Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

wastegate Creative Commons License 2013.07.05 0 0 44621

Köszönöm az ajánlást ... júli 16-ig szünetel a mókuskerék.

 

Üdv

w

K.Tib Creative Commons License 2013.07.05 0 0 44620

Szerintem írj rá wastegate-re, mondd el mi a gond, ha elvállalja akkor meg is csinálja, méghozzá korrekt áron (szerintem).

Előzmény: shiver. (44611)
tombrez Creative Commons License 2013.07.05 0 0 44619

Sziasztok!

 

Keresek 2004-től 1,4-es cvt-s automata váltós Jazzt minél kevesebb kilométerrel.

Csak MO-i és vezetett szervizkönyves érdekel,kifogástalan.

Ha van írj a flyinggiants kukac hotmail.com-ra.

opi064 Creative Commons License 2013.07.04 0 0 44618

Semmi probléma kedves Kolléga, köszönöm, hogy segíteni próbáltál. Amúgy lejjebb kúszott a mutatóm, most háromnegyeden áll kb. 500 km után. Hmm, érdekes, ezt, úgy 3 literes fogyasztással kéne produkálnia.  Hát, kíváncs ieszek, mi lesz a vége a dolognak, majd 600km-nél megint megmérem a jeladó ellenállását és megtankolom, akkor kiderül, mennyi fogyott belőle.

Előzmény: BekeToni (44610)
vasijazzes Creative Commons License 2013.07.04 0 0 44617

köszi :)

Előzmény: HFT (44616)
HFT Creative Commons License 2013.07.04 0 0 44616

matrica-eltáv: hajszárítós melegítés, majd ha lehúzáskor marad, akkor aceton?

Előzmény: vasijazzes (44615)
vasijazzes Creative Commons License 2013.07.04 0 0 44615

Sziasztok! Két kérdésem lenne hozzátok. :)

 

Az ülésre borult egy kis sebbenzin és meg is száradt. Mit csináljak vele?Átdörzsöljem valamilyen samponos vízzel esetleg?Valakinek van ötlete?

 

A szélvédő belső feléről  a  rendszámos kék matricát mivel lehet eltávolítani? Próbáltam sebbenzinnel meg dorzsöltem puha ronggyal,ilyesmi de nem jártam sikerrel...Erre van valakinek tuti jó tippje?Légyszí Írjatok! Üdv: vasijazzes

HFT Creative Commons License 2013.07.04 0 0 44614

egyetértek.

Előzmény: Törölt nick (44613)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.04 0 0 44613

kőbánya.... wastegate fórumtárs?

Előzmény: shiver. (44611)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.04 0 0 44612

Tegnap futottam össze az enyém JAZZ 1.4LS új gazdájával.

Már pici híján 200 ezer valódi km van benne immár 8. évesen.

 

Továbbra is HIBÁTLAN csak az üzemszerűen fogyó alkatrészeket kérte.

Meglepően újszerű a belseje is, mind a műanyagok, mind az ülés kárpitok!

Kivétel a kormány borítása... ami kezd láthatóan kopottá válni.

 

Szóval, 200 eKm nem igazán látszik meg a JAZZ-en és a zsebnek se árt sokat...

Előzmény: shiver. (44611)
shiver. Creative Commons License 2013.07.04 0 0 44611

Kedves Fórumtagok!

 

2005-ös 1.4 LS, eddig volt vagy 4 szerelőnél, egyik rosszabb volt mint a másik...komolyan mintha ez lenne a karmám. Most jönne a 120ezres kötelező szervíz meg némi "extra" váltó vagy kuplung gond. Lehet ennyi futásteljesítménynél már elkopva a kuplung? A váltóval már volt gond korábban, egy csapágy elkopott de mivel azt sem javították ki időben vagy nem jól (?) lehet hogy a fogaskerekek is megkoptak kicsit. Most megint előjött, de kicsit más, ezért gondolok a kuplungra. Az eddigi szerelőkben semennyire sem bízom már. Családi tapasztalatok nagyon rosszak márka szervízekkel is, úgyhogy oda alapból nem vittem egyszer sem.

 

Tudnátok jó szervízt ajánlani Jazzhez?

