Elkészült a Mátra túra első napjának vágott verziója, emitt megtekinthető:
A második napot is nyomom egy-két napon belül.
Kérdés a jutyub szagértőkhöz: Miért van az, (és mit lehet kezdeni vele) hogy "TV-n és mobilon nem elérhető" beállítással töltötte fel a vidijót? A korábbiakat ugyanígy töltöttem fel, és azok minden platformon elérhetőek.
Megnéztem a beállításokat, de ez az opció nem állítható. :-(
Johnny! Hozzám a melóhelyre -ha tudod- behozhatod, a megbeszélt napon viszem a lét. Csütörtökön vagyok először, úgy kombinálj, de ha ez nem pálya, érte is mehetek, ha megadod a címet.
Futipisti! Nyomassál képet és valami véleményt a vasról, mer' érdeköl :)
zöldvas, a LandyCar csinálta a Pisti szekerét, mint ahogy az enyémet is. Szerintem szépen dolgoznak.
Ha valaki szeretne még innen valamit rendelni, akkor szóljon szerda délig, mert 22 font a postaköltségük, ha többen rendelnénk akkor csak tudunk ezen valamennyit spórolni.
(igazából én a gyujtáskábeleken kívül más érdekes dolgot nem találtam náluk)
Én 120 kHUF-t kérek érte, ráadásul nem adom hozzá a terepváltót. Viszont az enyém bennt van az autóban, kipróbálható (term. kiszerelve adom), és lesz róla videó is, ill. az eddigi túrákon is lehetett látni.
Szintén ZF4HP22, 3.9V8 mögül, autóban 300.000km van. Még nem hirdetem, de amint megvan a rendes videó fogom.
Egyik Keszthely melleki karpitos gyerek csinalta meg, az anyagnak nem tudom anevet, de ha valakit erdekel megkerdezem.
Picit tobbe kerult, mint ahogy erdetileg szamoltam, de az elgondolasom szerint, ezzel az anyaggal (vastagabb a szivacsretege, mint az erdetie) jobban nez ki.
Szoval, anyag+munkadij 32000.- HUF. ( a gyengebbikbol 23000.-Huf lett volna).Termeszetesen en szedtem ki es raktam vissza a karpitot. 2 nap alatt megvolt es tenyleg szep lett!
Uraim, megjött az első körös Paddock-rendelés, 3 csomag, a Sz. Pista felnijei kivételével elvben minden itt van. A legnagyobbat két ember hozta, egy kb. 40 hüvelykes SONY LCD TV dobozában, púposra tömve...még nem mertem kibontani :)
Ki kéne találni, kihez hogy jut el, meg a zanyagiakat is.
A második kör (kuplung, önindító, egyéb apróságok) jövő héten, vagy utána jön.
Bemásolom ide, mert Tiborunk csak a Range Rover topicba írta be, és itt lehet, hogy érdekel valakit.
Mondjuk ennyiért én is elgondolkoztam rajta vadul...
Sziasztok!
Eladóvá vált 1992-es Range Rover automata és terepváltó, mely jó 4.2, 3.9, és 3.5 motorokhoz is! A váltó használatban volt, hiba nélkül müködik. Ára : 80.000 .-
Elérhetőség: +36204805015
(a pontos információ kedvéért tehát egy ZF4HP22A váltó, citrommal együtt, és egy Borg-Warner láncos terepváltó mindenestül 80-ért)
Lehet gondolkodok hogy a csatin csak athuzom a kabelt, ki szilikonozzuk es az alatalad is javasolt csatival megoldom. olcsobb mint venni 2 szett "gyari" kabelt 130 dolcsiert.
- Olcsóbb lett a 10 Wattos LED csík. A melegfényű és a hideg is. A korábbi 7.6$ helyett már 5.1$-ért van belőle, 3 darabtól pedig már csak 4.3$ darabja.
- Van már 20 Wattos változat is a csíkból! Ráadásul elég jó áron, 11.9$-t kérnek érte, 3 darabtól pedig 10.4$-t. A specifikációk szerint ez is 12 Volt körüli tápfeszt kér, és 1900-2100 lument ad (1000-et a 10 Wattos). Picit nagyobb, mint a 10 Wattos LED csík (a 10-es 12x1 centi, a 20-as 17x.1.5 centi), illetve nincs rajta csavaros vagy popszegecses rögzítésnek furat, szóval csak ragasztható.
- A 10 Wattos LED csíkokat most már negyed éve tesztelem, direktbe kötve hajtom őket az autó elektromos hálózatáról, alu zártszelvényes hűtéssel. Télen a melegedés halvány jelét sem mutatták, gondoltam ez a hirtelen jött tavaszi időjárás (25°C) majd megizzasztja a rendszert, de egyelőre ez sem tűnik soknak, a menetszél kordában tartja a melegedést, pedig a LED-ek a túlfeszültség miatt 20 Watt fölött disszipálnak. És persze a LED-ek köszönik szépen, jól vannak a kocsi orrán, nem okozott nekik gondot a hó, latyak, sár, nagynyomású mosóval való tisztítás, por, dzsindzsa-simogatás stb.
Pólustól mész tovább kifelé (a 16. kerület felé) a Szentmihályin. 1km után van jobboldalt egy kút, utána egy lámpás T kereszt. Túlmész a kereszten, és 30 méter múlva bemész jobbra, ott a behajtó a mosóba hátulról. Van kamionaknájuk, tisztességgel leganyézzák az alját, de idő kell hozzá.
Reggel óta mosom a verdát.Kezdtem kiskalapácsal, kisvésővel, folytatás nagynyomásúval, már minden csupa sár, de még mindíg tiszta redva az alja, én meg hulla vagyok. Ráadásul a belsőhöz még hozzá se fogtam.Úgy érzem elérkezett az offroadozás egy olyan szintre, mikor már házilag nehezen kivitelezhető a glanc.Ki hova hordja alvázmosni a szekerét?Kompinak van valami jó helye a pólus környékén, de csak kax sejtem merre. Másvalaki?Esetleg a XIII-ban ? :)
Szervó kormány, központi zár, klíma, 90%-os téli gumik, alufelni, 7személyes és minden ülés meg van, négy kíncsó hólánc....(tesztelve, hóban fasza) :D:D
Jah, elektromos ablak elöl, elektromos ablak hátul, dupla napfénytető, elektromos tükrök. Elektromos dolgok működnek is.....
Sérült a bal lámpa búra(sima üveg van ráragasztva), és a szélvédő repedt!!
Aljáról is vannak fent képek jut eszembe, így nem dolgozok feleslegesen. :)
Az ok hogy e-mailezünk, de de nem írtál választ hogy jó e neked az ár amit írtam, se arról hogy hogy hova menjen a srác a cuccokért, mert el tudná nekem hozni!