Minden a Kisalföld Volánról, valamint Győr tervezett kötöttpályás közlekedéséről: járművek, útvonalak, menetrend, utastájékoztatás, közlekedéspolitika stb.
Keresőztem még egy kicsit: találtam két kocsit FLD-457,458, amik nincsenek forgalomban, tehát átrendszámozódtak. Lehet találgatni, hogy melyik KXY-490, és melyik KYV-305. Vagy esetleg más.
- KXY-487, 489: EC 11 (csak nem a két soproni FKN?) - KXY-488, KYV-306: IC 11 - mindkettő Kravola-ként jelölve, de 488 sárgásfehér, 306 fehér - megnéztem keresővel a 307-et, aki HPK-836 volt, ebből gondolom, hogy 306 a HPK-742 (gondolván, egy szérián belül - a HPK-k - azonos szín van a forgalmikban), a 488 pedig a HRC-773 lesz, egyik sincs már meg - KXY-493, fehér IC 9,5 - úgy tűnik, ex HEA-656, ez sincs meg - KYV-305 rendszámmal van egy újabb E95-ösünk - a kereső szerint "E 95 / fehér"
szerintem most hogy az uj megálló üzemel majd a 40es vonalán az eddigi tesco-s megállót ugy ahogy van meg kéne szüntetni mert az új megállótol közelebb van a tesco bejárata mint attól. így 1 piros lámpát el lehetne kerülni és kb 1 percet megtakaritani. (ugy láttam most épül ott valami út a tescohoz)
nehogy valaki a KIKÁval jöjjön mert sztem senki nem megy bútort venni busszal...
ezenkívül ha már az az 1 rohadt megálló megépülne csanakon már rég fordított irányba mehetne a busz csanakon megtakarítva ezzel ugy 2 percet
nem óránkénti ritkitásra gondoltam.De mindegy őszre ugyis megfelezik a nagyokosok a busz közlekedést.(ujjab ritkitások,hogy több maradjon nekik megint zsebre ugye a mostani hatalmas divat).
Itt sem "lézengenek" sokkal kevesebben, mint más olyan jártaton ami ebben az időszakban közlekedik. De ha 30-ról 60 percre állsz át akkor még kevesebben lesznek.
Az óránkénti busz egy 8-9000 fős városrésznek túl ritka. Mert hiába van kevés utasod, ha továbbritkítod, azon még kevesebb lesz. mert ilyenkor a városban nem a főrőhelyek száma a kritikus, hanem maga az eljutás lehetősége. Már a 40 perces követs is embert próbáló várakozásokat szül, fél óra fölé amíg lehet, nem kellene menni. Este sem.
Azt felejsd el.Még akkor se érsz ki padlógázzal sem.A Tihanyi Árpád út a kórháznál totál csőd,már ott is csuszik az idő utána meg csanakon a 83-ra való kikanyrodás szintén egy min. 2perc.19 óra után már kilehet érni időre,de elötte nem.
Lehetne jol és ésszel betartani a megengedett kilométert,de sajna a menetrend szerkesztés terén a kisalföld volán rávan álva egy vágányra.Ezalatt azt értem hogy egy a délelötti és esti menetrend,ami teljesen vacak,mert délelött jelentösebben többen utaznak.Este fél 9 után lehetne ritkitani,és az ebből megmaradt kilométerből lehetne általad emlitett gyorsjáratokat inditani.Én tanitási napokon inditanék 13:00-kor,és 14:35-kor 35a-t.A 12:45-ös 40-re már a Plázánál se férnek fel,és ez a többi 13:20,14:40-es járatpároknál is igy megy.Majdnem a felenépet ott hagyjuk a 12:45-ös járatnál is.
Azért a Tesco áruház és a Királyszék úti megálló között kb. másfél kilométer van, ez nem centiméteres kategória... Egy átlagos helyi járat ekkora távolságon 3-4-szer is megáll. Eddig azért nem volt itt megálló, mert a terület "a puszta közepe" volt, nem volt semmi, ami utazási igényt generált volna. Most viszont már van, amit ki kell szolgálni. Attól, hogy hosszú az útvonal, még nem lehet kiszolgáltatlanul hagyni bizonyos igényeket. Más városokban ilyen esetekben gyorsjáratokat is közlekedtetnek: ennek szerintem Ménfőcsanak esetében is lenne létjogosultsága, viszont a város által megszabott kilométer-keret nagyon szorít, még az alapviszonylaton is túl ritka a követés. Azért csúcsidőben jó lenne kipróbálni.
Gratulálok hozzá,ez nagyon kellett.Eddig is megye és bevásárló járat volt a 40-es.Lassan 1 műszak kell egy 40-es menetidelyéhez.Nem panaszkodhat a jó nép.Eddig is minden méteren megált a 40,most már cm-ként is megfog állni.Egy ilyen hosszú járatnak kevesebb megálló kellene!A 31-nek is kevés megállója van.
Én is örülök neki! Jelenleg az IKC-356, IC11-es pótolja a GYŐR AUDI-MARCALTŐ szerződéses járaton, de ez is változó -> lényeg, hogy sárga rendszámú legyen a helyettesítő kocsi :-).