És hogy lesz akkor, kibővítik 50 fősre a mezőnyt vagy az alsóbb szériákból nem lehet majd bekerülni az F1-be,mert a 40 éveseknek még kedvük van körözgetni?
vagy a Kiminél bevált ferkás módszert alkalmazzák,hogy fizetünk ha nem f1-ezel?
Hamarabb kerülnek be és később kerülnek ki, mivel fizikailag nem akkora kihívások már ezek az autók, viszont a k. bonyolult vezérlés miatt a tapasztalat sokat számít. Max. azért fognak kikerülni, mert túl sokat kellene fizetni nekik, de ha lentebb viszik a tarifát, nyugodtan el lesznek 40 éves korukig itt, ha akarnak persze, mert nem biztos h akarnak. Az meg h meddig fog ez a fiatalmánia tartani, nekem nagyon kérdéses, igazából csak a Red Bull erőlteti, de az utóbbi évek tapasztalata azt mutatja, h azért nem biztos, h ez lesz az irány.
Hát nem hiszem,hogy még 40 évesen is sokan itt tolnák.Jönnek a fiatalok,egyre fiatalabbak ez a tendencia. Button 35,Alo 34, Kimi 36 ma már öregnek számítanak.Masell 39 évesen lett vb,27 évesen került be az F1-be,Prost 30 évesen lett először bajnok,25 évesen jött az F1-be.Piquet 26 és 29 évesen lett vb és nem a 60-as évekről beszélünk hanem a 80-as 90-es évekről. Senna a 24 évével fiatalnak számított anno. Ma már ez elképzelhetetlen,jól bizonyítja Verstappen 17 éve.
nem hiszed, hogy ki fogja várni? de hát, ebben az évben kezdett és pontosan tudta, hova megy. tehát nem a mercedeshez! oké, hogy kényszerből ment ide, de azért nem hiszem, hogy vb esélyes autóval álmodott, miután aláírta a szerződést. elég régóta a cirkuszban van, pontosan tudta, hogy a nagyobb esély a lassú építkezésre lesz.
nem is értem miért vagy te Mágika, semmint Naívka;)
Nem hiszem,hogy Alo ki fogja várni még a meki összeszedi magát. Mikor átszerződött a mekihez, azóta semmi nem jön össze neki és talán már nem is fog. Gokartos korától mindig jó időben jó helyen volt. 2007-ben is jó helyre ment jókor, csak aztán rosszul alakult az egész és onnantól semmi nem jön össze. Jó döntésnek tűnt a ferrari csak hát nem tudtak egy ütőképes autót összerakni neki, csak szenvedett, elbukott vb címek. Majd jött a meki ez is jó ötletnek tünt, de ez még a vártnál is szarabb. Ezt azért nagyon el lehet unni.
Persze, a kötelezőt tudják hozni, de ez az F1 már nem az amibe fiatalon bekerültek, akkor még voltak meccsek, rafkós taktikák,ma pedig inkább a gombnyomkodásról szól.
ettől még persze gáz amit a honda művel, csak vannak okok is, és meg is érthetjük őket pár dologban, ennyi. De kizártnak tartom hogy ez menjen év végéig. NEm hülyék ülnek ott, ha nem is lesz soha a legjobb motor, de fel fognak jönni. A meki aeroját meg dicsérik mindenhol.
Mondjuk nekik így is úgyis akkor elönyük van a mezőny nagy részéhez képest hogy hót mindegy hogy meliyk útat választják szerintem a jövő év sem lesz különb mint az idei.
ne azt nézd már h 50 pont meg lótúró.....tavaly mennyit értek el, most hol vannak. Arról van szó h kiakarnak zsállni, 9-12. hely körül mozognak. Annyit írtam h ez nagyobb égés minthogy a honda partnerek nélkül belevágott vmi újba, és még nem állt össze az első 6-7 futamon. A red bull vb is volt nem rég, sokkal több pénzük is van és mégis hol vannak 2. évben? Sehol, ÉGŐ. Erről van szó.
Az év közbeni fejlesztésekből azért ők is profitálnak, ez idén is látható. Ugye itt most arról van szó, h jövőre zseton sem lesz, befagyasztják a 2016-os motorokat februárban. Annyit próbálnak elérni, h az idei évhez hasonlóan legalább valamennyi zseton legyen. Szerintem ebbe akár még bele is mehetnek, mert az imidzsüknek jót tesz, az meg látszik, h ezek a zsetonok azért arra nem elegek, h beérjék őket év közben.
Még mindig kapufa.....:DD majdcsak észreveszed hogy hülye vagy.
A hondának az első éve, most kaptak két lehetőséget fejleszteni, aztamindenségit, micsoda előrelépés lehet ez baszod. :D A röncinek ez a második éve, és nem hogy előreléptek hanem inkább hátra. :D
Erről BESZÉLEK, majd leírom neked szótagolva is jó? :D
„Srácok, nem azért vagyok itt, hogy politizáljak. Én csak Totoval irányítom a csapatot a lehető legjobb és legprofibb módon. Minden egyes versenyt meg akarunk nyerni, ezért vagyunk itt, és a többi nem érdekel.”
