Akkor végy egy tábla 5-ös lemezt (2 m2 kb 23000.-Ft) és nézegesd az erősített lökös képeit a neten, és tervezz egyet.
Az első után hamar rájössz, hogy kell egy plazmavágó is, mert zabálja a Flexkorongot:)
Én az újat 3.3 csavarral rögzítem majd, de ehez a vázon lévő 3. lyukba be kell heggeszteni egy acélcsövet (van olyanom ami pont belemegy és a csavar is passzol bele) Csavarokat is cseréltem a legnagyobb szakítószilárdságúra mait kaptam (13,8) és egyel vastagabbra. A lyukakat meg felfúrtam a méretére.
Facebukkon meg tudod nézni, hogy állok vele a "front bumper" képek között, vagy a már elkészültet a "csörlős lökös" mappába:)
Ötletnek jó az ember a következőt úgyis kicsit másképp csinálja majd.
Sziasztok! A HLL-335-ös rendszámú Land Rover gazdájának üzenném, hogy nézze meg a Google Street Wiev módját, amit ma indítottak útjára, majd keressen rá a Nyugati térre, utána pedig szóljon valakinek, mivel elfelejtették kitakarni a rendszámát :)
Véletlen se vegyél ilyet, terepen 0, az erdőfelügyelettől voltak itt pár hete, felmérést csináltak, nekik ilyen van most egy Jimny-n, nagyon szidták. Azt mondta a kopott régi gumijuk is jobb volt mint ebből az új:( csak aszfaltra jó.
Arra gondoltam, valamelyik nap beadnám hozzád a cuccot, a lányok gondolom úgyis otthon vannak nap közben, nem? Majd kiszámolom, mennyi a matek, és emailben írom. KP lenne jó.
Nem sikerült a befutó kúper ügyben...... mondjuk nem tudom, minek vannak azok az internetes áruházak, akik a megrendelés után találják ki, hogy ja, hát azt éppen nem tudjuk beszerezni......
Pinguru, ha nem sürgős neked a cucc, akkor jövő hét szerda este a McDonaldsban? Ha sürgős, akkor a héten fogok menni Sz. Pistához, neki is van cucca, oda berakom neked. Vagy Kompihoz, mind a ketten közel vannak hozzád szerintem. A pénzt meg majd szerdán elrendezzük a Mekiben, jó így?
Értem én, de Barna is okosat szólott. Ez nem "zsíros" biztosítós munka. És nem is férceltetni szeretném, de azért a bódét leszedni az alvázról, nekem egy kicsit túlzásnak tűnik. Ha még 30 évre terveznék ezzel az autóval, akkor sem most, hanem majd...
Ki fogom pakolni teljesen, a fémig. Egyrészt nem szeretném a rezsióra díjat náluk hagyni, másrészt szeretném látni, hogy mit is kellene megcsinálni. És nem utolsó sorban, szeretem az ilyesmit magam csinálni. Kár, hogy hegeszteni nem tudok....
Biztos, hogy elhúzódik a nyárig, addig napi használatban van. Még ráér, de nem akkor szeretnék mestert találni. És most nem is a munkadíjon van a nagyobbiik hangsúly, hanem a tisztességes munkán. Persze nem a csillagos ég a határ.
4 kerékív, a hátsó merevítő a két bakkal, a csomagtér alja meg a két küszöb, amit eddig találtam. Ha nem lesz megoldás, nekiállok magam.... valami csak lesz belőle. :o)
Szétszedtem a csörlőt, kitakarítottam belőle a gyárilag odagányolt zsírt. A csörlő gugugtól hallottam, hogy nem szabad telebnyomni zsírral a hajtóművet, mert igen csak lefogja a motort, elgyengül a szerkezet. A fiam élvezte a legjobban, amúgy is imádja a csörlőket, most, hogy van, végre láthatta (meg én is :) mi van benne. A mechanika, motor rendbe van.
Még az elektrónikát nem tudtam átnézni, egy kicsit fogok alakítani a vezérlésen, okulva az általad tapasztalt autonóm csörlő indulástból, beépítek egy vezérlés engedélyező kapcsolót.
Ja, meg lassan elkezdek agyalni azon, hogyan tudok egy lökhárítót legyártani, he ez ügyben valaki tudna tippeket adni, azt megköszönöm.
Johnny, az email címedet, lakáscímedet, vagy valamilyen elérhetőségedet írd meg, hogy tudjunk konultálni: geza pont kulcsar1 kukac gmail pont kom