Második lépés: Itt láthatod a hengerfejben szelephimbákat, a szelepvégeket, és a szeleprugókat.
Harmadik lépés: Megkeresed a gyújtási felsőholtpontot, ilyenkor a szelepek zárva vannak, ekkor lehet szelephézagot állítani.
( nem a szelepváltási felsőholtpont, mert amikor szelepváltás van, olyankor mindkét szelep nyítva van. A 4T-nél 2x van felsőholtponton a főtengely.)
A szelephimbákon meglazítod a kontra anyákat, és az állítócsavarokat, a szelephézagmérőt beilleszted a szelep és a himba közé, az állítócsavarokat finoman meghúzod úgy hogy a szelephézagmérő szoruljon, de csúsztatható legyen, ezután meghúzod a kontra anyákat.
( kontra anyák meghúzása után ellenőrizd a szelephézagot, mivel a kontra anyák meghúzás során elállítódhat a szelephézag.)
Én többszöri próbálkozás után a szivószelepet 0,5 mm-re a kipufogó szelepet 0,6 mm-re állitottam, mivel eléggé kicsik a szelepek igy nincs akkora hőtágulás. Ezáltal sikerült minimálisra csökkenteni a szelephangot, és jött erő a mociba.
Negyedik lépés: szelepfedél visszaszerlése a hengerfejre.
Sok sikert kívánok a szelephézag állitáshoz!!!!!!!
Ha valaki részletesen leirná a szelep hézag beállítását nagyon megköszönném, ugyanis nem merek bele vágni. A szelepfedél az ami a henger fejen van? 1 csavar fogja. Előre is köszi nektek.
snake20,sajnálom hogy nem sikerül megjavitanod,bár én azt mondom ne add fel,kár lenne érte, én mondjuk csoro vagyok de 55000 ft-ot tudok érte adni.kevés de ennyi van,bár én inkább a 2 ütemü változatot keresek vagy egy hozzá értö szerelöt:-)
hali kerepesen lakok....eggyenlöre aztan ki tudja.....;-)elsosorban javittatni szeretnem nem eladni .de ha nincs olyan szerelo aki el is tudna vinni es szol ha lehet erte jönni akkor adom inkább el.az árán még nem gondolkodtam el ujjonnan elég drága volt.burkolata sincsen már.ugyhogy várom az idevalo ajÁnlatokat.
Sziasztok!Sikerült, be indult a yakimotom ki pucoltam a karbutátort csak most meg nem tudom az alap járatot beállítani meg amikor beállítom akkor magatól fel pörög!Tudna nekem valaki segíteni?Köszönöm
hali mindenki van 1 bfb-01 2t-m összeolvadt néhány kábel és zárlat következtében nem müködik a "ketyerém" ha valaki ért hozzá és meg tudná javitani nem lennék hálátlan, elvinni sajna nem tudom semmijen szervizbe mert nincs mivel de ha valakinek kell meg is veheti ,elektromos baja van.
Szelepdekni leszed, lendkerék felőli két kis kupak leszed, megkeresed a lendkeréken a holtpont jelzést (azthiszem F betűvel van jelölve). A szelepdeknit ha levetted ott látni fogsz kettő darab azthiszem 5ös anyát azokat fellazítod és beállítod a kipuffogó szelep hézagját 0.10 re a szívó szelepét pedig 0,15 re. Remélem tudtam segíteni :)
Sziasztok, volna 1 kérdésem. Megyek a mocimmal kb mondjuk 30 al, visszaveszem a gázt mert lassítok, erre leál mi van ilyenkor? Köszi a választ előre is.
Az természetes, hogy szivatóval indul hidegen, kis idő után elengedve a szivatókart rendesen kell járnia,de ha csak szivatóval megy, ki kell tisztítani a karburátort.
Sziasztok!Bízom benne hogy tud valaki segíteni van egy yakimotom és csak ha szívatóval indul és közben rajta kell tartanom a kezem a szívatón,a karburátoral lehet a baj ?vagy nem is tudom de nagyon el vagyok keseredve mert most vettem használtan!Kérlek írjatok valami infót!! Köszönöm
Szia! A Jckson moped kd50 -od hoz,Meg van-e a papír,ha igen,ide az oldalra vagy a címemre feltudnád-e tölteni,mert nekem nincs meg,és így nem merem használni...Várom segítséged ha tudsz...
Sziasztok. Az lenne a problémám bfb-01 4t-mel hogy mikor bemelegszik és leállítom akkor nehezen akar beindulni (sokat teker az önindító) ha leállításnál húzok neki egy kis gázt akkor beindul 1 fordításra. Mitől lehet ez? Szelephézag és gyertyahézag már be van állítva.
Megnéztem a videót. Nekem nem tetszik ez a gyerek motor. Túlságosan kicsik a kerekek,de maga a moped se sokkal nagyobb. Valamikor régen volt egy Simson blokkal feltuningolt mini motorom. Nagyon nehéz volt megszokni a vezetést, és a kis kerekek miatt estem is vele földúton,... eladtam.