Nézegettem a sport müszeregységeket és az lenne a kérdésem hogy ha normál müszeregység van a kocsiba per pill akkor azt ki lehet cserélni a sportosra gond nélkül?
Most nem keresem meg az oldalt, ahol bővebben foglalkoztak a dologgal. Eleve csak sport felszereltséghez lehet rendelni, bizonyára nem véletlen. Más az ET szám, azt hiszem 34 v. 35 + 7,5 collos. Mindenképp közelebb kerül a belső perem a futóműhöz, majdnem egy centivel. Változik az autó nyomtávja, a fordulóköre. Ha hülyeséget írtam, akkor nem tőlem származik, csak pár hónapja rá voltam kattanva a témára felnivásárlás miatt és ezeket az infókat találtam, így maradtam a 17 collos felni választás mellett. De sportra mindenképp ok...
Pont az amit felsoroltal:-)
szebb ennyi eleg. Azert jol fekszik az a uton az alfan 19"a nyari.ugye nemkell mondanom hogy hogy fekszik kanyarban..jobb mint a bravo;-)
az hogyvlassabb a gyorsulasa nem nagyon erdekel az a mp..
Gyarilag 18"jott az auto de szalonba aki elottem vette nem kerte..majd harom honap utan visszavitte becserelni fiat500ra..
amugy milyen elokeszites?sportom van :-)en meg nemhallottam hogyvkellene barmilyen elokeszites is:-)
Köszi a tippeket :) Így már árnyaltabb a kép, és reálisabb is, jobban tudom, mit nézzek majd a Bravoban.
Nekem a swifttel óriási szerencsém van, egyetlen berohadt jobb hátsó fékmunkahenger, és egy lemerült akksi volt eddig a 9 év alatt, ami nagyobb gond volt.
Ez érdekes mert nekem teljesen csöndben volt (klíma javítás után is). Igaz, hogy soha nem parkoltam padkán meg hasonlók, így a kasztnit nem csavarta semmi.
2005 utáni Swiftem (1.3 glx) volt pár évig. Bravom pedig több mint 4 éve van. Így hát van összehasonlítási alapom.
Anno swift kapcsán nem volt szerencsém, sajnos sok gondom volt vele (haveromnak 2007es van neki pl. semmi gondja, szóval sajnos mellényúltam), így a megbízhatóság kapcsán (főleg, ha az elmúlt két hetet nem számítom bele), akkor messze a Bravo vezet.
Swift esetében a váltó kapcsolási érzetre jobb volt (kivéve az egyes amit nem mindig vett be elsőre...), a futóműve pedig keményebb volt érzetre. Kb. ennyi is ami mellette szólt.
Beltér sokkal minőségibb a Bravoban (igaz ez felszereltség függő, nekem sport verzióm van), kevésbe és zörög, de néha zörög ez is. Teljesítményre az SSS-el sem érdemes összevetni. Megjegyzem Swift után, a 90 lovas Bravo - szerintem - visszalépés lenne; szerintem 120 lovas verziót vegyél, ha benzinest veszel és szeretsz tempósan haladni.
Futómű a sport esetén jobb mint az "alap" swiftben volt, bár néha érezhetően kevés a teljesítményhez (sss nyomába sem ér ilyen téren, sajnos).
Váltó hosszabb úton jár, de mindig megvan a sebesség fokozat elsőre.
Szerintem a Bravoban van pár felesleges "kütyü", pl. a kertőstömegű lendkerék teljesen felesleges hiba lehetőség; a 6 sebességes opel váltó pedig maga az átok.
Klíma sokkal erőteljesebb mint a swiftben volt, lehetőleg manuális klímásat keress, azzal nincsenek - ismert - gubancok.
Ősszegésében itt is igaz, hogy használt autót állapotra veszünk, tehát nagyon meg kell nézni.