Keresés

Részletes keresés

Albertus Creative Commons License 2001.11.17 0 0 3085
Nekem már az oktatóm is megmondta annak idején, hogy "Fiam, ez az egész marháskodás (vizsga, stb.) nem ér semmit. Az egész a túlélésre megy."
Előzmény: taksony11 (3084)
taksony11 Creative Commons License 2001.11.16 0 0 3084
Én egy utcával arrébb. De én is tapasztalom.
Pedig ezt a célt szolgálna a tábla meg a záróvonal, hogy még véletlenül se menjen át senki.
KRESZ=Kevés Rendet Szolgáltat
Előzmény: Albertus (3083)
Albertus Creative Commons License 2001.11.16 0 0 3083
Tudom, mert itt lakom. Én félnék keresztül menni. Jön a macska Jancsi 70-nel a belső sávban, és nem fog megállni.

A bizalmi elv a közlekedésben: ha valaki egyszer már szemét volt veled, feltételezheted, hogy más is az lesz.

Előzmény: taksony11 (3082)
taksony11 Creative Commons License 2001.11.16 0 0 3082
Az Andrássyn az a divat, hogy az autós begurul a felezővonalig és vár a besorolásra.Egyszerre két sávot is fel lehet így tartani. Csodálkozom, hogy még nem volt baleset belőle. Dudálás és anyázás persze van..
Előzmény: Albertus (3081)
Albertus Creative Commons License 2001.11.16 0 0 3081
Persze, hogy nem lényegtelen.

Meg az sem, hogy forgalmas utakon nem lehet balra befordulni. Ma egy teherautó + vontató összeállítás fordult be előttem a Soroksári úton (illetve a folytatásán) a belső sávból balra valami telephelyre. Záróvonal volt. Meg 70-es tábla. Én mentem mögötte. Nem értettem, miért fékez ott, ahol nincs is lámpa. Meg hogy miért nem jó neki a szélső sávban. Aztán rájöttem... Ha valaki 90-nel belém jön, biztosan azonnal átvált elakadásjelzőre, és mossa kezeit.

Előzmény: taksony11 (3080)
taksony11 Creative Commons License 2001.11.16 0 0 3080
Az sem lényegtelen, hogy ay Andrássy úton csak a lámpás utcákon lehet átmenni. A többi helyen záróvonal és "kötelező haladási irány jobbra" tábla van. Ezek ellenére van, aki képes átmenni az Andrássyn és megfogni a forgalmat indokolatlanul.
Előzmény: Albertus (3079)
Albertus Creative Commons License 2001.11.15 0 0 3079
Azért négyet, hogy meglegyen a létszám az ultihoz? Jelzőlámpa program kellene, ami nem előre beégetett adatokkal dolgozik, hanem a forgalom függvényében. Ha jön a villamos, átengedi. Ha nem jön a villamos, nem tartóztatja fel a Hűvösvölgyi út forgalmát.

A lámpákat nem 60 km/h szerint összehangolni, hanem 50 km/h szerint. Ha az ember harmadszor megy mondjuk a Podmaniczky utcában, rájön, hogy ott nem "lehet" 55 km/h-val végigmenni, 60-nal kell menni, hogy ne kelljen háromszor megállni. A Teréz krt.-on is hozzá lehet szokni a 40 km/h-hoz, mert ott meg annyival lehet zöldre érkezni a következő lámpákhoz.

Aztán meg kéne szünteni az "átveréseket". Mint pl. a 200 méteren kialakított kétsávos utak. Macska Jancsi megörül a második sávnak, kivág, megy mint az őrült, és mire észhez tér, jöhet vissza az eredeti sávba. Persze, hogy bevág a többiek elé.

A szabályokat megsértőket pedig igenis büntetni kell. Aki pedig nem tanul a büntetésből, azt kivonni a forgalomból. Nem feketepontot kell rajzolni az üzenő füzetükbe, vagy fekete cicát bélyegezni a margóra.

Előzmény: basenji (3074)
f5g6h7 Creative Commons License 2001.11.15 0 0 3078
Jol latom,h az oktogonnal atallitottak a lampat ?
Igy most Hosok teretol Deakig mehetek vegig zoldben reggel.
Koruttal tortent vmi negativ dolog ?
Mert ahogy en latom a befele meno forgalom rendesen felgyorsult, de nemtom ez masra volt-e hatassal.
névtelen Creative Commons License 2001.11.15 0 0 3077
"Szerintem nem túlzok, ha azt mondom, reggel itt egy óra alatt átkel a hídon 5.000 ember egy óra alatt a hetesekkel."

van az 7-8000 is... (percenként megy egy csuklós, kitömve)

Előzmény: attus (3032)
blogfiú Creative Commons License 2001.11.12 0 0 3076
atombombával
basenji Creative Commons License 2001.11.12 0 0 3075
sorry az elozoert
azt hittem, az autos javaslatok is utosek
latom mas a topic
ugyh iszkolok
Előzmény: basenji (3074)
basenji Creative Commons License 2001.11.12 0 0 3074
bocs ha volt mar, de en

1 nem engednem a lassu jarmuveket (munkagep, traktor, margitszigeti kisbuzi) reggel 7-10 es este 5-7 kozott. Csak trailerrel, ami legalabb 60-nal tud menni.

