Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zgi521 Creative Commons License 2014.04.09 0 0 143491

köszönöm gyors voltál, rendi vagy!! továbbítottam is..

Előzmény: vinjo (143490)
vinjo Creative Commons License 2014.04.09 0 0 143490

Ment a választ, egyéb megfontolandó ötletekkel.

Előzmény: zgi521 (143485)
zgi521 Creative Commons License 2014.04.09 0 0 143489

sztem semmi extra.

2. tulaj 106e km, egyébként hölgy, és nem is hajtja nagyon :) 

Előzmény: szkorhetz (143487)
KrTibi Creative Commons License 2014.04.09 0 0 143488

Fiat ePER

 

online változat: http://ricambi.fergia.it/navi?FORCED=TRUE

Előzmény: bazsaprof (143483)
szkorhetz Creative Commons License 2014.04.09 0 0 143487

Mit csinált vele, mennyit ment, hogy már hozzá kell nyúlni?

 

Előzmény: zgi521 (143485)
zgi521 Creative Commons License 2014.04.09 0 0 143486

mailben elküldtem az alvázszámát..

Előzmény: zgi521 (143485)
zgi521 Creative Commons License 2014.04.09 0 0 143485

vinjo!

egy ismerős kérdezteti 150-es Bravohoz, gyári kormánymű mennyibe kerül(ne)? a mostani felújítása 50-60k (lenne)

Törölt nick Creative Commons License 2014.04.09 0 0 143484

 

Nekem a szélvédőjé ment tönkre, megvettem hozzá ami kell. Szerencsére ismerős műhelyében megcsinálhattam így munkadíjat megspóroltam. A baj csak annyi volt hogy mielött elkezdtük volna szétszedni saját magamat sz*pattam meg mert kézzel megkerestem melyik az a motor nagy nehezen lecsavaroztam. Ezzel mg nem is volt gond, hanem akkor amikor a köztes darabot akartam levenni akkor letörtem a terelőlapát tengelyének a végét. ily szopóka volta az egész mert ki kellett varázsolni a lapátot és esztergáltatni a végébe olyan véget bronzból ami letört hogy a fogaskereket vissza tudjam rá pattintani. Fostam is amikor megfúrták a lapátot és belehajtották nehogy elpattanjon. De sikerült igaz a lapát csak úgy jött ki hogy fűrészlappal félbe lett vágva. Összerakáskor meg a két fél össze lett fogatva. Azóta remekül működik.  

Előzmény: bazsaprof (143470)
bazsaprof Creative Commons License 2014.04.09 0 0 143483

Szia KR Tibi,

 

Érdeklődni szeretnék , hogy ilyen robbantot ábrákat hol lehet beszerezni , vagy milyen programban található ez meg,

Köszönöm gyors és segítő válaszod.

Balázs

Előzmény: KrTibi (143475)
-carcass- Creative Commons License 2014.04.09 0 0 143482

Az a kis fehér letört műanyag nem cserélhető. Buherálni lehet házilag - láttam a szervízben hogy csinálják - de mint olyan, az élettartama kérdéses. Ha visszakeresel, találsz róla képet is. Azok a kis darabok forgatják a lapátokat, de mivel eltörnek, a motor forog szerencsétlen, a lapátok meg állnak. Attól függően, hogy kinél mikor törik el vagy csak hideget vagy csak meleget fúj.

Az a diagnosztika meg szart sem ér. Én is megcsináltam - tudva, hogy rossz a fűtés - mégse jelzett hibát.

Előzmény: Törölt nick (143477)
-carcass- Creative Commons License 2014.04.09 0 0 143481

Nézz be a motortérbe, hátha előkerült valahonnan egy turbó...;-)

Előzmény: Bravósgábor (143479)
bajan122 Creative Commons License 2014.04.09 0 0 143480

Ha visszaolvastok mindenre meg van a válasz.

 

Csak tőmondatokban:

 

-stilo rendeszre van benn, de ezt bontás nélkül nem lehet cserélni (függ attól melyik motor)

-az öndiagnosztika nem megbízható

 

Előzmény: Törölt nick (143477)
Bravósgábor Creative Commons License 2014.04.09 0 0 143479

üdv !

 

Nekem olyan jelenség van hogy 2000-as fordulatnál enyhe megtorpanás majd utána kezd jobban " húzni" az autó . 

KrTibi Creative Commons License 2014.04.08 0 0 143478

A gyújtás ráadása után (40mp-en belül) auto+mono egyszerre. De ez nem jelent semmit, hiába fut le a teszt, attól még lehet terelőmotor hiba.

Előzmény: Törölt nick (143477)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.08 0 0 143477

Haverom stilojában is hasonló gondok voltak. Két napig feküdt a műszerfal alatt, de házilag megoldott mindent. Nem az állítómotorokkal volt gond, csak valami műanyag törékeny közdarabok törtek el, ezért pörögtek folyamatosan a motorok.  Valahonnan beszerezte őket talán 2000 ft / db és összerakta ügyesen. Elvileg van egy öndiagnosztika is. Két gombot kell egyszerre nyomni pár másodpercig és mindent kijelez mi a gáz. Ha összefutok vele megnézzük a bravoban is van e ilyesmi... 

Előzmény: bazsaprof (143470)
Hezo79 Creative Commons License 2014.04.08 0 0 143476

Szia!Ne aggodj!Nekem a GOLV V (1.6)ugyanezt csinálta!Amig gurul az autó magasabb a fordulat ha megáll leesik!Bravo ugyanez!

Előzmény: Spiggy1 (143469)
KrTibi Creative Commons License 2014.04.08 0 0 143475

Szia!

