Keresés

Részletes keresés

TLB Józsi. Creative Commons License 2016.08.21 0 0 17101

Itt az 50 a gyártás kezdetének az évét jelenti. Mint a 100/48  125/49

Előzmény: BUSZNYI (17099)
EN-EL Creative Commons License 2016.08.21 0 0 17100

Hello Busznyi!

 

De hát nem is írta az 50 után a ccm-et, vagy igen?! Szerintem arra akart utalni, hogy a saját gyári blokkja van benne.

 

Üdv: Csöni

Előzmény: BUSZNYI (17099)
BUSZNYI Creative Commons License 2016.08.21 0 0 17099

Urak az alábbi hírdetést láttam a facén:

 

"Eladó egy rita,kis számban gyártott Csepel 125/50-es motorkerékpàr,sajàt 50-es blokkjàval! 1-2 apróbb alkatrész hiányzik, jó felújítási alap! "

Létezett 50ccm Csepel?

Nem kételkedem csak eddig én sem hallottam. Persze attól még bőven lehet mert nem hallottam.

 

BUSZNYI Creative Commons License 2016.08.17 0 0 17098

Azt az apróságot azért ne feledd, hogy az egyik két személlyel teljesítette a túrát. Ami azokon az utakon elég jó teljesítmény.

Előzmény: Csillagnyee (17097)
Csillagnyee Creative Commons License 2016.08.16 0 1 17097

Volt két Csepel, ami a napokban Szlovéniában is járt többek között :))
https://drive.google.com/open?id=0B5V2Rb9hCuAZM0VfTklUM2w0NjA

adam1201 Creative Commons License 2016.08.16 0 0 17096

A tanksapkáért.

Előzmény: adam1201 (17095)
adam1201 Creative Commons License 2016.08.15 0 0 17095

Azért kaptam már egy berúgókart :/

Előzmény: mindegynik (17094)
mindegynik Creative Commons License 2016.08.13 0 0 17094

Nem baj, egy is elég, esetleg mellécsaphatod a tanksapkát, ha még megvan.

Előzmény: adam1201 (17093)
adam1201 Creative Commons License 2016.08.13 0 0 17093

Ohh de kár, hogy csak most olvasom. Egyiket már elcseréltem egy váltófogaskerékre. 

Előzmény: mindegynik (17092)
mindegynik Creative Commons License 2016.08.12 0 0 17092

A két kipufogó hollandiért tudok adni gyári új kormánycsapágy szettet golyók nélkül ha megfelel.

Előzmény: adam1201 (17091)
adam1201 Creative Commons License 2016.08.11 0 0 17091

Ma átpakolásztam az új alkatrészeim van olyan darab amiből vagy több van vagy nincs rá szükségem elcserélném olyan szintén gyári új alkatrészre ami nekem még nincs.

Ezeket cserélném:

-danuvia fekete teleszkópburkolat pár

-csepel henger dugóval gyűrűkkel csapszeggel

-csepel gyújtás (stabil fajta) lendkerék+alaplap

-danuvia hátsó lánckerék

-danuvia hátsólámpa piros és fekete színben

-danuvia krómozott tanksapka

-danuvia fék/kuplungkar felfogató része

-gyújtáskivezető

-danuvia kipifogóhollander 2db

-danuvia üres lámpatök 2db

 -üres gyújtásalaplap

-csepel hátsótengely távtartóval és a anyával (csillagnye-nek egyenlőre félrerakva)

Eladni nem szeretném csak cserélném, ha valakinek esetleg lenne érte valami cserébe szóljon :)

EN-EL Creative Commons License 2016.08.10 0 0 17090

Helló!

Bár nem papírba csomagolva és nem ilyen szép állapotban,

de nálam is van egy ilyen soha be nem épített komplett hátsó kerék.

Az is csíkozás nélküli.

Nem tudom,hogy a kereskedelemben kapható

komplett motorok kerekei mind csíkozva voltak-e.

De egy biztos:a csík és a króm a pótalkatrészeknél felárat jelentett.

Példa rá:motorkerékpárok alkatrészeinek kereskedelmi képes árjegyzéke

1958-as kötet 108. oldala,

1961-es kötet 267. oldala.

Talán be tudja valaki scannelni.

Előzmény: BUSZNYI (17088)
petrol pet Creative Commons License 2016.08.10 0 0 17089

Pompás lelet. Ezt így kell megőrizni, én nem bontanám ki.

Nekem is van ilyen címkém egy új szerelt komplett D-Csepel elsőtelón, villahidakkal, burkolattal, kormánytartókkal. Van komplett új baktelószettem is, meg a szokásos bizgentyűk. Többünknek is van új sárvédője, kipuffrendszere, stb. Láttunk már új benzintankot is, szóval nem lehetetlen a vállalás, de nem is egyszerű.

Előzmény: adam1201 (17084)
BUSZNYI Creative Commons License 2016.08.09 0 0 17088

Nem vagyok egy kötekedő gyereke és nem is szeretnék okoskodni. A tudásom is elég szerényke.

Én eddig simán láttam eredeti fotókon és "hitelesen" felújított motorokon arany csíkot kettőt is a keréken.

