Keresés

Részletes keresés

dezso Creative Commons License 2015.06.24 0 0 82017

(An-26-os) hordozorepulogepekhez, dehat a gazkar is forditva akart mukodni...

Előzmény: Biga Cubensis (82016)
Biga Cubensis Creative Commons License 2015.06.24 0 0 82016

miért, a dandártábornok és bázisparancsnok úr repülőgéphordozókhoz szokott? :)

Előzmény: elemes2 (82015)
elemes2 Creative Commons License 2015.06.24 0 1 82015

repülőgéphordozóra szoktak így leszállni, hogy ha nem kapha el a horgony a fékezőkábelt, legyen sebessége az emelkedéshez.

Előzmény: martinaxe7 (82013)
bakibaby Creative Commons License 2015.06.24 0 0 82014

Tudom borsonline :-/

 

"Információink szerint a honvédség köthetett olyan szerződést a pilótákkal, hogy ha az ő hibájukból éri kár a gépeket, akkor kártérítésre lehet őket kötelezni. – A gyakorlatban mindez elég nehézkesen működne, hiszen a pilóták sohasem tudnák ezt teljesíteni.."

 

bb

Előzmény: martinaxe7 (82013)
martinaxe7 Creative Commons License 2015.06.24 0 0 82013
RNZoli Creative Commons License 2015.06.24 0 0 82012

Good catch :)

Egyébként érzésre is fake, mert ha valami letörik a gépről, az a sebesség miatt egy szempillantás alatt eltűnik, vagy irgalmatlan rázkódásba kezd. A winglet viszonylag lassú leválása árulkodó. 

Előzmény: elemes2 (82008)
RNZoli Creative Commons License 2015.06.24 0 0 82011

+1: hasonló okból nincs légzsák a repülőgépekben 

Előzmény: Pomber Béla (82010)
Pomber Béla Creative Commons License 2015.06.24 0 0 82010

Pontosan. Ez nem autó, itt ha nagyot üt a gép akkor borzasztó nagyot. A derékszíj az pont arra elég és csak pont arra kell, hogy egy légörvényben ne röpüljön ki az utas a székből.

Előzmény: Kisa (82005)
ervwrevwervwervewrv Creative Commons License 2015.06.24 0 0 82009
Szerintem inkább technikai oka van.
Pilótáké nem tudom, hová van rögzítve. Utasokét max. az ülés támlájához lehetne, ami így tudatlanként elég veszélyes dolognak tűnik: ütközéskor kiszakadhatna a támla.
De majd valaki megszakérti.
Előzmény: VBL (82002)
elemes2 Creative Commons License 2015.06.24 0 0 82008
elemes2 Creative Commons License 2015.06.24 0 0 82007

de az is lehet, hogy ez csak egy precízen kidolgozott CGI.

mondjuk akkor pterodactylussal kellett volna. az aktuális.

Előzmény: elemes2 (82006)
elemes2 Creative Commons License 2015.06.24 0 0 82006

valaki egy hexakopterrel akarta videózni a leszálló gépet?

a winglet sérüléséből ítélve elég masszív drón lehetett:

 

http://www.liveleak.com/view?i=ac3_1435080329

 

 

Kisa Creative Commons License 2015.06.24 0 0 82005

Ha az utasnak nem nyújt elég biztonságot az az öv, akkor már nagy a baj :)

Előzmény: VBL (82002)
HPSA Creative Commons License 2015.06.23 0 0 82004

Sokaknak még ez az egyszerű öv is leküzdhetetlen akadály, se bekapcsolni sem kikapcsolni alig tudják..

 

Ha a pilótákhoz hasonló övek lennének, akkor induláskor plusz 1 óra, amíg a 3-4 sztyuvi mindenkit bekapcsol, meg leszállás után is amíg kikapcsolják őket.. Akkor egy most 1 órás útból simán lenne 3-4 órás út is :)

 

 

Előzmény: VBL (82002)
elemes2 Creative Commons License 2015.06.23 0 0 82003

az utasnak elég, ha nem töri össze magát egy durvább légörvényben. a pilótának viszont vezetnie kell, ekkor is :)

Előzmény: VBL (82002)
VBL Creative Commons License 2015.06.23 0 0 82002

Miért van az, hogy a pilóták és utasok biztonsági övének kialakítása eltérő ? A pilótáké X alakú (az az igazi), az utasokat csak a hasukon fogja. Jó, jó, tudom, ha a pilóta kiesik az nagy baj, de ennyire költség orientált a dolog ? 

Syracusa Creative Commons License 2015.06.23 0 0 82001

Mark Traphagen kommentje (és AnonaMousetookmaname kiegészítései), 10/10 :

"In the unlikely event of a loss of cabin pressure, a kitty will drop from the overhead compartment to offer you comfort in your final moments."


