Hát nem is azt mondta a skac, hogy ennyivel közlekedik, hanem, hogy ez volt a max amit életében ment izomból, gondolom ezt sem másfél órán keresztül nyomta.
A, ez kamu. Szerintem egy versenyzo 65(-70)et kinyomhat, de 80at nem. A pajabringasok (mint az mar asszem emlitve volt) 2 dekas gepeken sprintben, tehat nem hosszu tavon, csiszolt parkettan, fedettpajan mennek max 80at.
Nekem erősen piszkálja a fantáziámat az a lejjebb említett 79.5 km/ó. Megmondom őszintén, hogy ha én kinyomon a saját kommersz MTB-omat 50-ig _sík terepen_, talán még annyi erőm marad hogy átmásszak a hordágyra. :)
(26 x 1.75 kerekek, óra 202 cm-re állítva)
STXRC az a Shimano szett (váltó, fék, fékkar stb.) egyik még viszonylag megfizethető típusa, márkaneve. Tartós, precíz, talán még szép is, de nem a csúcs, arra még van egy pár kategória. A legjobbnak az XTR-t mondják, de nekem még nem volt alkalmam (meg pénzem) kipróbálni. Persze vannak spéciBB márkák is, ahol a termék teljesítménye is magasabb és az ára már egy halandónak nem igazán megfizethető.
Egyébként szerintem lábizomból kell, picit pörgösen, tehát az áttételt hozzá kell igazítani a terephez és hajrá izom. Egyébként próbáld ki !!!
Én pár 100 méternél többet a nyeregből kiállva nem igazán tudok nyomni. De sokat segít egy jó klipsz is, itt nem csak nyomni, hanem húzni is lehet. hmmmm .... hát nem tisztára olyan, mint a szex :-), gyakorlat teszi a mestert.
Szóval egy helyes lábfejtartás egy jól beállított ülésmagasság, jól megválasztott áttétel, egy kis szufla esetleg egy kis élmény :-) és irány a mount blanc ... és ha közben dagad az aranyér, na akkor egy kicsit rásegítünk a testsúllyal ....
Áruljátok már el mi az az STX RC ! Utánanézhetnék, de egyszerűbb it megkérdezni, nem? :-)
Valami teleszkóp ugye?
Többnyire aszfalton megyek slick gumis MTB-vel. A nem teljesen sima aszfalton jelent valamit a telo?
Mindenkinek köszi a tippeket nyereg (+gatyó) ügyben. Azért ebben az impotencia dologban lehet valami, nyilván nem mindenkinél jelentkezik egyformán. A mostani nyergemmel én pl. érzem, hogy azok a bizonyos idegvégződések egy idő után a strapa miatt érzéketlenebbé válnak. Szerencsére a hatás (most még) csak átmeneti, de azért biztosan nyerget fogok cserélni.
Más. Ti hogyan tekertek, hogyan ergonómikusabb, hatékonyabb ? A fenéknek teljesen mozdulatlannak kell lenni és csak tisztán lábizomból nyomni, vagy egy kis súlypontáthelyezgetés megengedett?
Aki kereste: esetleg van egy szovjet Szputnyik vázam a hozzá tartozó biciklivel együtt, megegyezhetünk.
Ajánlatot kérek: eladásra kínálom Schwinn-Csepel Apolló típusú 10 sebességes versenybringámat (szvsz is jobban illik a városi
életmódhoz a monti), az utóbbi 4-5 évben nem sokat használtam (gyönyörű
piros, matricák nélkül).
Aztán: a hozzáértőbbektől kérnék tanácsot: több lassan két éve
akarok montit venni (azt talán ki is tudnám használni), a Cheyenne
Coltját néztem ki magamnak, mit szóltok hozzá? (Pénzileg max. erre
fussa, ne akarjátok nekem följebb srófolni, értve?' :-)))) Na, azé'!)
Társulnék amúgy hétvégi 1-2 napos túrákhoz is Bp-valami-Bp útvonalon.
Koszi, hogy tartod a frontot! :)
K0zben hazajottem, itten meg no ekezet, hat hogy van ez? Holnap majd 11 utan egesz estig jovok vissza!
Koszi a cimet !
Azt mondjátok, hogy az apránként összerakott bringa drágább. Lehet, de az megfontolandó, hogy a hozzám hasonló kapa-kasza kerülő brainworker nehezen viseli azt, hogy álló nap a gépe előtt ül. Van aki repülőmaketett ragasztgat esténként, van aki bringát szerel.
Szóval teljesen komolyan kérdezem, nincs-e valakinek véletlenül egy felesleges verseny-váza. Csak ne legyen görbe. Igaz, hogy nem könnyen, de még egy orosz vázból is lehet használható gépet faragni, csak amivel én találkoztam mind roggyant volt. sajnos az alsó összekötő cső időnként a terheléstől egyszerűen kinyílik. Igaz, hogy ha nagyon kell hegeszteni is tudok, de azt teljesen spúrba hozni már sose lehet.
Egyébként minden érdekel, csak legyen jó olcsó :-)))
Na végre, Oppapa, te indítottad ezt a topic-ot én meg nyomom a sódert.
Hogy hol ???
Lejjebb írtam, telefonálj nekik ők megmondják, de attól függ, hogy hosszú, vagy rövid, téli avagy nyári, kantáros-e vagy sem, szóval többféle variáció van, ettől függ az ára ...
Idegvégződés?
Szóval ezért van! :-))))
Csak a gyerekeim meg ne tudják, vagy az asszony ne tudja meg, hogy kitől van a négy gyerek?
Különben szerintem nem olyan bonyolult ez a probléma. Ha (még) hajlottabb koromban nem megy már jól a kerekezés, akkor maradok a szeretkezésnél. Ha fordítva, akkor - végül is - bringázni se rossz, nem?
Stoki
Asszony majd csak lesz. De csak 40 éves koromban. Eddig ki bírtam tolni a dolgot. :))) (azért majd meglátjuk) A kínaiak tudnak nyerget gyártani ! Sokan vannak, ameddig csak a szem ellát kínai meg bicigli. Nem megy valaki Kínába ? :) Én nem, de haza igen. Sziasztok.
Mákos
Oke, ugyis bicajozast terveztem a hetvegere, majd elmondjuk egymasnak hogy milyen jo is volt. Innen Szentendre oda-vissza kb 4 het, ha nem pihenek tul sokat az uton.
Stoki
Hála a mindenhatónak nekem sincs ilyen problémám egyelőre. Az amcsik már csak ilyenek, a tudomány pedig így halad csak igazán előre. Nem lehet tudni, lehet hogy közben felfedeztek valami jó dolgot. :) Az előbb telefonáltam egyet és az amerikaiak állítását cáfolták. Legalábbis esetemben. :)))))
Mákos
En azt hallottam, hogy pont a mi szintunkon jelenthet ez problemat, pontosabban olyankor ha valakinek nincs tul jo nyerge meg nem is bicajozik sokat, aztan neha fogja magat es teker egy hetvegen 100km-t. A versenyzok egyreszt profibb nyerget hasznalnak, masreszt valoszinuleg hozza vannak szokva az idegvegzodeseik a kikepzeshez.