Ebben nincs semmi meglepő, a többiek is erre a vázra építenek, lásd xsara picasso, c-max, zafira, scenic. A premacy utódja a mazda5, a premacy is 323 alapokon nyugodott. Ha valaki tényleg nagy egyterűt akar, akkor például mazda MPV-ben gondolkodik, de az megint más kategória.
Most ollóztam egy régebbi tesztből. Az alapokról infót ad, de a gyártás pontos helyéről nem. Aztmég keresni kell. Ebből úgy vélem, európai összeszerelés lesz.
Hallottam már olyat, hogy a Mazda5 igazából kicsi, mert nem a Mazda6, hanem a 3 padlólemezére épül. Nos, ez igaz is: a Ford konszernnél C1 kódnéven fut a dicső talapzat, amelyre márkától függően felhúzhatnak új Ford Focust, Focus CMaxot, Volvo S40-est és V50-est is. De nem ettől lesz kicsi a Mazda5.
azt hiszem félreértesz. Azt értem, hogy a navin nem mehet a dvd. azt nem értem, miért nem lehet a GTA-ban a tetőbe építeni a dvd lejátszót? elvileg annak saját beépített fejegysége van, nem a naviét hazsnálja
Azért nem lehet, mert a GT-t már eleve tetőDVD-vel árusítják, és nincs benne navi ami a GTA-ban elöl középen felnyíló képernyőn látszik. Ráadásul (bár nem értek hozzá) más formátumot használ a GTA képernyője mint a DVDlejátszó képernyő.
Én meg azt hallottam a kereskedőtől, h a nem GT és GTA motorok mind Ford alapúak. Ezért azokat Angliában gyártják, és nem volt értelme a motorokat kiszállítani Japánba, h azután visszaszállítani EU-ba. Ezért úgy döntöttek itt szerelik össze.
Gondolom az a kereskedő aki árul ilyet, be is szereli.
Csak az a baj, h a gyári navi miatt az enyémbe nem lehet szakszervízben beépíteni mert a navi lefoglalja a kábelezést magának és csak speciális átváltóval lehetne nézni a navi képernyőjén a DVD-t. Ezt meg nem akarnám.
Láttam a CX-7 -et. Sőt a CX-9-et is. De számomra ez két külön kategória. Vagy van egy igazi családi autóm, vagy van egy komoly terepjáróm. A kettő között nincs igazán átmenet. Bár egyszer volt szerencsém használni egy ilyen kocsit ősztől tavaszig, nagyon tetszett, de igazán egyik kategóriát sem teljesítette. Azért nagy élmény volt, az biztos! (Land Rover 2.5 V6 benzin, 5 sebességes aut.)
Ami a gyártást illeti, derítsük ki pontosan hol gyártják és milyen alapokra. Megnyugtatóbb lenne a japán robot mint az angol bevándorló vendégmunkás.
Ezt olvastam én is, de tekintve hogy nem szándékozom az egy éves kocsinkat lecserélni addig amíg jól szuperál, ill amig nem gond anyagilag egy kategóriaváltás felfelé, addigra lehet hogy forgalmazzák majd itthon is. Vagy nem lesz gond kint vásárolni. Ha az állambácsi is engedi majd.
Nekem benzines van 1.8 TX. De azért nagyon jó. Én úgy tudom, hogy ezek, mármint az enyém, angliában készülnek a Ford Focus CMAX alapjaira. De nem vagyok benne biztos, épp most akarok utánanézni a tesztekben. Csak rémlik az infó.
A tesztekről jut eszembe. Ha már nagyon öreg lesz a gép, vagy nagyon sok pénzem lesz majd, akkor biztosan a legújabb MPV-re cserélném a verdát. Az ember szeretne mindig feljebb lépni egy kicsit. Szerintem király az új MPV.
tudtommal az összes mazda5 Japánban készül. Sőt, a Mazda2 kivételével az összes zoom-zoom Mazda. A Mazda2 a Forddal közösen (Fiesta) Spanyolországban rakódik össze. Állítólag olyan is:( A Toyota az utóbbi időben Európában szereltet össze. Azóta nem kevés problémája van.
Igen. De nem mindegy a japánon belül sem, hogy ki a gyártó. Én egy picit elfogult vagyok és ha látom a három gyémántot akkor nyugodt vagyok. Az dobja rám az első követ akinek nincsennek ilyen "előítéletei".
Mondjuk a VW-t nem szívesen látnám.....
Az pedig sajna nem biztos hogy minden japán egy japán autón. És nem is ott készül.
A legrosszabb példa a Nissan, mint már említettem.