De elfogadom, hogy ezeken nincs. Lakkról meg végképp semmit nem tudok.

Akkor is egy nagyon jó fogás.

Előzmény: adam1201 (17087)
adam1201 Creative Commons License 2016.08.09 0 0 17087

Sima csík nélküli, mert ez D-csepel. Holnap csinálok képet. Amúgy mintha egy vékony lakréteg lenne a festésen, szóval szerintem gyárilag lakkozva volt.

Előzmény: BUSZNYI (17086)
BUSZNYI Creative Commons License 2016.08.09 0 0 17086

Ez nem semmi! Micsoda kincsek lapulnak még a sufnik mélyén!

Ha megkérhetlek, lefotóznád a csíkozását (ha van ha nincs akkor azt) és mellé tennél egy mérőszalagot is?

Csak, hogy aki épp ilyesmit újít fel legyen mihez tartania.

Gratulálok a kerekekhez!

Előzmény: adam1201 (17084)
EN-EL Creative Commons License 2016.08.09 0 0 17085

Helló!

Ez igen!

Ezért érdemes volt felkelnie a napnak.

Csak így tovább!

 

Előzmény: adam1201 (17084)
adam1201 Creative Commons License 2016.08.09 0 0 17084

Közben került hozzám egy pár D-csepel kerék, már van egy jó pár gyári új alkatrészem. A cél egy komplett gyári új csepel. 

adam1201 Creative Commons License 2016.08.08 0 0 17083

Én sajnos már nem tudok semmi kiírást elhinni. Nem is nagyon foglalkoztam vele.Ott lekaptam a gyujtásdeknit, már ott láttam hogy állt benne a víz. Nem ijedek meg a rossz blokkoktol már szinte az a meglepő ha nem kuka a fele.

Előzmény: EN-EL (17079)
BUSZNYI Creative Commons License 2016.08.08 0 0 17082

300e ??? 

Huhh. Keményen elmentek az árak. És még legalább 300 mire egy rendes közlekedhető motor lesz belőle.

Előzmény: EN-EL (17081)
EN-EL Creative Commons License 2016.08.08 0 0 17081

Valószínű,hogy valami olyasmi lehetett,

mostanában hirdetett néhány Csepelt.

Ha jól emlékszem pár hónapja ugyancsak egy ilyen zöldet 300E-ért papírral.

 

Előzmény: BUSZNYI (17080)
BUSZNYI Creative Commons License 2016.08.08 0 0 17080

Gondolom amit szoktak. Korának megfelelő állapot.....stb.

Előzmény: EN-EL (17079)
EN-EL Creative Commons License 2016.08.08 0 0 17079

Helló Ádám!

Kösz az infót,szemeztem vele én is egy ideje már.

Sajnálom,hogy ilyen a hengered.

Már nem emlékszem a hirdetés szövegére,

hogy mit írt a motorjáról.

Üdv.:Csöni

Előzmény: adam1201 (17070)
BUSZNYI Creative Commons License 2016.08.08 0 0 17078

Köszönöm szépen. 

Agyon nem lesz használva ez sem. A 800Nm kicsit sok. Most nem átjátszó tornyokat szerelek össze. :-)

 

Előzmény: bervas (17076)
a_motor Creative Commons License 2016.08.08 0 0 17077

évente egyszer-kétszer használom, szvsz bőven megfelelő...

 

http://www.olcso.hu/epitkezes/Kulcs/NYOMATeKKULCS_TOP_TOOLS_37D105_1_2_0-200-arak_2217672864.html

Előzmény: bervas (17076)
bervas Creative Commons License 2016.08.08 0 0 17076

Nekem ilyen van:

https://www.conrad.hu/hu/nyomatekkulcs-keszlet-42-210-nm-125-mm-12-457-cm-brueder-mannesmann-800163.html

 

Ez is kínai. Általában nincs 10e Ft alatt.

Van 800Nm-es a polcon, az komolyabb árú volt használtan is.

Előzmény: BUSZNYI (17074)
adam1201 Creative Commons License 2016.08.07 0 0 17075

A kuplungot már lekaptam, az szerintem menthető lesz. A henger az a különleges fajta legalábbis számomra, amin a kipufogó nyílás ablaka ketté van választva (Tudom, hogy van külön neve ennek a hengernek de sajnos nem jut eszembe)

Előzmény: bervas (17073)
BUSZNYI Creative Commons License 2016.08.07 0 0 17074

bervas!

 

Csillagnyee nek ajánlottad a nyomaték kulcsot. Én egy olyan beszerzésén gondolkodom. Tudnál esetleg  egy jót ajánlani amiért nem a Dárius kincsét kell kifizetni? Alit nézem de 10e alatt nem is látok.

Előzmény: bervas (17073)
bervas Creative Commons License 2016.08.07 0 0 17073

Nem kell pánikolni. Petróleumos vagy gázolajos elmosás, közben és utána drótkefézés, aztán még egy mosás, szárítás. Akkor látszik, mi marad, és mi kuka.

Előzmény: adam1201 (17072)
adam1201 Creative Commons License 2016.08.07 0 0 17072

A blokk kitűnő állapota a képeken látható

A hengerfej levétele után ezzel szembesültem. 

Előzmény: adam1201 (17066)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!