mandrás!, Nekem a pólórendelésem a következő volt naracs ruha, fekete szita, "L" méret 1 db és ugyanez mégegyszer, csak karcsúsított verzióban a babámnak Remélem, hogy ez utóbbi is megvan, még emilben rábólintottál :) ( az a gyermekméret nem az enyém, azé' me' női !! )
Ami a szerdai ( lletve akárméknapi) bulit illeti, nekem jó lehet a jövő péntek du, viszont sokaknak még távolabb van, mint a műanyaghambis. Ettől függetlenül jó ötlet :)
az a biztositek ami a riasztoert es kozponti zarert fele mar nekem a polcon hever. Amiota a lovoldozes elott hulyeskedett, inkabb kivettem mint szarakodjak vele.
Beszéltem Rezsővel, szívesen látna minket egy sütögetésre, az időpont még képlékeny. Tudunk tárcsázni, sütügetni, szalonnát, terepezni a pályákon (most épülnek új útvonalak:).
Találkozhatnánk valamelyik pénteken, akkor talán könnyebben el tudunk szakadni as várostól, a helyszín a mendei adventureland, az időpont még kérdéses, de ha valamit kitaláltunk, azt egyből megírom.
Addig kérnék visszajelzéseket, hogy kinek lenne jó ez a buli.
Újból frissítenék: 1997, 300Tdi, bontott alkatrészek eladók!
Eladva – két üléssor; két napellenző; váltó/terepváltó; BFGoodrich 215-ös gumik; gallytörő; két hátsóablak-emelő motor; két első reflektor, két index, két hátsó lámpa, bal oldali tükör. Foglalva: kormány; műszarfalban digióra; váltószoknya; kormányszervopumpa + csövek; gázbowden; jobboldali tükör; első lökhárító két „babája”.
Minden más – továbbra is eladó! Motor, önindító, generátor, turbó, kuplung, fékrendszer; hídak, futómű, kasztni-elemek, kárpit; vonóhorog, ablaküvegek stb.
Van még 2 db BFGoodrich A/T 245/75 R16 (5-6 mm-es futófelülettel) – 10ezer/db; illetve pótkeréknek használt, 4-5 mm futóval: 1 db Hankook Z36; 2 db Cooper Weather-Master S/T – 4ezer/db (3 együtt 10ezer).
Sajnos a zöld anyag elfogyott ezért csak máj.10 re keszúlnek el a polok.
Most itt vagyok a parkoloban es van idom irni met megint berisztott a verda.En meg szarul irtam a kodot ugyhogy varhatok kb meg 20 percet.kva immobi ,meg riszto de a centralzarral kezdi mindig a halal
Ha már gumikról van szó, tudom fura kérdés egy terepjárónál, de aszfaltra szánt gumit 255/70 r16-os méretben milyet javasolnátok? Én a Continental CrossContactot néztem ki, mondjuk teszteket nem olvasgattam róla, de a besorolása egész jónak tűnik a többihez képest. Ha valaki tud akciós/kedvezményes új gumikról akkor az is érdekel, én egyenlőre csak mezei gumiszervizekben néztem, nem mindenképpen ilyet keresek, de eddig ez tetszett a legjobban.
Mivel durva terepre nem tervezek menni ezert gondoltam, hogy egy 80% aszfalt 20% földút kihasználás mellett nekem valoszinuleg bőven eleg az aszfaltgumi. 205/80 még nem néztem. Váltoméret szerint nagyon minimalisz az elteres ezert akar az is lehet opcio.
Erősen mivel az egy szimpla utcai gumi, száraz földútra még jó , de ha kicsit is nedves lesz hamar eltömődik és vége. A másik váltóméret nem jó, a 205 vagy csak utcai gumi jó? 205/80-ban nagyobb az AT és MT választék is.
