogy a kormányszervó kezd el vacakolni :(((
Indulás után még ment, majd menet közben fogta magát és elment, majd egy idő után visszajött.
Amikor elment, akkor nyikorgott rendesen a kormánymouzdulatra, de ahogy visszajött a szervó, azonnal jó lett. Minden gömbcsukló és axiálcsukló ebben az évben volt cserélve.
Most utána kell néznem, hogy ezt mennyiért fogják megcsinálni :(
Szerintem befecskendezés hiba lesz az, de ahogy Anonymus23 is írja, jó lenne tudni a hibakódot pontosan, arról lehet következtetni.
A kesztyűtartó határoló műanyag új ára kb 2000-2500 ft, hivatalos renault szervízben rendelhető, másnapra meghozzák.
Hátsó ködlámpa visszajelző felvillanásra a bal hátsó lámpatest elektromos érintkezőinél és izzóinak érintkezéseinél keresném az oxidációkat, ahogy B45524D N3K1 is írja. És ahogy lulumba is írja, a testszálat sem árt megnézni. :)
Az utastér+csomagtér világítást az UCH vezérli és kapcsolja be akkor, ha valamelyik ajtó vagy csomagtérajtó érzékelőtől jelet kap.
Ha a hátsó ajtóidnál nincs érzékelő, akkor nézd meg ott a kárpit mögött lévő vezetékeket, mert hogy gyárilag be van kábelezve, szabadon van hagyva de nincs szigetelve, így esetleg lehetséges, hogy valahol a szabad vezeték esetleg vázhoz vagy fémhez ér, talán ez ius lehet hiba oka.
Ha az érzékelők nem érintkezéshibásak és a vezetékek is rendben vannak, akkor esetleg talán lehet még UCH-n belüli kontakhiba.
Cipőfűző, redőnyzsinór vagy ilyesmi. Én redőnyzsinórtból csináltam, teszi a dolgát. 25 cm az egész, bármi megteszi. A lényeg az, hogy nyitott állapotban a terhelést átveszi és megtartja a fedelet.
Mindenesetre jó lenne tudni, hogy mi az a hibakód, amit kidob a rendszer.
Én is szívtam sokat ilyen nem indulással, mi azt gondoltuk, hogy befecskendező + nagynyomású gond lesz, mígnem most kiderült, hogy az önindító perselyei voltak kimenve, és emiatt indulásnál túl nagy áramot vett fel, és nem maradt elég szufla a befecskendezés vezérlésére. Meg lett csináltatva az önindító, azóta pöccre indul. Pl ma reggel -12-13 fokban, 2x ráizzítottam és pöccre beindult, holott előtte már 0 - +4 fokban is csak szívtam vele.
Viszont ha folyamatosan világít az izzítás visszajelző, és menetközben is felvillan a hármas lámpa, akkor az sajna nem sok jót ígér, mert sanszos, hogy a befecskendezéssel lesz ott valami bibi.
A ködlámpa visszajelző tuti test hiba miatt jelez vissza, nézd meg jobban, valószínű halványabban is világít az egyik oldalon, mint a másikon a lámpa, nézd meg az izzót is. A kesztyűtartó határolónak nem tudom mennyi az ára, de sanszos, hogy az is el fog törni. Én úgy oldottam meg, hogy a két eltört rész egymáshoz közelebbi felét átfúrtam és horgászdamillal öszzekötöttem kb. 6 éve azóta így haszálom...
Ja még vmi, a hátsó ködlámpa visszajelző néha parázslik ha a fékre lépek... testet néztem nem laza, lámpa panel se oxidos semmi, csatija is rendesen a helyén van, néha csinálja néha nem. Kesztyűtartó határolóra van vmi okosság? mert eltört... zsugorcsövet tettem rá de nem az igazi... Új ára mennyire vészes? További szép napot! :)
Ha sokat áll az autó (1 nap vagy több), akkor marha nehezen indul. Így télen hatványozottan, a jó akksival 10x indítózás sem segít. Nyáron is teker egy jódarabig, aztán egy nagy adag füst díszítéssel beröffen. Utána ha egy kicsit áll is könnyen beindul.
Az izzítás visszajelző folyamatosan világít. Gyújtás ráadásakor elalszik, mintha izzított volna aztán visszajön és járó motornál is úgymarad.
Emellett bizonyos fordulatszám tartománynál felvillan a felkiáltójel meg még valami egyéb piros. Visszaengedem a gázt, elalszik.
Nem az enyém az autó, hanem egyik barátomé. Én régebben használtam egy kicsit, így csak az emlékeimre hagyatkozok.
De most jött elő a hiba vészesen, mert a hidegben nem indult, akksit leszívta a sok indítózás, az enyémről kellett bikázni.
Azt produkálja a kocsi, hogy menet közben a belső világítás felgyullad, de érdekes módon:
Vagy 2050-es fordulatszám környékén gyorsításnál (de csak menet közben) vagy rossz minőségű úton, rázós úton.
A múltkor már elkezdtem próbálgatni, hogy mikor villan fel. Az utólag beszerelt motorháztető nyitó kapcsolót lekötöttem, hogy kizárjam, de csak továbbra is felgyullad a lámpa.
Megnéztem mind a 4 ajtónál a kapcsolót, és ha benyomom kézzel, akkor elalszik a lámpa, és komolyabb mozgatásra és ütögetésre sem gyullad fel, de menetközben csak újra felvillan.
A riasztó központi dobozáról lehúztam a csatlakozókat, hogy hátha az kavar be valamit, de semmi, ugyanúgy felvillan.
Van valakinek valamilyen ötlete, hogy mi okozhatja ezt? Találkozott már valaki ilyen hibával?
Mit kellene még megnéznem?
Most ugrott be, hogy a csomagtartónál nem ellenőriztem a kapcsolót, azt még (ha kicsit enged a fagy) meg fogom lesni, és meglátom.