Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bigjohni Creative Commons License 2015.10.10 0 0 51365

Azért még vannak emlékek. Szép emlékek.

 

Előzmény: traktorbi (51363)
bigjohni Creative Commons License 2015.10.10 0 0 51364

Vedd ki a pollenszűrőt, nézd meg úgy.

 

Én amikor bekapcsolt ventilátor mellett váltottam át külső belső között, akkor váltás közben (félúton) nem jött a levegő sehová, amikor elromlott ezért gondoltam, hogy az állítómotor nyekkent meg.

A pollenszűrő alatt jól látható a záró csappantyú. (természetesen először befújtam a tengelyét, hátha megjavul, mint amikor olajcserével próbálják elkerülni a nyilvánvaló motorgenerált)

Előzmény: m4tthew (51361)
traktorbi Creative Commons License 2015.10.10 0 0 51363

Üdv 

Egykis segítséget szeretnék kérni, skoda superb 2006 , a belső kárpitban a kilincset megvilagitja egy piros led tudna valaki képet küldeni hogy pontosan a led hol helyezkedik el ?? 

Előre is köszönöm !

Törölt nick Creative Commons License 2015.10.10 0 0 51362

Halio

 

Engem érdekelne mit lehet a helyére tenni.

Előzmény: bigjohni (51355)
m4tthew Creative Commons License 2015.10.09 0 0 51361

én arra gyanakszom hogy a levegő útja záródik el, és emiatt nem jut el az utastérbe (se a szélvédőre, se középre, se a lábtérhez)

Lehetséges lenne?

Előzmény: bigjohni (51354)
NIVST1,8 Creative Commons License 2015.10.09 0 0 51360

Belső világtás egyáltalán nincs a középcső kapcsoló semmilyen állásában. csak a kilincsek világtanak.

a csomagtér világitás sem megy...

Előzmény: bigjohni (51359)
bigjohni Creative Commons License 2015.10.09 0 0 51359

Nem lehet a kilépőfény hibás?

Az még izzós, és csapkodva is van.

Szerintem, ha eljut a műszerfalig a jel, akkor a kapcsoló működik.

Belső világítás és a fütyi is működik?

Előzmény: NIVST1,8 (51358)
NIVST1,8 Creative Commons License 2015.10.09 0 0 51358

bocs közben rájöttem és meg is néztem. A vezető oldalon első hátsó ajtó rendben kapcsolja szépen fel le a kilépőfényeket és a visszajelzőt a műszerfalon. A jobb oldalon is szépen kattan a kapcsoló és a műszerfal visszajelzőt mind a két ajtó kapcsolja de a lámpák sötétek továbbra is.

 

Előzmény: bigjohni (51357)
bigjohni Creative Commons License 2015.10.09 0 0 51357

Amit látsz az ajtó élén a zárban.

Az kapaszkodik az oszlopon lévő ellendarabba.

Azért kell folyamatosan húzni a kilincset, hogy ne csattogjon a zár, és hallható legyen a kapcsoló.

Előzmény: NIVST1,8 (51356)
NIVST1,8 Creative Commons License 2015.10.09 0 0 51356

elfordulos retesz alatt mit értesz?

Előzmény: bigjohni (51355)
bigjohni Creative Commons License 2015.10.09 0 0 51355

"Nem trövényszerű, hogy az az ajtó rossz amelyik kilépőfény nem ok."

Valamennyi köze van hozzá.

Rá kell tenni a gyújtást, a külső kilincset folyamatosan húzni, közben az elfordulós reteszt zárt állapotba fordítani.

Határozottan hallani kell a mikrokapcsoló kapcsolását, az elektromos cuccokon (kilépőfény, belső világítás, zümi) pedig figyelni, hogy mi történik.

"Én a sofőr oldalival kezdeném. De igazság szerint szerintem mindet ki kellene cserélni."

Ki kell próbálni.

"Bár én sem cseréltem ki, mert elég macerás és félek is, hogy a zárat nem tudom összerakni, de az megoldaná az én problémámat is."

A zárat nem kell szétbontani, a kapcsoló kívül van. Cseréje 10 perc. Viszont a páncéllemez bontása és a zár kiszerelése tényleg igényel némi gyakorlatot.

"És persze nem is olyan olcsó."