 

Az, hogy bal oldalon csak meleget fúj, az elvileg a bal oldali keverőmotor hibája. Gyári technológia szerint ehhez is ki kell venni a műszerfalat, de némely esetben meg lehet csinálni műszerfal leszedés nélkül. Az enyémen is cseréltette ezt az előző gazdi, valamennyire meg lett bontva, de nem az egész műszerfal. A tatabányai Riegler-ben csinálták.

 

Bővebben a témában angolul:

http://www.fiatforum.com/stilo/233242-climate-control-problem-fixing-guide-4.html

Stilo fórum, de a rendszer ugyanaz.

 

De mindenképp ki kell olvastatni, akkor majd kiderül.

Előzmény: bazsaprof (143470)
-carcass- Creative Commons License 2014.04.08 0 0 143474

A helyzet nem jó, ellenben nagyon rossz.

Neked is beszart(ak) a terelőmotor(ok)

Azért ciripel indítás előtt, mert a végállást nem találják a lapátok, így szerencsétlenek egész nap (amíg megy az autó) ciripelnek, csak nem hallod őket.

A megoldás roppant egyszerű. Először el kell vinni hibát kiolvasni - megmondja a vas, hogy melyik oldali motorok a rosszak (több is van ám), aztán ki kell venni a komplett műszerfalat (a kormányt is) és kicserélni őket.

Reggel 8-tól kb délután 2 ig tart a művelet. Ezt szorozd meg a szervízóradíjjal, plusz kb 15e/db a motorok ára, amiket csak párban lehet venni.

Nekem ugyanezt csinálja, csak az enyém hideget fúj.

Neked télen jó, nekem meg nyáron. ;-)

 

Előzmény: bazsaprof (143470)
dirige Creative Commons License 2014.04.08 0 0 143473

Évszakváltással járó, racionálisan nehezen magyarázható jelenség. El fog múlni....

Előzmény: Spiggy1 (143469)
fáber77 Creative Commons License 2014.04.08 0 0 143472


Szia.

 

Nagy valószinüséggel a digitklíma tipusprobléma jött elő nálad!

De majd a szakik megmondják a tutit! :)

 

Előzmény: bazsaprof (143470)
fáber77 Creative Commons License 2014.04.08 0 0 143471

Hali.

 

Nekem a régi 1.2-es benzines bravom csinálta!A mai napig nem jöttem rá mi lehetett a baja.Talán alapjárati motor?

Bár egyszer a régi fórumon azt mondta egy hozzáértő hogy amig az autó mozgásban van nem áll be az alapjárat!Bár ez szerintem hülyeség!

 

 

Előzmény: Spiggy1 (143469)
bazsaprof Creative Commons License 2014.04.08 0 0 143470

Sziasztok.

 

Segítséget szeretnék kérni.

Van egy Fiat Bravo 2007-es 1.4 16V autóm. A problémám a klíma ill. a fűtés körül van.

 2 zónás digitklímás az autó.

1.probléma megy a fűtőmotor de nincs bent erő. szinte nem is nyom semmi levegőt.

2. probléma vezető felőli oldalon a klíma bekapcsolásakor csak meleg levegő áramlik folyamatosan. Ill. a sebváltó kar és a klíma box környékén a gyújtás ráadásával érdekes zippelő hang hallatszik.

Kérem akinek volt már hasonló jelenség az autójánál segítsen , hogy mi lehet a probléma.

Köszönettel:Balázs

Spiggy1 Creative Commons License 2014.04.08 0 0 143469

mai megfigyelés (remélem nem rosszat jelent). Megyek a kocsival, sebességben vagyok. A fordulatszám mikor elveszem a gázpedálról a lábam mindaddig kb. 900-1000 1/min között marad, míg a kocsi valóban álló helyzetbe nem kerül. Ekkor esik le az alapjárati forulatra, ami 6-700 1/min között van...logikus magyarázatot nem látok ( tök mind1, hogy gurulás közben üresbe teszem-e, vagy sebességben van, miközben a kuplungot kinyomom)... 5let? :-)

gambl-R Creative Commons License 2014.04.08 0 0 143468

Játszós autónak én is elfogadnám. :)

 

http://www.origo.hu/auto/20140328-fiat-barchetta-olvasoi-teszt.html

Hooli75 Creative Commons License 2014.04.08 0 0 143467

Szívó? Nem sok van / itt /. :)

Előzmény: cartmenn2 (143466)
cartmenn2 Creative Commons License 2014.04.08 0 0 143466
vinjo Creative Commons License 2014.04.07 0 0 143465

Ugye-ugye? :-)

Előzmény: zgi521 (143462)
vinjo Creative Commons License 2014.04.07 0 0 143464

Ma nagy nehezen tudtam az unokatesómnak szerezni egy NGK dobozost az új jelöléssel IKR9J8 szokni kell még, na. :-)

Gondolom ugyanolyan lesz az új is, teszi a dolgát.

Egyébként vállalkozó szelleműeknek -hátha kipróbálná valaki- van az eredeti (IKR9F8) gyertyának DENSO gyártmányú megfelelője.(IXU27) Lecsekkoltam és tényleg jó a T-jetekbe,M-airekbe.

DENSO IXU27 (5337) IRIDIUM SPARK PLUGS LAMBORGHINI DIABLO SE

Előzmény: Törölt nick (143461)
zgi521 Creative Commons License 2014.04.07 0 0 143463

közben látom a GP nem változik..

Előzmény: zgi521 (143460)
zgi521 Creative Commons License 2014.04.07 0 0 143462

nagy eltérés nyilván nincs, a német kereső is már az újabbat hozza..

 

Előzmény: Törölt nick (143461)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!