 

Pestszentimre, Kispest környéke lenne jó de egy jó szerelőhöz elmegyek szívesen máshova is Pesten, nem márkaszervíz előnyben.

 

Gellért

 

 

 

 

 

 

BekeToni Creative Commons License 2013.07.03 0 0 44610

Valami ilyesmit kellett volna látni. http://www.youtube.com/watch?v=YVCDfmTadsI

Ezek szerint ezen a típuson nincs ilyen teszt funkció.

 

Az 1-es biztosíték kihúzását azért írtam, mert úgy emlékeztem, hogy ha lecsatlakoztatjuk az üzemanyagszint jeladót, akkor jó ideig nem tér magához, vagyis nem a valós értéket mutatja.

Így is van, megkerestem a kézikönyvben, de sajnos megint csak másik típushoz tartozóan írja. 

 

 (Dupa katt és nagyobb lesz ez!)

 

Elnézést a téves információért, legjobb tudásom szerint igyekszem segíteni.

Előzmény: opi064 (44607)
opi064 Creative Commons License 2013.07.03 0 0 44609

Ok, értem...

Előzmény: kóboráram (44608)
kóboráram Creative Commons License 2013.07.03 0 0 44608

Bocs, de én max. csak a saját autómhoz nyúlok, máséhoz nem.

Másoknak legfeljebb felelőtlen tanácsokat adok a workshop_manual alapján :))

 

 

Előzmény: opi064 (44598)
opi064 Creative Commons License 2013.07.03 0 0 44607

Nos, a műszerteszt nem vált be, azonkívúl, hogy lenullázódott a napi számlálóm, semmi nem történt, pedig próbáltam többször is.

Az 1-es bizti kszedésével sem történt változás (az amúgy az ábra szerint világítással kapcsolatos biztosíték)

opi064 Creative Commons License 2013.07.03 0 0 44606

Köszi Tomi, mindjárt lemegyek a járműhöz és megnézem amit írtál. Amúgy most tele alatt áll a mutatóm 1 cm-el (480 km-re, baromi jó lehet a fogyasztásom)

Előzmény: BekeToni (44599)
opi064 Creative Commons License 2013.07.03 0 0 44605

Köszönjű , nagyon mutatós képek, bár én személy szerint szívesebben nézegettem volna az én üzamanyag szintjelzőm javításának  a képeit   :-)

Előzmény: wastegate (44600)
MrDana Creative Commons License 2013.07.03 0 0 44604

Hali !  és te milyet raksz be ? úgy néz ki én is érintett vok ...  (:   

köszi ! 

Előzmény: wastegate (44592)
MrDana Creative Commons License 2013.07.03 0 0 44603

a CD lejátszó nem húzza be a disc-et ..   mennyibe fájhat egy ilyen .. ?  és hol ? keressek vmi autó hifist ?  de azok inkább csak beépítéssel foglalkoznak , nem ? 

köszi ...           

MrDana Creative Commons License 2013.07.03 0 0 44602
Előzmény: fireman4 (44590)
vidi313 Creative Commons License 2013.07.03 0 0 44601

Köszönjük a képeket. Hasznosak. Jó lenne nagyobb méretben, mint ahogyan itt az index fórumban megjelenik. Igen nagy mértékben berakodott. Mennyi km eredménye a képen látható állapot?

Előzmény: wastegate (44600)
wastegate Creative Commons License 2013.07.03 0 0 44600

Mai gyöngyszem ... 

 

w

 

 

BekeToni Creative Commons License 2013.07.03 0 0 44599

A műszeregység diagnosztikai funkcióját az alábbiak szerint éred el:

 

- Nyomja meg és tartsa benyomva a napi km-számláló/törlés gombot.

- Kapcsolja BE a világításkapcsolót. 

- A gyújtáskapcsolót fordítsa BE (II) állásba.

- A világításkapcsolót 2 - 5 másodpercen belül kapcsolja KI, majd BE és ismét KI.

- 5 másodpercen belül engedje el a napi km-számláló/törlés gombot, majd háromszor ismételve nyomja meg és engedje el a gombot.

 

És lesz villogás, csipogás meg mutató lengetés… akkor a műszeregység rendben van!

