Keresés

Részletes keresés

benbe Creative Commons License 2012.08.16 0 0 11913

Nagyon szívesen!

 

Még Kisrárós fmh.-et érdemes belevenni talán a fölsorolásba: http://www.vasutallomasok.hu/allomas.php?az=krar

Ha már ennyi év után táblát is kapott (korábban még Rárós néven futott, tábla nélkül).

Előzmény: atidas (11910)
atidas Creative Commons License 2012.08.16 0 0 11912

Sziasztok!

 

Nincs valakinek képe a Losonc- Nagykürtös vonalon 810-es motorkocsiról?

 

Megköszönném!

smnks Creative Commons License 2012.08.16 0 0 11911

Szép napot!

Elnézést, ha az alább hivatkozott videók szerepeltek volna már itt korábban, most egy másik topicbeli előzmény kapcsán jutottak eszembe, ott viszont meglehetősen 'OFF' lenne a beidézésük, ellenben itt a helyükön vannak: 1.rész, 2.rész.

 

Előzmény: hmsoft (Szergej topic 66423)

atidas Creative Commons License 2012.08.12 0 0 11910

Köszi a segítséget! Hálából kaptál egy kis reklámot a kép alatt! :-))

Előzmény: benbe (11904)
vjano Creative Commons License 2012.08.11 0 0 11909

A Nosztalgiás sörös vonat Brnóba márciusban 15 kocsis volt, és a csehek állítólag nem engedtek ennél többet.

Emlékszem is visszafelé nekünk az első kocsihoz már nem jutott peron....:-)

Előzmény: DVB (11908)
DVB Creative Commons License 2012.08.11 0 0 11908

Mennyi a max hossz? Számolgattam, hogy most 14-el indultunk, Brno 12, Breclav 13 után. Esetleg az Avala is cibálhatna bolgár fürdős kocsit, Albena Nesebarnak az nem lenne olyan jelentős késés indulásnál.

Előzmény: gw (11907)
gw Creative Commons License 2012.08.11 0 0 11907

Be lehetne tenni plusz kocsikat, azokon a napokon, amikor nem járnak a várnai/burgaszi kocsik, mert különben túl hosszú lenne a vonat. Kérdés megérné-e és össze lehet-e rakni a közlekedési napokat úgy, hogy ne álljanak az ülőkocsik 1-2 plusz napot.

Előzmény: DVB (11906)
DVB Creative Commons License 2012.08.11 0 0 11906

Ismét volt Metropolos kirándulás - Prágában érkezőben 30 percet késett, induláskor 15 percet kb. A prágai stokk teljesen ki volt foglalva, végül elég sokan álldogálltak a folyosón is. (Amúgy mindig vicces,ahogy a 200-300 ember megindul a berlini kocsicsoportra, aztán szivárognak vissza.) Sajnos nem Wlabmz jött, hanem Wlabmee (a berlini is az volt) így hiába sikerült 42-es singlet foglalni, nem jött össze a zuhanyzós fülke. Azért a zuhany összejött, bár a kocsiban elment a világítás pont amikor bekommandóztam, de miután megkértem a hálókocsi kalauzt, hogy fixáljuk pillanatok alatt megvolt. Sokkal használhatóbb ez a verzió mint a Wlabmz-s.

 

A cseh vasutak meg piaci partnere a Máv azért elgondolkodhatna, hogy nyáron legalább még 1 ülőkocsit be lehetne állítani a prágai stokkba - mindhárom ülőkocsi tele volt, a kocsik végében is álltak az emberek. A helyjegyeken is lehetne kereseni és kicsit civilizáltabb körülmények lennének. Bár mondjuk ehhez, az is kéne, hogy a csehek ne ezeket a szutykos Bmee-ket pörgessék Varsó és Pest felé. Ez a teltház meg egyszeri dolog az elmúlt 3 napban ugyanez volt és nyáron láttam legalább 10-15x.

SÜNÖCSKe Creative Commons License 2012.08.10 0 0 11905

Egy apró megjegyzés, emlékeim szerint Galgamácsa is biztosított állomás.

