a kocsiban Berger, a tőle jobbra a sidepodon Lauda (fehér sityakban), Lauda ölében Piquet, mögöttük kékben Alesi, a jobbszélen fekete overallban Prost. a Prost mögött álló úriembert nem tudom beazonosítani, ahogy a bal szélen a Zakspeed overallost sem. mögötte fehérben Patrese.
Ja ez egál gyakorlatilag. Én a Ferrari helyében Hülkit hoznám el ha KR visszavonul, szerintem az egyig kegszimpatikusabb versenyző a mezőnyben... Bár asszem ő is küzd csapaton belül mint a malac.
Szerintem normáliy esetben a sérült motort "ingyen" lenne korrekt cserélni. De a Hondàra ez nem vonatkozik, mert nem igazolható, hogy Alo motorja jelen állapotában kisebb teljesítményt adna le, mint a baleset előtt.
THX Red Bull. :D Nah jó nem. :) Ez van, ilyen ez élet. Lassan ideje lesz neki befejezni ezt a dolgot szerintem, amúgy is csaj szar és unalmas az egész F1.
Nem gondolom h erről lenne szó, és szerintem idén pont annyira, ha nem jobban küszködik a gumikkal, mint tavaly. Maguk a gumik lettek mások, 2013. nyarán változtatták meg őket, onnantól kezdve a Lotusban sem ment nagyon neki. Őszintén szólva, én úgy gondolom, ha marad ez a gumifilozófia, ami most van, Kiminek egyik kocsival se lenne sok esélye, két év alatt pedig szerintem semmit sem javult ezen a téren, ugyanúgy nem tud velük mit kezdeni, mint 2013. második felétől.
Bár úgy lenne. Azok 2001-2-ben jobb esetben az Ablak Zsiráfot tanulmányozták, rosszabb esetben járni tanultak, legrosszabb esetben akkor is ugyanilyen kretének voltak. Az összes fórum színvonala zuhan, már csak önmagukat ismételgető Räikkönenes, Hamiltonos, Vetteles meg Alonsós vérpistikék vannak.
Mert gondjai vannak a gumikkal. A Ferrari nehezen melegíti fel a gumikat, de Vettel jobban megoldja, Kimi nagyon küszködik velük (már tavaly is gondja volt ezzel). Így hidegek a gumijai, viszont a gumi hőmérseklethez képest túl hamar ad nagy gázt (Alo is valami ilyesmit pedzegetett, csak volt annyira udvarias, h nem mondta ki).
Vagy rossz ütemben nyomja a gázt. Mindkétszer azt mondták, h nem volt technikai hiba, bár megpróbálnak Kiminek segíteni vmilyen technikai megoldással (kipörgésgátlót ugyebár nem lehet).
Tegyük hozzá, hogy Massa 2014 első felében példa nélküli pechszérián ment át, 4-szer ütötték ki futamon, ebből 3-szor rögtön a rajtnál, illetve egyszer időmérőn.
Igazából a furcsa az az egészben hogy egymás után két hasonló kocsi kipörgést láthattunk a Rajkótól ráadásul egymást követő két futamon. Nem gondolnám hoyg ezek vezetői hibák lennének.