Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

KommendaTibi Creative Commons License 2015.10.11 0 0 26968

Sziasztok!

Espace IV-re keresnék tetőcsomagtartót!Vagyis azt a két légterelő szerű elemet.Kék színű az autó!Ha valaki tudna valami infóval szolgálni,hogy hol,merre keressem az jó lenne!

Előre is köszi mindenkinek!

Espace4 2.0 dci Creative Commons License 2015.10.11 0 0 26967

Szia nekem D5WZ van a 4-esemben gyárilag rásegítőfűtésként működött,de át lett alakitva állófűtésre. Csak a vizet melegíti fel,de azt kb 10perc alatt 75-80 fok-ra. A kazánban gyárilag nincs szivattyú be kell építeni. Programórával és távirányítóval is működik. Nagyon jó dolog,csak ajánlani tudom.

Előzmény: Flagstaff (26953)
Bito.L Creative Commons License 2015.10.11 0 0 26966

Na jóvan akkor.

Megyek....

Üdv:

 

B.L

 

:D

Bácsika-csa Creative Commons License 2015.10.11 0 0 26965

... a hibákat nem törli, csak a beállítási értékeket!

    Ezért kérdeztem a kúton, hogy minden rendben van e, azt mondtad igen,

     még szondát is cseréltél!

   Hibákat ebből csak géppel lehet törölni.

   Hiba jelzése maradhat attól, hogy jó és jóll van kalibrálva. A 8V még egyszerű ...

Előzmény: Bito.L (26964)
Bito.L Creative Commons License 2015.10.11 0 0 26964

Akkor ha leveszem a sarut, és netán holnap elvinném villanyoshoz, elvileg nem jelezne hibát a mérő cucc?

Így nem tudnám mi a hiba forrása.

Akkor mi legyen..:?

Köszi a választ.

Üdv:

B.L

Előzmény: Flagstaff (26961)
Flagstaff Creative Commons License 2015.10.11 0 0 26963

Most néztem meg jobban a linket az 1100W-osról. A csatlakozása az enyémnek is ilyen, a kinézetét még nem láttam mert annyira még nem piszkáltam be a motortérbe, de a leirás alapján ilyesmi lehet.

Nagy hátránya hogy a csatlakozója nem kültéri, igy max fedett helyen vagy a motortér alatt csatlakoztatva (motortérfedél kinyit-bedug-visszazár, majd indulás előtt ugyanez újból) működhet és nedves időben, nem fedett helyen parkolva az érintésvédelem is kissé... Aggályos.

Előzmény: szabi19801 (26960)
Flagstaff Creative Commons License 2015.10.11 0 0 26962

A nemrég vett szürke autómban van egy elektromos előmelegitő. Valami vizkörbe kötött keringetőszivattyús valamilyen teljesitményű valamilyen izé (nem gyenge cucc, tisztességeset szikrázik mikor bedugom a konnektorba). Nemrégiben kipróbáltam, 10 fok körüli hőmérsékletű motort két szegmensig kb fél óra alatt nyomott fel. Tovább nem is melegitett, biztos van benne védelem. Igaz itt már kimondott kellemes langyos-meleget fújt a kocsi. Nade -10 fok körül hány órával keljek korábban hogy bedugjam hogy melegitsen? Vagy rögtön dugjam be hogy ki se hűljön? Villanyszámla rlz...

A karterra helyezhető pont semmit nem, ér legjobb esetben is csak annyit hogy a motorolaj hamarabb tud kenni inditás után.A vizrendszerbe köthető nálam nem pálya, egyszerűen nem minden esetben konnektorközelben áll a kocsi, ilyenkor pont semmit nem ér.

Inkább egy rásegitő kályha.

Előzmény: szabi19801 (26960)
Flagstaff Creative Commons License 2015.10.11 0 0 26961

Az EKG jel Service felirattal nem a minden rendben dolgot támasztja alá. Az hogy saru le.vissza után nincs hiba, annyit jelent hogy az eltárolt tanult értékeken felül az eltárolt hibakódok is törlődnek. Addig nem is iródik vissza mig megint ugyanaz az állapot nem jelentkezik ahol megjelent (föleg ideiglenes vagy néha jelentkező hibáknál frusztráló a dolog). DE még a 8V befecskendező rendszere is összetettebb annál hogy holmi vajákolásos-kézrátételes javitgatással ne csak egy valag pénzt dobjon ki az ember. A kalibrálás lehet hogy jó, de csak hibátlan befecsi rendszernél.

Előzmény: Bácsika-csa (26958)
szabi19801 Creative Commons License 2015.10.11 0 0 26960

Sziasztok.</p>

Állófűtéses témához.

Én valamilyen elektromos motor-előmelegítőn gondolkodok egy ideje.

