Én naponta használtam reggel-este és nem volt gondom vele. Ami gondja volt azt meg meg is csináltam és abból maradt még új alkatrészem is amit írtam.
Holnap rakok be képeket. Alul-felül is készül majd kép. ;)
Jah, klíma is van benne, de nem használtam így nem tudom, hogy működik-e vagy mi van vele. A fűtése gyenge mert csak egy fokozatban megy a belső venti így nem izzadtam benne sosem. Na meg a gyertyakábeleket is cseréltem....azóta voltam nagyobb pocsolyában és nem ázott be. :D:D:D
Szervó kormány, központi zár, klíma, 90%-os téli gumik, alufelni, 7személyes és minden ülés meg van, négy kíncsó hólánc....(tesztelve, hóban fasza) :D:D
Egy ismerősöm ma kérdezte, hogy valami
nagy böhöm benzinest tudok-e neki ajánlani,
valami hajót akar vele huzigálni.
Egy pár adatot meg fényképet be tudsz ide tenni?
Lehet, hogy érdekelné.
Köszi
Sajnos urak úgy néz ki, hogy meg kell, hogy váljak kedvenc kis játékomtól. :(
Oka van egy pár, de inkább az, hogy igen férfias játékszer és hát valami egyszerűbben vezethető 4kerekes nagy benzines megoldást kell találnom......
Disco 3,5 V8 és ha vissza lapoztok akkor ugye tudjátok, hogy 'kűfődi' a vas és azért a hajtásai és egyéb lényeges dolgok igen csak egyben vannak és nem volt hajtva kemény terepen.
Bal oldalát szépen rendbe tettem alul, a jobb oldalának semmi baja, de a kerékagycsapágy szett (SKF) és ökölfej szimering (Corteco) is meg lett véve a polcra hiszen párban vettem mindent. :)
Még vettem most 1-2apróságot a cicomázáshot és a belsejéhez így kis bukóval de kénytelen vagyok megválni tőle. :(
Kopogás mint kiderült, 3csavart kellett elöl meghúznom a tornyon mert az lazult fel. :D:D:D
Egyenlőre csak ti tudtok róla cserébe a sok segítségért..... 2hét múlva meg felrakom hahu-ra ha itt senkinek sem kell. ;)
igen a fék miatt, és a kormányzás miatt is. de mivel neked detroit van hátul. az azért kicsit bekavar. nekem mikor bent volt nem fordult olyan jól a kocsi. fogta a végét kicsit. a gumikat én nem forgattam és az elsők jóval kopotabbak voltak mont a hátsók. nekem ez a tapasztalatom.
"Meg azt sem tudom, hogy ez a gumi címkézés egyáltalán mennyire megbízható."
Semennyire. Nekünk nem mérvadó.
Olyan, mint a NCAP, vagy mia tök a garambónál. A Volvo kiröhögte. Cserébe rosszul teljesít a TESZTEKEN. Viszont a valódi BALESETEKnél átlag felett szerepel.
Üdv. Land Rover-es kollégák. Van egy eladó Range Rover Classic V8 benzines 3 ajtós terepjáró. Fekete szinű, inditható állapotban. Mindene tökéletesen működik /motor, váltó,felező,hidak./ Forgalmija nincs, hobby célra esetleg bontásra. Ára, 240000.-ft. Ha esetleg érdekel,vagy kérdésed van 06209325215 telefonon elérsz.
Eladva – két üléssor; két napellenző; váltó/terepváltó; BFGoodrich 215-ös gumik; gallytörő; két hátsóablak-emelő motor.
Foglalva: kormány; műszarfalban digióra; váltószoknya; kormányszervopumpa + csövek; gázbowden; jobboldali tükör; első lökhárító két „babája”.
Minden más – továbbra is eladó! Motor, turbó, hídak, futómű, kasztni-elemek, kárpit stb. Van még 2 db BFGoodrich A/T 245/75 R16 (5-6 mm-es futófelülettel) – 10ezer/db; illetve pótkeréknek használt, 4-5 mm futóval: 1 db Hankook Z36; 2 db Cooper Weather-Master S/T – 4ezer/db (3 együtt 10ezer).
Fotókat, pontosabb adatokat szívesen küldök – és köszönöm mindenkinek az ötleteket, tanácsokat, az árakkal és hírdetési helyekkel kapcsolatban.