Igen a benzintank tiszta, a b.csap tiszta, új cső és szűrő van rajta, a karbi tiszta, benne a fúvóka is. de elvileg nem a gyári karbi van rajta hanem Dellorto márkájú. már képet is tölttem fel róla. mutatom:
Nem vagyok nagyon benne ezekben a dolgokban ,de ekmesélek egy dolgot a gyertyával kapcsolatosan.
Az összel fél napig rángattam a gépet ami eleinte még be be röffent,de utánna még azt sem.
Már már a csákányt nézegettem félszemmel,hogy belevágom a Robiba :(.
Elmentem egy robogó szerelőhőz aki adott egy régi gyertyát,de előttem alaposan kipucolta az én gyertyámat is ,és amikor betettem a kipucolt gyertyát ,egy rántásra indult.( az én régi gyertyámmal is )
Tehát :
vedd a gyertyát és ne csak a külső felületét hanem jól gyömszöld bele a drutkefe szálait mélyen a gyertyába és ott is jó alaposan tiszticsd ki,lehet csak egy banális koszos gyertya szívat téged.
No legalább azt már tudjuk, hogy a karbidnál nem kap fals levegőt. A benzin útja a tanktól a karbiig teljesen ki lett takarítva? (benzintank, nezicsap, tűszelep, stb)
Hello! Sajnos nem oldottam meg a problémát a szivatóval való játék. Olvastam több hsz-ben h tavalyi benzinnel nem a legjobb használni a robit. Vettem friss benzin+arol2t olajat de azzal meg már be se indul. Esetleg gyertya miatt lehet gyenge a gép? szikrát ad. de már kb másfél éves. gyengén adná a szikrát?
Üdv mindenkinek!pár év állás után előhalásztam ezer éves Tomos motoros rotakapám.Szétszedtem,megtisztogattam de nem indul.Hidegindítóval megy.Valakinek valami ötlet a megoldásra?Előre is köszi.
Sajnos abban nem, azzal nem nagyon van tapasztalatom. De tedd fel a kérdést és majd meglátjuk, ha nem én, akkor valaki biztosan tud majd értelmes választ adni. Végülis azért van ez a fórum.
Ez most megnyugtatot, azt mondod akkor,hogy amig a motor bírja addig bármire lehet használni.2-3hét még érte tudok menni ha elhoztam rakok fel rola képet,többlet infoidat szivesen fogadom majd rola mikor már kitudok szaladi és megnézi miröl is van szó.