Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Tibola Creative Commons License 2006.07.18 0 0 251

Bocs!

Egy kicsit pontatlanul fogalmaztam. Vagy minden funkció működik egyszerre az ablakoknál, vagy a szekvenciálisat ki lehet kapcsolni és marad a két lépéses. Így van pontosan. De azt hiszem a lényegen nem változtat.

A másik ami tetszik benne, hogy a gépkönyve az általános dolgokat nagyon precízen írja le. Pl a ködlámpától a belső világításon keresztül a hátsó lámpákig nagyon jól leírja hogyan kell izzót cserélni. Bárki meg tudja csinálni. Ábrákkal is illusztrálva. Ha jól hallottam, vannak típusok amiket egy fényszóró izzó csere miatt is szervízbe kell vinni. Pl Renault Laguna. Így van ez?

A másik ami megnyugtat, hogy az elektronikai cuccok nagyrésze Mitsubishi. A minőségi tanusítványok egy része a gépkönyv végében vannak, de más cuccok is onnan származnak. Számomra ezek a hosszútávú megbizhatóságot jelentik. A Mitsu egy hatalmas cég, melynek csak egy kis része a kocsigyártás. Csak nálunk annyira nem közismert.

Szóval ne aggódj, jó választás lesz! 

Előzmény: Abraka Dabra (242)
Augabi Creative Commons License 2006.07.18 0 0 250

A másik amit szeretnék veletek megosztani az az, hogy a kocsit a

Zakar és Tsa-nál vettem Cegléden. Korrekt kereskedő minden kívánságodat megpróbálja teljesíteni (egy bizonyos határon belül).

 

Abraka Dabra Creative Commons License 2006.07.18 0 0 249
mondjuk nekem az örök biztonsági reflexem, hogy nem szállok ki a kocsiból a távirányító, és kulcsok nélkül. régi reflex. ilyenkor viszont jól jön:)

ha elküldöd a képet priviben, akkor felrakom. elsőre nem éppen logikus az index fórum ilyen szempontból.
Előzmény: Augabi (248)
Augabi Creative Commons License 2006.07.18 0 0 248

Nem sikerült a képfeltöltés!

 

Nem hiszem, hogy az lenne szerintem nem érzékelte a táskámban lévő távirányítót.

 

Augabi Creative Commons License 2006.07.18 0 0 247
Különben kép az M5-ről
Abraka Dabra Creative Commons License 2006.07.18 0 0 246
no igen, de ezt csak 1x kell megtenni. :)
Előzmény: Augabi (244)
Abraka Dabra Creative Commons License 2006.07.18 0 0 245
ez valami biztonsági funkció, hogy bezárt?

a kamerával szervíz nem tud kezdeni valamit?
Előzmény: Augabi (243)
Augabi Creative Commons License 2006.07.18 0 0 244

Ja és a HDD-ről:

 

Jó dolog (lenne), ha MP3-at is felvenne de csak CDA hajlandó felismerni és azt átkonvertálja MP3-ba. Lassú folyamat, olyan mintha kazettára akarnád felvenni a CD-t. Még jó, hogy be lehet programozni, hogy a kocsi kikapcsolása után vegye fela számokat (nem kell ott ülni).

Augabi Creative Commons License 2006.07.18 0 0 243

Sziasztok!

 

Csak, hogy negatívumokat is írjak nektek.

 

Tolatókamera segédvonalai rapszódikusan eltünnek, vagy egyenes kerékállásnál is kanyarodást mutat. Teljesen váratlanul. Bosszantó piti hiba!!! :(

 

Autómata zár bacsukta az ajtókat (a táskám a kocsiban a két ülés között).

Én kinnt beszélgettem a barátnőmmel, kutya benn alszik az ülésen!!

Fel Bp-re a pótkulcsért, vissza balatonra 200 km.

