Az insa turbo biztos de az enduro is futózott szerintem, szóval azzal óvatosan. A másik kettő gyári gumik, csak a maxxis amerikában elterjedt, nálunk még nem nagyon ismerik. Én most vettem maxxis trepadort, teljesen jó terepen, és aszfalton mt létére nagyon csöndes, kopásról még nem tudok mit mondani.
Összehozhatnánk egy szalonázást a május 1 utáni hétvégén, azzal kiváthatnánk a Mekit arra az egy alkalomra. Korábban a budai vadaspark környékén gyülekeztünk, ha van valakinek valamilyen jó helye, írja be ide.
Jó gumi az, csak arra kell figyelni, hogy ne legyen agyonpumpálva. Anno az egyik Yokohama promóciós rendezvényen ilyen gumi volt a gépemen 235/85-ös méretben, meg voltam vele elégedve, sárban is jól teljesített. A fügetlen felfüggesztéses terepjáróknál szokott gond lenni vele, érzékeny a futómű beállításra, künnyen kopik aszimetrikusan. A márkatársak közül többnél is ezt a típust láttam használni, meg voltak vele elégedve.
Én a G001-et használom, lassan cserélni kéne, nehezen mozdulnék más típusra, nagyon jól teljesített eddig, télen is aránylag jól kontrolálható.
Másfél centivel nagyobb átmérőben, egy ismerősömnek volt hilux-on, csúnyán hamar elfogyott róla, azt mondta soha többet ilyet, pedig olcsón vette nagyon valami ismerősén keresztül.
Ez bonyolultabb mint gondoltam, nem baj, nekiesek. A cégemnél vannak bazinagy lemezdaraboló gépek, simán viszik az 5 mm lemezt, kérdéses, hogy mennyire precízen vágnak.
Mázlim volt, mert mikor észrevettem, hogy eltörtek a rugók, már megállapodtam Andrással az évszázad bizniszéről. Idáig mindig úgy csináétam, hogy félre tettem a lóvét a csörlőre, majd mikor bejött egy komolyabb hiba, akkor azt el is költöttem, ezért nem került a kocsira közel 8 évnyi használat során csörlő :)
Egyébként nem tűnik gagyinak a kínai csörlő, ahogy néztem érdemes évente szétkapni egy tisztógatás és zsírzásra, illetve ellenőrizni a sodrony, elektromos vezetékek állapotát.
Azon agyalok, hogy leveszem a rácso az elejéről, majd beaplikálom a helyére az új lököst, majd kivágom a rácsból azokat a részeket, amelyeknél ott a csörlő, vagy csinálok egy új rácsot. Nem akarok veterán vizsgára menni a járgánnyal :)
Ha 300TDI-vel nyomulsz, annak az üzemanyag pumpája a blokk oldalán van, egy kis tányérfejü izl, ha az megmakkan, akkor szépen bevezetheti a gázolajat a tankba. Az a helyzet, ha ledöglik az üzemanyagpumpa nem mindig lehet észrevenni, az adagoló szív akkorát, hogy csuda, ez nem egy megállós, trélerezős motor :)
Ha kicserélted a pumpát (ha tényleg az a ludas), akkor cseréljél olajat is.
Magad elé veszel tonnányi képet lökhárítókról és eldöntöd,hogyan nézzen ki.Megméricsgéled,hogy az autódon milyen méretekkel kell rendelkeznie.Megrajzolod vagy egy adott képpel és a méretekkel elmész egy lakatos céghez ahol tudnak 5-ös lemezt hajtani és megtárgyalod,hogyan tudják megvalósítani.
Ha készen van, megcsinálod hozzá magad a felfogatást,meg a cullangokat.
Ha penge vagy,akkor megcsinálod a makettjét is valamilyen karton vagy hullámpapírból.
Akkor végy egy tábla 5-ös lemezt (2 m2 kb 23000.-Ft) és nézegesd az erősített lökös képeit a neten, és tervezz egyet.
Az első után hamar rájössz, hogy kell egy plazmavágó is, mert zabálja a Flexkorongot:)
Én az újat 3.3 csavarral rögzítem majd, de ehez a vázon lévő 3. lyukba be kell heggeszteni egy acélcsövet (van olyanom ami pont belemegy és a csavar is passzol bele) Csavarokat is cseréltem a legnagyobb szakítószilárdságúra mait kaptam (13,8) és egyel vastagabbra. A lyukakat meg felfúrtam a méretére.
Facebukkon meg tudod nézni, hogy állok vele a "front bumper" képek között, vagy a már elkészültet a "csörlős lökös" mappába:)
Ötletnek jó az ember a következőt úgyis kicsit másképp csinálja majd.
Sziasztok! A HLL-335-ös rendszámú Land Rover gazdájának üzenném, hogy nézze meg a Google Street Wiev módját, amit ma indítottak útjára, majd keressen rá a Nyugati térre, utána pedig szóljon valakinek, mivel elfelejtették kitakarni a rendszámát :)