Hát. kiszedtem az AC-szintjelző egységet, úszó nincs fennakadva, saccom szerint a háromnegyedhez közelít az üa. szint, konkrétan 15 ohm-ot mértem. Az zavar, hogy összerakva, miközben matattam az előremenő kábelek között, egyszer lejjebbugrott a mutató a teliről. Többé ezt nem csinálta. Kizártnak tartom, hogy az atombiztosnak kinéző kábelezésben lenne bármi kidörzsölődés, vagy hasonló. Megyek még vele 500 km-ig, aztán, ha nem változik semmi, kénytelen leszek segítséget kérni valakitől (megszerelési segítséget)
Összegzés: 922 km 5,5 literes fogyasztás. Pécs-Icici(Opatija)-Pécs. ebből autópálya kb a fele volt, ahol toltam amennyivel lehetett. A fogyival azért is elégedett lehetek, mert tele volt az autó rendesen, és aki ismeri az utat tudhatja, hogy nem kis emelkedők vanak arrafelé.
Amit megfigyeltem még az, az, hogy a horvátoknál kb én egyedül tartottam be a közlekedési szabályookat. :)
Az úszó felakadásán kívül elvileg az is okozhat ilyen jelenséget, ha a benzinmérő vezetéke valahol zárlatos lesz.
Ha már levetted a középkonzolt és van egy ohm-mérőd, akkor a szivattyú kiszerelése előtt célszerű lenne megmérni a jeladó ellenállását (hátha nem itt van a hiba).
A gyári értékek:
Ellenállás az 1. és 2. érintkezők között az úszó helyzetének függvényében (ohm) : Tele: 11-13 1/2 : 68-75 Üres: 130-132
Sziasztok szakértő Urak! Lett egy kis gondom a benzinszintmérőmmel. A legutóbbi tankolás óta, ami már 340 km-e volt, a műszer mutatója ugyanúgy a fullun áll. Felakadhatott az úszó a tankban? Valaki találkozott már ilyennel? Ha esélyes az úszó fennakadása, honnan férek hozzá? Talán a jobb első ülés alatt? Mit tanácsoltok?
Honda Jazz. Összeredményben a Honda márkaként a harmadik legjobb, a kis egyterűek között a Jazz nem talált legyőzőre. Okosan megcsinált, tartós autó, nem csodálkozunk helyezésén"
Egy kis segítséget szeretnék kérni.Vásároltam egy 2006-os City-t.Úgy tudom ugyan az mint a Jazz.
Jól tudom,hogy elől 16,5cm,hátúl 13cm-es kerek hangszoró van gyárilag?
Elég kicserélni a hangszorókat,hogy sokkal jobban szóljon vagy a fejegységet is kell?
Nagyon kevésnek találom a magasat persze kéne egy komponens szett bele.Van egy elég jó Sony rádiom amivel az előző autómba(P.307-esbe)kb.2x annyi magas hang volt mint a gyári Clarion-al.
Sziasztok! Szeretnék vásárolni a Jazzemhez egy olyan rendszámtáblatartó keretet amire rá van írva,hogy: HONDA THE POWER OF DREAMS
Már felhívtam több márkakereskedőt és ők ilyet már nem tudnak rendelni,mivel állítólag ez egy régi rendszámtáblatartó keret.Már csak olyat tudnak rendelni amin csak a HONDA felirat van.
Azon gondolkodtam,hogy amazonon vagy e-bayen vagy valahonnan szerintetek lehet venni? Keresem tovább a neten hátha sikerül...de ha valakinek van ötlete légyszíves írja le! Köszönöm!
Én lassan 2 hónapja vagyok tulajdonosa egy 2005-ös 1.4 LS-nek. Mi is sok féle autót megnéztünk és a mi szempontjaink alapján is a Jazz volt a győztes.