 

 

Abraka Dabra Creative Commons License 2006.07.18 0 0 242
ha normális hangon lehet beszélgetni, meg nem figyeltél rá, akkor nagy baj nem lehet. Én akkor jöttem rá, milyen iszonyatos zajos a Picasso, amikor 1x a szomszéd VW Polójában ültem 10 percet.

A kedvemet már nem kell jobban fokozni, de azért írjatok még ilyen jókat:))
Előzmény: Tibola (241)
Tibola Creative Commons License 2006.07.18 0 0 241

A rádió hangereje úgy 60-tól fölfelé szinte észrevétlenül emelkedik. Nagyjából 20km/ó-s lépésekben. De alig észrevehető az ugrás, nem kell tekergetni a gombot.

A szélzaj szerintem nem zavaró. Nem igazán figyeltem rá. Normális hangon lehet beszélgetni bármilyen tempónál. Ez amúgyis elég szubjektív.

Az ablakok pedig:

Ha egy pillanatra megyomod a gombot akkor lemegy kb 3 cm-et.

Ha továbbra is nyomva tartod akkor addig megy amig nyomod. Klasszikus eset.

És ha teljesen lenyomod ütközésig akkor teljesen leszalad. Fölfelé is így működik. Ezt hívják szekvenciálisnak (meg kitudja még minek). A legelsőt pedig két lépésesnek. Ez a három funkció működhet egyszerre is, ill vagy csak a kétlépéses vagy csak a szekvenciális. Ezeket te döntheted el. A billentyűk és a gyújtás megfelelő kombinációjú játékával kapcsolható.

Ezen felül a távszabályzóval záráskor nem csak felhúzni lehet az ablakokat, hanem nyitáskor le is lehet húzni mind a négyet. Pl ha a parkolóban átforrósodott a kocsi, amikor kinyitod egyben az ablakokat is lehúzod. Szellőzik amíg pakolsz a kocsiba.

 

Remélem ezek után még több kedvet kaptál a kocsihoz.

Előzmény: Abraka Dabra (240)
Abraka Dabra Creative Commons License 2006.07.18 0 0 240
köszi. no ez jó:)
Nem csak a Pug307-eseket bosszantod, engem is (de már nem sokáig), mert a Picasso is PSA legó, sőt a sebességfüggő rádió először a PSA-ban a Picassoban volt. 90-nél emeli a hangerőt, de nem veszem észre. minimálisan. De 90-nél már olyan motor/szél/futómű zaj van, hogy már vagy feltekertem kézzel, vagy nem hallok semmit.

Ilyen ügyben (szélzaj) hogy áll a M5? Amikor tesztvezetni voltam 140 körül a tükrök szélzaja volt az egyetlen, de azért az a 10-15 perc nem szignifikáns. Mit tapsztaltatok?


3. Mi ez a 3 különböző üzemmód?
Előzmény: Tibola (239)
Tibola Creative Commons License 2006.07.17 0 0 239

Tökéletesen!

 

És egy-két jellemző apróság, ha esetleg nem figyeltél volna fel rá a katalógusokban (lehet benne sincs). Ezekkel szoktam cukkolni a kolegám akinek Peugeot307-ese van.

1., A sebességfüggő hanerőszabályozás a rádiónál kikapcsolható és a dinamikája 3 fokozatban állítható.

2., Az ablakmosó folyadéknak is van visszajelzője ha kevés.

3., Mind a négy ablak 3 különböző üzemmódban használható, természetesen programozható.

 

És még sorolhatnám az okos de nagyon kényelmes dolgokat. Biztosan felfigyeltél a második üléssor középső ülésének bizt övére, milyen szépen belesimul a tetőbe. Nem olyan mint a Picasso.