 

 

 

 

Vedd ki a műszerfal alatti biztosítékdoboz 1.számú 10A-es biztijét és nézd meg így mit mutat.

 

 

 

Előzmény: opi064 (44598)
opi064 Creative Commons License 2013.07.02 0 0 44598

Az AC simán megszakított vezeték miatt nem megy, eddig is így volt, nem volt gond. Köszi a tanácsokat, de mostantól én már nem nyúlok hozzá. Átmegyek potenciális kuncsaftba. ...esetleg nem néznél rá valamikor, valahol?

Előzmény: kóboráram (44597)
kóboráram Creative Commons License 2013.07.02 0 0 44597

Hát ... érdekes egy hiba.

De: "... az Ac nekem nem megy, csak trükkel..." - nem lehet, hogy a jelenség valamilyen kapcsolatban van ezzel a "trükkel" ?

További ötleteim:

Meg lehetne mérni, hogy a jeladó 1. (fekete) vezetéke valóban a testen van-e (ellenállás, ill. feszültségmérés). Ez a vezeték egyébként a műszeregység C csatlakozójának 39. pontjára megy, onnan kap testet.

Feszültséget lehetne mérni a jeladón a 2. pont és a test között. Ennek pontos értékét nem tudom, de tele tanknál kevésnek (1V alatt) üresnél pár Voltnak kellene lennie.

Esetleg kiszerelhetnéd a műszeregységet (nem túl bonyolult) és a csatlakozókat kihúzva-visszadugva lehetne próbálkozni, hátha valamilyen érintkezési hiba okozza ezt.

A jeladó 2. (sárga/fekete) vezetéke a műszeregység A csatlakozójának 18. pontjára megy. Ezt is meg lehetne mérni (ellenállás a vezeték két vége között, ill. a testhez).

Ha minden jó és a jelenség továbbra is fennáll, akkor a műszeregység belseje gyanús.

Előzmény: opi064 (44596)
opi064 Creative Commons License 2013.07.02 0 0 44596

Üdv! Utolsó akcióm a benzinszintmérőmmel. Ma teljesen kivettem a helyéről az AC- szintadó egységet, kimértem a poti ellenállását: az üres , kb 130 ohm-tól a teli kb. 12 ohm-ig szépen, egyenletesen változik az ellenállás, ergo, a jeladó rendben van. Ezután rádugtam az elektromos csatlakozót ( az Ac nekem nem megy, csak trükkel), ráadtam a gyújtást és a következőt szűrtem le: a műszer nem vesz tudomást a szintadó jeléről, pontosabban, ha levettem a gyújtást és üres állásba tettem az úszót, majd visszatettem a gyújtást, akkor kigyulladt a sárga lámpa és űreset mutatott a műszer is. Innen mozgatva az úszót: mutató nem reagál. Gyújtás le, úszó full állásba, gyújtás rá: és a műszer fullon. Ezt a két végletet tudja mutatni, de csak, ha levett gyújtással változtatom az úszó állását.

"Egyómintszáz" : nem tudom megcsinálni, valaki bevállalná? Budapesten lakom, oda megyek, ahová mondjátok, de csak hétvégenként.

Segítsetek, már sík ideg vagyok a kis Jazzomtól, amiről úgy tudtam, sosem romlik el. Ráadásul nyári jövünk-megyünk előtt állok, így saccra tankolva, nem túl vidám a helyzet.

c.a..l.a.m.i.t.e.s. Creative Commons License 2013.07.02 0 0 44595

Ez azért sokkal jobb, mint a kék.

Előzmény: kóboráram (44594)
kóboráram Creative Commons License 2013.07.01 0 0 44594

Mások szerint meg ilyen lesz a 2014-es, amit novemberben mutatnak majd be Tokióban:

Előzmény: Labdacs (44593)
Labdacs Creative Commons License 2013.07.01 0 0 44593

Képeken a harmadik Honda Jazz

A japánok legcélszerűbb autóját talán még az idén leváltják, bár a koncepció láthatóan marad a régi. Tovább »

forrás: totalcar.hu

wastegate Creative Commons License 2013.07.01 0 0 44592

Csapágy egyben van az aggyal ...

35-ért tudok adni szerelve komplett/oldal

 

w

Előzmény: fireman4 (44590)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!