Ezt hogy érted? Egy új zárhoz képest filléres, egy hamburgernél viszont tényleg drágább.

 

"Egy idő után vagy már most is van olyan gondod csak nem említetted, hogy a központi sem fogja nyitni vagy zárni az ajtót."

Így van. Nyitottnak érzékeli az ajtót.

"Szóval ez nagyon nem tetszik a Superb-en, de ugyanez volt a problémám akkor is amikor Passat-om volt szóval gondolom én konszern betegség..."

Nekem 10 évig volt meg, azalatt nem kopott el. Ez legyen a legnagyobb "betegsége".

Ha érdekel, hogy mit érdemes betenni a kopott kapcsoló helyére, akkor írjatok.

Előzmény: Törölt nick (51353)
bigjohni Creative Commons License 2015.10.09 0 0 51354

Nekem akkor volt hasonló jelenség amikor bizonytalanul működött a külső/belső állító motor.

Kicseréltem, azután normálisan jött a levegő és a nyekergés is megszűnt.

Egyszerre cseréltem a hideg/meleg motorral, mert az is akkor működött jól amikor akart.

Előzmény: m4tthew (51349)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.09 0 0 51353

Hello

 

Nem trövényszerű, hogy az az ajtó rossz amelyik kilépőfény nem ok.

Én a sofőr oldalival kezdeném. De igazság szerint szerintem mindet ki kellene cserélni.

Bár én sem cseréltem ki, mert elég macerás és félek is, hogy a zárat nem tudom összerakni, de az megoldaná az én problémámat is.

És persze nem is olyan olcsó. És egyedül kedvem sincs :) Szóval sok sok kifogásom van.

Egy idő után vagy már most is van olyan gondod csak nem említetted, hogy a központi sem fogja nyitni vagy zárni az ajtót. Na az már idegesítőbb. Szóval ez nagyon nem tetszik a Superb-en, de ugyanez volt a problémám akkor is amikor Passat-om volt szóval gondolom én konszern betegség...

Előzmény: NIVST1,8 (51350)
zida Creative Commons License 2015.10.08 0 1 51352

Szerintem az évjárat mindegy, az állapot lesz a döntő.

Ha találsz egy jó állapotú, megbízható előéletű 101LE-a 1.9-est, az is bőven elég normál közlekedésre, bátran merem ajánlani, nekem is ilyen van.

A 2.5V6 TDI sajnos tényleg kerülendő, ezen a listán is rajta van:

http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/10/12/rossz_motorok_neveddmeg_tipushiba/

Előzmény: s_petya (51348)
zida Creative Commons License 2015.10.08 0 0 51351

Nem tudom ez okozza-e a problémákat, viszont a kapcsolókat lehet tesztelni vcds és egy diag kábel segítségével ha van ilyen lehetőséged.

Előzmény: NIVST1,8 (51350)
NIVST1,8 Creative Commons License 2015.10.08 0 0 51350

Köszönöm. Ezt, hogyan tudom kiszűrni, hogy melyik? Vagy egyszerűen ahol nem megy a kilépőfény az a kettő lehet a bajos? Ahol meg működik azok jók?

 

Köszi

Előzmény: Törölt nick (51346)
m4tthew Creative Commons License 2015.10.08 0 0 51349

Sziasztok!
A segítségeteket kérném, az alábbi problémám megoldásában:
Adott egy 2007-es 1.9 PDTDI Superb, digitklímával. A hibajelenség pedig, hogy általában 1-2 óra használat után (bekapcsolt klímával vagy utastérfűtéssel) nem jön át a levegő az utastérbe, vagyis mintha a fűtőmotor lehalna, és nem tolná a levegőt (hiába tolom max teljesítményre, úgysem), viszont mivel ezt már cseréltük, és nem változott semmi, így valószínűleg kizárható a fűtőmotor (főleg hogy hallatszik is hogy dolgozik...)
Volt esetleg valakinek ilyen problémája?

s_petya Creative Commons License 2015.10.08 0 0 51348

Oké, köszönöm szépen, akkor 1.9 pd tdi lesz :)

Van olyan évjárat amit kerülni kell?

Max. 1,6 milkát tudok rászánni...

Előzmény: napoli008 (51347)
napoli008 Creative Commons License 2015.10.08 0 1 51347

Szerintem a 2,5 V6 tdi nagyon felejtős.