Előzmény: Abraka Dabra (238)
Abraka Dabra Creative Commons License 2006.07.17 0 0 238
bérautóként vezettem egy seat ibizát. hihetetlen szar autó. egy dolog volt jó benne, amit visszasírtam. az intervallumkapcsoló az ablaktörlőn.
a picassoban azt találták ki, hogy a BC gyorsít a sebességen 90 felett, ha megállsz, akkor meg leveszi szakaszosra a folyamatosról.
nem rossz. csak épp mindig azon remegek, hog yha basz*rik a nagyszerű francia automatika, akkor még az ablaktörlőm se fog menni:) de még nem szart be, de egy intervallumkapcsoló jó lenne.

szóval jól működik az esőérzékelő?
Előzmény: Tibola (236)
Abraka Dabra Creative Commons License 2006.07.17 0 0 237
biztos. Az igazság az, hogy 3 éves a Picasso. Mindenképpen eladnám, mert most jönnének majd az első komoly ráköltések, miközben az ára majd kb. félmilkát fog esni ezzel egyidőben. Azaz marhára nem éri meg várni. Aztán megláttam egy magazinban a Mazda5-öt, és azonnal beleestem. Elrohantam egy kereskedésbe, megnéztem, beleültem, kimentem a Budapesti autószalonra vagy mi a szöszre, ott is megnéztem. Tudtam, hogy nekem ez kell. A feleségemet kellett még győzködni, mert neki a 2. ülés sor közepe nem tetszik, de végül meggyőztem, neki van saját kocsija, azt ő választotta, ezt meg én:)
Viszont odaát a Picasso topicban nem kevesen marha rossz néven vették, hogy azt mondtam, találtam jobbat. "Az nem lehet", olyan nincs. Vicc. 8 éves a Picasso mint modell. Még ha eltekintek a franciás viccektől (nyekergés, nyikorgás, zörgés, mókázó elektronika), akkor sem hiheti senki, hogy 8 év alatt az auógyártás nem haladt előre. ezen nem megsértődni kell.
Előzmény: fdoki (235)
Tibola Creative Commons License 2006.07.17 0 0 236
Az esőérzékelő az egyik legszuperebb dolog. Lehet állítani az érzékenységét. Én spec nem szeretem ha két csepp után már töröl a lapát. Bár már az is nagy dolog, hogy az alap M5-ben 7-8 fokozatban állítható az intervallum állás. De azt állandóan tekergetni kell. Persze még mindig jobb mint a franciák egy állású sebességfüggő fokozata ami 100 fölött már folyamatosan megy. Amugy semmi értelme.
Előzmény: Abraka Dabra (234)
fdoki Creative Commons License 2006.07.17 0 0 235
A "savanyú a szőlő" klasszikus esete ...
Előzmény: Abraka Dabra (229)
Abraka Dabra Creative Commons License 2006.07.17 0 0 234
De ezek szerint nem bántad meg:)
Esőérzékelő használható? A francia autókban inkább marketing (az én picassomba még nem jutott), mert nem igazán tudja megkülönböztetni a mocskot az esőtől:(
Automata világítás?
Előzmény: Augabi (232)
Abraka Dabra Creative Commons License 2006.07.17 0 0 233
Mondjuk egy dízelnél ennek így is kell lennie:)
Előzmény: Augabi (232)
Augabi Creative Commons License 2006.07.17 0 0 232

Csak egy érdekesség a kocsi műszaki szinvonaláról:

 

Kb 800 km-t tettem meg egyhuzamban és amikor leállítottam a benzinkútnál

rátenyereltem a motorháztetőre és az HIDEG volt!!!

Abraka Dabra Creative Commons License 2006.07.17 0 0 231
ha lesz magyar térkép, akkor pénzért adják hozzá?
a tetődvd lejátszó árát kicsit sokallom, engem a tolatókamera, a külső tuning, a 17-es kerekek csábítanak a GTA-hoz. ja meg a HDD-s audió. A gyerkőcök ha nagyon DVD-zni akarnak, akkor olcsóbb egy Ilyen.
A navigációt meg Ausztriában én is értékelném, 1x meg csak lesz Kelet-Európa is benne. Októbernél előbb nekem úgysem lesz Mazda5-öm:)
Előzmény: Augabi (226)
Augabi Creative Commons License 2006.07.17 0 0 230

Ja elfelejtettem  ;)

Csak egy csonk van az indíítókulcs helyén, azt kell elfordítani.

