Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

KrTibi Creative Commons License 2014.04.08 0 0 143478

A gyújtás ráadása után (40mp-en belül) auto+mono egyszerre. De ez nem jelent semmit, hiába fut le a teszt, attól még lehet terelőmotor hiba.

Előzmény: Törölt nick (143477)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.08 0 0 143477

Haverom stilojában is hasonló gondok voltak. Két napig feküdt a műszerfal alatt, de házilag megoldott mindent. Nem az állítómotorokkal volt gond, csak valami műanyag törékeny közdarabok törtek el, ezért pörögtek folyamatosan a motorok.  Valahonnan beszerezte őket talán 2000 ft / db és összerakta ügyesen. Elvileg van egy öndiagnosztika is. Két gombot kell egyszerre nyomni pár másodpercig és mindent kijelez mi a gáz. Ha összefutok vele megnézzük a bravoban is van e ilyesmi... 

Előzmény: bazsaprof (143470)
Hezo79 Creative Commons License 2014.04.08 0 0 143476

Szia!Ne aggodj!Nekem a GOLV V (1.6)ugyanezt csinálta!Amig gurul az autó magasabb a fordulat ha megáll leesik!Bravo ugyanez!

Előzmény: Spiggy1 (143469)
KrTibi Creative Commons License 2014.04.08 0 0 143475

Szia!

 

Az, hogy bal oldalon csak meleget fúj, az elvileg a bal oldali keverőmotor hibája. Gyári technológia szerint ehhez is ki kell venni a műszerfalat, de némely esetben meg lehet csinálni műszerfal leszedés nélkül. Az enyémen is cseréltette ezt az előző gazdi, valamennyire meg lett bontva, de nem az egész műszerfal. A tatabányai Riegler-ben csinálták.

 

Bővebben a témában angolul:

http://www.fiatforum.com/stilo/233242-climate-control-problem-fixing-guide-4.html

Stilo fórum, de a rendszer ugyanaz.

 

De mindenképp ki kell olvastatni, akkor majd kiderül.

Előzmény: bazsaprof (143470)
-carcass- Creative Commons License 2014.04.08 0 0 143474

A helyzet nem jó, ellenben nagyon rossz.

Neked is beszart(ak) a terelőmotor(ok)

Azért ciripel indítás előtt, mert a végállást nem találják a lapátok, így szerencsétlenek egész nap (amíg megy az autó) ciripelnek, csak nem hallod őket.

A megoldás roppant egyszerű. Először el kell vinni hibát kiolvasni - megmondja a vas, hogy melyik oldali motorok a rosszak (több is van ám), aztán ki kell venni a komplett műszerfalat (a kormányt is) és kicserélni őket.

Reggel 8-tól kb délután 2 ig tart a művelet. Ezt szorozd meg a szervízóradíjjal, plusz kb 15e/db a motorok ára, amiket csak párban lehet venni.

Nekem ugyanezt csinálja, csak az enyém hideget fúj.

Neked télen jó, nekem meg nyáron. ;-)

 

Előzmény: bazsaprof (143470)
dirige Creative Commons License 2014.04.08 0 0 143473

Évszakváltással járó, racionálisan nehezen magyarázható jelenség. El fog múlni....

Előzmény: Spiggy1 (143469)
fáber77 Creative Commons License 2014.04.08 0 0 143472


Szia.

 

Nagy valószinüséggel a digitklíma tipusprobléma jött elő nálad!

De majd a szakik megmondják a tutit! :)

 

Előzmény: bazsaprof (143470)
fáber77 Creative Commons License 2014.04.08 0 0 143471

Hali.

 

Nekem a régi 1.2-es benzines bravom csinálta!A mai napig nem jöttem rá mi lehetett a baja.Talán alapjárati motor?

Bár egyszer a régi fórumon azt mondta egy hozzáértő hogy amig az autó mozgásban van nem áll be az alapjárat!Bár ez szerintem hülyeség!

 

 

Előzmény: Spiggy1 (143469)
bazsaprof Creative Commons License 2014.04.08 0 0 143470

Sziasztok.

 

Segítséget szeretnék kérni.

Van egy Fiat Bravo 2007-es 1.4 16V autóm. A problémám a klíma ill. a fűtés körül van.

 2 zónás digitklímás az autó.

1.probléma megy a fűtőmotor de nincs bent erő. szinte nem is nyom semmi levegőt.

2. probléma vezető felőli oldalon a klíma bekapcsolásakor csak meleg levegő áramlik folyamatosan. Ill. a sebváltó kar és a klíma box környékén a gyújtás ráadásával érdekes zippelő hang hallatszik.

Kérem akinek volt már hasonló jelenség az autójánál segítsen , hogy mi lehet a probléma.

Köszönettel:Balázs

Spiggy1 Creative Commons License 2014.04.08 0 0 143469

mai megfigyelés (remélem nem rosszat jelent). Megyek a kocsival, sebességben vagyok. A fordulatszám mikor elveszem a gázpedálról a lábam mindaddig kb. 900-1000 1/min között marad, míg a kocsi valóban álló helyzetbe nem kerül. Ekkor esik le az alapjárati forulatra, ami 6-700 1/min között van...logikus magyarázatot nem látok ( tök mind1, hogy gurulás közben üresbe teszem-e, vagy sebességben van, miközben a kuplungot kinyomom)... 5let? :-)

gambl-R Creative Commons License 2014.04.08 0 0 143468

Játszós autónak én is elfogadnám. :)

 

http://www.origo.hu/auto/20140328-fiat-barchetta-olvasoi-teszt.html

Hooli75 Creative Commons License 2014.04.08 0 0 143467

Szívó? Nem sok van / itt /. :)

Előzmény: cartmenn2 (143466)
cartmenn2 Creative Commons License 2014.04.08 0 0 143466
vinjo Creative Commons License 2014.04.07 0 0 143465

Ugye-ugye? :-)

Előzmény: zgi521 (143462)
vinjo Creative Commons License 2014.04.07 0 0 143464

Ma nagy nehezen tudtam az unokatesómnak szerezni egy NGK dobozost az új jelöléssel IKR9J8 szokni kell még, na. :-)

Gondolom ugyanolyan lesz az új is, teszi a dolgát.