2 reggel es este rendoroket minden fontosabb keresztezodesbe, mint Madridban. Ossze vannak kotve, ugy lehet levezenyelni a forgalmat.

3 levegobol figyelni mi van, hol es miert van torlodas. Oda egybol meg 4 rendort.

Szoljatok, ha folytassam, de valamiert en is megnyitottam a hanyszor dudaltal ma topic-ot.

engem taccsra tesz a fovarosi kozlekedes..
igaz a videki meg jobban.

taksony11 Creative Commons License 2001.11.12 0 0 3073
A járatok a Bécsi útról átmennek a Hévízi útra, a Hévízi úton végig a Szentendrei útig.
A másik irány bizonytalan vezetésű(nincs még híd), de a végállomás a Szentendrei út túlsó oldala.
Ezenkivül 4,6 30 megmarad a jelenlegi vonalban.

Előzmény: attus (3071)
taksony11 Creative Commons License 2001.11.12 0 0 3072
A mostani viszonylatokat is magábafoglalja a bili.
Ezenkivüll a 36os,43as,44es,29es,58as járat vonala szerepel. Új vonalak: Dózsa György út, Mogyoródi út. A zuglói hálozatra nincs ötletem.
Előzmény: Carpy (3070)
attus Creative Commons License 2001.11.12 0 0 3071
Pl. feltehető, hogy az 50, 51 = 28, 37, de nem biztos, stb. A "Szentendrei út" sem ad mindig egyértelmű támpontot. És akkor még csak a végállomásokat néztem, mást nem is!
Előzmény: taksony11 (3069)
Carpy Creative Commons License 2001.11.12 0 0 3070
majdnem mind tobbeselyes. Hasznalj inkabb mai viszonylatszamokat, ahol lehet, az egyszerubb, utana meg egy masik bili lesz az atszamozasi rendszer :)
Előzmény: taksony11 (3069)
taksony11 Creative Commons License 2001.11.11 0 0 3069
Melyik viszonylatra gondolsz??
Előzmény: Carpy (3068)
Carpy Creative Commons License 2001.11.11 0 0 3068
OK, akkor rendszer van a szamozasban, bar soha nem jottem volna ra magamtol :)
Viszont mivel igy ez nem cseng ossze a jelenlegi halozattal, mindenkeppen kellene egy utvonal-leiras, mert 2 pont kozott sok ut letezik, es nem ios mindig az egyenes a legjobb. :-)
Előzmény: taksony11 (3066)
attus Creative Commons License 2001.11.11 0 0 3067
Na, ezt azért muszáj egy kicsit emésztgetni...
Előzmény: taksony11 (3064)
taksony11 Creative Commons License 2001.11.11 0 0 3066
Egyjegyűek átmenőjáratok
páros Két budai végállomással
páratlan Egy budai+egy pesti végállomással
Kétjegyűek csak pesti vagy budai járatok
Az első szám páros (2,4), akkor budai járat
2-vel kezdődő szám Moszkva tér
4-gyel kezdődő szám Móricz Zsigmond körtér

Az első szám páratlan (1,3,5), akkor pesti járat
1-gyel kezdődó Pályaudvar
második szám páros Nyugati pu
második szám páratlan Keleti pu
3-mal kezdődó Boráros tér
5-tel kezdődó minden további járat

Előzmény: Carpy (3065)
Carpy Creative Commons License 2001.11.11 0 0 3065
Legalabb a vonalszamozasban lenne valami rendszer. De ha nincs, akkor valami hozzavetoleges utvonal leirast is mellekelj, kulonben kiertekelhetetlen a dolog.
Előzmény: taksony11 (3064)
taksony11 Creative Commons License 2001.11.11 0 0 3064
1 Szentendrei út - Csepel
2 Vörösvári út - Etele tér
3 Rákospalota - Móricz Zsigmond körtér
4 Moszkva tér - Budaörsi út
5 Nyugati tér - Albertfalva forgalmi utca
6 Moszkva tér - Móricz Zsigmond körtér
7 Újpalota - Kamaraerdő
9 Nyugati tér - Nagytétény
10 Népstadion - Nyugati pu.
11 Baross tér - Öv utca
12 Nyugati pályaudvar - Rákos..
13 Baross tér - Pacsirtatelep
14 Nyugati pu -Káposztásmegyer
15 Közvágóhíd - Váci út
17 Baross tér - BNV Főbejárat
20 Moszkva tér - Farkasréti temető
21 Moszkva tér - Móricz Zsigmond körtér
22 Albertfalva kitérő - Hüvösvölgy
23 Moszkva tér - Zugliget
24 Moszkva tér - Szentendrei út
30 Jászai Mari tér - Pestlőrinc
31 Boráros tér - Kispest, Tóth Árpád u.
32 Boráros tér - Béke tér
33 Jászai Mari tér
40 Etele tér - Szentendrei út
50 Blaha Lujza tér - Köztemető
51 Blaha Lujza tér - Köztemető
-------------
1A Váci út - Mázsa tér
1B Szentendrei út - Örs vezér tér
2A Vörösvári út - Népliget
10A Népstadion - Váci út
15A Baross tér - Nyugati pu.
15B Boráros tér -Baross tér
30A Boráros tér - Pestlőrinc
33A Jászai Mari tér - Boráros tér
+ Meglévő 3 Metró és a HÉVek