Előzmény: benbe (11904)
benbe Creative Commons License 2012.08.09 0 0 11904

Szia!

 

Nekem egy ilyen képem van: http://www.benbe.hu/gallery/bzland/pic31_noframe_hun.php Sajnos nem az igazi, mert csak a kísérőkocsit viszi a gép, de magyar jelző mellett készült. Ha nem kapsz jobbat, akkor ezt használhatod (esetleg irányíts egy linket a benbe.hu-ra).

 

További jó blogolást!

Előzmény: atidas (11903)
atidas Creative Commons License 2012.08.09 0 0 11903

Sziasztok!

 

Egy kéréssel fordulok az itt fórumozókhoz! A blogomba kellene egy olyan kép, amikor a szlovák tehervonat Ipolytarnóc és Nógrádszakál között halad, tehát Magyar síneken.

Természetesen a szerző neve feltüntetésre kerül a képen és az aláírásban is, de semmilyen ellenszolgáltatást nem tudok nyújtani, egy köszöneten kívül!

A cím: atidas@freemail.hu

 

a blog ahová kerül: http://vasutmania.blogspot.co.uk/2012/08/a-78-as-vonal_8.html

 

A segítséget köszönöm!

BahnScorper Creative Commons License 2012.08.09 0 0 11902

Az akcio oka, hogy ok szeretnenek lenni "a vasut Ryanair-je"

 

Hát ha valaki ahhoz a céghez akar hasonlítani, az minden, csak nem pozitív...

Előzmény: DVB (11901)
DVB Creative Commons License 2012.08.09 0 0 11901

A Regiojet akciozik Csehorszagban, 3200 jegyet adnak el Praga-Ostrava viszonylaton (kozbulso megallokig is ervenyes) 140 koronas aron Sarga bomba neven, a megszokott 290 helyett. A jegyek aug 8 es 31 kozott illetve szeptember 4 es 20 kozott ervenyesek. Az akcio oka, hogy ok szeretnenek lenni "a vasut Ryanair-je", azaz amikor kisebb az utazasi igeny, mas kozlekedesi eszkozoktol elcsabitani az utasokat. Nem tudom mennyien mennek veluk hetkoznapkon, a penteki-vasarnapi forgalom eros lehet, de amugy? A maganceg szepsege, hogy errol soha semmit sem fogunk megtudni.

 

A cseh vasutak nem akar reagalni erre az akciora - szerintuk a CD Leto jegy mar megfelelo ajanlat - egyelore napi 100 ilyen jegyet adnak el belole - tehat eddig kb. 1000 darabot adtak el ebbol a tipusbol.

GA0425 Creative Commons License 2012.08.09 0 0 11900

Itt a környéken azért elég sokan használják még a régi nevét :-)

Előzmény: gw (11897)
gw Creative Commons License 2012.08.05 0 0 11899

Ha én ott szállok fell, akkor Párkány-Budapest lesz? :)

Előzmény: koller andor (11898)
koller andor Creative Commons License 2012.08.05 0 0 11898

Miért, a nánaiak nem ott szállnak vonatra?

Előzmény: gw (11897)
gw Creative Commons License 2012.08.05 0 0 11897

Talán az 1944-es menetrendben így szerepelt, de azóta senki nem használja ezt a formát, egyszerűen csak: Párkány.

Előzmény: 480-006 (11895)
gw Creative Commons License 2012.08.05 0 0 11896

Augusztus 17-én különvonat közlekedik Ruttkáról a 170-172-173-as vonalon át Hollópatakra (Mlynky) a 749.248-al. Másnap a vonat tesz két kört a Dobsinai jégbarlanghoz, lehetőséget kínálva a környékbeli kirándulásra is. Vissza vasárnap délután tér Ruttkára. Az érdeklődők az alábbi link alján lévő adatlapon jelentkezhetnek (akkor lesz az alján, ha rákattint az ember a viac nevű linkre).

 

http://vyhrevna-vrutky.sk/index.php?menu=4&submenu=5

480-006 Creative Commons License 2012.08.05 0 0 11895

Nálad a pont.

