Egyébként meg már megint felbontották a Madzsar József utcát, ami tán tavaly volt teljes hosszúságában több méter mélyen felásva és újraalapozva-burkolva. :-(
minden reggel 7 órakor megyünk a forresthill előtt akkor ébrednek a melósok is ,rendszeresen megállítják a forgalmat a teherautók, daruk. 10es vánszorgó markolók meg ilyenek.
kihordják a sarat az útra, tiszta dzsuva lesz az autóm.
a másik amikor a bécsi úti tüzépre hoznak árut és a paraszt kinthagyja a külsö sávban a teherautót megfogja a forgalmat. ezt már a temetőnél lehet érezni mert nem lehet kikanyarodni. solymárig szopó minden.
a melóst semmi nem érdekli. a forresthill 1. előtt a parkositott részen tilos megállni, már oda felállnak, szétcseszték a fűvet. nekem mindegy..
Ez a két lámpás kereszteződés amúgy mire kell vajon? Hogy az építkezésről meg a Graphisoftból könnyebben ki lehessen hajtani, vagy miért?
Más: tudja valaki, hogy mit telepítenek a Római utáni gyalogos felüljáró előtt (ami miatt a sávlezárás meg a 30-as tábla van) és a Raktár utca előtt a befelé vezető oldalon?
Az Auchan déli bejáratánál (mármint a rakpart felől) is lámpás lesz a kereszteződés.
A Záhony utcai csomópontnál, ahol a kerékpárút keresztezi a Záhony utcát, ott nem láttam felszerelve bringás lámpát. Legalábbis tegnap este még nem volt...
Az a aj a fekvőrendőrökkel itthon, hogy ha egy 30-as zóna elé beraknak egy rendőrt, nem elég 30-ra lefékezned, mert akkor a másodiknál már hullik szét a kocsi. A legtöbbön még 10-el is fájdalmas átmenni.
"Épültek ugyebár Csillaghegy környékére a lakóparkok"
most épül ezerrel a forresthill 2 és a pomázi úton is minden telek eladó a prérin. lassan már a mocsárosban is lakóparkok lesznek. ez lakásonként 2 autó, autók ezrei plusszban minden reggel.
nem beszélve Ürömről ahonnan szintén ömlenek le az autók
talán múltkor olvastam hogy vmi ürömi lakóparknak való telekeladást megfúrt a III ker. a lezúduló autók miatt. még szerencse
beleállhatna ez az ingatlanbiznic a földbe mostmár.
Reméljük a Papírgyár utca is kap végre fekvőrendőröket, mert csak az összes párhuzamos utcában van már... Bár mondjuk nem értem az egész koncepciót, hogy mi a cél. Épültek ugyebár Csillaghegy környékére a lakóparkok (meg most lesz még egy a Papírgyár végén) viszont infrastruktúra nem bővül. Az egy dolog, hogy HÉV miatt a kifordulás teljes agyhalál, de addig eljutni is. Rozália utcán érthetetlen a 30-as, mert igazából gerincútként üzemel. Nem 30 kellett volna és fekvőrendőrök, hanem a jobbkezesek megszüntetése... Vagy éppen 1-gyel hátrébb is lehetne vinni a mocsaras mellett egy rendes utat, ami nem zavarja az embereket... (igazából lakóparkokat nem kellett volna oda építeni, de ezen már kár rúgózni;)
Fekvőrendőrrel a problémám: állandó fékezéssel és gyorsítással jár, ami nem igazán tesz jó se akusztikailag se környezetvédelmileg...
Előbb panaszkodtál, hogy minden változással csak rosszabb lett, aztán most még többet akarsz ugyanabból? Már így igy túl sok az értelmetlen egyirányúsítás. Tényleg nem lett haszna egyiknek sem.
Netto hulyeseg az egesz. Kamu esemeny, aztan megszvaznak es eptenek fekvirendoroket. Ezt jatszottak el a punkosdfurdo es matyas kozott. Semmi ertelme, ket fekvorendor kozott siman lehet gyorsan menni, es hat nem sikerult ugye normalisan negepiteni ezeket, ha vki jar az iparteleo utcabab, ott megtapastakhatha az uttal egyszintu fekvorendort. Vagy ott a sinkovits, odaraktak egyet, de h mindk...
Amig ketiranyukak ezek a szuk utcak, addig a fekvorendor sem oldja meg. Egyiranyusitani kell mindent, egyoldalra parkolassal es mrg is van oldva.
Forgalomtechnikai megbeszélés a Csillaghegyi Közösségi Házban
"A megnövekedett forgalmi terhelés eredményeként a III. kerület több pontján gondot okoz a parkolás, a nagy gépjárműforgalom okozta torlódások, illetve egyes területeken tapasztalható gyorshajtás. Napjainkban számos eszköz létezik a közlekedési problémák megoldására, melyek közül az egyik legrugalmasabb opció a forgalomtechnika módosítása.
December 6-án egy csillaghegyi övezet, a Papírgyár utca – Rákóczi út – Batthyány út – Álmos utca – Szentendrei út által határolt terület FORGALOMCSILLAPÍTÁSI TERVEIRŐL beszélgetünk."
Hát, most hirtelen nekem is csak a budakalászi körforgalom jutott az eszembe.
Viszont tegnap este megint arra mentem, és most direkt a Záhony utca felől próbáltam a Gázgyár utca felé menni.
Még nincs minden felfestve, de az is benne van a pakliban, hogy a belső sávra vonatkozó kötelező haladási irány (egyenesen) nem lesz akadálya a Gázgyár utca felé továbbhaladásnak, mert előbb át kell haladni a kereszteződésen (egyenesen) és onnan meg már eleve arra (vagyis balra) visz tovább az út, miközben van jobbra egy leágazás is a Graphisoft park felé.
Én legalábbis tegnap így mentem, és nem tűntem szabálytalannak saját magam számára ... ;-)
nem azért, de tudunk olyat a kerültben, amin változtattak és jobb lett? Szerintem nem, jellemzőek a túlbonyolítások és a logikátlanságok. max a budakalszi auchanos körforgalom, de az nem szorosan a kerület.
Ma úgy tűnt, hogy már szinte készen van. Friss aszfalt stb.
Viszont úgy tűnik, hogy nem lehet majd bármelyik irányból bármerre továbbmenni a Graphisoft park előtt.
Lehet, hogy ezek ideiglenes táblák, de most pl az van kitáblázva, hogy a Záhony utcai a belső sávból csak egyenesen lehet továbbmenni, balra (a Gázgyár utcába) nem.
Aquincumnál az ötlet félig megvalósult, de nem az autóforgalom, hanem a vasútállomáshoz közelítés miatt. Sokat így sem segített, mert valahol nagyon messze kapcsolja tilosra a fénysorompót a HÉV (szerintem épp', hogy elhagyja az előző megállót).
Azt hiszem, Kaszásnál sem segítene sokat egy új átjáró (ahol a képed készült), mert túl közel van mindkét megállóhoz.
Már az is sokat segítene ha a HÉV megállók a kereszteződések után lennének mert akkor nem kéne a le-felszállás idején is ácsorogni az autósoknak. Ez azonban Csillaghegynél hely hiány miatt megvalósíthatatlan, Kaszásnál talán menne.
Kevés a szintbeli kereszteződés a mostani és várható jövőbeli forgalom mellett.
De lehetne még pár az alábbi helyeken, amiket feltöltöttem.