Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

fáber77 Creative Commons License 2014.04.01 0 0 143275

Hali.

 

Nekem sima van ez: kmóra

A különbség hogy más a számlap színe és hogy amit linkeltem azon függölegesen állnak a mutatók és nekem az jobban tetszik!

 

:D

 

Kb ennyi!

Előzmény: GazCamp3r (143274)
GazCamp3r Creative Commons License 2014.04.01 0 0 143274

Mi a különbség amúgy?

Előzmény: fáber77 (143273)
fáber77 Creative Commons License 2014.04.01 0 0 143273

Üdv.

 

Lenne egy hülye kérdésem!

 

Nézegettem a sport müszeregységeket és az lenne a kérdésem hogy ha normál müszeregység van a kocsiba per pill akkor azt ki lehet cserélni a sportosra gond nélkül?

 

Találtam eggyet és birizgálja a fantáziám! :)

 

Ez lenne:

 

kmóra

 

Köszi!

 

Üdv

Törölt nick Creative Commons License 2014.04.01 0 0 143272

Most nem keresem meg az oldalt, ahol bővebben foglalkoztak a dologgal. Eleve csak sport felszereltséghez lehet rendelni, bizonyára nem véletlen.  Más az ET szám, azt hiszem 34 v. 35 + 7,5 collos. Mindenképp közelebb kerül a belső perem a futóműhöz, majdnem egy centivel. Változik az autó nyomtávja, a fordulóköre. Ha hülyeséget írtam, akkor nem tőlem származik, csak pár hónapja rá voltam kattanva a témára felnivásárlás miatt és ezeket az infókat találtam, így maradtam a 17 collos felni választás mellett. De sportra mindenképp ok... 

Előzmény: piros madááár (143264)
piros madááár Creative Commons License 2014.04.01 0 0 143271
Ezt cropduster nek akartam valaszkent:-)hulye okostelefon:-)
Előzmény: piros madááár (143269)
zgi521 Creative Commons License 2014.04.01 0 0 143270

szélsőséges, de a 7,5 konstans.. :o 

(lehet sokakat elrettent(?), de hozzátartozik, hogy nálam a klíma, lámpák, rádió mindig megy és tükrök sincsenek behajtva..)

Előzmény: mcI_2.0 (143257)
piros madááár Creative Commons License 2014.04.01 0 0 143269
:-) de kell a 18":-)
Előzmény: Mewo (143267)
piros madááár Creative Commons License 2014.04.01 0 0 143268
Pont az amit felsoroltal:-)
szebb ennyi eleg. Azert jol fekszik az a uton az alfan 19"a nyari.ugye nemkell mondanom hogy hogy fekszik kanyarban..jobb mint a bravo;-)
az hogyvlassabb a gyorsulasa nem nagyon erdekel az a mp..
Előzmény: realist_ (143265)
Mewo Creative Commons License 2014.03.31 0 0 143267

Ezt rosszul tudod.

Előzmény: Törölt nick (143263)
cropduster Creative Commons License 2014.03.31 0 0 143266

netreba 

Előzmény: piros madááár (143264)
realist_ Creative Commons License 2014.03.31 0 0 143265

Egyébként mi jó a 18"-ban (azon kívül, hogy jól néz ki persze:D)?

 

Mert negatívum azért akad... lassabb a gép, jobban elpattog, drágább a gumi, többet fogyaszt:S

 

Előzmény: piros madááár (143262)
piros madááár Creative Commons License 2014.03.31 0 0 143264
Gyarilag 18"jott az auto de szalonba aki elottem vette nem kerte..majd harom honap utan visszavitte becserelni fiat500ra..
amugy milyen elokeszites?sportom van :-)en meg nemhallottam hogyvkellene barmilyen elokeszites is:-)
Előzmény: Törölt nick (143263)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.31 0 0 143263

18-as felnikhez gyári speckó előkészítés szükséges. Ha 17-el jött ki, akkor nem száz, hogy minden stimmelni fog... 

Előzmény: piros madááár (143262)
piros madááár Creative Commons License 2014.03.31 0 0 143262

18" ra cserelnem ezert elado:-)es azonos mereture sem cserelnem :-)

Előzmény: fáber77 (143261)
fáber77 Creative Commons License 2014.03.31 0 0 143261

Hali.

 

Csere nem érdekel gyári sokkülősre?

 

:D :D :D

 

Lenne pénzem tuti megvenném!

Előzmény: piros madááár (143260)
piros madááár Creative Commons License 2014.03.31 0 0 143260
Elado 4db 17"gyari bicolor ha kell gumival is,kopasjelzo folott kb 1-2mm, bridge re 050. 110.000ft gumi nelkul 90eft.
bajan122 Creative Commons License 2014.03.31 0 0 143259

Ha jól rémlik ennyi volt a nettó munkaidő. Bruttó 2 nap.

