Mostanában minden hétre jut egy-két Honda GCV motorprobléma. Lehet, hogy nem is olyan jó az? Vagy csak hozzánk szállítanak rosszabbat?
Felhasználó is okozhatja a gondot (télire bennehagyja a benzint, "tartósító" adalék nélkül), de ez más gyártmányú motorokra is igaz és azokkal nincs ennyi gond.
Nagy fordulaton meg megy hibátlanul, ugye? Alapjárati fúvóka dugulás. Akkor fordul elő, amikor télre bennehagyod a benzint és az belegyantásodik. Tipikus Honda jelenség. Fúvókatisztítás a megoldás, de gondold meg kétszer, hogy nekiállsz-e , mert nagyon finom furatai vannak a karbinak (ezért is köt bele) a szevíz kb 5000-ért ultrahanggal csinálja.
Keress kereszthivatkozástáblákat, ha találsz egy olyan gyertyát ami megfelel, akkor lehet választani. Egyébként pl. Isolator 175-ös jó (Wartburgokban ez volt), vagy Brisk N15, NGK B6HS, Marelli CW6N és még millió 1.
Ahoy a képet ki lehet venni ugyan az a marci csak az ujjab verzió a motor ugyan az a GCV 160 AS .Ugyanis a Gyimesi famili több gépre más és más verzioban dobja ugyanazt a motort piacra pl fünyírók rotakapák szivatyuk.
Szia egyszerü a megoldás ez biz kikopás !!!!!!!!A Lendkerék/távezérelt gáz lemez nél keresed a bajt .Magyarul a kövesd végig a gázbovdent egész a benzincsőig és amire fel van fogatva a benzin csap is na az a lemez van kikopva valszeg.Azt mozgasad ha be rántotad a gépet és ugy meg tudod nézni az e a baj ha ott van a vaj akkor vagy kicseréled komplett vagy fogoval nagyon finoman álitasz rajta ha nem tul nagy a kikopás .Sok sikert
Hello! gyertyát szeretnék venni csak nem találok olyat ami a ROBI 50 esembe van. Champion L86C gyertya van benne most. mondjuk a gépköyv Champion L86 ot ír. Nemtudom mi a különbség a C betűn kívül. Mit jelent? MEg már alig találok champion gyertyát. itt egy tábla: http://vbklub.net/gyertyak.htm tehát ami itt egy sorba van a champion l86 gyertyával olyat tehetek bele a kapámba?
Segítséget kérnék , Télről elővett és friss benzint kapott 160 -es Honda motoros Szentkirályi kapagépem beindulás után ahogy tolom vissza a kart, majdnem lefullad de a regulátor gázt ad és visszarántja a fordulatot és ez ismétlödik amig le nem állítom.
Szia értem a bajod de én a használt hejett azt ajánlom hogy beszélj a Gyinesi urral mond el mi a bajod és tuti meg lehet vele egyezni!!Géet ujjat viszont ollan hejről érdemes beszerezni ami üzlet nem 4 éven belűl nyilt meg .Szerintem !!!A GCV 160 as viszont tuti elég ezek szernt neked nekem is az van és bizzzzzzzzz nem szolhatok mostmá rá egy szót se igaz én má álmombol felkeltenek akkor is szét kapom és öszerakom.Alkatrész ügyben is szuper mert minden boltban szinte a kenyér mellett az alkatrész korekt áron.Ha nem a Gyimesivel beszéltél akkor csak tök simán lebeszéltek és átvertek mert amikor viszavited a boltba másnap eladták másnak.Bár mint minden gépnél enél is ki kel fogni és sajna ez se tart örökké.Sok sikert
Hú de jó hogy rátok találtam. Újonc vagyok rota témában, és lenne pár kérdésem ész észrevételem. Pár napja vettem egy Dragon 55H gépet (GCV 160, Szentkirályi gyártmány) és használat közben a hajtómű (olaj volt benne) forróbb volt mint a hengerfej. Ez mitől lehet? Mindenesetre felhívtam a gyártót, és azt javasolta vigyem vissza oda ahol vettem. Visszavittem az Auchanba ahol vettem és sajnos visszaadták a pénzem, mert nem tudták kicserélni. 105.000 Ft volt, és most csak 140.000-ért tudtak volna adni. Ma kaptam az aktuális OBI szórólapot ők is beakciózták 110-ért. Ez már határeset. Auchanban GCV 135-t 93000-ért árulják. Mennyivel gyengébb ez? Elbírja a 6 kapatagot egy kötöttebb, agyagosabb talajban?
A lényeg hogy most nincs gépem, és a fél telkem még nincs felrotálva. Tud valaki eladó 6 kapatagos gcv 160 motoros gépet akár használtat is? Hosszabb távra tervezek, és mindenképp Hondában gondolkodom, mert egy ismerősömnek is az van és nagyon elégedett vele. Mit mondjak, én is az voltam a hétvégén. :)
Sajnos nem tudom úgy beállítani a gyújtást ahogyan írtad,mert ennek felülről csak a szelep látszik.
Azt hittem segíteni fog neki kicsit,hogy le engedtem a motor olajból,mert azt rendesen túl öntötte a szerelő kb:7dl-el,de valószínüleg gond lehet a gyűrűkkel is,mert egy kicsit mintha a benzinnek érezne a szaga a leengedett olajon.
Orosz oldalról probáltam volna információt szerezni és a fordító segítségével azt olvastam,hogy egy kis gázolajat vagy olajat tesznek a benzinhez!?Természetesen négyütemű a kapa...
Segítséget szeretnék kérni, Honda F600, F400 és Kipor KDT tulajdonosoktól. A kihajtó tengelycsonk mérete érdekelne, laptávolság, hossz. Felhívtam az elektrikót, azt mondták, nem egyezik sem a Honda, sem a Kipor, az én Kubotámhoz. Azt is mondták, hogy a Kipor és Honda sem egyforma. A Kubota: 31mm-es laptávolságú, 6cm-es csonkok jönnek ki a hajtóműből. Nagyon fontos lenne, hogy milyen irányban induljak el keresgélni. Köszönöm.
Mitől lesz ellenállób a műanyag a víztől, amit amúgy sem szív magába? :)
Anno a Husqvarna fűkaszához adtak egy töltet gyári damilt, szürke színű, kb. centinként kilapított változat volt. Azzal vágott a legjobban, de azóta sem tudok ilyet beszerezni.
Alapból 15-30%-al több kell, szóval játszhatsz a fúvókával eleget. De mivel az etanol sokkal rosszabbul keveredik a 2T olajjal, így egyszerűbb a kocsiba beletenni. etanol.blog.hu oldalon találsz néhány átalakítást.
Kérdésem az üzemanyaggal kapcsolatos.Lassan elfogy a békebeli 95-ös benzinem,amiből a keveréket csinálom,de van bioetanolom még tavalyi áron.Valaki használja-e ezt a falyta keveréket a gépébe,és milyen arányban?Kell-e fuvókát cerélni a karbiban hozzá??