...plusz ha körömmel belekapsz, vagy ha kicsit testesebb vagy akkor a dzsekik cipzárjai is tudnak kárt okozni. Egyébként nekem az Octavia gyári bőrkormányáról és váltógombjáról 4 évesen és alig 180 ezer km alatt kopott le a festék teljesen a frekventáltabb helyeken! Miután Kecskeméten a Fell-Ser Kft-nél újrabőröztettem, ugyan nem olyan puha tapintása lett, meg mikor eladtam akkor már ki is fényesedett, de a festéknek nem nagyon volt baja. Ilyen volt a bőrözés után:
...és így mikor eladtam 311 ezer km-el idén nyáron majdnem 4 évvel a bőrözés után:
...és inkább száraz a kezem, mint izzadós. A krémeket meg utálom és max este használok...
Na igen, az a kormány a nekem is szemet szúrt. De ha komolyan érdekel az autó és van ügyfélkapus regisztrációd, párszáz forintért pár kattintással le tudod kérdezni, hogy milyen
óraállások vannak rögzítve az autóról az utóbbi pár évben:
Éves kevesebb mint 20 ezer km? Egy ekkora dízel autóval és közben így lelakják a kárpitokat...? ...hát szerintem kamu az a 185000 Km! Inkább a duplája lehet...
Szia Nagytesó! Mállik mállik, mivel már a második költözésen van túl szegényke. A hátsó ülésen volt már 82cm-s hagyományos Tv- től a mosógépig minden. Mostanában a kedvesem kergeti, Én van ,hogy egy hétig nem vezetem.
Sziasztok! Még mindig autóválogatóban-nézegetőben vagyok, a vásárlás annyira nem sürgős, inkább szánok időt a keresgélésre, de azért már jó lenne egy Superbet vezetni :D Az automata váltó mennyire megbízható? Merjek-e vásárolni 5 fokozatú triptronic-kal? A 2.5-ös motorról úgy ahogy itt is, mindenhol lebeszéltek. Ha viszont nem kell félnem az automatától, akkor lenne egy lehetséges jelölt :)
Gondolom arra gondolsz, hogy a nyomógomb fleett van az a kis lemezecske ami meggátolja annak a kopását. Ennyi... nem nagy szám. Léteznek ilyen mikrokapcsolók.
És igen a zár ki és beszerelése az ami kicsit macerás.
Én amikor bekapcsolt ventilátor mellett váltottam át külső belső között, akkor váltás közben (félúton) nem jött a levegő sehová, amikor elromlott ezért gondoltam, hogy az állítómotor nyekkent meg.
A pollenszűrő alatt jól látható a záró csappantyú. (természetesen először befújtam a tengelyét, hátha megjavul, mint amikor olajcserével próbálják elkerülni a nyilvánvaló motorgenerált)
Egykis segítséget szeretnék kérni, skoda superb 2006 , a belső kárpitban a kilincset megvilagitja egy piros led tudna valaki képet küldeni hogy pontosan a led hol helyezkedik el ??
bocs közben rájöttem és meg is néztem. A vezető oldalon első hátsó ajtó rendben kapcsolja szépen fel le a kilépőfényeket és a visszajelzőt a műszerfalon. A jobb oldalon is szépen kattan a kapcsoló és a műszerfal visszajelzőt mind a két ajtó kapcsolja de a lámpák sötétek továbbra is.
"Nem trövényszerű, hogy az az ajtó rossz amelyik kilépőfény nem ok."
Valamennyi köze van hozzá.
Rá kell tenni a gyújtást, a külső kilincset folyamatosan húzni, közben az elfordulós reteszt zárt állapotba fordítani.
Határozottan hallani kell a mikrokapcsoló kapcsolását, az elektromos cuccokon (kilépőfény, belső világítás, zümi) pedig figyelni, hogy mi történik.
"Én a sofőr oldalival kezdeném. De igazság szerint szerintem mindet ki kellene cserélni."
Ki kell próbálni.
"Bár én sem cseréltem ki, mert elég macerás és félek is, hogy a zárat nem tudom összerakni, de az megoldaná az én problémámat is."
A zárat nem kell szétbontani, a kapcsoló kívül van. Cseréje 10 perc. Viszont a páncéllemez bontása és a zár kiszerelése tényleg igényel némi gyakorlatot.
"És persze nem is olyan olcsó."
Ezt hogy érted? Egy új zárhoz képest filléres, egy hamburgernél viszont tényleg drágább.
"Egy idő után vagy már most is van olyan gondod csak nem említetted, hogy a központi sem fogja nyitni vagy zárni az ajtót."
Így van. Nyitottnak érzékeli az ajtót.
"Szóval ez nagyon nem tetszik a Superb-en, de ugyanez volt a problémám akkor is amikor Passat-om volt szóval gondolom én konszern betegség..."
Nekem 10 évig volt meg, azalatt nem kopott el. Ez legyen a legnagyobb "betegsége".
Ha érdekel, hogy mit érdemes betenni a kopott kapcsoló helyére, akkor írjatok.