összerakás után padló 180 km óra hazafele jovet ....Zsoltinak eszébe jut nem toltott bele vizet csak 2 litert fel is fort kakukk campec hengerfej de utanna is kozlekedék vele 10.000 km -t
2005-ös Espace 2.2 dCi olajszűrő műanyag fedelének leszedéséhez ismer valaki használható házi praktikát, vagy csak a spéci bordás tányérral lehet kicsavarni?
A IV-es Espace-emben van gondom a rádióval, pontosabban a kód beírásával. A gond az, hogy amikor javítják az autót és ki kell kötni az akksit, akkor visszakötés után újra kéri a kódot a rádió. A kód megvan. De a kormány oszlopon levő hangerő szabályozós kar kontakt hibás. 100-ből 1x hajlandó működni. Így onnan a kódot beírni vak szerencse. A távirányítóról tudomásom szerint nem lehet beütni a kódot. Kérdésem, hogy nem lehet lebeszélni a rádiót arról, hogy kódot kérjen? Vagy a távirányítót rábeszélni a kód megadására? Úgy tudom a kormányon levő távvezérlő kar javítása macerás és drága is. Rádió csere lehet még megoldás?
* Ezeket nem tudom miért nem cserélték az első szervíznál, dízel hangja volt már akkor is :S
Eredmény: - Halk autó
- Megy mint a meszes
- Mint az új
- Fülig érő száj
- Boldog család
Zsótitól alkatrészek:
- Tetőcsomagtartó rúd: 15 000
- Gyári vonóhorog kábelestül: 20 000.-
- Ajtózár (Szerkezet + központi zár): 3 500.-
- Szervószivattyú + kormányszerkezet: 12 000
- Elektromos visszapillantó vezérlő + panel, szellőzőrács, + távirányítós kulcs, plusz díszléc klipek, ablak gumikéder elsőszélvédőhöz, hátsó középső biztonsági öv: barátom hát van nekem ilyen, küldök neked a Csabival! 0 Ft.
Szóval ez így összesen: 1 475 000.-
Ami még jön egy alvázvédelem (35-50 000) + riasztó + kulcsmásolás
Szóval szervíz 3-től Szalai és Fia III kerület. Csak ajánlani!
espace IV esetében tudom valahol szabályozni/állítani, hogy az automatikus fényszóró bekapcsolás milyen értéknél kapcsoljon be, nekem sajnos elég későn kezdi érezni, hogy sötét van, körülöttem már az autók 90%-a felkapcsolt lámpával közlekedik, tudom, csak egy mozdulat, de ha már van ilyen funkció akkor mukodjon...
Szia, nem akarlak rémisztgetni, és ne is legyen igazam, de nekem is főtengely szimeringnél kezdte nyomni először az olajat 150 lovas 2.2 dci-nél, korábban lendkereket cseréltem, de merevre, ami később kiderült, ekkora lóerőnél nem jó. Utána kezdett el olajat nyomni a főtengely mindkét oldanál, volt egy drága motor alsó rész felújításom (olaj, vízpumpa, főtengely köszörülés, stb.). ami után kiderült, h kartergáz túlnyomás van az autóban, ami okozhatta a olajszivárgást a főtengelynél, és mivel az meg lett javítva, máshol nyomta ki az olajat (legvégén a nívónál, rá a ventillátorra, onnan beterítve a motorteret). A vége az lett, hogy a hengerfejet is síkolni kellett picit, a dugattyúkat cserélni (gyk. teljes motorfelújítás volt).
Jó lesz az, alig kisebb a gumi fala mint egy 195/55-ös guminál (kb 6mm mondhatni semmi) amire senki nem mondaná hogy alacsony. A peresség egy dolog, kérdés mindig az mekkora szélességhez tartozik. A kilencvenes évek 195/50-es sportos gumijainak ennél is alacsonyabb a pereme. :-)
Ha nem lenne annyira szép a gyári felnije a 3-asnak amiből ráadásul már két garnitúrám is van, ezen a keskeny küllős felnin magam is elgondolkodnék.
Van egy garnitúra II-es Laguna felnim 16-os méretben. Valami tehetséges emberé lehetett, mert a peremek le vanna verve, de nem vészesen, A küllők viszont szépek, egy nyarat futott nálam, nem ütött, nem rázott. Közepük megvan, az Espace gyári méretével mindenben megegyezik
Tegnap megvolt a komplett fék csere,erre ma dél körül indulnék vásárolni fék Ok kocsi kigurul kb.2 métert fékezek mert kanyarodnom kell és hirtelen benyomódik teljesen visszaengedem megnyomom újra megint padlóig megy és már éreztem is az égett olajszagot!!!
Visszatolat motortető fel->füst és alul folyik az olaj,az ABS blokkból a bal első fékhez menő fém vezeték szétnyílt!Miután megbontottam láthatóan nem kicsit rohadt volt még jó,hogy nem 120-nál az autópályán ment szét ez a sz@r..........
Szerencsére szerelő 15 órakor "fogadta" a fék nélkülit és 18:45-kor már kész is volt,plusz felrakattam a kipufogót is ha már úgyis szerelő kezébe került,nem kellet nekem sz..ni ezzel.....
Fék javítás,új fékfolyadék,légtelenítés,kézifék beállítás,új kipuff rendszer felrakás mondhatni azonnal=150€
dt-röl, ledobálsz mindent dob,agy,ami hatulrol védi lemeztakaro, a dci agya méretre csavarok ugyanaz, csak fulei vannak amire teszed féktuskót, tehat dci agy fel, tárcsa, majd nyereg- meg utaloag tudtam meg én is kell hozza dci kezifékkotele hosszuság miatt gondolom
Ezt részleteznéd? Csak mert engem is érdekelne a dolog. Nem mintha a dob nem lenne jó/elég, de a tárcsa kicsit kevesebb gondoskodást igényel és a felni mögül nem egy rozsdás dob kandikál ki. :-)
Hááát, ki hogy ugye, én mondjuk nem azért szeretem mert el lehet rá költeni százezreket, hanem azért mert kva jó kocsi szerintem, nekem nincs jobb, max újabb, de jobb nincs. :-) És igen, ezért hajlandó vagyok elnézni neki hogy keményen perkálni kell ha valami megkotlik benne. De nem ezért szeretem, bár nem tartom kizártnak hogy másnak van ilyen aberrációja. :-)