Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tefi Creative Commons License 2012.12.30 0 0 49602

Nekem ugyanilyen gépem van, de fordítva működik!

Amikor kevés a benya,akkor először villogni kezd. Aztán később folyamatosan világít.

Azt már nem mertem ,megvárni,hogy mi a következő fokozat...:)

Eddig 44,3 l a csúcs, amit tankoltam az 50 l-es tankban -de ekkor már ki volt feküdve a mutató!

Előzmény: dohonyiz (49601)
dohonyiz Creative Commons License 2012.12.29 0 0 49601

Sziasztok,

 

Még régebben egyszer olvastam itt, vagy a Megane fórumban, hogy a kis "benzinkút lámpa" a folyamatos világítás helyett elkezd villogni amikor már végképp csak kevés üzemanyag van a kocsiban.

 

Na, hát ez nem igaz, legalábbis az én 2004-es 1.4 16V Thaliámban nincs ilyen. Már reggel világított a lámpa, de úgy gondoltam, még elérek a célomig, ott úgyis van a szembe sarkon kút, majd ott tankolok......hát nem :) A kútnál lévő kereszteződésnél lévő lámpánál állva egyszercsak leállt a motor, és nem is tudtam újraindítani, még szerencse, hogy kb 20 méterre volt a kút........:)) Oda eltoltam egyedül is :)

 

Szóval erre vigyázzatok! :)

IMITRIKES Creative Commons License 2012.12.29 0 0 49600

Üdv

 

2004-es THALIAra tervezek tetőcsomagtartót venni. Évjáratoknál van eltérés, vagy a Clió csomagtartó szóba jöhet? Esetleg valakinek eladó?

Luck Skywalker Creative Commons License 2012.12.28 0 0 49599

Én is.

Előzmény: B45524D N3K1 (49597)
B45524D N3K1 Creative Commons License 2012.12.28 0 0 49598

"ujjítani" természetesen újítani !!!!

:-D

 

Előzmény: B45524D N3K1 (49597)
B45524D N3K1 Creative Commons License 2012.12.28 0 0 49597

Olaj hiány lesz az!

Ha, ahogy írod mindig rendbe lett téve a befecskendezés és olvadt a dugó teteje is és szép  hangja volt a motornak, az is olaj hiányra utal, van a blokkban minden hengerhez egy olajozó fuvóka, ami a dugó alját hűti, feltételezem ott sem volt olaj.

A dugó oldala, meg egyértelműen ezért kenődött föl.

(Továbbá a turbó is rendszerint elhalálozik ilyenkor)

 

Szóval következő összeszerelés előtt (ha lesz ilyen) a blokkot alaposan át kéne mosni, figyelve az olajjáratokra (én az dugó-fenékhűtő fuvókákat is cserélném!), hengereket hónolni. Olajpumpát föl kéne ujjítani, aztán beindítás után rögtön kéne mérni olajnyomást is.

 

Én így csinálnám!

 

 

 

Előzmény: Manóúr (49596)
Manóúr Creative Commons License 2012.12.27 0 0 49596

 

Legutóbbi halálakor egy autópályára felhajtásnál gyorsításkor volt látható egy elég jelentős füstfelhő a visszapillantóban aztán motorfékkel megállt.Indítózni lehetett utána de nem kapta el.Víz hőfok normális értéken volt.

Előzmény: B45524D N3K1 (49594)
DCI MÁGUS Creative Commons License 2012.12.27 0 0 49595

csatlakozom a kolegához!az biz olilpumpa:-( ha befecskendező lenne akkor a dugó tetejét égeti be.

http://autoszerviz.c8.hu/

Előzmény: B45524D N3K1 (49594)
B45524D N3K1 Creative Commons License 2012.12.27 0 0 49594

Arra lennék még kíváncsi, hogy mikor megáll, akkor hogyan?

Rossz lesz a hangja, vagy nem indul? Csattog, kopog?

 

Dugattyú olvadást szúróláng szerű égés okozhat, pl. rossz befecskendezési kép következtében (porlasztás helyett "pisál"), ha az oldala felkenődött, azt viszont olajozás hiánya okozhatja, szerény véleményem és tapasztalatom szerint.

