Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Ptom71 Creative Commons License 2013.06.30 0 0 44585

Ma kicseréltem a gyertyákat. 41 e km-t mentem a francia NGK gyertyákkal. A szívó oldali sor teljesen tiszta volt, míg a kipuf oldali néhol kormos.

Most Denso került bele.

kóboráram Creative Commons License 2013.06.30 0 0 44584

Normál esetben a kábelnek nem lehet ilyen baja. De pl. valami korábbi szerelésnél rosszul rakták vissza és becsípődhetett - csak találgatok.

Előzmény: opi064 (44582)
kóboráram Creative Commons License 2013.06.30 0 0 44583

A 15 ohmnál a telihez közelit mutathatja.

De ha kiszedted, akkor dugd össze a kábelt és mozgasd az úszót, hogy a mutató pontosan követi-e a mozgását.

Az alsó helyzetben rángasd meg a kábelt is, hogy ennek van-e hatása.

Előzmény: opi064 (44582)
opi064 Creative Commons License 2013.06.30 0 0 44582

Hát. kiszedtem az AC-szintjelző egységet, úszó nincs fennakadva, saccom szerint a háromnegyedhez közelít az üa. szint, konkrétan 15 ohm-ot mértem. Az zavar, hogy összerakva, miközben matattam az előremenő kábelek között, egyszer lejjebbugrott a mutató a teliről. Többé ezt nem csinálta. Kizártnak tartom, hogy az atombiztosnak kinéző kábelezésben lenne bármi kidörzsölődés, vagy hasonló. Megyek még vele 500 km-ig, aztán, ha nem változik semmi, kénytelen leszek segítséget kérni valakitől (megszerelési segítséget)

Előzmény: kóboráram (44575)
ssj81 Creative Commons License 2013.06.30 0 0 44581

Köszi.

Előzmény: MrDana (44580)
MrDana Creative Commons License 2013.06.30 0 0 44580

Helló !

Konkrét tapasztalatom nincs semmi , de esetleg itt találsz valamit , ez a régi oldal jutott eszembe :

http://royking.hu/diy/diy2.htm

Előzmény: ssj81 (44567)
MrDana Creative Commons License 2013.06.30 0 0 44579

Sziasztok !

Vettem kb 3 hete egy 2005 ös 1,4 es Jazzt..      eddig a CD lejátszót nem próbáltam még , (tegnapig )  így most ért a meglepi , nem veszi be a disc-et ....

A rádió az faxa , de sajna a CD-t el is felejtettem próbálni vásárláskor is ..  Lehet ezzel vmit kezdeni vagy ennek annyi ..  !? 

köszönettel .. 

elesel Creative Commons License 2013.06.30 0 0 44578
c.a..l.a.m.i.t.e.s. Creative Commons License 2013.06.29 0 0 44577

Volt egy kis horvát utam.

 

Összegzés: 922 km 5,5 literes fogyasztás. Pécs-Icici(Opatija)-Pécs. ebből autópálya kb a fele volt, ahol toltam amennyivel lehetett. A fogyival azért is elégedett lehetek, mert tele volt az autó rendesen, és aki ismeri az utat tudhatja, hogy nem kis emelkedők vanak arrafelé.

 

Amit megfigyeltem még az, az, hogy a horvátoknál kb én egyedül tartottam be a közlekedési szabályookat. :) 

opi064 Creative Commons License 2013.06.29 0 0 44576

Köszi a segítséget, hálás vagyok az információkért, holnap lehet nekilátok!

Előzmény: kóboráram (44575)
kóboráram Creative Commons License 2013.06.29 0 0 44575

Az úszó felakadásán kívül elvileg az is okozhat ilyen jelenséget, ha a benzinmérő vezetéke valahol zárlatos lesz.

Ha már levetted a középkonzolt és van egy ohm-mérőd, akkor a szivattyú kiszerelése előtt célszerű lenne megmérni a jeladó ellenállását (hátha nem itt van a hiba).

