Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Biluxzsolt Creative Commons License 2014.07.22 0 0 103594
Árpi89 Creative Commons License 2014.07.22 0 0 103593

 

 

csak ugy lehet betanítani hogy leveszem a sarukat? ha leveszem akkor még miket kell ujra állítanom?? köszi

Előzmény: Zolysys (103591)
DEVIL V8 Creative Commons License 2014.07.22 0 0 103592

Ne fenyegess!!   :D

Előzmény: Zolysys (103590)
Zolysys Creative Commons License 2014.07.22 0 0 103591

pontosan

Előzmény: Árpi89 (103588)
Zolysys Creative Commons License 2014.07.22 0 0 103590

Igen szuper :) már be is van szerelve, a másik :gyerek meg abban lófrál :D:D:D:D

Kösziiii :)

NYaggatni foglak még arra számíts :)

Előzmény: DEVIL V8 (103589)
DEVIL V8 Creative Commons License 2014.07.22 0 0 103589

Zoli ÚÚR!  :)

 

Jó lett a motyó?

Előzmény: Zolysys (103586)
Árpi89 Creative Commons License 2014.07.22 0 0 103588

újra kellene tanitani??

Árpi89 Creative Commons License 2014.07.22 0 0 103587

 

 

hali.vki remélem tud segiteni. az ablakemelővel van sztem vmi gond.olyat csinál néha hogy levan huzva mondjuk félig felakarom húzni teljesen és elindul és pl 3/4-nél megáll és lemegy.vmikor megunja és felmegy vmikor leveszem gyújtást és visszarakom akkor jó. szerintetek mi a baj vele mit kellene csinálnom vele.. köszi

Zolysys Creative Commons License 2014.07.22 0 0 103586

Per pill áll a szerverük...

Előzmény: Rolidave007 (103584)
Zolysys Creative Commons License 2014.07.22 0 0 103585

lehet fojtósazelep miatti APF hiba

Gyári diaggal lett lekérdezve?

Előzmény: tomi927 (103583)
Rolidave007 Creative Commons License 2014.07.22 0 0 103584

Szia Zolysys!

 

A 6203E4 cikkszámra tudsz árat mondani? Mindig képben vagy az ilyen dolgokban... :) Előre is köszönöm.

tomi927 Creative Commons License 2014.07.22 0 0 103583

Sziasztok! Par honapja kuzdunk a szokasos 'antipolluzion fault' felirattal, es ehhez tarsul hideg motor mellett egy kis rangatozas, fordulatszam indgadozas es neha gazadasra nem akar felporogni a motor (le akar fulladni). Na hat a 13 hiba kiolvasasa es torlese utan egy hiba maradt, megpedig a folytoszelepben van valami erzekelo aminek a meghivasodasa miatt lehet ez. Ezt az erzekelot elvileg nem lehet cserelni csak komplett folytoszelepet. Utangyartott 80, gyari 160ezer. 

Valakinek hasonlo gondja volt mar? Megoldotta a problemat? Veletlenul sem szeretnenk mellenyulni. 

Egyaltalan az 'antipollution' lehet ettol vagy teljesen mas a ket hiba? 

Koszi a segitseget. 

ivimano Creative Commons License 2014.07.22 0 0 103582

Nekem is ugyanez volt, hidd el:)

Egyébként  ha letakarod az érzékelőt és első állásba fordítod a slusszkulcsot kiírja ha be van kapcsolva az automata világítás."Automatic lighting active"

Előzmény: Takee85 (103581)
Takee85 Creative Commons License 2014.07.22 0 0 103581

Nekem tökéletesen kapcsolódik be és ki minden ha kapcsolgatom, csak az a gondom hogy ha ki van kapcsolva a világítás akkor néha bekapcsolódik a tompított, ugyanúgy mint az automata kapcsolásnál

Előzmény: ivimano (103580)
ivimano Creative Commons License 2014.07.22 0 0 103580

Szerintem a lámpakapcsolót  tisztítsd ki!Nekem is ezt csinálta.Ha szerencséd van a tisztítás megoldja a problémát.Ha elkoptak az érinkező felületek, akkor már problémásabb, ezt majd szétszedés után úgy is meglátod.Szétszerelésről leírást itt találsz. Igaz ez a jobboldali kapcsolóról szól, de a másik oldalon is ugyanez.Ha nincs gomb, automata világítás sincs.

Előzmény: Takee85 (103578)
ivimano Creative Commons License 2014.07.22 0 0 103579

Neked és Zolisysnek is köszi a válaszokat! A gyári radar helye nem tudom hol van, meg a vonóhorgot is ki kell kerülni valahogy, majd próbálkozok vele.

Előzmény: szucsati (103574)
Takee85 Creative Commons License 2014.07.22 0 0 103578

Sziasztok!

A 2002-es 307-esemben nincs a világítás kapcsoló karon nyomógomb, ki tudom kapcsolni valahogy az automata világítást? Látszólag véletlenszerűen kapcsolgat a világítás. Csak a műszerfal közepén lévő szenzor lehet a ludas, vagy érdemes mást is ellenőrizni?

Zolysys Creative Commons License 2014.07.22 0 0 103577

Nem kell leszedni a lökőst ha tudod hogy hol a gyári helye :)

Előzmény: szucsati (103574)
naveed Creative Commons License 2014.07.22 0 0 103576

Zoly, ha jól tévedek túl vagy már a katalizátor cserén. Talán nem is egyet cseréltél már.