Ebay-on lesegettem őket.

 

http://www.ebay.com/itm/121754931760?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Olajteknőre kell felragasztani.  (érdekes megoldás) 240V 250W

 

 

http://www.ebay.com/itm/290792792900?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Valahová a vízkörbe kell beiktatni van benne szivattyú is. 1100 W

 

Esetleg valakinek valami tapasztalata hasonló elektromos (230v) motor-előmelegítővel? Espace IV 2006 1.9Dci-be kellene valami megoldás.

 

http://www.ebay.com/itm/191475121928?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Bármilyen tapasztalat, vélemény érdekelne.

Köszönöm.

 

 

Bácsika-csa Creative Commons License 2015.10.11 0 0 26959

... nem gond, de, elég a negatívot, akkor már nincs áramkör ...

Előzmény: Bito.L (26956)
Bácsika-csa Creative Commons License 2015.10.11 0 0 26958

... találkoztunk nem régen. Elmondása alapján, a gép mindent rendben talált.

   Rövid önellenőrzés után OK! felirat. Igaz, engem kicsit frusztrál,

   hogy nem a torokban van a szenzor (légtömeg mérő), hanem előtte egy mókolt 

   gégecsőben  ...   :-((

Előzmény: Flagstaff (26955)
Bito.L Creative Commons License 2015.10.11 0 0 26957

Köszike, arra is gondoltam, de előbb ezt a költségmentes megoldást szeretném kipróbálni, ha így se lesz jó akkor megyek a villanyoshoz.

Bízunk benne jó lesz....

Üdv:

B.L

Előzmény: Flagstaff (26955)
Bito.L Creative Commons License 2015.10.11 0 0 26956

Csak a negatívat kell levenni?

Én levettem mindkettőt, vagy az nem gond?

 

Előzmény: Bácsika-csa (26954)
Flagstaff Creative Commons License 2015.10.11 0 0 26955

Talán találgatás/vajákolás helyett ki kéne olvastatni a hibát belőle. Lehet ugyan fejből, szemre ész nélkül is vajákolni meg újrakalibrálással próbálkozni de hamarabb célt érsz kiolvasással. Mondjuk egy szarakodó főtengely-jeladó is okozhat ilyen tüneteket... De ez csak egy példa volt. Gépet neki és az majd megmondja hogy mi hurutos.

Előzmény: Bito.L (26952)
Bácsika-csa Creative Commons License 2015.10.11 0 0 26954

... vannak  hype-super injektor tisztító adalékok, de, én a nevüket sem tudom!  :-D

   azt majd ajánlanak Neked mások ... :-))

   (Remélem, most jól sikerül!

   A fokozatokban ne felejtsd el kb. 10másodpercig a fordulaton tartani, aztán válts el!

    Azt meg pláne ne, hogy közvetlenül előtte vedd le a negatív sarut 8 - 10 percre,

   had felejtsen el minden beállítási értéket!!!)

Előzmény: Bito.L (26952)
Flagstaff Creative Commons License 2015.10.11 0 0 26953

Tegnapi állófűtéses témához:

https://www.google.hu/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=27&ved=0CFEQFjAGOBRqFQoTCNbNpN_8ucgCFYSRLAodEhQCiQ&url=http%3A%2F%2Fwww.vw-bus-t4.de%2Fgetfile.php%3Fgetfile%3Db3wreparatur.pdf%26d%3Dsh&usg=AFQjCNErt02HnlCm_Nnol2tvXkq49n3Mzw&sig2=c_FGfvlGKvQ_5ueJyFiMJQ&cad=rja

Eszerint a D3WZ abban a formában ahogy az Espace-ba beépitették, csak kiegészitő/rásegitő fűtésként üzemel, csak ha a motor beindult.

D5WZ a leirás alapján tartalmaz vizszivattút, vagyis programórára köthető minden mókolás nélkül

Bito.L Creative Commons License 2015.10.11 0 0 26952

Igen persze, kicseréltem a negatív kábelt, a pozitívot azt megtisztítom nemsokára....

Most olvasom, hogy a korrekciót lassan fokozatosan kell végezni.

Én egyből gyorsítottam és utána tartottam a fordulatot, sőt lehet hogy túl is léptem a 4300-at.

A paksaméta azt írja, hogy 4300 fölé nem szabad menni, mert a korrekció ellenkező irányba módosul.

Az injektort nem lehet máshogyan kitisztítani?

De lehet hogy a hőmérséklet jeladóm nem jó, mert akkor is produkál ilyesmit, igaz más fajta típusoknál.

Mindegy délután megyek a pályára.

Ez a jeladó nem egy nagy összeg 3000 ft.

