Köszönjük hogy szóltál, jó volt a video. Szerintem az itteniek közül nem sokan tudhattak erről a találkáról, én biztosan nem. Hol lehet figyelni a következő szervezését, hogy ne csússzunk le róla?
"Az autósnak az az érdeke, hogy a lehető legfaszábban, de nagyon olcsón megcsinálják."
1. számú hiba.
Amikor befaroltam a bádogoshoz a Bukfenccel, már csukta befele a műhelykaput, hogy ide ne hozzam! Mert ismerős, nem akart megkopasztani, aszonta ez drága lenne.
Mondom a rajzot, hogy csak az autó 1/3ád kell megcsinálni, minden elemet hozok újat, összecsavarozza, lenyomja Neoluxxal, oszt kész.
Így elvállalta, bár így sem lesz olcsó, ha arra tekintek, hogy mindig áll nála egy Jaguár, vagy Rolls, persze nem magyar ember csináltatja, de leszarom, jól dolgozik.
Szerintem a k.lakatosok legtöbb része hozzászokott a zsíros biztosítós elemcserés melóhoz. Eszük ágában sincs korrodált autóval foglakozni. Az igazán tipikus karosszéria lakatolás lassan kimegy a divatból
Az a helyzet, hogy itt (is) érdekek feszülnek egymásnak.
Az autósnak az az érdeke, hogy a lehető legfaszábban, de nagyon olcsón megcsinálják.
A lakatos tudja ezt és azt is tudja, hogy egy öreg Ford Escortra már nem szívesen költ senki se, éppen csak az anyag árát esetleg.
Nem biztos, hogy nem akarnak dolgozni, csak közben ha ott kezdődik a mutatvány, hogy 3 nap a szét-össze szerelés, amit a lakatos csinál, akkor neki az munkaidő és pénz. Azt meg az autós nem akarja megfizetni.
Egy nagy autó nyeli a rezsi anyagokat (értsd: hegesztőanyag, gáz, flexkorong, stb.).
Elküldöm az elérhetőségét. Rajzot nem fog kérni, de fércmunkának se nagyon fog nekiállni.
Ennél az autónál nem a fenenagy "hozzáértés" hiányzik. Egy Mitsu Pajero alja sokkal "bonyolultabb", itt sok a síklemez. Van pár "gyári" dolog, kerékív, ilyesmi.
Én inkább úgy képzelem (még nem csináltattam ,de azért nézegetem az autót ezzel a szemmel már egy ideje), hogy ennél is úgy van: ha hozzányúl valaki, akkor meg kell csinálni rendesen. Félig nem érdemes, mert 2 év múlva lehet majd elővenni a meg nem csinált részekért...
Ha még nincs nagy gáz, akkor kell félre rakosgatni a lóvét, oszt megvárni, hogy komolyabban hozzá kelljen nyúlni.
Mellékelten megosztok egy video hivatkozást a múlt hétvégén megtartott 3.Nemmzetközi Land Rover Találkozóról, amely Ácson volt.
Az össz létszám 110 autó volt. Ebből sajnos csak egy magyar.
:-(
Még javaslom, hogy a lecsupaszított bodét ahol csak lehet a problémás pontoknál drótkorongozd végig alaposan. Az fogja igazán megmutatni hogy hol a hiba. Ha lyukad, akkor lyukadjon a lemez. Így nincs az, hogy "hát ez rosszabb bőrben vant mint gondoltuk, stb, stb kell még lé)
Amikor az enyémet csináltuk, az sem tünt nagyon problémásnak. A flex-drótkorong előhozott mindent. Sok helyen az ép festék alatt már igancsak rohadt.
Az én tervem a következő: szétszedegetem, átnézegetem hol van szükség lakatolásra, pl. sárvédők le, szőnyegek, kárpitok ki, stb. és nagyjából pontos hibalistával vinném el a leendő mesterhez. Vételkor, Sz. Pistával átnéztük és jó véleménnyel volt róla. Alvázammal nincs gond, bódét eszem ágában sincs levenni. Amit biztosan tudok: taposó, küszöbök, hátsó merevítő a csomagtérajtó alatt.
Mi a véleményeket, meg fogok halni ha nem a frame off megoldást választom?
Butapest, Dunakanyar. Akivel eddig beszéltem, az úgy tűnt, hogy nem akar dolgozni.... most nem azért, hogy Barnát utánozzam, de tényleg így van. Azt hajtogatta, hogy teljesen szét kell szedni, le az alvázról, szétkötni egy csomó mindent, meg a fényezés...... mondtam, nem restauráltatni szeretném, annyira azért nincs rossz bőrben, de hogy az alkatrész, meg rajzok kellenének.....
Szóval, ha valaki ért hozzá, annak szívesen odaadom, Székesfehérvár mellett is. Még van egy nagymarosi meg egy váci emberem a tarsolyban, de szívesen megkeresem a Te emberedet is.
Ez egy korrekt minőségben dolgozó srác. Árszínvonalról nem tudok vele kapcsolatban beszélni, mert nekem gyerekkori haver és másként "számláz", de meg kell vele egyezni.
Elkészült a Mátra túra első napjának vágott verziója, emitt megtekinthető:
A második napot is nyomom egy-két napon belül.
Kérdés a jutyub szagértőkhöz: Miért van az, (és mit lehet kezdeni vele) hogy "TV-n és mobilon nem elérhető" beállítással töltötte fel a vidijót? A korábbiakat ugyanígy töltöttem fel, és azok minden platformon elérhetőek.
Megnéztem a beállításokat, de ez az opció nem állítható. :-(
Johnny! Hozzám a melóhelyre -ha tudod- behozhatod, a megbeszélt napon viszem a lét. Csütörtökön vagyok először, úgy kombinálj, de ha ez nem pálya, érte is mehetek, ha megadod a címet.
Futipisti! Nyomassál képet és valami véleményt a vasról, mer' érdeköl :)
zöldvas, a LandyCar csinálta a Pisti szekerét, mint ahogy az enyémet is. Szerintem szépen dolgoznak.