Abraka Dabra Creative Commons License 2006.07.17 0 0 229
először azt mondták, hogy nagy:) aztán azt, hogy kicsi:) aztán azt hogy drága. Meg hogy hülye vagyok:) mert eladom az olcsó, ám zörgős picassot a drága de halk japánért:))
Előzmény: Tibola (227)
Abraka Dabra Creative Commons License 2006.07.17 0 0 228
és a motor hogy indul? mert ugye a kulcsnélküliben nincs indítókulcs, de a suzukiban pl. van olyan, hogy mégis van. :)
Előzmény: Augabi (226)
Tibola Creative Commons License 2006.07.17 0 0 227
Néhány érdekesebb kifogást mondhatnál amit felhoztak az M5 ellen a Picasso topikon. Kíváncs lennék mit lehet kifogásolni ezen a kocsin az árán kívül. Bár ez is relatív, ár/érték a lényeg.
Előzmény: Abraka Dabra (224)
Augabi Creative Commons License 2006.07.17 0 0 226

A kulcs nélküli rendszer úgy működik, hogy kapsz egy kis lapos távirányítót amin ugyan van be és kikapcsoló, de az elektronika érzékeli a közeledtedet és az ajtón lévő gombbal ki tudod nyitni az ajtókat (a vezető anyós és a hátsót)

Ha becsukod az ajtókat egy pitty majd amikor eltávolodsz a kocsitól kb fél méterre bezárja az összer ajtót. Magánvéleményem különben a GTA-ról hogy amíg nincs magyar térkép a kocsihoz (kb fél- háromnegyed év addig nem érdemes ezt venni hanem inkább a GT + TetőDVD lejátszóval.

Tibola Creative Commons License 2006.07.17 0 0 225

Ez a tolató kamera! Itt kezdődik. Ültem olyan kocsiban amiben pár ezres csipogó volt. Amit az tudott az nekem ment érzésből is. Ha valaki ismeri a gépét akkor kb 30 centire odaáll bárhova. Inkább a nem látható, látótérből kieső dolgok miatt hasznos a kamera. Gondolom én. De az biztos, ha vennék, csak ilyent.

 

Előzmény: Augabi (223)
Abraka Dabra Creative Commons License 2006.07.17 0 0 224
a kulcsnélküli rendszer hogy működik? Mármint start gombbal, vagy más megoldással?
Nincs képed a szerelem tárgyáról? (Nekem is szerelem első látásra volt a Mazda5, kaptam is a fejemre rendesen a Picasso topicban egészen durva dolgokat.:)
Előzmény: Augabi (223)
Augabi Creative Commons License 2006.07.17 0 0 223

Ha megnézed az e-mailodat ma írtam neked priviben.

Amikor megjelent az M5 már rendeltem is mert ahogy írtam a Népitéletben "Szerelem első látásra". A kereskedő már a szín és a felszereltség szerint nekem rendelte a dízelt, de erre fél évet kellett várni. A navit külföldön természetesen használtam (nagyon pontos), hála a Navteq szoftvernek. A tolatokamerát sokan radarnak írják , de ebben kamera képe jelenik meg. Látszik a hátsó lökhárító a kocsi szélének meghosszabbítása zöld vonallal, a piros keret mutatja a kb harminc centi távolságot.

Továnbbá a sárga vonalak a kerékelfordulás szerinti irányt (tehát ha így haladnál merre mennél).

Abraka Dabra Creative Commons License 2006.07.17 0 0 222
közben mail ment:)
Előzmény: Augabi (220)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!