Vegyél inkább 1,9 Pd Tdi 131 pacival és ha nem elég az erő akkor chip!

Előzmény: s_petya (51345)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.07 0 0 51346

Az ajtókban lévő mikrokapcsoló van behalva. Szinte biztos vagyok benne. Illetve pontosabban az ajtózárban!

Előzmény: NIVST1,8 (51341)
s_petya Creative Commons License 2015.10.07 0 0 51345

Sziasztok!
Szeretnék belépni a Superb tulajok táborába.
15 évig egy Peugeot 206-ost hajtottam 0 km-től. Kicsi kocsi, nem volt vele semmi bajom, csak hát kinőttem.
Most egy 2004-es 2.5 V6 TDI Elegance lenne a kiválasztott.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/skoda/superb/skoda_superb_2.5_v6_tdi_elegance_vezetett_szervizkonyv-9412966

A segítségeteket szeretném kérni, ajánlanátok-e ezt a kocsit, vagy inkább nézzünk 1.9-es 131 lovas pd tdi-t?

A kereskedő engedi vásárlás előtt műhelyben átnézetni az autót. 
Előre is köszönöm szépen!

Üdv.

Petya

 

NIVST1,8 Creative Commons License 2015.10.06 0 0 51344

Üdv.

Tökéletes 12,3 körülit mértem a biztosítékon. Közben felvettem a komfort elektronikát, gyönyörű száraz a fészke, maga a lap is tökéletes állapotban van. Vezeték nem tűnik töröttnek, oxidáltnak.

A tüneteknél nem írtam, hogy távirányítóval nem nyitja csukja az ablakokat, kulccsal a zárban igen. És ha a gyújtáskapcsolóból kihúzom a kulcsot, akkor megmoccannak a gombok mind a 4 ajtón (nem nyitnak, nem zárnak csak moccannak egy minimálisat)

Ötlet?

 

 

 

Előzmény: superbfanatic (51342)
NIVST1,8 Creative Commons License 2015.10.06 0 0 51343

Hello,

 

Estére tudok ránézni.

A-B terv ha van nincs?


köszi

Előzmény: superbfanatic (51342)
superbfanatic Creative Commons License 2015.10.06 0 0 51342

Üdv!

A biztosítékon van áram?

Előzmény: NIVST1,8 (51341)
NIVST1,8 Creative Commons License 2015.10.06 0 0 51341

Jó reggelt Szaktársak!

 

Szombat óta boldog, büszke tulaja vagyok egy B-nek. 2003  1.8T Classic

 

A boldogságot apróságok árnyékolják amihez kérem a segítségeteket, ötleteket:

beltér világításom egyáltalán nincs a kapcsoló egyik állásában sem és ajtónyitásra sem. (sem az első olvasók, sem a hátsók nem működnek, lábtérvilágítások sem, csomagtér is sötét, piperetükrök felett sem kapcsol a takaró elhúzásra)

Izzókat átnéztem jók, biztosíték is.

Kesztyűtartóból hiányzik ugyan az izzó, de ha nem tévedek ez nem befolyásolja az egész rendszert.

A bal ajtókban (vezető és hátsó) lévő kilépőfények mennek. Viszont a jobb oldalon ez is sötét elől és hátul is.

A kilincsek mindenhol világítanak, és az ablakemelő gombok is.

 

Előre is köszönöm.

Z

 

 

superbfanatic Creative Commons License 2015.10.05 0 0 51340

Üdv!

Igazad lehet!

Előzmény: 409 (51339)
409 Creative Commons License 2015.10.05 0 0 51339

 

 Ez nem úgy van, hogy kijelzőtípustól függően van amelyik műszercsoporton kiírja, van amelyiken meg világít a figyelmeztető lámpa?

Előzmény: superbfanatic (51334)
TraguAre Creative Commons License 2015.10.05 0 0 51338

"Piros :-)"

 

Újkorában:)

Előzmény: stevie-13 (51337)
stevie-13 Creative Commons License 2015.10.05 0 0 51337

Régen kivillant a sárga lámpa a zsiguliban

 

 

Piros :-)

Előzmény: Törölt nick (51335)
superbfanatic Creative Commons License 2015.10.04 0 0 51336

Üdv!

Pedig de.

Előzmény: Törölt nick (51335)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!