Megj: Talán az 59-es lejöhetne a hegyről...

Előzmény: attus (3063)
attus Creative Commons License 2001.11.11 0 0 3063
Persze! Én meg majd jól megkritizálom! Abban menő vagyok! :-))
Ja! De írd bele a változatlanul megmaradó vonalakat is!
Előzmény: taksony11 (3062)
taksony11 Creative Commons License 2001.11.11 0 0 3062
Rossz gondolat volt, már el is felejtettem...
Inkább kidolgoztam a vili bili 2.0-t.
Leírjam??
Előzmény: attus (3061)
attus Creative Commons License 2001.11.10 0 0 3061
A reptéren kívül egyik sem olyan, amit ne vinne el kényelmesen busz, szvsz. A reptérre meg nem hosszabbítás kellene, hanem egy tök új vonal.
Előzmény: taksony11 (3060)
taksony11 Creative Commons License 2001.11.10 0 0 3060
Pécel, Ferihegyi repülőtér, Taksony, Dabas. Bárhova, ahol forgalma lenne...
Előzmény: attus (3059)
attus Creative Commons License 2001.11.09 0 0 3059
Számolj utasszámot!
Nemrégiben (egy-két hónapja) számolgattunk itt. Most csak fejből:


MXA: 6 × 150 (110m) = 900
TW : 3 × 180 ( 80m) = 640
4 × 180 (105m) = 720

Járathosszabbítás? Hová?

Előzmény: taksony11 (3058)
taksony11 Creative Commons License 2001.11.09 0 0 3058
Miért kéne gyakrabban járatni???
A kiváltott vonatokat át lehet rakni a többi vonalra, megfejelve egy járatmeghosszabitással...
Előzmény: attus (3057)
attus Creative Commons License 2001.11.09 0 0 3057
Oké, odig értem, hogy a TW jó lenne Csepelre, ez stimmel. De:
Mivel gyakrabban kellene járatni, mint a hévet, a nagyvasúti fedezőt nem lehetne megtartani, hanem mindhárom csepeli közúti átjáróra holdfénylámpa kéne. Azaz a villamos mindenképpen veszít legalább 2 percet, még bejelentkezés esetén is (amit egyébként is csak részlegesen lehet megcsinálni).
Eközben a városban marad az UV (hiszen annak a helyére, az 50-esre nem teheted az MXA-t!), és lesz egy csomó felesleges hév-kocsid. OK, ezt a hév-üzemág fel tudja venni, mert ott is lehet selejtezni. Csakhogy mindezzel a csepeli vonal közlekedése lényegében semmit nem javult, legfeljebb annyit, hogy a csúcsban egy picit kevesebet kell várni a hévre. Igazán ez sem szempont, hiszen eleve gyakran jár (6 perc), és gyakorlatilag mindig pontosan, kiszámíthatóan indul. Azaz: kivonod a TW-t a városból, ahol rohad tovább az UV, ergo ott rontod a helyzetet, miközben a csepeli vonalon nem javítottál semmit, és a városi lerohadt villamosok mellett, azoknál lényegesen jobb állapotú hév-szerelvények selejtezésére kényszeríted az üzemágat.
Magasperont a mostani HÉV-hez is lehetne tenni (ld. Boráros tér, igaz, egy lépcső ott is maradt), de ehhez széltében több hely kelene, ami kizárólag a Szent Imre téri befelé irányú megállóban ven meg, kifelé ugyanott lényegében már most is az úttestre szállnak le az emberek. Ha magasperon lenne, csak a két végén lépcsővel, az piszokul lelassítaná az utascserét, mert a peronon nem férne el a leszálló embertömeg. A szűk keresztmetszet nem az ajótknál, hanem a peronlépcsőn alakulna ki.
Előzmény: taksony11 (3056)
taksony11 Creative Commons License 2001.11.09 0 0 3056
A csepeli vonal viszonylag zárt. Ott aztán lehet magasperonokat csinálni, ezzel is gyorsítva az utascserét.
Több teteje van mint a a városban...
Előzmény: attus (3055)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!