Egyébként vállalkozó szelleműeknek -hátha kipróbálná valaki- van az eredeti (IKR9F8) gyertyának DENSO gyártmányú megfelelője.(IXU27) Lecsekkoltam és tényleg jó a T-jetekbe,M-airekbe.

DENSO IXU27 (5337) IRIDIUM SPARK PLUGS LAMBORGHINI DIABLO SE

Előzmény: Törölt nick (143461)
zgi521 Creative Commons License 2014.04.07 0 0 143463

közben látom a GP nem változik..

Előzmény: zgi521 (143460)
zgi521 Creative Commons License 2014.04.07 0 0 143462

nagy eltérés nyilván nincs, a német kereső is már az újabbat hozza..

 

Előzmény: Törölt nick (143461)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.07 0 0 143461

Akkor az enyémben lesz az utolsó gyári gyertya :DDD

 

Egyébként az új típussal sem lehet zűr, nem?

 

Puntomnál a gyertya csere után kezdett, dadogni alapjáraton a motor, után gyertya kábel csere, nem olcsó kúton tankolás hatására jobb lett. de egy kicsit mindig ingadozott az alapjárat.

 

Remélem itt nem lesz most semmi váratlan.

Előzmény: vinjo (143457)
zgi521 Creative Commons License 2014.04.07 0 0 143460

oké. értem én :)  általánosságban kérdeztem, mert az is NGK product..

Előzmény: vinjo (143459)
vinjo Creative Commons License 2014.04.07 0 0 143459

Direkt nem írtam Bravot.

Minden T-Jet  motoros vasra vonatkozik a dolog.

Előzmény: zgi521 (143458)
zgi521 Creative Commons License 2014.04.07 0 0 143458

a GP nem változik?

user m. szerint.. : NGK ZKR7A-10

(ill. az nem ennyire kritikus?) nyár elején kereslek majd vele a pakk mellett..  :)

Előzmény: vinjo (143456)
vinjo Creative Commons License 2014.04.07 0 0 143457

Szerintem nektek hoztam el az utolsó szett gyertyát a régi cikkszámmal. :-)

Előzmény: Törölt nick (143454)
vinjo Creative Commons License 2014.04.07 0 0 143456

Csak tájékoztatás véget a T-jet tulajoknak.

Az eddigi gyertya, ami a gyári ajánlás szerint szerepelt cikkszám szerint is leváltásra kerül. Most már nem az NGK IKR9F8 lesz a Ricambi Originali dobozban, hanem az  NGK IKR9J8. De addig még várni kell pár hetet. Jelenleg a régi készletek kifogytak, gyakorlatilag nincs már a régi NGK sehol sem.

(Egy DENSO gyártmányú ( IXU27) jó bele egyébként még a régi cikkszám alapján, de  olyan embert még sem láttam, aki hallott olyanról, aki használt már ilyet. :-DDD   )

 

realist_ Creative Commons License 2014.04.07 0 0 143455

Kösz az infot!

 

Külön jó hír, hogy ez van a legjobb áron:)

Előzmény: Törölt nick (143454)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.07 0 0 143454

Megkérdeztem a fiat autósboltot. Nekem tavaly corteco-t adtak. Nálam azóta rendben van.

Előzmény: realist_ (143452)
bajan122 Creative Commons License 2014.04.07 0 0 143453

Én laikusként úgy vélem, hogy nem normális ha bárhonnan is folyik az olaj. Ha az egyik szerelő ezt nem tudja megoldani akkor érdemes máshoz fordulni. Főleg, hogy itt nem egy széthajtott autóról van szó.

Előzmény: realist_ (143451)
realist_ Creative Commons License 2014.04.07 0 0 143452

Nem voltam ott a cserénél szombaton, így nem láttam, minden esetre nem mondta a szerelőm, hogy ezzel gond lett volna. Szerinte a régi is rendben volt, szóval passz, hogy egyáltalán mi lehet a gond oka. Legrosszabb esetben megnézetem Érden is; jövő héten egyébként is megyek oda...

 

Inkább az a kérdés most, hogy ma márka ügyileg milyet szerezzek délutánig.

Előzmény: vinjo (143449)
realist_ Creative Commons License 2014.04.07 0 0 143451

Az tegnap kihagytam a válasz irományomban, hogy nem tartom hosszan fenntartható állapotnak az olajfolyást a főtengelynél. Mivel emiatt a vezérműszíj kapna folyamatosan az olajból; ez pedig nem hiszem, hogy jót tenne hosszú távon... Vagy x időnként cserélni kellene a vezérműszíjat.

 

Laikusként legalábbis így gondolom.

Előzmény: exrészletjankó (143447)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.06 0 0 143450

nálam cseréltek 15 ezer km-el ezelőtt, semmi olajszivárgás nincs. Sajnos a márkára nem emlékszem, fiat autósboltban vettem anno...

Előzmény: realist_ (143448)
vinjo Creative Commons License 2014.04.06 0 0 143449

A mérete sem stimmelt? Pedig az orrom előtt keresték ki az alvázszámod alapján. :-(

Előzmény: realist_ (143445)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!