Eljött nálam is az ideje. A kérdés, hogy milyet, honnan és mennyiért? Tudnál ebben tanácsot adni?

Köszi.

Törölt nick Creative Commons License 2014.07.22 0 0 103575

Koszonom!

Előzmény: ádibébi (103573)
szucsati Creative Commons License 2014.07.22 0 0 103574

Nekem utólagos gyári tolató van bent. Az elektronika a bal hátsó lámpatest mögött van, szerintem a tolatólámpa kábelre van kötve, nem néztem meg. Ott van lefelé gyári lyuk gumi tömítéssel ahol le lehet vinni a kábelt. Lököst leszedni max a lyuk fúrásához kell, bekötéshez nem. Nekem csipog, a csipogó a leghátsó oszlopra van kivezetve.

Előzmény: ivimano (103569)
ádibébi Creative Commons License 2014.07.22 0 0 103573

Hát nézd, ha a programozás után 0-24-ben ráállsz a gázpedálra, akkor nyilván hamarabb fog tönkremenni, mintha ugyanezt a gyári motorprogrammal csinálnád (de lehet, hogy alig hamarabb...).

 

De normális használat mellett gyakorlatilag nincs különbség. Ha a pumpa 1600 bar helyett 1700-at nyom (nagy néha, padlógázon, és ott is csak bizonyos fordulatszám-tartományban), abba nem fog hirtelen belehalni (ha igen, akkor nem a +6% nyomásba halt bele, akkor már eleve volt valami baja).

A turbó ha jól van kenve, szintén nem fog érzékelhetően hamarabb elkopni a többletmunkától (a max fordulata egyébként nem változik, ha jól tudom). A hengerek, szelepek meg elvileg bírják a kicsivel több üzemanyag elégését (már amikor tényleg taposod neki). A porlasztóknak meg szinte tökmindegy.

 

A hajtáslánc többi része meg úgy tűnik, bírja az időnkénti nagyobb terhelést. Legalábbis én még nem hallottam a plusz nyomatéktól széthullott váltókról, törött hajtókarokról, szakadó vezérműszíjról. A kuplung lehet, hogy megcsúszik, de nekem pl gyári konfigurációjú benne minden, a 260 Nm helyett kb 330-at kap maximum (ha tényleg teljesül), az első kuplung 150e km-t bírt, a kettős lendkerék még mindig eredeti, és hangtalan (tudni kell kímélően vezetni).

 

Szerintem ami egészséges az autóban, az bírja. Ennyit legalábbis kibír. Ez mégse TDi, amit sokszor a duplájára pumpálnak fel, aztán nem látsz mögötte semmit egy fél napig...

Előzmény: Törölt nick (103570)
Zolysys Creative Commons License 2014.07.22 0 0 103572

Jena-t keresd meg :)

Előzmény: Törölt nick (103570)
balazs.robi aliasz Őrmi Creative Commons License 2014.07.22 0 0 103571

Zolysys már csinált ilyet, nem is egyszer, szerintem van az a ......, hogy segítsen :)))))))

Előzmény: ivimano (103569)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.22 0 0 103570

Van ennek a chipelésnek "műszaki kockázata" ?

Mennyiből jönne ki ?

 

 

Előzmény: ádibébi (103536)
ivimano Creative Commons License 2014.07.22 0 0 103569

Szasztok!

 

SW-be tolatóradart éptett már be valaki?Hol érdemes az utastérbe behúzni a kábeleket? Lökhárítót le kell venni?

hsanyi79 Creative Commons License 2014.07.22 0 0 103568

Jena. Nekem szted érdemes lenne coolert betenni? Ha igen akkor hol férne el. és mekkora macera lenne?

Előzmény: Jena307 (103565)
szucsati Creative Commons License 2014.07.21 0 0 103567

Amikor nekem kipuffogószelep problémám volt, akkor nekem is jelentkezett, hogy klímával érezni lehetett, hogy nagyon kicsit rángat. Én éreztem a különbséget, mert minden nap vezettem, a szerelő nem.

Meg kellene nézni a gyertyákat, nekem vízköves volt rossz benzin miatt és tönkrevágta az anyaghibás kipuffogószelepet. Szintén 1.6 benzines.

A gyertya állapotából aztán megint el lehet indulni többfelé.

Esetleg a hűtővízre rákérdezni, fogy-e.

Előzmény: balazs.robi aliasz Őrmi (103566)
balazs.robi aliasz Őrmi Creative Commons License 2014.07.21 0 0 103566

CLub oldalra érkezett kérdés:

201. Péter Csippán [CsPeter]  
A segítségeteket szeretném kérni. Most vettem egy 9 éves 307 SW-t. 1.6-os benzines. 
Klíma nélkül minden tökéletesen működik, de klímahasználattal az autó alacsony fordulatszámon rángat. Nem dadog, nem akar lefulladni, de karakteres a jelenség. 
Magasabb fokozatokon, magasabb fordulatszámmal semmi probléma. 
Vajon mi okozhatja ezt? Benzinszűrő, vagy a klíma-kompresszor? 
Minden ötletet köszönök!

Jena307 Creative Commons License 2014.07.21 0 0 103565

mindent priviben

Előzmény: Krámos Zsolt (103562)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!