Az ilyen hiba attól van, hogy az egyik kerékjeladóhoz vezető madzag érintkezése bizonytalan. Vagy a csatlakozója korrodált vagy piszkos, vagy egyszerűen elszakadt a vezeték vagy elszakadni készül. A diag pontosan megmondja, melyik az. Aztán csere és kész. Sajnos általános hiba, az enyém is most kezdte kiírni.
Sziasztok,segítséget szeretnék kérni most vásároltam 244000km-rel egy 407 2hdi 2005-ös sedánt.Első körben milyen karban tartást igényel??? A vezérlés ki van cserélve,a központ kijelző néha kiírja az ABS és a ASR-t,mit jelenthet ez???Amúgy teljesen kulturáltan működik minden /idáig/!!!!Válaszaitokat előre is köszönöm!!!
Űdv járt már valaki közűletek ugy ,hogy kulcsal kinyitod az autót 407 és a bal ablaktörlő lapát kezd remegni mindha be akarni indulni mindezt néhány másodpercig csinaja utána leáll záráskor ismét fojtattya.csak a bal lapát .
2.7 V6 hdi motorikus hibáira lennék kíváncsi.Tud valaki ebben segíteni mert kétes információim vannak e témában.Van aki azt mondja ,ha megkap minden kötelezőt a motor sokat elmegy ,de hallottam olyant is ,hogy 100000km nél esélyes a motor hajtókarcsabágyas lenni.Létezik ez?
Végső stádiumba fordult a két új műszerem elektronikájának megépítése. Most az következik, hogy kell vennem egy MAP szenzort, amelyik majd elektronikus jelet ad az áramkörnek, amelyik majd mozgatja a turbónyomás mutatót.
Az a gond, hogy nem tudom, milyet vegyek. Milyen típust, milyen fajtát, ráadásul az áramkört építő szakinak kellenek a MAP szenzor paraméterei is, vagyis az ellenállása 0, 0.5 és 1 bar nyomásnál, valamint a karakterisztika is, hogy az ellenállás értéke lineárisan változik-e a nyomással. Tudna valaki ebben segíteni?
Szia, a felemelésen már túl vagyunk, alábakolva forgattuk is, de igazán egyik keréktöl sem jött csapágyhang inkább középtájról. Ezért is cseréltük a féltengelycsapágyat. de sajnos nem jött be :(
Segítség kéne, mert már nem igazán tudom mi tévö legyek. Van egy 407 2.2 16V. Bizonyos sebességtartományokban nagyon csúnyán zúg, morog a fotómü ( Talán váltó, difi ).
30-nál szól aztán elhalkul, majd 80-nál igen erös hangja van felette lassan csendesedik. A féltengely támasztó csapágyát már kicseréltük eredmény nélkül. A hangot középtájról hallom, a kerékcsapágyak a féltengelyek nem lógnak. Bakra téve levett kerekek melett is hallani, bár nem annyira erösen.
Van e tapasztalat ezzel kapcsolatban? Mi lehet a bibi ? Hasra ütve nincs " kedvem" 28 ezer / db -ért kerékcsapágyakat venni.
Sziasztok ismét , és jó hétvégét még ami hátra van.
BSI resettel kapcsolatban van valakinek tapasztalata?
Igaz nekem 307 sw van , de ahogy néztem a leírást ugyan az a procedúra.
Szerintem a hibámra ez lehet a megoldás .........
Hiba: üvegtető alatt takaró kárpit nem nyit ki.
Jelenség : Kb. 1-2 hete becsuktam most próbáltam kinyitni és semmi , bizti jó mert az ablakok működnek és egy biztin van ahogy olvastam, már a kapcsoló se kap semmilyen áramot ( mértem műszerrel , és a led se világít benne) . Kb 2-3 napja kivettem a rádiót meg visszaraktam és kb 4-5 napja nyomkodtam a gombokat össze vissza mire sikerült aktiválni az automata központi zárat.
Ezért gyanakszok arra hogy BSI működik hibásan.
De kicsik félek ettől a reset procedúrától nem szeretném még jobban tönkretenni .
amúgy ezt a procedúrát találtam :
Put the driver's window down, lift the bonnet and ensure all equipment is switched off.
Ensure all doors are closed and remove key from the ignition.
Wait for 3 minutes, disconnect the vehicle battery and wait 15 seconds.
Reconnect the vehicle battery, wait a further 10 seconds (do not open doors.).
Switch on the side lights through the driver's window.
Switch on the ignition and check system's functionality.
Hold lock button on key down for 10 seconds.
Remove key open & close door test central locking system.
Start the engine and complete the system's check.
Failure to follow this procedure could result in incorrect operation of many BSI related items.
Szeretnèm a segitsègeteket kèrni , amit elore is koszonok .
Nekem ugyan nem 407 esem van hanem egy 307 sw , es szeretnem az rd4 es fejegyseget eggy rt3 ( nagy kilyelzős)ra cserelni elmèletileg már minden adott a cserèhez , csak kellene egy olyan hozzáèrtő valaki aki a BSI -t össze tudná hozni az új cuccal , ha itt kint Angliába nem találok megfelelő embert Augusztus közepèn megyek Magyarországra. Sajnos autoszerelès ès auto elektronika terèn igazán ügyes emberrel mèg nem találkoztam kint.
hello,peugeot 407-em van és az mp3 lejátszót nem tudom beállítani,hogy ne kezdje minden leállításnál újra a számot,valaki nem tudja hogy belehet-e állítani és ha be akkor hogyan!!??