:-D

 

Előzmény: Manóúr (49590)
petya185 Creative Commons License 2012.12.27 0 0 49593

igen klimás és csikorog vagy mint amikor egy ventillátor csapágyas  olyan hangja van

Előzmény: Anonymus23 (49592)
Anonymus23 Creative Commons License 2012.12.27 0 0 49592

Klímás? Mert ha igen, akkor elindulás előtt az szervószivattyú elektromotorja indul be, annak nem illik csikorgó hangot adnia...

Előzmény: petya185 (49591)
petya185 Creative Commons License 2012.12.27 0 0 49591

Sziasztok!

valaki tudna segíteni nekem? 2003 as thalia 1,5dci amikor leállítom a motort és újbol vissza rakom gyújtásra 4-5 másodpercig megy valami motor vagy én nem is tudom hogy mi  gondolom minden thalian   ez mi lehet? mert nekem csikorgó hangot ad mostanába

elvittem egy szakihoz de nem tudot magyarázatot adni nekem ha valaki tud valamit az írjon

elöre is köszönöm

Manóúr Creative Commons License 2012.12.26 0 0 49590

 

 

Más mester,más hibamegállapítás.A kiszerelt alkatrészek horrorisztikusak,főleg a mostaniak :-( amúgy jól ment minden összerakás után..pár ezer km-t.Most 2 dugattyú oldala is szét van égve a gyűrűk alatt és el van "kenődve" rendesen.Majd próbálok később képet is feltenni elrettetntésnek :-) hátha úgy ismerősebb a jelenség.

Előzmény: B45524D N3K1 (49588)
kkklaci Creative Commons License 2012.12.26 0 0 49589

Sziasztok!

Érdekes jelenséget tapasztaltam Thaliánkon (2002,1.48V) mikor megmértem a nyugalmi áramfelvételét. 230-240mA-t mértem, ami szerintem sok egy kicsit. Totalcar-on lévő cikk szerint 100mA felett már nem normális a nyugalmi áramfelvétel. A kocsiban a csomagtér világítás egy külön kapcsolóra van kötve mivel régebben folyamatosan világított, így az elvileg nem fogyaszthat. Talán még a rádiós magnó lehet, mert szerintem az indításgátló nem fogyaszthat ennyi áramot. Valaki tapasztalt már hasonlót, vagy van ötletetek, hogy mi fogyaszt nyugalmi állapotban, hol keressem a hibát?

 

Laci

B45524D N3K1 Creative Commons License 2012.12.26 0 0 49588

Amikor beáll, akkor a kiszedett alkatrészeknek mutatni kéne mi lehet a baj szerintem!

(vagy csak mindig újat kapott és kész?)

 

Mennyi ideig megy? Akkor milyen a hangja? Jól megy?

Előzmény: Manóúr (49587)
Manóúr Creative Commons License 2012.12.26 0 0 49587

 

Sziasztok!

Kérdezni szeretnék véleményeket egy szeretett 1,5 ös 65 lovas DCI-ről,mert mostanság rosszalkodik és a mesterek tanácstalanok.Történetesen óra szerint 130e van az autóban,és a legutóbbi 5 ezer km-en másfél garnitúra dugattyút égetett szét,3-ik garnitúra befecskendező szett van benne,második turbó,garnitúra hajtókar csapágysor.Motor soha nem volt hengerfejes,nem folt megfőzve.Jelek szerint rossz a befecskendezés..de 3 garnitúránál egymás után??Mindig szigorúan gyári értéken működő, bemért,kitisztított fejeket kapott.A nagynyomású szivattyú nem spénes vagy szennyeződött.Egyszer volt egy hibajelzés a műszerfalon de elmúlt magától(a sárga izzítás ikon).Hibakódot nem produkált.A computer meg tud bolondulni esetleg?Tudom hogy nem lehet távgyógyítani a dolgot egyértelműen csak gondoltam hátha belebotlott már valamelyikőtök hasonló jelenségekbe..

Köszönettel Manóúr.

fredd00 Creative Commons License 2012.12.25 0 0 49586

én nem is városban lakom és igy simán bejönnek még a külföldiek is,szerintem a hangzását beálitod akkor tudd szépen szolni :)

Előzmény: B45524D N3K1 (49585)
B45524D N3K1 Creative Commons License 2012.12.25 0 0 49585

Akkor én kifogtam ezek szerint, ha nem voltam város közelében, akkor kb semmilyen adó nem jött be ... :-D a hangzását meghagyjuk ...

