Ő csereberélt és talán vállalt is volna még - de a Nyírségben valahol - mire visszaérek, benyára kifizetem a cserét mégegyszer :-( Ezért maradtam a "vaspunci"-gyári szerelésnél.
Ha minden igaz a III-asban a balos kerékjárati dob előtt van (leírások alapján) kb az ABS koceka környékén.
Vezérlése elvileg a beépített hőmérője alapján, +5 fok alatt elindul, ehhez gyanítom egy test és egy gyújtás utáni plusz kell neki. Esetleg állandó plusz és gyújtásérzékelés. Ha minden igaz programórával a napi időzítése is megoldható. ja és persze oda kell állni a gázolajcsővel meg a hűtésbe is be kell faragni. :-) Fogyasztása tán van fél liter is óránként, mondhatni nem oszt nem szoroz. Külföldiában de lehet idehaza is kaphatóak különböző indítómodulok. Telefonnal rácsörgős, vagy párszáz méteren belül távirányítós akár, így nem feltétlen kell programóra, indulás előtt kicsivel felhívod a kocsid és az elkezd felfűteni. :-)
Talán a jövő héten kicsit többet is tudok majd mondani a témáról. :-)
Mekkora nagyságú? Szerinted be lehetne gyógyítani a 3.0 dci motorterébe??? Mert ha igen faragtatnék hozzá egy egyszerű vezérlést és nagy volna az öröm :)
Az előző télen egy állófűtéses corsa-val jártam és nagyon élvezhető -15 fokban beülni a +20 fokos autóba! (fogyasztása az 1.4 benya 12-13 L/100 :)))) valamit-valamiért
Minden javitható szakavatott kezeknek ..-) Nincs az a pénz amiért neki állnék, még sose szedtem ki sem kocsikbol mindegyikben marad benne
bár illik is ebbol ujjat venni, - azért szolj mi törik:-) bár ne nagyon tördelj muanyag cuccokat Nekem is barbár a kezem, turelmem meg még kevesebb kibontani:-)
AZ OK, de úgy hogy a szürkén még nincs rendszám ez az út nem járható. Jó lenne még forgalomba helyezés előtt megcsinálni. Lehet gondolok egyet aztán szétbombázom valamikor a kocsit. Emberek rakták össze egy hétnél tovább nem tarthat a javítás. :) Radikat amúgy már megvettem. Meg kb két szatyor egyéb motyót és akkor a vezérlés cuccai még sehol... Na és persze a bontott dolgok amiket a futár hagy itt rendszeresen reggelre. :-)
ha már leszedhető horog van rajta jó lenne nem minden második-harmadik csomagtartóban pakolászáskor sípcsonttal odébb taszajtani a kocsi farát. :-) Magamat ismerve kb ez az arány ha vonóhorgos kocsiba pakolászok. Így is épp elég nyomorék vagyok, nem kell még a lábam is tönkreteni. Bááár, ha jobb lábbal veszem le az amúgy is érzéketlenebb a gerincem miatt. :-D
Nem állófűtés hanem kisegítő fűtés! A működési elve ugyanaz de a rendeltetése más. A kisegítő fűtés azért van hogy Pl: télen a magas hatásfokú dieselek az üzemi hőmérsékletüket tervezett időn belül elérjék. Magyarul egy + kályha ami felfűti a motort és ebből adódóan az utasteret is.
Emberes meló a III-ban a radi-csere, vissza tudsz keresni, volt már olyan ember, aki túlélte...
Én elvittem a rönyóhoz, egy negyvenes volt és másfél nap. (plusz a két radi vmi 20 körül a xenix-nél. Az enyém 97-es, ebbe Nissens 73258-as kellett, szimmetrikus, jobbra-balra ugyanaz szerelhető)
Maga a futoradi nem draga tortenet, en is vettem kettot mert nekem is eresztenek az "uj" szurke kocsimban. Nem lesz egyszeru tortenet, kulfoldi forumokon lattam kepeket. De ez van, ezt kell szeretni (szerelni?).
Mas. Valakinek 3-ason van gyari leveheto vonohorga? Nekem ilyen van, a tekerentyut elforditom rajta, a horog megmozdul ugyan de le mar nem cuppan a helyerol. Valami idiota nem vette le hanem rajta rohasztotta ki tudja meddig most meg ugyan befujtam kuszoolajjal de nem akar viselkedni.