A gyári értékek:

Ellenállás az 1. és 2. érintkezők között az úszó helyzetének függvényében (ohm) :  
Tele: 11-13
1/2 : 68-75
Üres: 130-132

 


 

Előzmény: opi064 (44574)
opi064 Creative Commons License 2013.06.29 0 0 44574

Nos a tank püfölése nem jött be...nem örülök...

opi064 Creative Commons License 2013.06.28 0 0 44573

Köszönöm, az ütésre, rázásra (rossz út esetleg) én is gondoltam,  holnap befexem alá és odaverek neki!  :-)

Előzmény: wastegate (44572)
wastegate Creative Commons License 2013.06.28 0 0 44572

Üzemanyag szint jeladó integrálva van az AC pumpa egységre.

Középső, két ülés között találod a szerelő nyílást ahol egyben ki lehet emelni a szűrő egységet amiben a pumpa van és amin a jeladó is található.

Etanolos kocsikon találkoztam több esetben Ac ill. mérő problémával.

 

Mielött nekiállnál szerelgetni feküdj le az autó mellé és csapj oda tenyérrel a tank aljára akár több alkalommal hátha segít ...

 

w

Előzmény: opi064 (44571)
opi064 Creative Commons License 2013.06.28 0 0 44571

Sziasztok szakértő Urak! Lett egy kis gondom a benzinszintmérőmmel. A legutóbbi tankolás óta, ami már 340 km-e volt, a műszer mutatója ugyanúgy a fullun áll. Felakadhatott az úszó a tankban? Valaki találkozott már ilyennel? Ha esélyes az úszó fennakadása, honnan férek hozzá? Talán a jobb első ülés alatt? Mit tanácsoltok?

vasijazzes Creative Commons License 2013.06.28 0 0 44570

köszi meggondolom :)

Előzmény: Törölt nick (44569)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.28 0 0 44569

Bármelyik jobb dekorcég nyomtat neked, átlátszó, UV álló fóliára, öntapis matricát.... cirka 1500-2000 Ft-ért.

Ezt felragasztod rá és tökéletes lesz, szerintem.

Előzmény: vasijazzes (44566)
kóboráram Creative Commons License 2013.06.27 0 0 44568

Egy újabb autóösszehasonlítás:

http://www.vezess.hu/top_10/top_10_melyik_autoval_nincs/44864/

 

"Kis egyterűek, 1:

Honda Jazz. Összeredményben a Honda márkaként a harmadik legjobb, a kis egyterűek között a Jazz nem talált legyőzőre. Okosan megcsinált, tartós autó, nem csodálkozunk helyezésén"

ssj81 Creative Commons License 2013.06.27 0 0 44567

Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni.Vásároltam egy 2006-os City-t.Úgy tudom ugyan az mint a Jazz.

Jól tudom,hogy elől 16,5cm,hátúl 13cm-es kerek hangszoró van gyárilag?

Elég kicserélni a hangszorókat,hogy sokkal jobban szóljon vagy a fejegységet is kell?

Nagyon kevésnek találom a magasat persze kéne egy komponens szett bele.Van egy elég jó Sony rádiom amivel az előző autómba(P.307-esbe)kb.2x annyi magas hang volt mint a gyári Clarion-al.

Mik a tapasztalatok e téren?

vasijazzes Creative Commons License 2013.06.27 0 0 44566

Sziasztok! Szeretnék vásárolni a Jazzemhez egy olyan rendszámtáblatartó keretet amire rá van írva,hogy: HONDA THE POWER OF DREAMS 

 

Már felhívtam több márkakereskedőt és ők ilyet már nem tudnak rendelni,mivel állítólag ez egy régi rendszámtáblatartó keret.Már csak olyat tudnak rendelni amin csak a HONDA felirat van.

 

Azon gondolkodtam,hogy amazonon vagy e-bayen vagy valahonnan szerintetek lehet venni? Keresem tovább a neten hátha sikerül...de ha valakinek van ötlete légyszíves írja le! Köszönöm! 

Jazzig Creative Commons License 2013.06.26 0 0 44565

Nálad jó kezekben lenne a Jazz, abban biztos vagyok, csak Pest eléggé messze van, plusz akkor szabit is kellene kivennem.