:-D

Előzmény: fredd00 (49584)
fredd00 Creative Commons License 2012.12.25 0 0 49584

Sikerült beszerelnem,nem volt jó az egyik biztosétik igy el se  mostanra müködik.bár egy antenaátalakitot még kell vennem mert az most csak ideglenesen van megcsinálva,hangzása nem rossz bár elég sokat kellet álitani rajta,a kék villágitása tényleg erös azzal valamit musszály lesz kezdeni.amugy szerintem egy jó rádió

Előzmény: B45524D N3K1 (49579)
DCI MÁGUS Creative Commons License 2012.12.25 0 0 49583

Hát ez igy nehéz eset mert tudunk trélert küldeni de a km miatt 50 körül tudná felhozni!Vagy esetleg bérelsz te utánfutot és valami ismerössel elhozod ,de az se lessz olcsobb.Pontosat nem tudok mondani csak a 4 befecsi és a pumpa teljes felujitásának az árát.Ami ha mindent cserélnek bennük akkor kopp gyári 0km es az a 4 csucs esetéen 160 körül kódolva,hivatalos gyári jegyzőkönyvel.a pumpa pedig 110.Ehez jön még ha 6000km nél több van az autóban minimum 1 vezérmű szij....stb Igy igencsak 300 felett vagyunk.

De ez csak a maximum kárral való  számitás!!!Ha kérdésed van hivj vagy irj e-mailt bátran!

 

Békés ünnepeket minden elftársnak!

Előzmény: Templomegere W123/220D (49572)
fredd00 Creative Commons License 2012.12.25 0 0 49582

nekem sajna nem!!remélem megoldható átalakitó nélkül hogy már ma benn legyen :)

Előzmény: B45524D N3K1 (49581)
B45524D N3K1 Creative Commons License 2012.12.25 0 0 49581

Ó!

Nekem simán be kellett dugnom a két csatit és kész.

Azóta vettem egy JVC-t, azt is.

Stimmel a hangszórókiosztás is!

Előzmény: fredd00 (49580)
fredd00 Creative Commons License 2012.12.25 0 0 49580

Bekötésnél van egy kis bibi.máshogy vannak kiosztva a csatik azt hogy tudom felcserélni könnyedén?antenaátalakitot is kell majd vennem mert az nem kompatilbilis.

Előzmény: B45524D N3K1 (49579)
B45524D N3K1 Creative Commons License 2012.12.25 0 0 49579

Majd azért írd meg, mi a véleményed róla!

Előzmény: fredd00 (49578)
fredd00 Creative Commons License 2012.12.25 0 0 49578

Köszönöm a válaszod :) megprobálom azért hátha...

Előzmény: B45524D N3K1 (49577)
B45524D N3K1 Creative Commons License 2012.12.25 0 0 49577

Ugyanazzal az antennával, amivel mindent lehet fogni, ezzel semmi nem lesz rendesen.

Városban még csak-csak, de "vidéken" sok bosszúságot okoz!

Hangja gyatrább a gyárinál, meg annyira világít, hogy éjjel nem látsz ki az autóból.

Kb. ennyi.

:-D

Előzmény: fredd00 (49576)
fredd00 Creative Commons License 2012.12.25 0 0 49576

Karácsonyi ajándék volt!meg ebbe van mp3 lejátszó is ami az enyibe nincs!miért szidod mikre figyeljek?

Előzmény: B45524D N3K1 (49575)
B45524D N3K1 Creative Commons License 2012.12.25 0 0 49575

Nem kell!

Ha nincs semmilyen rádiód, akkor ok, de a gyári helyett ne tedd be, mert egy fos, szerintem!

Előzmény: fredd00 (49574)
fredd00 Creative Commons License 2012.12.25 0 0 49574

Sziasztok.Boldog Karácsonyt mindenkinek!!

valaki tudd segiteni kaptam egy sal voxbox vb 2000 es autorádiot.kompatibilis a kábelezése a tháliához vagy kell átalakitó kábel?

nagya2 Creative Commons License 2012.12.24 0 0 49573

Kedves felajánlás egy korrekt mestertől.

Békés Boldog Álldott Ünnepeket minde Thaligásnak!!

Üdv Nagya

Előzmény: DCI MÁGUS (49571)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!