A mi szempontjaink a következőek voltak:
- kívül kicsi - belül nagy
- elég nagy csomagtartó
- magas üléspozíció
- megbízhatóság
- kis fogyasztású benzines
- nézzen ki valahogy kivül is belül is
Nekünk is 1.5 M volt a határ és 2005 utánit akartunk. Az 1.2 műszerfala nem is tetszett, meg az 1.4 valóban jobban megy. Több személy és klíma miatt kell, bár igaz, hogy se lóerőben se ccm-ben nincs túl sok különbség, de érzetre jobb az 1.4. Ráadásul a felszereltségi szintek miatt az 1.4 maradt.
Én mindenképp magánszemélytől akartam venni, de 1-2 ígéretesebb példányt kereskedőnél is megnéztem. "Sajnos" a jobb példányokat azonnal, azaz 1-2 napon belül elviszik. Ami nem megy el ennyi idő alatt azt valószínűleg nem is vennéd meg nyugodt szívvel. Sok olyan van, ami képen jól néz ki és a leírás is bíztató, aztán személyesen csak a csalódás marad.
Már majdnem lemondtunk az autóvásárlásról, mert 4 autót vittel el az orrunk elöl. Minden nap néztük a hirdetéseket és amint fekerült valami bíztató, ráugrottunk. Végül Debrecenbe mentem az autóért, ami nekem 250km. Szabit vettem ki, mert azt mondta a tulaj, hogy már van egy érdeklődő, aki megnézi és ha jó, akkor el is viszi. Nem akartunk erről is lecsúszni.
Ha a nevere keresel megtalálod a hozzászólásaimat. Írtam már az autóról itt.
Én vásárlás után olajat, szűrőket, gyertyákat cseréltettem, valamint a hátsó fék a kuka volt (73e km után?). A kéziféket szokni kell, mert marhára fent fog, pedig gyári visszahívás is volt. Van a beázás jelensége is, de azt 10 perc házilag javítani.
Összeségében meg vagyunk elégedve az autóval. Már belement több mint 2000 km. Tetszik :)
Mi anno annyira Jazz-t akartunk, hogy már külföldi behozatalon gondolkodtunk, de szerencsére jött ez a debreceni példány. 73e km-mel, végig márkaszervizben vezetett szervizkönyvvel, törésmentesen, megkímélt belső térrel, 1.4-ért :) Ennyiért mondjuk mást is lehet venni, de nekünk csak jazz kellett :)
Tudja valaki, hogy cascóra zárcserét csak Hondánál lehet végeztetni ill. más szervíz else tudja végezni? Kértem ajánlatot 200e felett van mindenestől! Ez azért húzós! Igaz vissza jön az ára 90%-a , de előre csak lekell perkálni. Ráadásul csak a rendőrségi eljárás után fizetik, ami 60nap.
Azért ilyen típusú hitvitába szerintem felesleges belemennetek. Ez inkább az extra nyugalom igényének kérdése.
Alapvetően először is megbízható típust kell választani (Ilyen tekintetben a Jazz jócskán kilóg a sorból. Felfelé.) Másodszor pedig jó alaposan meg kell nézni, át kell vizsgálni (vizsgáltatni) a kiszemelt példányt. Ha minden klappol, akkor a kasszához kell fáradni és használni az autót jó sokáig...
Igazi konklúziót úgyis csak x év múlva, az autó eladásakor tudsz vonni.
Az valóban igaz, hogy jól tartja az árát. A rászánt pénzből már egy egyidős alsó-közép, vagy egy 2-3 évvel öregebb középkategóriás autó is kijönne, ha szükség lenne rá. Nyilván ez abból is adódig, hogy a piac is beárazza a jó autókat és bizony a Jazz alig látszik ki a dícsérő cikkek áradatából...
A 1.2 vs. 1.4-nél pedig nyilván nem számítana, akkora a különbségnak, ha csak a leírt lóerő és nyomatékértékeket néznénk. De az 1.4-esnek nem 5-6 lóerővel jobb a karakterisztikája az alsóbb tartományokban, plusz másik váltó (ahogy írod is), stb.
Ha van még valakinek bármi infója az autóról, kérem ne tartsa magában!