Igen, most olvastam utanna az Insanak. Futozott. Viszont a Kumho egesz jo ertekeket mutat a teszteken. Nem tudom mennyire halna meg ha sarban kellene menni vele.
Az insa turbo biztos de az enduro is futózott szerintem, szóval azzal óvatosan. A másik kettő gyári gumik, csak a maxxis amerikában elterjedt, nálunk még nem nagyon ismerik. Én most vettem maxxis trepadort, teljesen jó terepen, és aszfalton mt létére nagyon csöndes, kopásról még nem tudok mit mondani.
Összehozhatnánk egy szalonázást a május 1 utáni hétvégén, azzal kiváthatnánk a Mekit arra az egy alkalomra. Korábban a budai vadaspark környékén gyülekeztünk, ha van valakinek valamilyen jó helye, írja be ide.
Jó gumi az, csak arra kell figyelni, hogy ne legyen agyonpumpálva. Anno az egyik Yokohama promóciós rendezvényen ilyen gumi volt a gépemen 235/85-ös méretben, meg voltam vele elégedve, sárban is jól teljesített. A fügetlen felfüggesztéses terepjáróknál szokott gond lenni vele, érzékeny a futómű beállításra, künnyen kopik aszimetrikusan. A márkatársak közül többnél is ezt a típust láttam használni, meg voltak vele elégedve.
Én a G001-et használom, lassan cserélni kéne, nehezen mozdulnék más típusra, nagyon jól teljesített eddig, télen is aránylag jól kontrolálható.
Másfél centivel nagyobb átmérőben, egy ismerősömnek volt hilux-on, csúnyán hamar elfogyott róla, azt mondta soha többet ilyet, pedig olcsón vette nagyon valami ismerősén keresztül.
Ez bonyolultabb mint gondoltam, nem baj, nekiesek. A cégemnél vannak bazinagy lemezdaraboló gépek, simán viszik az 5 mm lemezt, kérdéses, hogy mennyire precízen vágnak.
Mázlim volt, mert mikor észrevettem, hogy eltörtek a rugók, már megállapodtam Andrással az évszázad bizniszéről. Idáig mindig úgy csináétam, hogy félre tettem a lóvét a csörlőre, majd mikor bejött egy komolyabb hiba, akkor azt el is költöttem, ezért nem került a kocsira közel 8 évnyi használat során csörlő :)
Egyébként nem tűnik gagyinak a kínai csörlő, ahogy néztem érdemes évente szétkapni egy tisztógatás és zsírzásra, illetve ellenőrizni a sodrony, elektromos vezetékek állapotát.
Azon agyalok, hogy leveszem a rácso az elejéről, majd beaplikálom a helyére az új lököst, majd kivágom a rácsból azokat a részeket, amelyeknél ott a csörlő, vagy csinálok egy új rácsot. Nem akarok veterán vizsgára menni a járgánnyal :)
Ha 300TDI-vel nyomulsz, annak az üzemanyag pumpája a blokk oldalán van, egy kis tányérfejü izl, ha az megmakkan, akkor szépen bevezetheti a gázolajat a tankba. Az a helyzet, ha ledöglik az üzemanyagpumpa nem mindig lehet észrevenni, az adagoló szív akkorát, hogy csuda, ez nem egy megállós, trélerezős motor :)
Ha kicserélted a pumpát (ha tényleg az a ludas), akkor cseréljél olajat is.
Magad elé veszel tonnányi képet lökhárítókról és eldöntöd,hogyan nézzen ki.Megméricsgéled,hogy az autódon milyen méretekkel kell rendelkeznie.Megrajzolod vagy egy adott képpel és a méretekkel elmész egy lakatos céghez ahol tudnak 5-ös lemezt hajtani és megtárgyalod,hogyan tudják megvalósítani.
Ha készen van, megcsinálod hozzá magad a felfogatást,meg a cullangokat.
Ha penge vagy,akkor megcsinálod a makettjét is valamilyen karton vagy hullámpapírból.