De azért még meggondolom, köszi!

 

Előzmény: wastegate (44564)
wastegate Creative Commons License 2013.06.25 0 0 44564

Bp. X. megfelel dobj mailt, nem kell itt hagynod nézheted is a műtétet.

 

:O) ... ne félj nem fog olajat csöpögtetni

 

Előzmény: Jazzig (44550)
HegeZsolt Creative Commons License 2013.06.25 0 0 44563

Szia!

 

Én lassan 2 hónapja vagyok tulajdonosa egy 2005-ös 1.4 LS-nek. Mi is sok féle autót megnéztünk és a mi szempontjaink alapján is a Jazz volt a győztes.

 

A mi szempontjaink a következőek voltak:

- kívül kicsi - belül nagy

- elég nagy csomagtartó

- magas üléspozíció

- megbízhatóság

- kis fogyasztású benzines

- nézzen ki valahogy kivül is belül is

 

Nekünk is 1.5 M volt a határ és 2005 utánit akartunk. Az 1.2 műszerfala nem is tetszett, meg az 1.4 valóban jobban megy. Több személy és klíma miatt kell, bár igaz, hogy se lóerőben se ccm-ben nincs túl sok különbség, de érzetre jobb az 1.4. Ráadásul a felszereltségi szintek miatt az 1.4 maradt.

 

Én mindenképp magánszemélytől akartam venni, de 1-2 ígéretesebb példányt kereskedőnél is megnéztem. "Sajnos" a jobb példányokat azonnal, azaz 1-2 napon belül elviszik. Ami nem megy el ennyi idő alatt azt valószínűleg nem is vennéd meg nyugodt szívvel. Sok olyan van, ami képen jól néz ki és a leírás is bíztató, aztán személyesen csak a csalódás marad.

 

Már majdnem lemondtunk az autóvásárlásról, mert 4 autót vittel el az orrunk elöl. Minden nap néztük a hirdetéseket és amint fekerült valami bíztató, ráugrottunk. Végül Debrecenbe mentem az autóért, ami nekem 250km. Szabit vettem ki, mert azt mondta a tulaj, hogy már van egy érdeklődő, aki megnézi és ha jó, akkor el is viszi. Nem akartunk erről is lecsúszni.

 

Ha a nevere keresel megtalálod a hozzászólásaimat. Írtam már az autóról itt.

 

Én vásárlás után olajat, szűrőket, gyertyákat cseréltettem, valamint a hátsó fék a kuka volt (73e km után?). A kéziféket szokni kell, mert marhára fent fog, pedig gyári visszahívás is volt. Van a beázás jelensége is, de azt 10 perc házilag javítani.

 

Összeségében meg vagyunk elégedve az autóval. Már belement több mint 2000 km. Tetszik :)

 

Mi anno annyira Jazz-t akartunk, hogy már külföldi behozatalon gondolkodtunk, de szerencsére jött ez a debreceni példány. 73e km-mel, végig márkaszervizben vezetett szervizkönyvvel, törésmentesen, megkímélt belső térrel, 1.4-ért :) Ennyiért mondjuk mást is lehet venni, de nekünk csak jazz kellett :)

 

Hege

vin423 Creative Commons License 2013.06.25 0 0 44562

Tudja valaki, hogy cascóra zárcserét csak Hondánál lehet végeztetni ill. más szervíz else tudja  végezni? Kértem ajánlatot 200e felett van mindenestől! Ez azért húzós! Igaz vissza jön az ára 90%-a , de előre csak lekell perkálni. Ráadásul csak a rendőrségi eljárás után fizetik, ami 60nap.

Keeper83 Creative Commons License 2013.06.25 0 0 44561

Srácok!

 

Azért ilyen típusú hitvitába szerintem felesleges belemennetek. Ez inkább az extra nyugalom igényének kérdése.

 

Alapvetően először is megbízható típust kell választani (Ilyen tekintetben a Jazz jócskán kilóg a sorból. Felfelé.) Másodszor pedig jó alaposan meg kell nézni, át kell vizsgálni (vizsgáltatni) a kiszemelt példányt. Ha minden klappol, akkor a kasszához kell fáradni és használni az autót jó sokáig...

