nem tudok varni, mert ceget valtok es nem lesz ceges auto az uj cegnel, fel evig (vagy tovabb) meg nem akarok jarni a 15 litert fogyaszto Land Roveremmel. A Ford Fiersta volt amit meg akartam venni, de nagyon sokan panaszkodnak a valtora, igy fordult a figyelmem a Nissan Versa Hatchback-re, majd a Honda Fit-re. Minel kisebb az auto, annal jobb, csak munkaba jarasra kell, es neha a hegyekbe. Itt 1.5 literes, asszem 109 vagy mennyi a loero benne. Ket het mulva elmegyek es kiprobalom a kezi es auto valtosat. A kezi valto jobban tetszik, de a varosban kenyelmesebb az automata valto. Nehez dontes lesz.
szia! Én is gondolkodom az ablakok fóliázásám....szép lett a kocsid! ;)
Az oldalvédi csíkokat hogyan sikerült lefújni?Nekem csak gumiból van az összes körben.Ránézésre ugyanolyan vastag mint az enyém.Ilyet még nem láttam....???
Itt olyan tapasztalatok vannak most Magyarországon, hogy magánszemélyek elvétve vásárolnak új autót. Tudom Kanadában, vagy az USA-ban ez nem nagy szám. Itt inkább (több éves) használati tapasztalatokkal tudunk szolgálni, kivéve ha kereskedő válaszol.
Általános jó vélemény alakult ki a Jazz/Fit-ről. Európában inkább a manuális váltó a gyakoribb, én is azt használok. Sem a váltóra, sem az autóra nem jellemzők a problémák. A magyaroknál e típus elégedettségi indexe a legmagasabbak között van. Én 11-ik éve használom probléma mentesen az autót.
veletlenul talaltam ra a forumra, mert eppen JAZZ veteleben gondolkodok. Nem Mo-n, hanem Kanadaban, tehat lehet hogy egy-ket dolog mas, de nagy a dilemmam, hogy kezi vagy automata valtosat vegyek. Otthon milyen tapasztalataitok vannak zsir uj 2013-as kezi/auto modellekkel?
Kecskemét, Ceglédi útra az autóüvegeshez senki ne menjen fóliázni.
Szépen megcsinálták, a foliázós emberke dicsérte is a Jazzt. Mesélte, hogy a rokona is nemrég vett egyet.
Két nappal később vettem észre, hogy eltűnt a 2000 km-es gyári pollen szűrő a helyéről. Amikor felhívtam őket, csak hőbörögtek, hogy meg lehet nézni a videófelvételt, az ő emberei nem csinálnak ilyet.. Hagyjuk már.
Skyfol NT35-öt akartam, ami felkerült az az NT50. Honlapon minden infót megtaláltok.
A HP sorozat olcsóbb. Az 35e lett voltna, az NT35 meg 45e, de mivel NT35 helyett NT50-et raktak fel így lett egy kis kedvezmény. Ebben mind a 9(!) ablak benne van. Bontás nélkül csinálták.
10cm-ről vizsgálva itt-ott látszik egy kis pötty, ha épp tiszta az ablak, de összeségében jó lett.
A céget magánba megírom, de szerintem bárhol megcsinálják így, ahol már egy pár éve fóliáznak.
Ja ja azt vágom hogy miért kell , az 1.2 -ben is van ilyen ( meg gondolom más kocsikban is ) csak ott egy sima "csúszka" gomb a külső --- belső állás ...
Akkor jól sejtettem hogy nem kell világítania ( mert azért jellemzően így használja az ember ) a külső állásnál ..
Csak ez nem volt tiszta hogy auto-n miért belsőre kapcsol elsőre , ( bár már kezdtem sejteni , ill hosszú távot még nem mentem vele ) de így volt biztos
Nekem ezt anno a H. Grohoczky ingyé beragasztotta 2007-ben kb 1 éves volt nekem is akkor a kocsi , az ára 6000 pénz körül volt valóban , / pár , de csak 1 hiányzott persze , odamentem kijött a szervízvezető és simán megcsinálta ( meg is írtam itt akkor) , pedig nem is náluk vettem a kocsit , hanem H.Éles-nél ..
Nekem is lenne kérdésem , "sajnos" kénytelen voltam váltani 1.2 ről 1.4 re (mert asszony elvitte a jó kis 1.2 est ) így 6 hónap szünet után a múlt héten vettem egy 2005 -ös 1.4 -est ( az előző 2006-os volt)
A belső/ külső keringetés hogy müxik , nem teljesen vágom még , tehát ha világít a lámpa v nem ? gondolom ha nem akkor külső ( logikailag) Csak mert ha bekapcsolom a klímát ( pontosabban AUTO -ra kapcsolom - első gomb - akkor ez a led világít .. ) ennek világítani kell vagy nem ?
A jobbos hátsó csapágyam is zajongani kezdett, ezért azt is szétszedtem. (2005, 1.2 Cool) Ugyanúgy a csapágy külső gyűrűje ki volt pattogzódva, mint fél éve a másik oldalé. Egyéb baját ennek sem láttam. Szerencsére a másik oldali rossz csapágyat nem dobtam el, így most spóroltam 23 ezer forintot, mert annak a hibátlan belső oldali gyűrűje teljesen jó lett ennek a külsője helyett, csak a porvédő lemezt kellett lekocogtatni róla.... Csend lett.
Ma kicserélem a motorolajat. Gondoltam, hogy a korábban cserélt hajtóműolajat is megnézem. Meleg motornál csak úgy dölt ki belőle az olaj. Ezek után én úgy gondolom, hogy a leírásban szereplő 1,5 L-es mennyiség elegendő a hajtóműolajcseréhez.
Ha találsz olyan dekoros helyet, ahol nyomtatnak öntapra, ott pár százasért kinyomtatják neked Akár többet is, csak felrakás előtt le kell alkohollal (vagy bármivel) zsírtalanítani.
Ha valakit érdekel LPR első fékbetét garnitúra akkor írjon. Véletlenül két garnitúrát vettem a 2004-es Jazzemhez. Átvétel: Bp. József Attila szinháznál, vagy a Móriczon. Én már kicseréltem és tökéletesen műxik. Ár: 4000 ft.
kóboráram hozzászólása alapján felvettem a kapcsolatot az RM-mel. 1-2 nap határdővel lehet náluk rendelni és 5500 pénz. Szerintem ott fogom beszerezni. Bár megkérik az árát annak a két kis darab műanyagnak :)
A cikkszámot meg elmentem, de remélem nem lesz szükségem újra rendelni :)
Lassan kész lesz az autó. 1 hónapja vettük. Azóta olajak, szűrők, gyertyák cserélve, AUX bekötve, kapott egy tolatóradart, péntekem megkapja a fóliát is és teszek majd fel képet.
Az autó 7.5 éves 75e km-el. Remélem mostmár egy darabig csak tankolni fogjuk :)
A beázás nekem is megvolt, de a fórum alapján sikerült házilag javítani, azóta rendben van. A kéziféket szokni kell, mert amikor azt hiszem, hogy tökig behúztam, akkor még húznom kell rajta, hogy fogjon.
Én is már pótoltam mindkét oldalon. A soproni Hondában rendeltem de az árára már nem emlékszem.Kb 2 éve vettem.Honda Rendelési kód ha esetleg szükséges lenne.... Honda Jazz matrica díszcsíkba: 08f30-saa-601b