Lehet hogy hétfőn ki  cserélem,  ez van abba a gumi csőbe ahol kellene lennie a levegőmennyiség mérőnek, vagyis a helyén.

Köszi a választ.

Üdv:

 

B.L

 

 

 

Előzmény: Bácsika-csa (26951)
Bácsika-csa Creative Commons License 2015.10.11 0 0 26951

... megtakarítottad a test pontokat, amelyeket mutattam?

   Kicserélted azt a toldott negatív kábelt is???

    Ez a jel injektort is jelez. Annak a tisztítása nem bonyolult,

   csak sz@r kivenni azokat! De, aztán csak 3 - 4 percre alkoholba kell mártani,

    és mehet is vissza!

   A pozitív sarut is ellenőrízd le, ott is lehet lazulás vagy oxidáció ...  :-))

Előzmény: Bito.L (26949)
Bito.L Creative Commons License 2015.10.10 0 0 26950

Ok holnap vagy azután megcsinálom. csáó és köszi

 

Előzmény: Bácsika-csa (26948)
Bito.L Creative Commons License 2015.10.10 0 0 26949

És az elektromos hiba mitől jöhetett?

Előzmény: Bácsika-csa (26948)
Bácsika-csa Creative Commons License 2015.10.10 0 0 26948

... ha érvényes még a matricád, menj ki a pályára,

    és kalibráld újra, kicsit magasabb fordulatokon!

    85km/h-nál 6,1 - 6,5 az országútija, pályán 8-tól több nem volna szabad ...   :-))

Előzmény: Bito.L (26947)
Bito.L Creative Commons License 2015.10.10 0 0 26947

de azóta megcsináltam, megragasztottam loktite ragasztóval és körbe van szigetelő szalagozva.

Ja vettem gyári csatis lambdát is és az van rajta.

új levegőszűrő.

féktisztítózva a légtömegmérő

Előzmény: Bácsika-csa (26946)
Bácsika-csa Creative Commons License 2015.10.10 0 0 26946

... ott szívhat falsot, ahol mutattad ... :-((

Előzmény: Bito.L (26945)
Bito.L Creative Commons License 2015.10.10 0 0 26945

Szerinted, mi lehet?

 

Előzmény: Bácsika-csa (26943)
Bito.L Creative Commons License 2015.10.10 0 0 26944

Igen, bár csak fülre, de utána rosszabb lett.

Előzmény: Bácsika-csa (26943)
Bácsika-csa Creative Commons License 2015.10.10 0 0 26943

... bekalibráltad??? ... :-(((

Előzmény: Bito.L (26942)
Bito.L Creative Commons License 2015.10.10 0 0 26942

Üdv Urak!

 

Miskolc - Budapestet megjártam. 2.0 benzin 8v.

120-130 tempónál 6 személlyel pontosan 10 liter volt a fogyasztás.

Nos a tapasztalat a következő:

Megyünk, mendegélünk, gyorsításnál azt veszem észre, lassan gyorsul.

Kb 100-110 környékén olyan érzésem volt, mint amikor a (kisgyerek szipákol síráskor) szemléltetésként mondom.

Enyhén rángató érzés nem zavaró, de olyan mint amikor egy 40 lóerős autónak padlóval nyomod és tudod, hogy már vége van.

Aztán Hatvan környékén ez a hiba volt látható:

 

Na itt már tudtam, hogy gond van, de mentem tovább és nem állt meg.

Visszafelé ugyanezt tapasztaltam.

Egyébként városban sokat fogyaszt 14 körül.

Meglátás valakinek, köszönöm a válaszokat előre is.

Üdv:

 

B.L

 

 

KommendaTibi Creative Commons License 2015.10.10 0 0 26941

Jogos teljesen!Új korától használok egy 2006os 1.5dci mégane grandtourt,azzal semmi komoly nem volt eddig,ezért a sok kérdés...

anfanger001 Creative Commons License 2015.10.10 0 2 26940

Nem gondolnám, csak annyira mint minden más a renyón. Pontosabban kell hozzá egy 60+os szaki rutinja-tudása, egy 25 éves lendülete kitartása, és egy 6 éves keze :))  EGYBEN!!!

Előzmény: KommendaTibi (26939)
KommendaTibi Creative Commons License 2015.10.10 0 0 26939

Így fordulatnál sem tapasztalom,igaz most nézem,már a bordás szíj magasságáig olajos.Akkor valószínűleg kifújja az olajat,azt hallhatom én szívásnak?Akkor kis mázlival tényleg "csak" cooler lesz...!Nem bánnám!Hálas köszönet,kicsit nyugodtabban várom a jövő hetet.Még egy gyors kérdés,a tolatólámpa kapcsoló cseréje macerás nagyon?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!