 

Igazi konklúziót úgyis csak x év múlva, az autó eladásakor tudsz vonni.

 

Törölt nick Creative Commons License 2013.06.25 0 0 44560

Ahogy én látom...

 

Mire megyek egy JAZZ-nél a pár hónap garival....?

Legalább 99% az esélye, hogy szükségtelen ezért előre, magasabb árat fizetnem.

HA, mégis garanciázni kell a pár hónapon belül, akkor >> alighanem, átbasztak már az eladáskor.

(persze, ha elromlós fajta francia/olasz/német autó az más elbírálás alá esik, mint a japo/koreai)

 

Ráadásul a TÉNYLEGES eladó tipikusan nem a márkakereskedés szokott lenni.

Innentől pedig, úgyanúgy a tulajjal kell harcolnom, adott esetben... a jog alapján.

Ha, mégis a márkaszerviz a TÉNYLGES  eladó az nyilván jobb eset, de ritkaság.

 

jazzcool1,2 Creative Commons License 2013.06.25 0 0 44559
pld nehany honap gari. plusz az elado barmikor elerheto. ez az en velemenyem, nem kell elfogadnod.
Előzmény: Törölt nick (44557)
Keeper83 Creative Commons License 2013.06.25 0 0 44558

Köszönöm az eddigi válaszokat.

 

Az valóban igaz, hogy jól tartja az árát. A rászánt pénzből már egy egyidős alsó-közép, vagy egy 2-3 évvel öregebb középkategóriás autó is kijönne, ha szükség lenne rá. Nyilván ez abból is adódig, hogy a piac is beárazza a jó autókat és bizony a Jazz alig látszik ki a dícsérő cikkek áradatából...

 

A 1.2 vs. 1.4-nél pedig nyilván nem számítana, akkora a különbségnak, ha csak a leírt lóerő és nyomatékértékeket néznénk. De az 1.4-esnek nem 5-6 lóerővel jobb a karakterisztikája az alsóbb tartományokban, plusz másik váltó (ahogy írod is), stb.

 

Ha van még valakinek bármi infója az autóról, kérem ne tartsa magában!

 

Üdv:

BF 

Törölt nick Creative Commons License 2013.06.25 0 0 44557

Miért is lenne biztosabb?

 

A töröttből újra tákolt (jellemzően import) példányokat kell elkerülni.

Amikből egyes kereskedőknél elég sok akad....

 

Előzmény: jazzcool1,2 (44555)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.25 0 0 44556

Az a jó, hogy a JAZZ-nek nincsenek típusra jellemző nyűgjei :-)

Mert gyakorlatilag nyűgmentes vagy 150 eKm-ig....

 

Néha a 2005 előttieknél előfordul hátsó kerékcsapágy csere.

Aztán ezzel az ismertebb hibák sora gyakorlatilag ki is fújt.

Nagyritkán egy-egy egyedi hiba és ennyi....

 

Tehát, ha szemre-fülre jó és nem törésből javított, akkor kb. vakon megveheted.

Nem okoz csalódást hiba szempontból, mert:  japán >> megbízható.

 

Igen: az egyik legjobb vétel a 2005-ös ráncfelvarrott 1,4LS kivitel.

 

Azért van sok 1,2-es mert olcsóbb volt és sokan úgy gondolták az pár LE és Nm nem nagy különbség.

Pedig, de elég nagy az eredő különbség... mert a váltó áttételek is mások!

 

Így az 1.4-es valójában érezhetően fickósabb, mint a LE és Nm alapján gondolná az emberfijja.

(ez jól látszik a 0-100 sprint adatokból is)

 

Mivel a JAZZ a korszak 2005-2008 alighanem legjobb autója ebben a méretosztályban.

Nyugodtan vedd meg, nem találsz jobbat (használhatóság, megbízhatóság) ebben a méretosztályban.

Ennek megfelelően tartja az árát is, tehát nem éppen olcsó, használtan sem.

Előzmény: Keeper83 (44553)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!