Bár mi rajongók nyilván különlegesnek és nagyon fontosnak tartjuk, hogy egy a kezdetek óta a naptárban lévő pálya maradjon, valszeg ez a fajta nosztalgia az Ecclestone-t nem hatja meg.
Annak idején az is elképzelhetetlen volt, hogy ne legyen Francia GP, ahonnan az egész Grand Prix versenyzés elindult, meg ugye Franciaország is a kezdetektől jelen volt az F1-ben.
7 éve meg pont megvagyunk nélkülük.
Hollandia Zandvoorttal ugyan így járt még a 80-as évek közepén. Azóta meg van Magyar GP a Hringgel, ami már Top 10-ben van a pályáknál és hamarosan lehagyja pl. Zandvoortot és Hockenheimet. Ez a két helyszín számomra pl. F1-történemileg nagyon fontos, de a döntéshozóknak nem. Semmi nem pótolhatatlan...
Ha Monza így menthető meg, akkor ez a járható út. Legalább egy kis változatosságot is hozna Imola visszatérése, a San Marinó-i Nagydíj ma már túl nagy luxus lenne.
Az Osztrák Nagydíj tavaly hosszabb kihagyás után került vissza a versenynaptárba. Így a mezőnyben jelenleg egyetlen győztese van a versenynek Nico Rosberg személyében. Idén is nagy eséllyel közte és csapattársa, Lewis Hamilton között dől el az elsőség. Igaz, tavaly éppen a[...] Bővebben!Tovább »
Attól nem fog megroppanni az F1 ha nem lesz Német Nagydíj, vagy ha az Olasz GP-t váltva rendezi Monza és Imola. Ezek mind pótolható dolgok.
A nézőszám csökkenés már egy komolyabb probléma, de ez is csak egy általános következménye a domináns időszaknak.
Szvsz nem ezek miatt kell aggódni, hanem azért hogy az F1 vezetői felmérjék, hogy kicsit lemaradtak a fejlődésben és hogy a nézők szokásai is nagyban megváltoztak, ahhoz képest is ami mondjuk 10-15 éve volt.
Pedig ez a korszak az életében eléggé jellemformáló lehet.
"...Fernando Alonso is encouraged by the upgraded parts on his McLaren as he continues to view the Austrian Grand Prix as a test weekend due to penalties...".
A köv futamon pedig már a négy csillagos megjegyzés is érkezik, amit azok kapnak, akiknek két körrel többet kell teljesíteni. Utána pedig az 5 csillagos, azt pedig azok kapják, akiknek le kell gurítani pár konyakot a verseny előtt a szomszédos hüttében.
"...Raikkonen claims he was not told that the plan had changed and he would not have enough time to complete three timed laps with cool down laps in between.....
"[I was told] that we have three timed laps and obviously they noticed at some point that we went out too late and I was not going to have three timed laps, but I was never told. I was doing a normal plan and obviously it made a big difference," the Finn said.
"It was wrong. I was doing the same thing that I was doing when I went out and I never got the information that it was not possible to do what was the original plan and obviously we missed the one lap completely. I was thinking that I was doing the normal thing and I was not told that the plan had changed suddenly. They sent me out too late, we missed one lap and it obviously cost a lot."...
Hát sokszor olvastuk már azt hogy ez meg az lesz az F1 halála, szerintem még pár évig ez így megy tovább de aztán változtatniuk kell majd.
Mondjuk a spórolás alapvetően ellenkezik a F1 alapjaival, a büntetősdi meg maga az elmebaj. A teszttilalmat is meg kell reformálni ezzel egyetértek, de nem úgy hogy szabadjára engedjük a tehetősebb csapatokat, miközben a kicsik ugyanúgy szívnak.