Előzmény: Lexes (82000)
Lexes Creative Commons License 2015.06.23 0 0 82000

Szerencsére nem szerencsétlenség.

Cicás cukiság repülős módra! :)

 

http://nagyonallat.reblog.hu/potyautas-a-repulon

Bolivian Dancer Creative Commons License 2015.06.23 0 0 81999

Repülőgép-szerencsétlenségben meghalt a Titanic zeneszerzője

James Horner magánrepülőgépe Kaliforniában zuhant le. A 61 éves zeneszerző két Oscar-díjat is nyert pályafutása során. Tovább »

forrás: Index.hu

_Berci Creative Commons License 2015.06.20 0 0 81998
Előzmény: Biga Cubensis (81997)
Biga Cubensis Creative Commons License 2015.06.20 0 0 81997

MH370:

közben kivizsgálták a korábbi Maldív-szigetek teóriát, melynek alapja pár szemtanú volt, akik egy nagyobb gépet láttak alacsonyan repülni.

azóta nagyobb mintát véve, több embert végigkérdeztek és a beszámolók alapján egy sokkal kisebb gép valószínűsíthető. a beszámolók alapján az alacsonyan repülő gép egy akkor arra járó Island Aviation Bombardier Dash 8 gép lehetett.

http://www.theaustralian.com.au/news/nation/mh370-maldives-theory-dismissed/story-e6frg6nf-1227406462368

 

 

némi tisztázás a korábbi függőleges becsapódásos történethez, mivel másnak is feltűnt a matematikusok elemzése és annak hiányosságai:

http://www.math.tamu.edu/~gchen/mh370.pdf

 

MH370 gets another dose of bad science and poor reporting

http://blogs.crikey.com.au/planetalking/2015/06/12/mh370-gets-another-dose-of-bad-science-and-poor-reporting/

Jahno Creative Commons License 2015.06.20 0 0 81996
Előzmény: viricsi (81994)
Töck Jenő Creative Commons License 2015.06.20 0 0 81995

Sajnálom, hogy lelki törést kell okoznom, de tényleg high-fog. A kifogásolt hozzászólásomban is úgy szerepel. Nem ártott volna még egyszer elolvasni a kritika tárgyát.

Előzmény: viricsi (81994)
viricsi Creative Commons License 2015.06.20 0 0 81994

Hi-Fog az a high fog

Előzmény: Töck Jenő (81990)
Jahno Creative Commons License 2015.06.20 0 0 81993

A telepített az ne COs, hanem NAFS125 vagy hasonló speciális gázeleggyel olt. Bár ezt is csak kicsiben láttam, el kellene olvasni, de nagyobb felületre készen állni mocskos drága lenne, mellékesen a vízködösnélnyitva maradhat az ablak, gázzal oltásnál nem árt ha légtömör a hely.

Előzmény: Mityu (81989)
RNZoli Creative Commons License 2015.06.20 0 0 81992
Előzmény: manhattani (81991)
manhattani Creative Commons License 2015.06.20 0 0 81991

Köszönöm a repülőgéptűz oltási módszer leírásokat :-) (nehogy ujjazás legyen :-) )

Töck Jenő Creative Commons License 2015.06.20 0 1 81990

A high fog rendszer - nekünk legalább is úgy magyarázták- azon alapszik, hogy a víz a felületével olt, ha ennyire apró szemcsékre bontják akkor kevés is elég. Állítólag egy égő szobát néhány literrel el lehet oltani. Aki akarja kipróbálhatja, hogy milyen benne levegőt venni, egyre több helyen van nyilvános helyeken a nagy melegben permetező hűsölésre. Tegnap Óbudán láttam, persze nem működött mivel nem volt rá szükség. 

Előzmény: Mityu (81989)
Mityu Creative Commons License 2015.06.20 0 1 81989

OFF
Épületekben, irodákban van ahol nem porraloltó, meg tűzcsap van (persze van, csak nem az az elsődleges), hanem CO2 oltó van a falon. :) Pontosan a kárenyhítés végett. :) Tűzoltók hurcolnak magukkal permetező hátizsákot is pont az oltás során előforduló vízkárok csökkentése végett. :)
ON

Repülőgépen a tűz mellett amivel még meg kell küzdeni az a füst... :) 

Előzmény: Jahno (81988)
Jahno Creative Commons License 2015.06.19 0 1 81988

Nálam stúdióra nyitották rá, ott is vannak kényes dolgok és semminek nem lett baja. Amúgy demózzák is ilyesmivel, szóval ott valami el volt baszva.

Előzmény: HPSA (81987)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!