Előzmény: koller andor (11894)
koller andor Creative Commons License 2012.08.05 0 0 11894

Párkány- Nánán.

Előzmény: Chuck Norris hun (11893)
Chuck Norris hun Creative Commons License 2012.08.05 0 0 11893

Sturovoban sry :D

Előzmény: Chuck Norris hun (11892)
Chuck Norris hun Creative Commons License 2012.08.05 0 0 11892
gw Creative Commons License 2012.08.03 0 0 11891

Az 5 nap 540 euro, összesen 2366 kilométer, az árban benne volt a pozsonyi rendezvényre való belépő és az odajutás a városközpontból is (nem az amúgy is ingyenes shuttle vonattal :).

Előzmény: DVB (11890)
DVB Creative Commons License 2012.08.03 0 0 11890

Jo kepek - mennyibe kerul egy ilyen kirandulas? Az oda-vissza jutast, szallast nem szamitva.

Előzmény: gw (11888)
gw Creative Commons License 2012.08.03 0 0 11889

Tegnap este olyan jól sikerült Dévényújfalun a váltóállítás, hogy egy Malackába tartó személyvonat nemcsak a lezárt vágányt, de a másikat is sikeresen elkerülte, így Ausztria felé vette az irányt. Természetesen a mozdonyvezető hamar észlelte a bajt és megállt, mielőtt elfogyott volt a drót a feje fölül, így saját erejéből vissza tudott tolni az állomásra és folytatni az útját immár a helyes vágányon.

Előzmény: gw (11887)
gw Creative Commons License 2012.07.31 0 0 11888

Az idei nagy csehszlovák különvonatozás első része, avagy Diesel Tour Slovakia 2012:

 

http://wlab.hu/trip/201205/0622/index.html

gw Creative Commons License 2012.07.31 0 0 11887

Az alagútnál nincs hosszú távú korlátozás, csak időnként zárják le az egyiket, a főpályaudvar felsővezeték rendszerének átépítése miatt. 

Egyvágányozás Dévényújfalu és Zohor között van már egy ideje, teljesen átépítik a jobb vágányt kb. 6 kilométer hosszon, illetve eltűnik Dévénytó elágazás is (már régóta nem elágazás, de most már a nyomait is felszámolják). 

Előzmény: radio100jozsi (11881)
BahnScorper Creative Commons License 2012.07.31 0 0 11886

Melyik irányba? Kiírva annyi volt érkezőre...

 

Nekem ma Pozsonyban volt dolgom, a Hungaria volt kiszemelve kiutazó vonatnak. +10-el indultunk, a Metropolra Keletiben 100 perc volt kiírva, valahol Herceghalom környékén találkoztunk vele. Egyébként tiszta '90-es évek volt megállás nélkül menni Hegyeshalomig, már csak egy 1014-es hiányzott volna a CAF-kocsik elejéről. :-) De még V43-assal is sikerült pont két óra alatt eljutni oda. Mikor aztán beérünk 'Shalomba, megállunk, és megjelenik a vonat mellett két jegyvizsgáló... ÖBB-s uniformisban. Ez már csak azért is érdekes volt, mert a vonaton útközben azt mondták be (csak magyarul), hogy Pozsonyon át megyünk. Megkérdeztem őket, mondják, hogy Breclavnak mennek, Pozsonyba nem. Közben meg beért az Avala Rajka felől 3/4 12 magasságában.

 

Ott végül leszálltam, a szlovák ismerős átjött értem, aztán vissza is onnét mentem railjettel... a Haseket nem láttam jönni szembe, de az ellenirányú Avalát igen, egész pontosan.

Előzmény: rf.csaba (11885)
rf.csaba Creative Commons License 2012.07.31 0 0 11885

Tegnap állítólag 120 percet késett?

Előzmény: DVB (11884)
DVB Creative Commons License 2012.07.31 0 0 11884

Ma egy kicsit megemberesedett az Avala. :) Az első vagon Mávos volt.

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!