Keresés

Részletes keresés

true75 Creative Commons License 2010.05.11 0 0 7667

 

én is amatőr vagyok, nekem is lalibatyo segített feltárni a hiányosságokat, mert mint utóbb kiderült tömítetlenség miatt fals levegőt szívott a szivattyú

-

1" belső menetest vettem, ajánlott a szívó oldalon a száddal megszívni, hogy nincs-e letapadva a szelep, ha jön levegő akkor valszeg működni fog

-

vegyél teflonszalagot is, az fog tömíteni

Előzmény: 323d (7665)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.11 0 0 7666

Köszönöm a lehetőséget előre is!

06-70/ 6 463-325

 

Előzmény: Törölt nick (7656)
323d Creative Commons License 2010.05.11 0 0 7665
Ok, ma megveszem. A lábszelepben vannak jelentős különbségek, vagy tök mind1 melyiket veszem?
Előzmény: true75 (7664)
true75 Creative Commons License 2010.05.11 0 0 7664
ha a tekeredéssel ellentétes irányban meghajlítgatod(nem megtöröd) akkor könnyen kiegyenesíthető illetve a víz súlyától is kiegyenesedik
Előzmény: 323d (7663)
323d Creative Commons License 2010.05.11 0 0 7663
Ez ugye az a cső amivel a vizet szokták bevinni a házba? Mert nekem az úgy rémlik, hogy tekercsben van. Nem fog az összetekeredni mikor tolom le? Elég széles a kutam olyan 140cm -es gyűrűkből van.
Köszi, üdv.: 323d
Előzmény: Törölt nick (7659)
true75 Creative Commons License 2010.05.11 0 0 7662

 

jó tett helyébe jót várj :)

egészségedre

Előzmény: Törölt nick (7660)
true75 Creative Commons License 2010.05.11 0 0 7661

 

én vettem kpe idomot aminek az egyik felébe a cső megy a másik felén meg 1" külső menet van 4-600ft közötti összeg

kpe cső 220ft/m

Előzmény: Törölt nick (7659)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.11 0 0 7660

Hello True75 !

Ezek szerint valóban jó az a szivattyú, mert ma jött egy ember egy karton (nem is akármilyen) sörrel hogy ez az enyém és Tőled.

Egészségedre !

 

sör

Előzmény: Törölt nick (7631)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.11 0 0 7659

Üdv !