Első évekről beszélünk, ez a red bull második éve is jobb 50 ponttal mint a hondáé. szóval nem tudom mit rugozol itt, ráadásul év közben még tudnak motort is fejleszteni tavaly ez nem volt elmondható red bull-ról és úgy tudtak másodikok lenni. :)
"És azért nem csak a megbÍzhatósággal vannak gondok a Hondánál hanem már a fogyasztással ami már a verseny első negyedében problémát okozott---> Alonso rinyálása a mérnőkével."
olvasd el mégegszer amit leírtam és nézd meg te mit írtál le. :) Köszönő viszonyban nincs a kettő egymáshoz.
"A fogyasztás az nem a megbízhatósághoz köthető te?? "
A másik probléma meg az hogy z irományom többi részére meg nem is reagáltál hanem blőd módón kiemeltél valamit amit nem így úgy irtam le, ahogy te szeretnéd feltüntetni azt. :)Sebaj már mindenki megszokta hogy mikor válszolnod kéne a tényekre akkor csak valami baromsággal tudsz előrukkolni. :) De ezért szeretünk itt téged. :)
2 pontot használtak fel, hatalma erősítés lehetett ez bazdki. :D
Arról nem beszélve hogy a mekinek nincs ki információkat adjon, hisz csak ők használnak hondát.
A red bull tavalyi szintje meg hogy jött ide neked?:D IDén nézd meg mennyire visszaestek, annyit írtam hogy ez égőbb.
Mellesleg a meki nem is nyert ám mostanság vbket, ellenben a bullal.
Fejlődés meg van, csak nem megbízhatóság terén, vagy csak fellángolások. Ezen fognak javítani nyugodj meg, csak te állandóan a mekivel jössz, az nem gáz hogy ricsi meg kvijat a 9-12. helyeken bohóckodnak egy nem rég VB csapatban, 2. leggazdagbbként? :D
Fantasztikusan elbeszélgettél itt nekem a semmiről. :D
A fogyasztás az nem a megbízhatósághoz köthető te ?? :D Ha egy csapat azért nem tud befejezni egy futamot mert kifolyik a benya az is megbízhatatlanságra utal, ha más meg röhögve teljesíti. Na a többire inkább nem is reagálok mert eléggé szar duma.
Ha nem egyezik bele a Merci akkor jövőre sem lesz másképp az idei képlett. Sima merci vb cím lesz az is, szóval most bebiztosíthatja maga számára a jövőt a német alakulat és nem kell legyen senkire sem tekinttel, Meki meg a REd-bull érzi a vesztét mivel nem tudnának még a télen sem anynit fejlődni hogy újra toppon legyenek.
Szóval kemény időszak elén nézünk még az f1 berkein belül.
"az idei red bull szarabb mint a tavalyi volt, a honda meg fokozatosan fejlődött már ami a lemaradást illeti"
Maradjunk az első éves teljesítményeknél mivel ez a honda első éve az új korszakban ráadásul egy oylan év ahol év közben lehet motort fejleszteni. Még így sem tudtak futamon előre lépni. Tavaly 7 futam után nem 4 ponttal áltt a Red-Bull a táblázaton és az év végére 405 ponttal a másodikok voltak a konstruktöri listán. (3 győzelmük is volt abban az évben) Szerinted ezt idén megoldja a Mclaren-Honda úgy hogy nincs fejlesztési tilalom?
De azért az idei szar Red-Bull is 50 pontott ver a Mclarenre szóval eddig közelében sincsenek, ha szeretnéd az idei évet is kicsit ecsetelni.
És azért nem csak a megbÍzhatósággal vannak gondok a Hondánál hanem már a fogyasztással ami már a verseny első negyedében problémát okozott---> Alonso rinyálása a mérnőkével.
"az nem számít neked hogy egy év lemaradás az baszott sok? :D Tavaly a merci motorral sem volt sokkal előrébb a meki...."
Idén lehet fejleszteni zsetonok álltal majd meglátjuk hova jutnak az év végére de kizártnak tartom hogy akár a tavalyi mclaren szintjét is megüssék.
Ha tavaly a Meki azzal a bivaly erős motorral is 5 tudott lenni 181 ponttal a Merci, Red-Bull, Williams, Ferka négyes mögött akkor miből gondolod azt hogy képesek lesznek ezzel a halovány Hondával is valami maradandót alkotni. Igaz fognak tudni negatív értelemben. :)
A lila ködöt néha elfújhatnád magad körül mert a real world azon túl van. ;)
Szeretik elfelejteni, hogy a tavalyi RB győzelmek mind az ölükbe hullós kategória volt. Idén ilyen nem volt, már azért sem mert ha akadna lepattanó, azt valamelyik Ferraris szedné össze.