Előzmény: mcI_2.0 (143258)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.03.31 0 0 143258
Az érdiek 6 óra alatt megszerelik??
Előzmény: bajan122 (143253)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.03.31 0 0 143257
Az nem is feltételez egy nagyon papás közlekedést... Bár, nálam az 1.2-es micra eszik 7,1-et.
;-)
Előzmény: zgi521 (143242)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.03.31 0 0 143256
Micsoda durva kihágás, felelőtlen közlekedés!!! Méghogy büszke, pfuj, szégyelld magad...
:-D
Előzmény: Mewo (143234)
Oceansss Creative Commons License 2014.03.31 0 0 143255

Kedves realist_!

 

Köszi a tippeket :) Így már árnyaltabb a kép, és reálisabb is, jobban tudom, mit nézzek majd a Bravoban.

Nekem a swifttel óriási szerencsém van, egyetlen berohadt jobb hátsó fékmunkahenger, és egy lemerült akksi volt eddig a 9 év alatt, ami nagyobb gond volt.

 

 

Előzmény: realist_ (143250)
realist_ Creative Commons License 2014.03.31 0 0 143254

Kösz az infot!

 

Sejtettem, hogy már nem reális az ár amiben nekem került 3 és fél éve (a megboldogult Best-ben 15 ezer volt a munkadíj).

 

Tényleg tud valaki róluk (mi lett Nándival és az ottani csapattal)?

 

 

Előzmény: bajan122 (143253)
bajan122 Creative Commons License 2014.03.31 0 0 143253

Érden 6 óra volt a munkaidő. Ezt tudod felszorozni az aktuális óradíjjal + anyag ktg.

Előzmény: realist_ (143251)
bajan122 Creative Commons License 2014.03.31 0 0 143252

"kevésbe és zörög, de néha zörög ez is"

 

Ez érdekes mert nekem teljesen csöndben volt (klíma javítás után is). Igaz, hogy soha nem parkoltam padkán meg hasonlók, így a kasztnit nem csavarta semmi.

Előzmény: realist_ (143250)
realist_ Creative Commons License 2014.03.31 0 0 143251

Egyébként egy kollégám Bravo vásárlás felé kacsingat, igyekszem nem lebeszélni róla.

 

Ennek kapcsán kérdezem. Volt valakinek mostanság klíma motor cseréje? Mennyi egy ilyennek (műszerfal ki/be) manapság a munkadíja?

Előzmény: realist_ (143250)
realist_ Creative Commons License 2014.03.31 0 0 143250

Puntot nem ismerem, soha nem ültem még olyanban.

 

2005 utáni Swiftem (1.3 glx) volt pár évig. Bravom pedig több mint 4 éve van. Így hát van összehasonlítási alapom.

 

Anno swift kapcsán nem volt szerencsém, sajnos sok gondom volt vele (haveromnak 2007es van neki pl. semmi gondja, szóval sajnos mellényúltam), így a megbízhatóság kapcsán (főleg, ha az elmúlt két hetet nem számítom bele), akkor messze a Bravo vezet.

Swift esetében a váltó kapcsolási érzetre jobb volt (kivéve az egyes amit nem mindig vett be elsőre...), a futóműve pedig keményebb volt érzetre. Kb. ennyi is ami mellette szólt.

 

 

Beltér sokkal minőségibb a Bravoban (igaz ez felszereltség függő, nekem sport verzióm van), kevésbe és zörög, de néha zörög ez is. Teljesítményre az SSS-el sem érdemes összevetni. Megjegyzem Swift után, a 90 lovas Bravo - szerintem - visszalépés lenne; szerintem 120 lovas verziót vegyél, ha benzinest veszel és szeretsz tempósan haladni.

Futómű a sport esetén jobb mint az "alap" swiftben volt, bár néha érezhetően kevés a teljesítményhez (sss nyomába sem ér ilyen téren, sajnos).

Váltó hosszabb úton jár, de mindig megvan a sebesség fokozat elsőre.

 

Szerintem a Bravoban van pár felesleges "kütyü", pl. a kertőstömegű lendkerék teljesen felesleges hiba lehetőség; a 6 sebességes opel váltó pedig maga az átok.

Klíma sokkal erőteljesebb mint a swiftben volt, lehetőleg manuális klímásat keress, azzal nincsenek - ismert - gubancok.

 

Ősszegésében itt is igaz, hogy használt autót állapotra veszünk, tehát nagyon meg kell nézni.

 

 

 

 

 

Előzmény: Oceansss (143236)
bajan122 Creative Commons License 2014.03.31 0 0 143249

Akkor e miatt nem kell aggódni. :-)

Előzmény: szkorhetz (143248)
szkorhetz Creative Commons License 2014.03.30 0 0 143248

Az enyém is multi kormány nélküli sportcsomagos és számlás, nyíregyházi vásárlás :)

 

Előzmény: bajan122 (143229)
Bravósgábor Creative Commons License 2014.03.30 0 0 143247

mentem hogyne

Előzmény: exrészletjankó (143245)
Hooli75 Creative Commons License 2014.03.30 0 0 143246

Ment, de nem fékezett!:)

 

Előzmény: exrészletjankó (143245)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!