Espace IV-re keresnék tetőcsomagtartót!Vagyis azt a két légterelő szerű elemet.Kék színű az autó!Ha valaki tudna valami infóval szolgálni,hogy hol,merre keressem az jó lenne!
Szia nekem D5WZ van a 4-esemben gyárilag rásegítőfűtésként működött,de át lett alakitva állófűtésre. Csak a vizet melegíti fel,de azt kb 10perc alatt 75-80 fok-ra. A kazánban gyárilag nincs szivattyú be kell építeni. Programórával és távirányítóval is működik. Nagyon jó dolog,csak ajánlani tudom.
Most néztem meg jobban a linket az 1100W-osról. A csatlakozása az enyémnek is ilyen, a kinézetét még nem láttam mert annyira még nem piszkáltam be a motortérbe, de a leirás alapján ilyesmi lehet.
Nagy hátránya hogy a csatlakozója nem kültéri, igy max fedett helyen vagy a motortér alatt csatlakoztatva (motortérfedél kinyit-bedug-visszazár, majd indulás előtt ugyanez újból) működhet és nedves időben, nem fedett helyen parkolva az érintésvédelem is kissé... Aggályos.
A nemrég vett szürke autómban van egy elektromos előmelegitő. Valami vizkörbe kötött keringetőszivattyús valamilyen teljesitményű valamilyen izé (nem gyenge cucc, tisztességeset szikrázik mikor bedugom a konnektorba). Nemrégiben kipróbáltam, 10 fok körüli hőmérsékletű motort két szegmensig kb fél óra alatt nyomott fel. Tovább nem is melegitett, biztos van benne védelem. Igaz itt már kimondott kellemes langyos-meleget fújt a kocsi. Nade -10 fok körül hány órával keljek korábban hogy bedugjam hogy melegitsen? Vagy rögtön dugjam be hogy ki se hűljön? Villanyszámla rlz...
A karterra helyezhető pont semmit nem, ér legjobb esetben is csak annyit hogy a motorolaj hamarabb tud kenni inditás után.A vizrendszerbe köthető nálam nem pálya, egyszerűen nem minden esetben konnektorközelben áll a kocsi, ilyenkor pont semmit nem ér.
Az EKG jel Service felirattal nem a minden rendben dolgot támasztja alá. Az hogy saru le.vissza után nincs hiba, annyit jelent hogy az eltárolt tanult értékeken felül az eltárolt hibakódok is törlődnek. Addig nem is iródik vissza mig megint ugyanaz az állapot nem jelentkezik ahol megjelent (föleg ideiglenes vagy néha jelentkező hibáknál frusztráló a dolog). DE még a 8V befecskendező rendszere is összetettebb annál hogy holmi vajákolásos-kézrátételes javitgatással ne csak egy valag pénzt dobjon ki az ember. A kalibrálás lehet hogy jó, de csak hibátlan befecsi rendszernél.
Talán találgatás/vajákolás helyett ki kéne olvastatni a hibát belőle. Lehet ugyan fejből, szemre ész nélkül is vajákolni meg újrakalibrálással próbálkozni de hamarabb célt érsz kiolvasással. Mondjuk egy szarakodó főtengely-jeladó is okozhat ilyen tüneteket... De ez csak egy példa volt. Gépet neki és az majd megmondja hogy mi hurutos.
Nem gondolnám, csak annyira mint minden más a renyón. Pontosabban kell hozzá egy 60+os szaki rutinja-tudása, egy 25 éves lendülete kitartása, és egy 6 éves keze :)) EGYBEN!!!
Így fordulatnál sem tapasztalom,igaz most nézem,már a bordás szíj magasságáig olajos.Akkor valószínűleg kifújja az olajat,azt hallhatom én szívásnak?Akkor kis mázlival tényleg "csak" cooler lesz...!Nem bánnám!Hálas köszönet,kicsit nyugodtabban várom a jövő hetet.Még egy gyors kérdés,a tolatólámpa kapcsoló cseréje macerás nagyon?